Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos teille ihanat naiset, jotka teitte lapselleni joulun! *

Vierailija
14.12.2012 |

Taannoin täällä alkuun hyvinkin skeptisenä tein aloituksen jossa minä,köyhä opiskelija-yh, pyysin ostaa kaupan hintoja halvemmalla joltakin käytettynä lapseni toivomia leluja hänelle joululahjaksi.

No, tämä palsta ja elämä(!) ylitti itsnsä ja kaikki mun odotukset: Niin moni ihana ihminen halusi pyyteettömästi meitä auttaa ja lapseni sai jouluksi monta ihanaa pakettia ja lisäksi tarpeeseen kiepästi tulleita vaatteita.

En voi sanoin kiitollisuuttani ilmaista. Kunhan opiskelu- ym kiireiltäni ehdin, tulen kyllä lähettämään näille jokaiselle ihanalle ihmiselle henk.kohtaisen kiitoksen, mutta halusin silti tehdä myös tämän avauksen.

ISO KIITOS JA KUMARRUS teille jokaiselle ihanalle auttajalle, jotta kaikki tietäisivät, miten paljon tekonne meille merkitsi.

Ja minä lupaan laittaa hyvän kiertämään, sitten kun itselläni on työpaikka (mun alalla pitäis löytyä töitä..) ja vakaa toimeentulo, en tule unohtamaan miten meitä autettiin nyt, vaan autan parhaan kykyni mukaan muita pieniä köyhissä oloissa eläviä.

Toivon, että viitsitte pitää tätä ketjua ylhäällä.

Hyvää Joulua kaikille!

Raukkaudella.

S & I, 7v

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tosin sen jälk.nolostui ja ahdistui(?) kun oltiin lasten kautta jotain tutun tuttuja..Vieiin käytettyjä vaatteita vaan.

:/

Vierailija
2/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tilitysten jälkeen. Aidosti tosi mahtavaa toimintaa, mammat. T: Palstaa ajoittain lueskeleva 28v. mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin myös auttanut mieluusti, jos olisin lukenut viestin ja ehtinyt... Kaikkea hyvää teille ja mukavaa joulua!

Vierailija
4/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse entisenä opsikelija-yh;na tiedän, miten tiukoilla silloin voi olla. Ja äitihän syö vaikka kiviä, jotta lapsi saisi kaiken tarvitsemansa :(

En ole ap;N aloitusta nähnyt ajoissa myöskään auttaakseni, mutta kaikille auttajille haleja, ja voin sanoa, ETTÄ ARVOKKAAN ASIAN TEITTE!!

Ihanaa joulua vähäosaisten auttajille!

Vierailija
5/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa samanlaista jalomielisyyttä ihmisistä löytyisi muulloinkin kuin vain joulun aikaan. Pidetäänhän toisistamme huolta ympäri vuoden, jookos? Ei ole välttämättä suuri aineellinen satsaus itselle, jotta saa toisen elämän aivan uuteen nousuun.

Vierailija
6/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania olette!

En nähnyt alkuperäistä avunpyyntöviestiä, mutta tätä ketjua oli ihana lukea.

Kiitos siis kaikille heille jotka auttoivat!

Vierailija
7/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olette auttaneet. Itse en ole alkuperäistä ketjua nähnytkään, mutta avun tarve on varmasti todellinen.

Uskoisin, että voin näin joulun alla kuvitella äidin tunteen, jos ei olisi mahdollistuutta toteuttaa lasten toiveita. Itse olen ollut onnellisessa tilanteessa periatteessa koko elämäni eikä minun ole tarvinnut kokea suoranaista rahapulaa. Olen toki duunariperheen lapsi, joten rahaa ei ole koskaan ylen määräin ollut.

Me, joilla elämä on rahallisesti mallillaan, voimme osallistua esim. paikkakuntiemme MLL:n joulupuukeräykseen ja näin tuoda joulumieltä sellaisille lapsiperheille, jotka eivät pysty itse lahjoja hankkimaan.

Ihanaa joulun odotusta meille kaikille, erityisesti sinulle ap ja lapsellesi.

Vierailija
8/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku samassa tilanteessa ilmoittautua, niin auttaisin mielelläni.

Vierailija
9/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan AV:sta mitä tahansa, tositilanteessa mammat on kuitenkin täyttä rautaa.

Vierailija
10/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kyynikko

Vierailija
11/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain samalla ihanan joululahjan itselleni. Mitään tavaraa kun ei enää tällä iällä itselleen tarvitse lahjaksi. Tästä tuli niin hyvä mieli, että siitä riittää pitkälle ensi vuoteen.

Vierailija
12/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kamalan, ilkeän, katkeran keskellä vilpitön halu vain auttaa- no saahan siinä kokea hiukan auttamisen iloakin. Ihanaa joulumieltä kaikille, toivoa on, vaikka se välillä meinaa hukkua kun ihmisten ilkeyksiä lukee..

Vierailija
13/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viestin ja mukavaa että auttajia löytyi!!

Vierailija
14/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka liian monesti tää maailma tuntuu niin kylmältä ja itsekkäältä.

Vierailija
15/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehtien toimittajat, jotka muutenkin etsivät jutunjuurta lehtiinsä vierailemalla tällä palstalla ja lainaamalla täällä olevia kommentteja. Eikö tämä aihe olekaan tarpeeksi mediaseksiskäs, jotta siitä voitaisiin juttu painaa?? Ilmeisesti ei. Harmi. Mutta kaikkea hyvää avun pyytäjälle ja ennen kaikkea teille rohkeille auttajille, jotka uskalsitte olla epäilemättä ihmisen hyvyyttä ja tartuitte asiaan ja saitte aikaan näin mahtavan lopputuloksen. Harmi, että minä näin tämän ketjun vasta nyt, mutta sai tämä aikaan sen että lupaan VARMASTI jatkossa pitää tuntosarvet enemmän kohollaan ympärillä olevien ihimisten suhteen ja yrittää mahdollisuuksien mukaan auttaa niitä, jotka oikeasti sitä tarvitsevat.

Ja juuri tällä tavalla se apu menee perille, eikä jää roikkumaan jonnekkin virkamiesrattaisiin..

Vierailija
16/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä AV:lla! Minultakin Ap:n ketju oli mennyt ohi mutta olen onnellinen puolestanne!

Vierailija
17/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös toinen yh-äiti tarvitsi apua. Osoite ninjoulukuu@gmail.com. Hänellä on 2v poika.

Itse lähetin molemmille lapsille paketin. Ihanaa auttaa jotakin, kun siihen on mahdollisuus. Muistissa on myös ajat, jolloin itse olisi ollut kiitollinen avusta.

Tämä juttu on ollut kyllä niin parasta kaiken av-sonnan keskellä. Av-mammoilla on sittenkin hyvä sydän ;)

Hyvää joulula kaikille!

Vierailija
18/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni paketti sinne pikkuiseen keittiöön :)

terkuin H

Vierailija
19/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluiloa kaikille tästä ketjusta liikuttuneille, teillä on sydän paikoillaan.

Itse olin vapaaehtoisena paikallisen seurakunnan (en itse kuulu kirkkoon) lahjakeräyksessä, ja siitä tuli todella hyvä mieli. Minulla ei ollut varaa rahallisesti osallistua, mutta on niitä muitakin keinoja auttaa!

Esimerkiksi Turun seudulla toimii Karderoopi- vaatekeräys, josta vaateapua jaetaan tarvitseville diakoniatyöntekijöiden lähetteellä. Kannattaa kysellä oman asuinpaikan seurakunnalta onko heillä vastaavaa.

Vierailija
20/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)