näkijä vastailee hetken
Kommentit (113)
Kuka miehistä on se oikea minulle? Vai onko kukaan?
milloin saamme 4. lapsen?
En näe sitä aivan lähitulevaisuudessa. Olette kuitenkin hienoja vanhempia, ja rakkautenne on pysyvää. Muista arvostaa myös nykyistä tilannettanne ja jo syntyneitä lapsianne.
Missä kadonnut Arttu?
En näe asioita selvästi kuin henkilön itsensä kysymänä. Näen kuitenkin, että olet lapsirakas ja huolissasi lapsesta, joka saattaisi olla omasi.
Vituttaa tollaset feikkihuijaripaskat!!!
jos kertoisit, minkälaisen tulevaisuuden näet avioliitolleni. Kiitos.
Saanko ikinä toista lasta vai haaveilenko turhaan?
Et haaveile turhaan. Näen selvästi sinut lasten (siis useamman kuin yhden) keskellä.
Kysyisin järjestyvätkö opiskeluasiani ja työasiani ensi vuoden loppuun mennessä.
MIten työasiat? Entä rakkaus?
Näen kohdallasi vakautta työelämässä, mutta en näe selvästi, onko se nykyisessä työssäsi. Saatat jatkaa nykyisellä työpaikallasi, mutta et samassa asemassa kuin nyt.
Rakkaudessa olet joutunut pettymään, mutta näen sinulle toivoa. Älä anna vastoinkäymisten murtaa sinua, sillä näen myös niitä matkasi varrella.
Saanko ikinä toista lasta vai haaveilenko turhaan?
Et haaveile turhaan. Näen selvästi sinut lasten (siis useamman kuin yhden) keskellä.
tuot toivoa, että joskus saisin lisää lapsia! Tosin tulevassa ammatissani toimin lasten kanssa, joten siltä saralta olen lasten ympäröimänä :D toivottavasti olen myös omien lasteni (useamman) ympäröimä!
Millaiseen työhön mä päädyn?
Miten selviän taloudellisesti tulevasta vuodesta?
mikä pojallamme on?
En saa poikaanne kontaktia, enkä pysty sanomaan hänestä oikein mitään. Näen kuitenkin sinun elämässäsi epävarmuutta.
kuka on elämäni rakkaus? millainen ja milloin löydän hänet?
Eräs tietty talo on haaveiden kohteena...
T: Hepuli
Seksi. Ihmissuhde. Rakkaus. Onko mitään luvassa?
epävarmutta vaikka muille jakaa! Kiitos vaikka et saanutkaan poikaani yhteyttä!
Mitä positiivista odotettavissa ensi vuodelle? Esim. talous, työt, tai muuta yllättävääkin? Nyt ollut vähän ikävää settiä, kun yt:t osuneet kohdalle ja muuta...
Saan sinun kohdallesi positiivisimmat tuntemukset lähipiiristä, ystävistä, perheestä. Työn saralla en näe parempaa lähikuukausina, mutta sen jälkeen tapahtuu huomattava parannus. Taloustilanteesta selviät yhtä hyvin, kun olet selvinnyt edellisestäkin takaiskustasi.
Jos on, niin milloin ja kenen kanssa?