G: Mitä sinusta ei uskoisi päällepäin?
Kommentit (120)
Syömishäiriöit, alkoholiongelmat, ryhmäseksi jne. ovat asioita, joihin hyvin monella on jonkilainen kosketus, joten kyllä näitä voi kuvitella melkein kenestä tahansa. Ihmiset paljon enemmän luulee olevansa erikoisia ja harvinaisia, kuin mitä ovat.
Vaikka itse olen kokeillut ryhmäseksiä, minulla on syömishäiriö ja alkoholiongelmaisia tunnen paljon, en siltikään pysty monestakaan ihmisestä noita uskomaan tai kuvittelemaan. Eikä nämä ole mielestäni sellaista erikoisuuden tavoittelua kuin esim. joillain goottiteineillä on, vaan kyse on esimerkiksi siitä että kun siististi meikattu ja puettu nainen sanoo harrastavansa motocrossia, niin veikkaan että sinäkään et ihan heti olisi sitä hänestä uskonut.
vaihto-opiskelijana. Kukaan ei tiedä mitä puuhasin kaksi vuotta jenkeissä. Olen koulutettu soturi ja äärimmäisen nopea vaistoissani.
Vai mikä on us marooner special forces?
Maroon tarkoittaa puna-/kastanjanruskeaa, marooner-joukoista en ole kuullut.
ja ööö että olen venäläinen (kuulemma ei uskoisi)
Huumeet ja rikokset.
Olen nykyään korkeakoulutettu ja puhdas kuin pulmunen muiden mielestä.
että käyn av-palstalla joka päivä :)
olen todella uupunut. Vaikutan muiden mukaan kuulemma aina niin pirteältä, mutta totuus on jotain ihan muuta. Jaksan juuri pari tuntia päivässä teeskennellä normaalia ihmistä.
ja mulla on jo kolme lasta.
Kaikki mummot yms aina päivittelee mulle, kun olen nuorimman kanssa yksin liikenteessä, ttä miten noin nuorella tytöllä on jo lapsi jne. ja sitten kun sanon, että mulla on vilä kaksi vanhempaa lasta kotonakin niin voi sitä hämmästyksen määrää :D
että käyn av-palstalla joka päivä :)
Itse asiassa minusta ei edes uskoisi, että olen koskaan kuullut koko palstasta.
Tätä ei uskoisi päältä päin, ainakin sellaisia kommentteja olen joskus saanut kun minähän kyllä näytän tosi siveältä ja hyvätapaiselta, mitä joo toki olenkin, mutta sitten noiden juttujen kanssa joskus saattaa hieman revähtää sopivassa seurassa.
täysin p-a mutta kuitenkin hyvän näköinen,huoliteltu kotiäiti,ns hienosto alueella.
olen todella uupunut. Vaikutan muiden mukaan kuulemma aina niin pirteältä, mutta totuus on jotain ihan muuta. Jaksan juuri pari tuntia päivässä teeskennellä normaalia ihmistä.
töissä toimin kuin normaalikuntoinen ihminen. Kun pääsen kotiin, en pysty kertakaikkiaan mihinkään. En tee ikinä mitään, en vain pysty enkä jaksa. Haluaisin ja oon yrittänyt, mutta uupumus vie voiton. Päivittäinen suihku on ponnistus, johon kykenen.
Näytän kiltiltä naiselta mutta olen kyllä ihan muuta.Tälläkin hetkellä mietin,teenkö yhden jutun yhdestä tutusta joka on ollut aika ilkeä mua kohtaan viimeiset 12v.Tänään tuli piste i:n päälle.
kukaan ei huomaa, että oon masentunut. Sen verran masentunut, että itsemurha oli aika lähellä vähän aikaa sitten.
näen ihmisten läpi ja ajoittain pystyn "lukemaan" muiden ajatukset. Olen myös tavattoman pitkävihainen vaikken sitä näytä.
näen ihmisten läpi ja ajoittain pystyn "lukemaan" muiden ajatukset. Olen myös tavattoman pitkävihainen vaikken sitä näytä.
että tunne siitä, että luulet tietäväsi toisten ihmisten ajatukset ja näkeväsi heidän läpi voi olla myös oire mielenterveysongelmista. Mulla on tuollainen täti, älykäs, ihana ihminen, mutta myös äärimmäisen vaikea, koska pohtii toisten ihmisten ajatuksia jatkuvasti. Hänellä ei ole sairaudentuntoa.
ollut pitkään ison alueen esimiehenä eri paikkakunnalla. Vaikenen asiasta visusti (vaikka oma esimies sen tietenkin tietääkin).