näkijä vastailee hetken
Kommentit (113)
ensin avaa kiparin luukuun mutta kun asiakkaita ilmaantuu, katoaa kuin ankka usvaan ilman vastauksia. En kysy mitään.
Sinua arveluttaa lähisuhdettasi koskeva asia. Tilanteesi pysyy kuitenkin vielä jonkin aikaa ennallaan.
sä oot hyvä! Bravo! Mähän en kysynyt mitään, mutta sä vastasit mulle... et mitään.
Voiko vahva tunne, tulla myös siitä, että asiaa on ajateltu paljon?
Kiitos sinulle!
Näen kyllä selvästi raskauden, enkä pelkästään ajatusta siitä. Valmistaudu myös epämiellyttäviin tunteisiin, joita kohtaat. Lopulta kuitenkin löydät onnea.
takana jotain vakavaa?
Kyse ei ole itsestään ohimenevästä vaivasta. Älä epäröi. Et kuitenkaan ole niin sairas, kuin pelkäät olevasi.
Kannattaako minun suostua selkäleikkaukseen, jos niin onko siitä apua?
Onko mieheni pettänyt minua? Jos on, niin milloin ja kenen kanssa?
Välillänne on epämukavuutta, mutta pettämisestä ei ole kyse.
Miten mun avioliiton käy?
Näen pitkän, kestävän liiton. Matkan varrella on esteitä, mutta auttakaa toisenne niiden ylitse. Te selviätte niistä.
Kuka miehistä on se oikea minulle? Vai onko kukaan?
Se, kenen kanssa tulet saamaan hyvän, kestävän suhteen, on suoraan edessäsi. Hänen kanssaan arkiset asiat eivät tunnu hankalilta tai kiusallisilta. Oletko osannut katsoa tarpeeksi tarkkaan?
Voiko vahva tunne, tulla myös siitä, että asiaa on ajateltu paljon?
Kiitos sinulle!
Näen kyllä selvästi raskauden, enkä pelkästään ajatusta siitä. Valmistaudu myös epämiellyttäviin tunteisiin, joita kohtaat. Lopulta kuitenkin löydät onnea.
Ihanaa :)
Rakastaako mies jota minä rakastan minua?
Näen platonista rakkautta, en kuitenkaan kestävää, syvää intohimoa ja turvallisuutta, jota sinä kaipaat.
vielä, mistä se Arttu löytyy. Kiitos!
Siitä olisi oikeasti apua.
vielä, mistä se Arttu löytyy. Kiitos!
Siitä olisi oikeasti apua.
Sanoi että näkee vain jos ihminen itse kysyy.
vastasit mulle hyvin kun kysyin, miksi jätän kaiken viime tippaan.
Haluaisin kysyä sulta nyt, että olemmeko miehen kanssa tulevaisuudessakin onnellisia ja saammeko vielä lapsen?
Mistä minun kannattaa häntä etsiä ja paljonko minulla on aikaa tehdä se?
Seksi. Ihmissuhde. Rakkaus. Onko mitään luvassa?
Näiden lisäksi kiinnostaa, että saanko opinnot suoritettua edes kiitettävällä tasolla loppuun?
-L-
jos kertoisit, minkälaisen tulevaisuuden näet avioliitolleni. Kiitos.
Näen onnea ja iloa elämänkumppanisi kanssa. Myös vastoinkäymisiä, jotka vahvistavat liittoanne, jos teillä on vain tarpeeksi sisukkuutta päästä vaikeiden tilanteiden ylitse.
Koska saan töitä, kestääkö liittomme ja tuleeko lapsemme terveeksi?
Kerro kuka minä olen?
Olet itsevarma. Sinulla on elämässäsi enemmän hyvää, kuin osaat edes huomata. Katso ympärillesi.
Kysyisin järjestyvätkö opiskeluasiani ja työasiani ensi vuoden loppuun mennessä.
Asiasi järjestyvät. Eivät ehkä odottamallasi tavalla. Muista myös itse kiinnittää huomioita näiden asioiden saralta siihen, mitä voit itse tehdä.
lähipiirilläni ja perheelläni on ollut raskas syksy. lisäksi vielä veljeni sairastelu, jota jo hyvinkin pian tutkitaan enemmän. Onko syytä olla huolissaan? ja tarvitseeko lähipiirini vielä enemmän tukea kuin nyt annan vai onko kyseessä sittenkin rankempi reaktio tapahtuneisiin kuin mikä on "normaalia"?