näkijä vastailee hetken
Kommentit (113)
Muutosta on ollut ja hankalia aikoja... Muuttuuko työkuviot? Entä perhe-elämä?
kerro minulle löydänkö itselleni miehen? pärjäänkö lapsen kanssa? mitä muuta näet minulle? kiitos! t:Misty
Näen sinulla elämänkumppanin, jos keskityt enemmän löytämään omaan elämäntilanteeseesi sopivan miehen, kuin miellyttämään muita ja etkä pyri vain vastaamaan muiden odotuksiin.
Lapsen kanssa sinulla voi olla hankalia aikoja, mutta selviät niistä sisulla, jonka näen sinulla olevan jo nuoruudestasi.
Näen sinulla myös taloudellista vakautta ja onnea, mutta en mitään mullistavaa ensi vuoden aikana.
Tulisiko minun muuttaa jotain elämässäni?
Kiitos vastauksesta. jaksan taas eteenpäin *misty*
tämä ei ole testikysymys, vaan tarkoitan ihan todella, onko minulla jokin sairaus, joka aiheuttaa tämän olo.
Tunnet itsekin, ettei kaikki ole kohdallaan. Älä epäröi tukeutua muihin ihmisiin. En näe (kroonista) sairautta, vaan tilan, joka on selvitettävissä.
Mitä työtä tulen tekemään tulevaisuudessa?
Näen ympärilläsi ihmisiä, niin nuoria kuin aikuisiakin. Nyt et ole siinä tilanteessa, missä tulet viettämään elämäsi parhaat työvuodet.
Liittyykö tähän tulevaan työhön tietokoneet ja tietotekniikka?
Mitä työtä tulen tekemään tulevaisuudessa?
Näen ympärilläsi ihmisiä, niin nuoria kuin aikuisiakin. Nyt et ole siinä tilanteessa, missä tulet viettämään elämäsi parhaat työvuodet.
Liittyykö tähän tulevaan työhön tietokoneet ja tietotekniikka?
Miten asuntoasiat?
Malta olla kärsivällinen vielä. Uusi vuosi tuo mukanaan muutoksia, mutta se ei välttämättä ole sinulle oikea vaihtoehto.
Näen pitkällä aikavälillä asioita, joita et ehkä osaa odottaa tapahtuvaksi. Ne aiheuttavat päänvaivaa. Jos olet kuitenkin valmis kohtaamaan epämukavuutta unelmiesi vuoksi, suosittelen kuuntelemaan sydäntäsi. Kukaan, ei kukaan, voi päättää asioita puolestasi.
tuleeko ratkaisua ja koska. Entä näetkö mieheni sairaudesta mitään..
Kiitos ja hyvää joulua
Olemmeko Jessen kanssa yhdessä elämämme loppuun asti?
tapahtuu minulle ja "sopimattomalle" ihastukselleni?
Näen teillä kuohuvia tunteita, mutta et oikein tiedä, pitäisikö niiden kanssa edetä. Haluat jatkaa, mutta siitä syntyvässä onnessa näen varjoja. Ovatko ne muiden ihmisten tunteita vai omia epäilyksiäsi? Se riippuu siitä, mitä päätät tehdä. Näen sinulla myös entistä enemmän vakautta elämässäsi, kun itsetuntemuksesi kasvaa.
Valitaanko minua kumpaankaan hakemistani viroista?
Näen sinut haluamassasi työssä, onnellisena. Älä kuitenkaan uuvuta itseäsi kasvavien paineiden alla.
Odottaako minua siellä se mitä kerran uskoin odottavan.
Olen välillä huolissani 5-vuotiaasta vanhemmasta lapsestamme. Mitä pitäisi tehdä? Mitä näet hänessä ja perhetilanteessamme häneen liittyen?
Saanko koulutusta vastaavaa työtä nopeasti valmistuttuani, ja minä vuonna saan itseni valmiiksi opinnoista?
lähipiirilläni ja perheelläni on ollut raskas syksy. lisäksi vielä veljeni sairastelu, jota jo hyvinkin pian tutkitaan enemmän. Onko syytä olla huolissaan? ja tarvitseeko lähipiirini vielä enemmän tukea kuin nyt annan vai onko kyseessä sittenkin rankempi reaktio tapahtuneisiin kuin mikä on "normaalia"?
Onko minulle hyviä asioita tiedossa lähitulevaisuudessa?
Näen pieniä onnea tuovia asioita paljonkin, jos osaat ottaa ne huomioon. Eiväthän hyvät asiat huku arkipäiviisi? Näen myös paljon rakkautta.
ensin avaa kiparin luukuun mutta kun asiakkaita ilmaantuu, katoaa kuin ankka usvaan ilman vastauksia. En kysy mitään.
Sinua arveluttaa lähisuhdettasi koskeva asia. Tilanteesi pysyy kuitenkin vielä jonkin aikaa ennallaan.
Löytyykö Arttu-poika? Jos niin mistä ja milloin?
Tilanteesi vaatii paljon aikaa, jotta pääset kokonaan sen ylitse. Saan tunteen, että sinulla on selvittämättömiä ongelmia, joiden selvittäminen auttaisi tilanteessasi. Tukeudu lähimpiisi, vaikka se saattaa tuntua vaikealta.
Tämä tilanne vaikuttaa myös työhösi, enkä näe sen vuoksi suurta menestystä, ainakaan niin suurta, kuin salaa toivot. Koeta tyytyä vähempäänkin, äläkä vaadi itseltäsi liikoja