Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos teille ihanat naiset, jotka teitte lapselleni joulun! *

Vierailija
14.12.2012 |

Taannoin täällä alkuun hyvinkin skeptisenä tein aloituksen jossa minä,köyhä opiskelija-yh, pyysin ostaa kaupan hintoja halvemmalla joltakin käytettynä lapseni toivomia leluja hänelle joululahjaksi.

No, tämä palsta ja elämä(!) ylitti itsnsä ja kaikki mun odotukset: Niin moni ihana ihminen halusi pyyteettömästi meitä auttaa ja lapseni sai jouluksi monta ihanaa pakettia ja lisäksi tarpeeseen kiepästi tulleita vaatteita.

En voi sanoin kiitollisuuttani ilmaista. Kunhan opiskelu- ym kiireiltäni ehdin, tulen kyllä lähettämään näille jokaiselle ihanalle ihmiselle henk.kohtaisen kiitoksen, mutta halusin silti tehdä myös tämän avauksen.

ISO KIITOS JA KUMARRUS teille jokaiselle ihanalle auttajalle, jotta kaikki tietäisivät, miten paljon tekonne meille merkitsi.

Ja minä lupaan laittaa hyvän kiertämään, sitten kun itselläni on työpaikka (mun alalla pitäis löytyä töitä..) ja vakaa toimeentulo, en tule unohtamaan miten meitä autettiin nyt, vaan autan parhaan kykyni mukaan muita pieniä köyhissä oloissa eläviä.

Toivon, että viitsitte pitää tätä ketjua ylhäällä.

Hyvää Joulua kaikille!

Raukkaudella.

S & I, 7v

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyynelkin vierähti.Ihanaa että on olemassa vielä jossain edes ihmisiä jotka ajattelevat ja auttavat muita.Ihanaa joulun aikaa kaikille.

Samat sanat!

Vierailija
42/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sen lappilaisen Angry Birds pojan käy kun hänen äitinsä ei tainnut sit rohjeta laittaa edes poste restantea?

Olisin lähettänyt hänelle vähän isommankin/kalliimman lahjan, saatiin miehen kans niin törkeesti veronpalautusta etten kehtaa tässä edes summaa sanoa.

Muistaako kukaan?

En löydä sitä ketjua, antoiko hän mitään yhteystietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita hänelle viesiä: pienellejouluiloa@gmail.com

Vierailija
44/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran on vastannutkin, mutta siinä viestissä ei mainittu mitään osotetta mihin voin pakettini laittaa. Siinä viestissä mainitsikin, että on ollu tosi kiire kouluhommien kanssa, mutta kohta ei paketti enää kerkiä perille :(

Eikä siinä niin muuta, mutta oon ostanu nää tavarat ihan sitä tyttöä varten ja hänen toiveiden mukaisesti, omat tytöt on näihin lahjoihin liian pieniä tai liian suuria.

Että jos jollain on yhteystiedot niin vois vähän jelppiä tai jos vaikka aloittaja huomais itse, että kaipaillaan :)

Vierailija
45/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon saanut apua vaikeana aikana ja nyt itsellä asiat hyvin, todellakin autan toisia hädässä.

näin se menee! Hyvää joulua kaikille.

Vierailija
46/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis olen samaa mieltä kaikkien kanssa siitä, että ihanaa kun toisia autetaan. Mutta en ihan ymmärrä miksi ap: n tapauksessa 1,7 vuotias lapsi välttömättä edes tarvitsee kummoisia lahjoja. Ei meilläkään rahaa paljon ole, mutta lapsemme ovat hyvin vähään tyytyväisiä. 1,7 v nauttii aika pienistä lahjoista. Toki en ole alkuperäistä kirjettö edes lukenut, että en voi tietää oliko lapsia ehkä enemmän ja vanhempiakin? Mutta kiva, että ihmiset on auttaneet jokatapauksessa vaikka noin pieni tulisi onnelliseksi tosi vähästäkin. Työtön, opiskelija tai mikä tahansa pystyy yhdelle alta kaksivuotiaalle lahjan ostamaan. Eri asia jos lapsia on useampia ja vanhempia lapsia. Silloin rahaa jo vähän tarvitseekin.

Toivottavasti ap kiitollisena laittaa lahjoja eteenpäin muille köyhille jos niitä sataa hänen lapselleen ovista ja piipuista. Olisi varmaan monta muutakin joka lahjoja tarvitsisi.

Vierailija
47/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes ole toivonut mitään joululahjoja, tuskin muistaa edellistä joulua jotta osaisi edes odottaa mitään. Hän on iloinen yhdestä pienestä lahjasta. Ja jos minulla ei ole rahallisesti muuta hänelle tarjota on minusta hyvä, että lapsi osaa tyytyä vähään, eikä toivo mitään leikkikeittiöitä.

Vierailija
48/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 1,7v tytöstä :)

Vierailija
49/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Joulumieltä.

Osallistuin itse joulupuu-keräykseen,antamalla lahjan 7v-pojalle. Siitä tuli itselle hyvä mieli. Siinä keräyksessä(pienellä paikkakunnalla) se antamamme lahja on todennäköisesti ainoa,jonka lapsi saa. Mietin kuinka ihanaa olisi olla kärpäsenä katossa katselemassa sitä kun poika avaa lahjansa, ja mietin todella pitääkö hän siitä, kun on niin pitkä aika siitä kun omat ovat olleet tuon ikäisiä.

En koskaan laita rahaa keräyksiin, mutta tällainen auttaminen on mukavaa ja niin todellista.

Vierailija
50/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua teille!

Terkuin H

Vierailija
51/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
52/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla ainoa, joka epäilee kerjääjien tarkoitusperiä. En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta kun kaikenlaisia ihmisiä on. Myös huijareita. Ja aina on niitä, jotka luulevat tekevänsä hyvän teon.

Tässäkin ketjussa on jollekin lähetetty valtava määrä paketteja ja lisää ollaan valmiit lähettämään samalle ihmiselle, kun hän kirjoittaa muutaman nyyhkyrivin.

Pystyisikö joku jotenkin minulle todistamaan, että edes joku ketjussa mainituista köyhistä on oikeasti olemassa?

Ja te huijarit, älkää todistelko itsenne puolesta.

Vierailija
53/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisilmäiset ihmiset joutuvat kusetetuksi, ja se on heille oikein.

Vierailija
54/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ole jaksanut ottaa kantaa, kun kaikki ovat niin otettuja aloituksesta.

Miksi tätä muuten piää pitää ylhäällä? Siksikö, että lahjavirta ap:lle ei ehtyisi?

Vierailija
55/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata, että auttajia löytyy. Ja parasta on, jos jokainen autettu laittaa hyvän kiertämään :)

Vierailija
56/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin itsekin, kun luin myöhemmin miten tässä tapauksessasi oikein tapahtui ja mahtavaa huomata että _oikeasti_ hyviä ihmisiä on olemassa!

Tapauksesi kosketti minua ja varmasti muitakin.

Pidetään ihmiset toisistamme huolta!

Vierailija
57/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh! Ihana että löytyi auttajia sekä auttajiaan aidosti arvostava vastaanottaja. Maailma on ehkä sittenkin ihan ok paikka.. :)

Vierailija
58/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti. Hyvää joulua ja joulumieltä kaikille!

Vierailija
59/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

please, pidetään tämä ylhäällä!

Vierailija
60/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä kumarrus kaikille auttajille ja aloittajalle nätistä viestistä.

Laittaminen hyvä kiertämään ei ole keneltäkään pois.