G: Mitä sinusta ei uskoisi päällepäin?
Kommentit (120)
kariutunut monta alkavaa seurustelusuhdetta sukupuolitautini vuoksi. Näkeväthän ihmiset toki, että ei ole ollut paljon pitkiä suhteita, mutta todellista syytä eivät todella tiedä. Toisaalta minulla on ollut siis myös kaksi kumppania, joilla on ollut sama tauti (ekalta sain taudin).
On varmaan helppo ajatella, että olen vain kranttu vanhapiika, jolle ei kukaan kelpaa tms.
Ei varmasti kukaan tuttu arvaisi, että olen ollut sivutoimenani taidemallina jo toistakymmentä vuotta, jona aikana toistatuhatta kaikenikäistä ihmistä on tarkkaillut minua alastomana.
ja kaunis sisältä päin. Että olen tavallinen ja mukava.
Olen käyttänyt suonensisäisiä :D
itsemurhaa joka päivä.
Olen lesbo ja mulla on 10vuotta nuorempi tyttöystävä. Tai oikeastaan me ollaan homopari :) siinä teille pähkinä purtavaksi.
myös kirjoittaa, ettei kukaan uskoisi, että olen lesbo.
itsemurhaa joka päivä.
Olen lesbo ja mulla on 10vuotta nuorempi tyttöystävä. Tai oikeastaan me ollaan homopari :) siinä teille pähkinä purtavaksi.
Niitä on lähemmäs sata... Mutta viimeisten 20 vuoden aikana vain kaksi.
Niitä on lähemmäs sata... Mutta viimeisten 20 vuoden aikana vain kaksi.
että minulla on lapsi ja olen naimisissa, miehen kanssa ollaan oltu yhdessä lähes 10 vuotta. kaikki ovat aina todella yllättyneitä, on jopa kysytty että pilailenko. Lisäksi kaikki tuntuvat ajattelevan että olen hiljainen nyhverö joka ei osaa sanoa vastaan mihinkään ja joka hajoaa pienimmästäkin kritiikistä. Näytän kuulema 16 vuotiaalta reppanalta.
- olen varakas
- minulla on rakastaja
- käyn av-palstalla ja luen seiskan nettilehteä
Ja muutenkin erittäin älykäs ja matemaattisesti lahjakas.
Olen kurvikas blondi ja voisin kuvailla itseäni "hihittelijäksi". Valitettavasti olen saanut törmätä työelämässä ja muualla hyvin paljon ennakkoluuloihin.
ja kalastusta ja (sota)historia on intohimoni :)
haluaisin joka päivä seksiä, mutta minun mieheni ei.
Että työskentelen miesvaltaisella alalla, olen käynyt armeijan ja olen oikeasti herkkä ja ujo.
Lisäksi rakastan syömistä, varsinkin sitä kun saan ahtaa kupuni killilleen (olen hoikka, vaikka se onkin vaikeaa).
Ihmisten ilmoilla otan vain korkeintaan yhden annoksen, joten ihmiset luulee että olen niitä jotka ei ota kuin yhden joskus harvoin. Tosiasiassa uppoaa joka ilta 3-5 isoa kaljaa ja viikonloppuna enemmän kun voi koko päivän tissutella. Juovuksissa minua ei nähdä missään koskaan koska juon yksin neljän seinän sisällä, enkä juo niin paljoa että tulisin heikkoon kuntoon. Enkä niin paljon että tulisi krapuloita.
Pinnallisesti olen rempseä ja rohkea, tyyliltäni raju ja kova