Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näkijä vastailee hetken

Vierailija
21.12.2012 |

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen työhön mä päädyn?

Miten selviän taloudellisesti tulevasta vuodesta?

Päädyt työhön, jossa et ehkä olisi itseäsi kuvitellut. Kasvat kuitenkin tähän työhön niin, että osaat nauttia siitä.

Taloudessa näen sudenkuopan, yritä välttää tiettyjä hankintoja, jotka tuntuvat tarpeellisilta, mutta eivät sinulle ole. Selviät järkesi avulla näin ollen hyvin, vaikka parempaa onkin luvassa.

Vierailija
82/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin järjestyvätkö opiskeluasiani ja työasiani ensi vuoden loppuun mennessä.

Asiasi järjestyvät. Eivät ehkä odottamallasi tavalla. Muista myös itse kiinnittää huomioita näiden asioiden saralta siihen, mitä voit itse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen/lapsia? Koska?

Näen lapsen, joka täyttää sydämesi tavalla, jota et osaa edes aavistaa. Aivan lähitulevaisuudesta ei ole kyse.

Vierailija
84/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå nået minusta?

Odottamattoman muutoksen. Se ei ole muutos parempaan tai pahempaan, vaan olosuhteiden muutos, joka vaikuttaa sinuun ihmisenä.

Vierailija
85/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen/lapsia? Koska?

Näen lapsen, joka täyttää sydämesi tavalla, jota et osaa edes aavistaa. Aivan lähitulevaisuudesta ei ole kyse.

Rauhallista joulua sinulle

Vierailija
86/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen työhön mä päädyn?

Miten selviän taloudellisesti tulevasta vuodesta?

Päädyt työhön, jossa et ehkä olisi itseäsi kuvitellut. Kasvat kuitenkin tähän työhön niin, että osaat nauttia siitä.

Taloudessa näen sudenkuopan, yritä välttää tiettyjä hankintoja, jotka tuntuvat tarpeellisilta, mutta eivät sinulle ole. Selviät järkesi avulla näin ollen hyvin, vaikka parempaa onkin luvassa.

Opiskelen alaa, joka ei tunnu oikein omalta ja mietin joka päivä, pystynkö edes tekemään sen alan töitä.

Minua kiinnostaisi sellainenkin asia, että millaisena näet parisuhteeni tulevaisuuden.

Vierailija
87/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on elämäni rakkaus? millainen ja milloin löydän hänet?

En näe elämäsi rakkautta tällä hetkellä elämässäsi vahvasti läsnäolevana. Olet törmännyt häneen huomaamattasi, vain ohikulkijoina olette tavanneet. Älä toivo elokuvista tuttua rakkaustarinaa, sillä tämän henkilön kanssa tulet saamaan tasaisen ja varman, rakkaudentäyteisen elämän.

Vierailija
88/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Ihmissuhde. Rakkaus. Onko mitään luvassa?

Näiden lisäksi kiinnostaa, että saanko opinnot suoritettua edes kiitettävällä tasolla loppuun?

-L-

Miksi jokaisessa elämäni käänteessä, olkoon kovin pieni tai suuren suuri, jään kanssa-, vierellä- ja yhdessäeläjieni taholta näkymättömäksi.

Vierailija
89/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miehistä on se oikea minulle? Vai onko kukaan?

Se, kenen kanssa tulet saamaan hyvän, kestävän suhteen, on suoraan edessäsi. Hänen kanssaan arkiset asiat eivät tunnu hankalilta tai kiusallisilta. Oletko osannut katsoa tarpeeksi tarkkaan?

Siinäpä kysymys. Tulenko olemaan onnellinen siihen arkeen, ja pystynkö elämään ilman sitä päänsekoittavaa rakkautta, jonka olen paristi kokenut? Tuleeko suhteeni kehittymään?

Näetkö minut äidillisenä?

Suurkiitos, jos ehdit vastata vielä!

Vierailija
90/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäänkö koskaan lasten kanssa ihan omaan kotiin? Eräs tietty talo on haaveiden kohteena...

T: Hepuli

Pääsette, jos olet valmis tekemään muutoksia. Unelmasi vaatii uhrauksia, eikä haaveittesi talo ole osa teidän tulevaisuuttanne. Löydätte onnenne jostakin muualta, kun ymmärrät erään solmukohdan.

Vierailija
91/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on elämäni rakkaus? millainen ja milloin löydän hänet?

En näe elämäsi rakkautta tällä hetkellä elämässäsi vahvasti läsnäolevana. Olet törmännyt häneen huomaamattasi, vain ohikulkijoina olette tavanneet. Älä toivo elokuvista tuttua rakkaustarinaa, sillä tämän henkilön kanssa tulet saamaan tasaisen ja varman, rakkaudentäyteisen elämän.

totta, ei ole rakkautta elämässä nyt!

kerro jotain tästä "ohikulkijasta" jos näät, tarvisin toivon kipinän..

Vierailija
92/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Ihmissuhde. Rakkaus. Onko mitään luvassa?

Luvassa ei vielä ole syvää rakkautta, ei sen kaltaista, kuin ansaitset. Intohimoa ja ihmissuhteen näen kuitenkin.

Vierailija
93/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiselta tulevaisuuteni näyttää? Miksi minua minulle on tullut niin paljon pettymyksiä elämässäni?

Olen 36-v. äiti-ihminen. Kiitos jos jaksat vastata, toivoisin niin vastausta!

Vierailija
94/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vielä toinen lapsi?

Vierailija
95/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy raha-asioiden kanssa?

Raha-asiat toteutuvat toivomallasi tavalla, kun jaksat olla kärsivällinen.

Vierailija
96/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan töitä, kestääkö liittomme ja tuleeko lapsemme terveeksi?

Työt ovat kiven alla, mutta tilanteeseesi on pian tulossa muutos.

Liittonne on pohjimmiltaan vakaa. Se kestää, jos molemmat teistä haluavat sen kestävän ettekä anna pienien ongelmien näyttää liian suurilta.

Lapsenne näyttäytyy minulle sellaisena, kuin häntä rakastetaankin. En siis näe muutosta hänen tilanteessaan, vaikka sairaan lapsen kohdalla niin toivoisikin. Tilanne ei kuitenkaan ole kestämätön.

Vierailija
97/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanko sen lipun vai en. Ostanko paluulippua?Odottaako minua siellä se mitä kerran uskoin odottavan.

Pelkosi tuntemattomasta tahtoo saada sinusta yliotteen. Älä anna sille valtaa. Älä myöskään polta siltoja takanasi. Näen matkan, joka muuttaa elämäsi. Se ei kuitenkaan ole sitä, mitä odotit. Paluulipun aika tulee myöhemmin, mutta se ei ole negatiivinen asia.

Vierailija
98/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
99/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako palata vanhaan vai etsiä uutta? Millainen 'tunnelma'vanhassa paikassa onkaan myllerryksen jälkeen...

Vierailija
100/113 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovapaan jälkeen vanhaan työpaikkaani? Menemmekö koskaan naimisiin? Lisää lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä