Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sinusta ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
17.12.2012 |

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan mieheni kanssa kimppaseksiä silloin tällöin.

Vierailija
102/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sitä että luen paljon, etenkin fantasiaa.

- sitä että kalastan, marjastan ja sienestän

- sitä että pystyn tappamaan eläimiä, esim. kanoja, jäniksiä ja pientuholaisia silmääkään räpäyttämättä. (ei en tapa noita huvikseni, vaan ruoaksi ja tuholaiset nyt siksi että ne ovat tuholaisia)

- sitä että voin ihan huoletta leikkiä kurassa ja mudassa tai lumessa tai ihan missä tahansa, enkä välitä jostain vaatteiden likaantumisesta.

- sitä että olisin onnellisimmillani jos asuisimme maalla sellaisessa paikassa jossa voisin pitää hyötyeläimiä ja lähimpään naapuriin olisi reilusti matkaa..

Olen 26-vuotias ja monet sanovat että olen pinnallinen ja vaikutan monien mielestä "jäykältä". Jäykkyys nyt johtuu siitä että olen todella varautunut muiden ihmisten seurassa ja pinnallinen olen kyllä, mutta maalainen sielultani ja multa kynsieni alla tekee oloni vain kotoisaksi.

Eli sen että kukaan ei uskoisi että minulla on metsästyskortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä joku ei voisi kuvitella minusta. Ehkä siksi, että olen tehnyt niin monenlaisia juttuja ja esimerkiksi opiskellut ja työskennellyt näennäisesti hyvin erilaisilla aloilla.

Minua luullaan usein nuoremmaksi, mutta varmasti on vanhemmaksikin luulijoita, jotka eivät vaan sano sitä ääneen ;)

Opiskelualastani on joskus yllätytty, mutta ei se nyt kuvittelemattomissa ole.

Syömishäiriöit, alkoholiongelmat, ryhmäseksi jne. ovat asioita, joihin hyvin monella on jonkilainen kosketus, joten kyllä näitä voi kuvitella melkein kenestä tahansa. Ihmiset paljon enemmän luulee olevansa erikoisia ja harvinaisia, kuin mitä ovat.

Vierailija
104/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen mm. harrastanut kolmen kimppaa ja irtosuhteita, vietellyt naimisissa olevan miehen, juhlinut railakkaasti pitkän jakson elämästäni, tupakoin, kiroilen, olen vihainen. Tietenkään en tee näitä aina ja kaikkialla.

Minua pidetään n. 20-vuotiaana sympaattisena ja hellyttävänä pikku perhetyttönä. Kauhean järkytyksen saa ihmisissa aikaan ihan vaan sytyttämällä tupakan. "Poltatko SÄ tupakkaa?!". Voi kamala...

Vierailija
105/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöit, alkoholiongelmat, ryhmäseksi jne. ovat asioita, joihin hyvin monella on jonkilainen kosketus, joten kyllä näitä voi kuvitella melkein kenestä tahansa. Ihmiset paljon enemmän luulee olevansa erikoisia ja harvinaisia, kuin mitä ovat.

Kovin usein vain ihmiset tekevät ulkokuoresta tosi pitkälle meneviä päätelmiä. Esim. nuo irtosuhteet ovat hyvin hyvin yleisiä, mutta kun ihmisillä on tapana stereotyypitellä toisiaan niin musta ei näinkään normaalia asiaa ihmiset tahdo uskoa. Kun ei tosiaan edes sitä, että poltan.

t. se 30-vee

Vierailija
106/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein vain ihmiset tekevät ulkokuoresta tosi pitkälle meneviä päätelmiä. Esim. nuo irtosuhteet ovat hyvin hyvin yleisiä, mutta kun ihmisillä on tapana stereotyypitellä toisiaan niin musta ei näinkään normaalia asiaa ihmiset tahdo uskoa. Kun ei tosiaan edes sitä, että poltan.

t. se 30-vee

kun tiedän, että meidän sivistyneessä, koulutetussa tuttavapiirissä useampi on harrastanut esimerkiksi kolmen kimppaa (tai neljänkin), itseni mukaan luettuna, niin ei se nyt vaan ole mikään outo ja ihmeellinen juttu, jota en voisi kenestäkään kuvitella.

Musta on myös hiukan eri asia se, eikö joku voi uskoa jotakin vai hämmästyykö joku siitä, vaikka nyt tupakoinnista. Enemmänhän kyse on siitä, että ihminen ei ollut tullut ajatelleeksi, että tupakoisit.

Vierailija
107/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen ihmisten läpi ja ajoittain pystyn "lukemaan" muiden ajatukset. Olen myös tavattoman pitkävihainen vaikken sitä näytä.

että tunne siitä, että luulet tietäväsi toisten ihmisten ajatukset ja näkeväsi heidän läpi voi olla myös oire mielenterveysongelmista. Mulla on tuollainen täti, älykäs, ihana ihminen, mutta myös äärimmäisen vaikea, koska pohtii toisten ihmisten ajatuksia jatkuvasti. Hänellä ei ole sairaudentuntoa.

pohdi toisten ihmisten ajatuksia jatkuvasti :) Yleensä ohitan ne olankohautuksella, mitäpäs minä niistä.

Hyötyä tästä on esim. neuvottelutilanteissa, koska en yleensä erehdy ihmisten todellisista motiiveista enkä mene helposti lankaan kun sopimuskumppanit yrittävät harhauttaa.

Myöskään ihmiset, jotka yrittävät olla minulle mieliksi saadakseen itselleen jotain etua eivät siinä onnistu.

Ystävien ja muiden läheisten kesken asiasta ei ole haittaa, koska olemme toisillemme rehellisiä eivätkä ns. näyttöarvot kiinnosta.

Vierailija
108/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut seksiä uima-altaassa (yöllä, useamman kerrostalon yhteisessä, ulkomailla asuessani).

Olen harrastanut kolmen kimppaa - tämä tunntuikin olevan kovasti tavallista.

Olen masturboinut 6-vuotiaasta asti.

Vierailija
109/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käyn av-palstalla joka päivä :)

Itse asiassa minusta ei edes uskoisi, että olen koskaan kuullut koko palstasta.

Vierailija
110/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no ainakin bi. Vahvasti miehiin päin .Ja mulla on vaimo ja 4 lasta.

Vierailija
111/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin muiden opintojeni ohessa Kotkankynttä kungfu tyylin täydellisesti. Hallitsen myös taijin ja minulla on lukuisia arvovöitä erilaisista japanilaisista lajeista.

Myös poikani opiskelee viimeistä vuottaan Shaolinissa ja hallitsee kolme karatea täydellisesti.

Ei se näy päälle päin.

Olen tiedettävästi kovin luu mitä löytyy.

Rautarouva

Vierailija
112/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaimisissa ja minulla on kaksi lasta. Että täytin juuri 25. Sitäkään ei kukaakn varmaan uskois päälle päin että voisin varmaan elää ilman seksiä, tai no nykyään seon ihan kivaa.Näytän ulkoapäin kuulemma niin seksikkäältä. Kukaan ei uskois että olen ollut vain yhden miehen kanssa.

Vierailija
113/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pitkään ulosoton asiakas.

Vierailija
114/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on ahmimishäiriö

Vierailija
115/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää yli 30 reippaasti. Minulla on ulkomailla rakastaja, joka ostaa huomattavan kalliita lahjoja (no ne kyllä näkyy päälle päin) ja viihdekäytän kovia huumeita aina silloin tällöin.

Vierailija
116/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on pitkästi yli 10 sisarusta (vanhempani olivat vanhoillislestadiolaisia).

Vierailija
117/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella uupunut. Vaikutan muiden mukaan kuulemma aina niin pirteältä, mutta totuus on jotain ihan muuta. Jaksan juuri pari tuntia päivässä teeskennellä normaalia ihmistä.

Vierailija
118/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis määrällisesti. Varsinkin ns. kunnon ruokaa. Syön oikeastaan suurimman osan aikaa vain pelkkiä pieniä välipaloja. En ahmi kilotolkulla ruokaa tai herkkuja vaikka suurin osa ihmisistä varmaan niin kuvitteleekin kun painan yli 130kg.

Vierailija
119/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulevat, että minulla on ystäviä ja hyviä kavereita vaikka muille jakaa. Todellisuudessa minulla on vain yksi ystävä ja noin 10 kaveria joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Ei kuitenkaan kaikkien kanssa ehditä nähdä kovin usein.

Miehestäni taas ei uskoisi, että hän on saanut lestadiolaisen kasvatuksen.

Vierailija
120/120 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu, minulla on lapsia, pukeudun siististi, pidän kodin siistinä jne. Olen etenkin tuntemattomille ja töissä iloisen oloinen. Hoidan asioita ja suoritan. Sisältä olen rikki, masentunut ja ahdistunut. Minua ahdistaa välillä niin paljon, että meinaan oksentaa. Hoidan arkea hyvin, vaikka itse näin sanonkin, mutta sisältä olen rikki ja alakuloinen. Vaikutan ehkä vahvalta, mutta todellisuudessa en ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi