Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sinusta ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
17.12.2012 |

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus teininä pahoinpitelin poikaystävääni.

En ole nyt aikuisena tippaakaan väkivaltainen.

Vierailija
22/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut erästä budolajia pitkälti yli 10 vuotta ja minulla on siinä musta vyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon huorannut

eikun oho,kyllä sen voiskin varmaan helposti musta uskoa

Vierailija
24/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että saan kuussa käteen 1400e pelkkiä tukia, siksi meillä on varaa tehdä kaikkea pientä kivaa ja varaa ostaa vaikka sitten se vähän kalliimpi haalari lapselle.

Minä saan siis työkyvyttömyyseläkettä ja kotihoidontukea, niin ja lapsilisät.

En usko, että kukaan uskoisi minun olevan työkyvytön masennuksen, ahdistuksen ja paniikkihäiriön takia.

Vierailija
25/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen entinen i.v. huumeiden käyttäjä.

Vierailija
26/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt

Vierailija
27/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monet pitää mua kivana kilttinä ihmisenä. Nuorena mulla oli kuitenkin kymmeniä sänkykumppaneita ja varastelin kaupoista ihan työkseni. Kokeilin myös huumeita ja olin putkassa.

Vierailija
28/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan se tulee monille yllätyksenä, että olen kovakuntoinen, vaikka olen ylipainoinen. Liikun todella paljon, mutta syön enemmän kuin kulutan ja olen ruumiinrakenteeltani povekas.

Vierailija
29/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen totaaliyksinhuoltaja ilman tukiverkkoja.

Vierailija
30/120 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoottisen masennuksen, joka vuoksi olin psykiatrisessa sairaalassa. Todettiin 2-suuntainen mielialahäiriö ja odottelen työkyvyttömyyseläkettä.

Elän Kelan rahoilla.

Ja olen edelleen syvästi masentunut.

Vierailija
31/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen. Kaikki pitävät mua superiloisena ja yltiöpositiivisena ihmisenä. Oikeasti itken kotona, lenkkipolulla, matkalla töihin.... Ehkä tämä joskus vielä loppuu.

Vierailija
32/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen. Kaikki pitävät mua superiloisena ja yltiöpositiivisena ihmisenä. Oikeasti itken kotona, lenkkipolulla, matkalla töihin.... Ehkä tämä joskus vielä loppuu.

Olisin voinut itse kirjoittaa tämän. Aloitin juuri psykoterapian. Suosittelen.

Vierailija
33/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin isä on Italialainen ja siksi puhun sujuvasti myös italiaa, käytän geishapalloja melkein joka päivä, olen käynyt laserilla poistattamassa alpäänkarvat lopullisesti, olen allerginen hajusteille mm.

Vierailija
34/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttöä lapsena ja teini-iässä huumeongelma.

Vierailija
35/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen lähinnä jotain huumeista kertovaa räppiä ja sellasta tosi raskasta örinämusiikkia, missä suunnilleen vaan huudetaan. En tosin ikinä lasten kuullen :D Ja ei, en todellakaan ole mikään huumeidenkäyttäjä, sanoitukset vaan jotenkin kolahtaa muuten.

Vierailija
36/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysongelmasta ja siihen liittyvästä masennuksesta, vaikka sekään ei näy päälle päin; olen perheellinen, töissäkäyvä, siististi pukeutuva. Se mitä kukaan ei tiedä eikä näe on että elämä on minulle jo niin täynnä kärsimysta ja ahdistusta että itsemurha käy aktiivisesti mielessäni päivittäin.

Vierailija
37/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sun alkonkäyttö alkaa kyllä näkyä. Jos tulet johonkin tilaisuuteen ja väität ottanees pienen pienen drinksun, niin kuntosi kertoo kyllä muuta. Eli ei se niin salaisuus ole..

Vierailija
38/120 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Häpyhuulien lävistyksistä

-Silkonirinnoistani

-tykkään ottaa suihin loppuun asti ja teen sitä usein

Vierailija
39/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rekkalesbon" kanssa ja että vieläkin välillä himoitsen häntä. Välimme ovat nykyään täysin poikki.

Vierailija
40/120 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihto-opiskelijana. Kukaan ei tiedä mitä puuhasin kaksi vuotta jenkeissä. Olen koulutettu soturi ja äärimmäisen nopea vaistoissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä