Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos teille ihanat naiset, jotka teitte lapselleni joulun! *

Vierailija
14.12.2012 |

Taannoin täällä alkuun hyvinkin skeptisenä tein aloituksen jossa minä,köyhä opiskelija-yh, pyysin ostaa kaupan hintoja halvemmalla joltakin käytettynä lapseni toivomia leluja hänelle joululahjaksi.

No, tämä palsta ja elämä(!) ylitti itsnsä ja kaikki mun odotukset: Niin moni ihana ihminen halusi pyyteettömästi meitä auttaa ja lapseni sai jouluksi monta ihanaa pakettia ja lisäksi tarpeeseen kiepästi tulleita vaatteita.

En voi sanoin kiitollisuuttani ilmaista. Kunhan opiskelu- ym kiireiltäni ehdin, tulen kyllä lähettämään näille jokaiselle ihanalle ihmiselle henk.kohtaisen kiitoksen, mutta halusin silti tehdä myös tämän avauksen.

ISO KIITOS JA KUMARRUS teille jokaiselle ihanalle auttajalle, jotta kaikki tietäisivät, miten paljon tekonne meille merkitsi.

Ja minä lupaan laittaa hyvän kiertämään, sitten kun itselläni on työpaikka (mun alalla pitäis löytyä töitä..) ja vakaa toimeentulo, en tule unohtamaan miten meitä autettiin nyt, vaan autan parhaan kykyni mukaan muita pieniä köyhissä oloissa eläviä.

Toivon, että viitsitte pitää tätä ketjua ylhäällä.

Hyvää Joulua kaikille!

Raukkaudella.

S & I, 7v

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinulle ja lapsellesi! :)

Vierailija
62/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi kun sen kirjoitit, ja olen niin onnellinen siitä että auttajia löytyi vaikka nyt en ole yksi heistä =)

Saatan syyttää raskaushormoneja, mutta itku kurkussa luin tämän viestisi =)

Oikein hyvää joulua teille!

Ja kaikille jotka osallistuitte tekemään ap:lle ja lapselleen hyvän joulun =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä viestistä. Ihanaa että auttajia on löytynyt :)

Vierailija
64/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia, varmaan jo 5-6 vuotta, mutta edelleen kiitollinen. Meillä oli viisihenkinen perhe, mies opiskeli, minä olin kotiäiti, ei rahaa mihinkään.

Kolme tytärtämme, 3v, 4v ja 5v itkusilmin toivoivat vain yhtä joululahjaa. Vain yhtä ja se maksoi silloin 90 euroa, sellainen iso vaaleanpunainen Duplo-prinsessalinna. Meillä ei todellakaan ollut varaa laittaa 90 euroa edes kaikkien lasten lahjoihin yhteensä. Sydäntä särki kuunnella, kun ne keskustelivat keskenään, että isällä ja äidillä ei nyt ole rahaa ostaa. Että leikitään sitten jollain muulla ja ehkä joskus saadaan sellainen.

Tein tästä avauksen täällä, en edes pyytänyt rahaa, kunhan huokaisin, että voi kun olisin saanut töitä ja kylläpä lelut maksaa tolkuttomasti.

Joku äiti pyysi yhteystietojani ja lähetti tuon Duplolinnan meille. Ja pyysi, etten paljastaisi hänen nimeään ja hyvää joulua.

Vierailija
65/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkoi ihan itkettää.

Hyvää Joulua kaikille!

Vierailija
66/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jo ensimmäistä viestisiä ja sen vastauksia vedet silmissä, mutta tämä oli aivan ihana jatko sille! Ja tuo dublo-juttukin, ihastuttavaa. Sydäntä lämmittää ihmisten pyyteettömyys.

Meilläkin on ollut monta niukkaa joulua. Jotenkin olemme keplotelleet ja yrittäneet ostaa vaikka mummin kanssa kalliimpi lahja kimppaan. Jouluna vähävaraisuus todella konkretisoituu surullisesti. Olemme myös lasten kanssa vienneet kirkolle pienet paketit useana vuonna. Sieltä ne jaetaan paikallisille vähävaraisille perheille...ehkä jopa hieman tragikoomista :)

...ehkä ensi vuonna työtilanne paranee ja joulua voidaan juhlia keveämmin mielin.

Aivan ihanaa joulua ap:lle ja tytöille!

Vierailija
67/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa joulua

Vierailija
68/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt tällainen viesti ihan ohi... Oisin voinut laittaa jotain ihan pientä... :) Vieläkö ehtii mukaan?

Vierailija
69/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierestä seuranneena toivon kaikille iloista ja levollista Joulua rakkaittenne seurassa!

Vierailija
70/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.V.

Vierailija
71/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että täältä on löytynyt noin ihania ja auttavaisia ihmisiä! Hienoa!

Hyvää joulua kaikille :)

Vierailija
72/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saitte paketteja! Itsekin mietin auttamistasi, mutta niin moni oli jo ilmoittanut lähettävänsä jotain, että päätin sitten laitella paketteja joulupuu-keräykseen. Ihanaa joulua teille ap ja kaikille muillekin!

Vierailija
73/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ensi viikolla sitten teillä :)

Hyvää joulua!

t:S

Vierailija
74/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, joten en osannut auttaa sinua.

Onpa ilahduttavaa, että todella moni äiti auttoi sinua ja lastasi. :)

Vierailija
75/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilo lukea,että hyviä tekoja tehdään vielä!

Vierailija
76/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia, varmaan jo 5-6 vuotta, mutta edelleen kiitollinen. Meillä oli viisihenkinen perhe, mies opiskeli, minä olin kotiäiti, ei rahaa mihinkään.

Kolme tytärtämme, 3v, 4v ja 5v itkusilmin toivoivat vain yhtä joululahjaa. Vain yhtä ja se maksoi silloin 90 euroa, sellainen iso vaaleanpunainen Duplo-prinsessalinna. Meillä ei todellakaan ollut varaa laittaa 90 euroa edes kaikkien lasten lahjoihin yhteensä. Sydäntä särki kuunnella, kun ne keskustelivat keskenään, että isällä ja äidillä ei nyt ole rahaa ostaa. Että leikitään sitten jollain muulla ja ehkä joskus saadaan sellainen.

Tein tästä avauksen täällä, en edes pyytänyt rahaa, kunhan huokaisin, että voi kun olisin saanut töitä ja kylläpä lelut maksaa tolkuttomasti.

Joku äiti pyysi yhteystietojani ja lähetti tuon Duplolinnan meille. Ja pyysi, etten paljastaisi hänen nimeään ja hyvää joulua.

Vierailija
77/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tilitysten jälkeen.

Aidosti tosi mahtavaa toimintaa, mammat.

T: Palstaa ajoittain lueskeleva 28v. mies.

Vierailija
78/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää joulua!

Vierailija
79/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
80/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt tällainen viesti ihan ohi... Oisin voinut laittaa jotain ihan pientä... :) Vieläkö ehtii mukaan?

pienellejouluiloa@gmail.com

Lapsi tovoi ainakin lundby keittiö-settiä ja schleich-eläimiä

kertoo eräs tähän ihanaan äitiin yhteydessä ollut.