Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri tekee näin? Alkaa olla todella häiritsevää

Vierailija
09.10.2023 |

Kaveri on usean kerran tehnyt niin , että pyytää kyläänsä ja välillä ollaan ja katotaan telkkaria ja jutellaan ja kaikki ok. Useammin on tehnyt niin että pyytää hei tuu meille, ja kun menen niin kaveri ilmoittaa "sori en ite nyt voi jäädä mut ota kaapista jotain jos haluut ja kato netflixiä, tuun myöhemmin" .

Jättää mut siis asuntoonsa yksin odottamaan j saattaa viipyä monta tuntia ja sitten tulla takaisin. Ainakin 7 kertaa tehnyt näin , pitänyt tehdä jotain yhdessä niin on pukemassa kenkiä jalkaan ja sanoo että anteeks pakko mennä mut voithan sä täällä olla, ota kaapista jotain " . Sitten vaan lähtee.

Monesti myös jos puhutaan niin kävelee pois päin ja sieltä huutaa tai seuraan perässä , aloittaa keskustelun mutta poistuu toiseen huoneeseen. Ei ikinä tee tätä vihaisesti ja on todella hyvät välit mutta mistä tälläinen käytös voi tulla? Ollaan tunnettu lapsuudesta asti ja nyt aikuisena alkanut tekemään tätä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä siis oikeasti jäät? Mä en edes riisuis takkia vaan kaartaisin takaisin ovelle sanoen, että turhaa kai mä tääll itsekseni istun, sama istua kotona.

Vierailija
2/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina näitä tällaisia kertomuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että viihdyt asunnossaan ja myy seksiä mutta ei halua kertoa sulle siitä ja pitää sua "turvana" koska alat ihmettelemään jos kaverista ei kuulu?

Vierailija
4/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi?

Vierailija
5/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ihan normaalia nykypäivänä :)

Vierailija
6/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostaa huumeita?

Vierailija
7/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää että viihdyt asunnossaan ja myy seksiä mutta ei halua kertoa sulle siitä ja pitää sua "turvana" koska alat ihmettelemään jos kaverista ei kuulu?

On hän yleensä kyllä aika laittautunut mutta on yleensä muutenkin , joten en usko että tuosta olisi kyse.. ainakaan en haluaisi uskoa.

Vierailija
8/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vetämässä huumausainetta jossain nurkan takana?

Vierailija
9/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä siis oikeasti jäät? Mä en edes riisuis takkia vaan kaartaisin takaisin ovelle sanoen, että turhaa kai mä tääll itsekseni istun, sama istua kotona.

Jään. Kaverilla on kiva asunto ja netflix ja en itse viihdy kotona ja kaveri aina kuitenkin tulee lopulta ja vietetään sen jälkeen aikaa.

Vierailija
10/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on outoa.

Vierailija
11/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjolla oleva ihminen käyttäytyy noin, lievemmässä muodossa on esimerkiksi puhelimella,  koneella tai muuten "varattu" vierailusi ajan antamatta sinulle huomiota.

Vierailija
12/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ostaa huumeita?

No sitähän varten kutsutaan kaveri paikalle. Jos turvaksi, se kaveri tulee mukaan.

Vierailija
13/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa sinua jollain kameralla ja testaa luotettavuuttasi.

Vierailija
14/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tkee jotain tunin keikkaa, jos kerran olette läheisiä, niin kysy mitä puuhaa? Miksei voi hoitaa sitä vierailusi jälkeen?

Vierailija
15/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa varmaan sua salaa siellä kämpässään ja sitten katselee myöhemmin saaden siitä jotain tirkistelijätyydytystä.

Vierailija
16/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjolla oleva ihminen käyttäytyy noin, lievemmässä muodossa on esimerkiksi puhelimella,  koneella tai muuten "varattu" vierailusi ajan antamatta sinulle huomiota.

Totta! Kaverin kanssa molemmilla adhd ja autismin piirteitä. Istumme molemmat sohvalla omiin asioihin uppoutuneena ja viihdymme toistemme seurassa kun kumpikin on hiljaa mutta läsnä:D

Vierailija
17/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa varmaan sua salaa siellä kämpässään ja sitten katselee myöhemmin saaden siitä jotain tirkistelijätyydytystä.

Hyyiii toi olis jo hirveetä mutta en usko tälläiseen, olen tuntenut hänet lapsesta asti.

Vierailija
18/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän vastaa, kun kysyt, minne hän menee, ja kun palatessaan kysyt, mitä hän oli tekemässä? Koska tietenkin kysyt, eikös vaan?

Vaikuttaa lähinnäå boheemiltä hömelöltä, enkä loukkaantuisi, mutta seuraavan kerran hänen pyytäessä sinua kylään nauraisin, että vastedes tapaamiset ovat sinun eikä hänen luonaan.

Vierailija
19/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään. Kaverilla on kiva asunto ja netflix ja en itse viihdy kotona ja kaveri aina kuitenkin tulee lopulta ja vietetään sen jälkeen aikaa.

Tää nyt vaikuttaa vielä oudommalta kuin lähtevä kaverisi.

Vierailija
20/52 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän vastaa, kun kysyt, minne hän menee, ja kun palatessaan kysyt, mitä hän oli tekemässä? Koska tietenkin kysyt, eikös vaan?

Vaikuttaa lähinnäå boheemiltä hömelöltä, enkä loukkaantuisi, mutta seuraavan kerran hänen pyytäessä sinua kylään nauraisin, että vastedes tapaamiset ovat sinun eikä hänen luonaan.

Sanoo menevänsä asioilleen tai pitää nähä joku tyyppi tai hoitaa asioita, en ala kyselemään enempää ellei itse kerro. Muista asioista puhutaan avoimesti ja yhteisistä tutuista jos heillä käynyt mutta nämä ovat vissiin kavereita ketä en tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan