Montako kertaa syöt yhdestä mämmituokkosesta?
Luin juuri, että normaali kerta-annos olisi 100 g. Itse syön 700 gramman Kymppimämmistä kaksi kertaa.
Kommentit (26)
Juha Mieto syö varmasti koko tuokkosen kerralla.
Söin Fazerin kahdella kerraa ja en ole mikään makean perso mutta jestas että olikin hyvää.
Karkkipussien kerta-annoskin on joku 25 g. Kuka oikeesti syö 200 gramman karkkipussista kahdeksan kertaa?
Aika monta ja loppu menis hukkaan. Kerta-annos riittää ja tyyliin 2rkl. Vähän haluan. Onneksi saa niitä kerta-annoskippoja.
Olen ymmärtänyt, että mämmi myydään kertakäyttötuokkosissa, siis yksi tuokkonen on kerta-annos.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että mämmi myydään kertakäyttötuokkosissa, siis yksi tuokkonen on kerta-annos.
I hear you sister.
T. Mietaan Jussi
Syön 137,5 grammaa kerralla ja sen kanssa 0,5 dl kuohukermaa.
Mäpäs söin toissapäivänä puolet kymppimämmistä kerralla ja tunnin päästä kaikki loput mämmit rasiasta.
Alkoi vatsa toimimaan ja mämmithän ovat vitamiini pommeja ja kunnolla kuitupitoisia ja muitakin ravintoaineita niistä saa.
Itselleni mämmi maistuu oikein hyvin.
M30
No niin, varmaan sitten kestäisi vähän kauemmin, jos söisi mämmin kerman kanssa. Itse lorautan joukkoon kauramaitoa.
Ap
kolme tai neljä, riippuu miten kova mämmin himo on
Eläessäni olen maistanut mämmiä ehkä pari teelusikallista ja siitä on 30 vuotta.
Laskeskelin, että jos mämmipaketissa on mämmiä puoli litraa ja teelusikallinen on 5 ml, ja söisin 2 tl / 30 vuottan, niin yksi mämmirasia riittäisi minulle noin 1500 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Juha Mieto syö varmasti koko tuokkosen kerralla.
Lehtijutun mukaan KAKSIKIN rasiaa kerralla.
Kun hän syö niitä Pääsiäisen seutuun monta kymmentä rovetta.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Ja peukutitkin sitten itseäsi heti perään. Hyvin toimittu! Vaatii äärimmäistä kurinalaisuutta jättää mämmit pääsiäisenä kaupan hyllyille.
Mämmiroveessa näyttää se mämmi määrä tosi vähäiseltä !
Siitä kun ottaa lautaselle tai jälkiruokakuppiin niin kyllä siitä lähes puolet tulee laitettua kerralla.
Joillakin mämmi voi nopeuttaa vatsan toimintaa, minulle ei oo mitää vaikutusta.
Olen joskus opiskeluaikoinani syönyt kerralla koko rasian, kun muuta ruokaa ei sattunut olemaan silloin jääkaapissa.
Eli siis 350 g kerralla. 100 g kerta-anos kuulostaa todella vaatimattomalta