Mistä olet tänään kiitollinen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisuus saa paljon pahaa aikaan.
Aika jännä asia olla kiitollinen
Kiitän Jumalaa että sain terveen paperit syövästä.
Että on oma vessanpönttö ja asunto. Herranjestas jos asuis sillan alla tai jossain Intian kaatopaikalla.
Yöllä katselin/kuuntelin pääsiäismessuja.Kävin itsekkin syömässä, jääkaapilla.
Jeesus on tie, totuus ja elämä.
Ihanasta hiljaisesta, uudehkosta, laadukkaasta asunnosta ja sen upeaakin upeammasta näköalasta (esteetön panoraama järvinäköala kerrostalon 8. kerroksesta) jota en ikinä kyllästy katsomaan. Maisema näyttää joka säällä erilaiselta. Vaikka elämä ei ole minua kohdellut aina kuten olettaa saataisi, olen jäänyt eräästäkin olennaisesta asiasta paitsi, mutta tämä koti ja näköala on jotain mistä koen todella etuoikeutusta.
Harvalla ihmisellä on näin upeaa näköalaa jota katselen päivittäin.
Ystävistä. <3
Sekä ihmisistä ylipäätään. Tarvitsemme ihmisiä Jumalan rakkauden ilmentymiseen. Jumala on Rakkaus, joka näkyy ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiittäisit ennemmin lääkäreitä.
Siitä että ei tullut hankittua lapsia. Ihan riittävästi päänvaivaa omassakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiittäisit ennemmin lääkäreitä.
Miksei hoitajia? Ei se lääkäri mikään yli-ihminen ole.
Olen kiitollinen armosta, terveydestä ja hyvyydestä.
Siitä että olen lapsesta asti pitänyt pääni luterilaisten sukulaisteni keskellä. Nyt olen jo vanha ja edelleen oma itseni. Poltin pääsiäiskokon, ja juhlin pääsiäistä omalla tavallani ja omista syistäni. Siitä, että sain haravoitua pahimmat paikat. Siitä, että joutsenet ovat tulleet ja luonto alkaa taas vähitellen herätä. Sulavasta jäästä. Auringosta, tuulesta, sateestakin. Puusaunasta. Kissoistani jotka saavat ulkoilla vapaasti täällä maalla. Siitä, että vanhempani ovat vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että olen lapsesta asti pitänyt pääni luterilaisten sukulaisteni keskellä. Nyt olen jo vanha ja edelleen oma itseni. Poltin pääsiäiskokon, ja juhlin pääsiäistä omalla tavallani ja omista syistäni. Siitä, että sain haravoitua pahimmat paikat. Siitä, että joutsenet ovat tulleet ja luonto alkaa taas vähitellen herätä. Sulavasta jäästä. Auringosta, tuulesta, sateestakin. Puusaunasta. Kissoistani jotka saavat ulkoilla vapaasti täällä maalla. Siitä, että vanhempani ovat vielä elossa.
Keväällä haravoimista ei missään nimessä suositella. Todella paha pihan pieneliöstölle.
Uskovaisuus saa paljon pahaa aikaan.