näkijä vastailee hetken
Kommentit (113)
Kysyisin järjestyvätkö opiskeluasiani ja työasiani ensi vuoden loppuun mennessä.
Asiasi järjestyvät. Eivät ehkä odottamallasi tavalla. Muista myös itse kiinnittää huomioita näiden asioiden saralta siihen, mitä voit itse tehdä.
lapsen/lapsia? Koska?
Näen lapsen, joka täyttää sydämesi tavalla, jota et osaa edes aavistaa. Aivan lähitulevaisuudesta ei ole kyse.
Mitå nået minusta?
Odottamattoman muutoksen. Se ei ole muutos parempaan tai pahempaan, vaan olosuhteiden muutos, joka vaikuttaa sinuun ihmisenä.
lapsen/lapsia? Koska?
Näen lapsen, joka täyttää sydämesi tavalla, jota et osaa edes aavistaa. Aivan lähitulevaisuudesta ei ole kyse.
Rauhallista joulua sinulle
Millaiseen työhön mä päädyn?
Miten selviän taloudellisesti tulevasta vuodesta?
Päädyt työhön, jossa et ehkä olisi itseäsi kuvitellut. Kasvat kuitenkin tähän työhön niin, että osaat nauttia siitä.
Taloudessa näen sudenkuopan, yritä välttää tiettyjä hankintoja, jotka tuntuvat tarpeellisilta, mutta eivät sinulle ole. Selviät järkesi avulla näin ollen hyvin, vaikka parempaa onkin luvassa.
Opiskelen alaa, joka ei tunnu oikein omalta ja mietin joka päivä, pystynkö edes tekemään sen alan töitä.
Minua kiinnostaisi sellainenkin asia, että millaisena näet parisuhteeni tulevaisuuden.
kuka on elämäni rakkaus? millainen ja milloin löydän hänet?
En näe elämäsi rakkautta tällä hetkellä elämässäsi vahvasti läsnäolevana. Olet törmännyt häneen huomaamattasi, vain ohikulkijoina olette tavanneet. Älä toivo elokuvista tuttua rakkaustarinaa, sillä tämän henkilön kanssa tulet saamaan tasaisen ja varman, rakkaudentäyteisen elämän.
Seksi. Ihmissuhde. Rakkaus. Onko mitään luvassa?
Näiden lisäksi kiinnostaa, että saanko opinnot suoritettua edes kiitettävällä tasolla loppuun?-L-
Miksi jokaisessa elämäni käänteessä, olkoon kovin pieni tai suuren suuri, jään kanssa-, vierellä- ja yhdessäeläjieni taholta näkymättömäksi.
Kuka miehistä on se oikea minulle? Vai onko kukaan?
Se, kenen kanssa tulet saamaan hyvän, kestävän suhteen, on suoraan edessäsi. Hänen kanssaan arkiset asiat eivät tunnu hankalilta tai kiusallisilta. Oletko osannut katsoa tarpeeksi tarkkaan?
Siinäpä kysymys. Tulenko olemaan onnellinen siihen arkeen, ja pystynkö elämään ilman sitä päänsekoittavaa rakkautta, jonka olen paristi kokenut? Tuleeko suhteeni kehittymään?
Näetkö minut äidillisenä?
Suurkiitos, jos ehdit vastata vielä!
Päästäänkö koskaan lasten kanssa ihan omaan kotiin? Eräs tietty talo on haaveiden kohteena...
T: Hepuli
Pääsette, jos olet valmis tekemään muutoksia. Unelmasi vaatii uhrauksia, eikä haaveittesi talo ole osa teidän tulevaisuuttanne. Löydätte onnenne jostakin muualta, kun ymmärrät erään solmukohdan.
kuka on elämäni rakkaus? millainen ja milloin löydän hänet?
En näe elämäsi rakkautta tällä hetkellä elämässäsi vahvasti läsnäolevana. Olet törmännyt häneen huomaamattasi, vain ohikulkijoina olette tavanneet. Älä toivo elokuvista tuttua rakkaustarinaa, sillä tämän henkilön kanssa tulet saamaan tasaisen ja varman, rakkaudentäyteisen elämän.
totta, ei ole rakkautta elämässä nyt!
kerro jotain tästä "ohikulkijasta" jos näät, tarvisin toivon kipinän..
Seksi. Ihmissuhde. Rakkaus. Onko mitään luvassa?
Luvassa ei vielä ole syvää rakkautta, ei sen kaltaista, kuin ansaitset. Intohimoa ja ihmissuhteen näen kuitenkin.
Millaiselta tulevaisuuteni näyttää? Miksi minua minulle on tullut niin paljon pettymyksiä elämässäni?
Olen 36-v. äiti-ihminen. Kiitos jos jaksat vastata, toivoisin niin vastausta!
Miten käy raha-asioiden kanssa?
Raha-asiat toteutuvat toivomallasi tavalla, kun jaksat olla kärsivällinen.
Koska saan töitä, kestääkö liittomme ja tuleeko lapsemme terveeksi?
Työt ovat kiven alla, mutta tilanteeseesi on pian tulossa muutos.
Liittonne on pohjimmiltaan vakaa. Se kestää, jos molemmat teistä haluavat sen kestävän ettekä anna pienien ongelmien näyttää liian suurilta.
Lapsenne näyttäytyy minulle sellaisena, kuin häntä rakastetaankin. En siis näe muutosta hänen tilanteessaan, vaikka sairaan lapsen kohdalla niin toivoisikin. Tilanne ei kuitenkaan ole kestämätön.
Ostanko sen lipun vai en. Ostanko paluulippua?Odottaako minua siellä se mitä kerran uskoin odottavan.
Pelkosi tuntemattomasta tahtoo saada sinusta yliotteen. Älä anna sille valtaa. Älä myöskään polta siltoja takanasi. Näen matkan, joka muuttaa elämäsi. Se ei kuitenkaan ole sitä, mitä odotit. Paluulipun aika tulee myöhemmin, mutta se ei ole negatiivinen asia.
Kannattaako palata vanhaan vai etsiä uutta? Millainen 'tunnelma'vanhassa paikassa onkaan myllerryksen jälkeen...
hoitovapaan jälkeen vanhaan työpaikkaani? Menemmekö koskaan naimisiin? Lisää lapsia?
Päädyt työhön, jossa et ehkä olisi itseäsi kuvitellut. Kasvat kuitenkin tähän työhön niin, että osaat nauttia siitä.
Taloudessa näen sudenkuopan, yritä välttää tiettyjä hankintoja, jotka tuntuvat tarpeellisilta, mutta eivät sinulle ole. Selviät järkesi avulla näin ollen hyvin, vaikka parempaa onkin luvassa.