Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos teille ihanat naiset, jotka teitte lapselleni joulun! *

Vierailija
14.12.2012 |

Taannoin täällä alkuun hyvinkin skeptisenä tein aloituksen jossa minä,köyhä opiskelija-yh, pyysin ostaa kaupan hintoja halvemmalla joltakin käytettynä lapseni toivomia leluja hänelle joululahjaksi.

No, tämä palsta ja elämä(!) ylitti itsnsä ja kaikki mun odotukset: Niin moni ihana ihminen halusi pyyteettömästi meitä auttaa ja lapseni sai jouluksi monta ihanaa pakettia ja lisäksi tarpeeseen kiepästi tulleita vaatteita.

En voi sanoin kiitollisuuttani ilmaista. Kunhan opiskelu- ym kiireiltäni ehdin, tulen kyllä lähettämään näille jokaiselle ihanalle ihmiselle henk.kohtaisen kiitoksen, mutta halusin silti tehdä myös tämän avauksen.

ISO KIITOS JA KUMARRUS teille jokaiselle ihanalle auttajalle, jotta kaikki tietäisivät, miten paljon tekonne meille merkitsi.

Ja minä lupaan laittaa hyvän kiertämään, sitten kun itselläni on työpaikka (mun alalla pitäis löytyä töitä..) ja vakaa toimeentulo, en tule unohtamaan miten meitä autettiin nyt, vaan autan parhaan kykyni mukaan muita pieniä köyhissä oloissa eläviä.

Toivon, että viitsitte pitää tätä ketjua ylhäällä.

Hyvää Joulua kaikille!

Raukkaudella.

S & I, 7v

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
82/82 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinäkin tytön toiveet oli aika vaatimattomia, sanotaanko vaikka, että sellaista 10e luokkaa, jos nyt muutama mamma laittaa lelun menemään, niin tuskin kaatuu sen mamman budjetti vaikka sitten olisikin huijausta.

Toisekseen itse aloittaja ei varsinaisesti pyytänyt keneltäkään mitään, vaan halusi ostaa lapsensa toivomia leluja käytettynä, koska ei ollut varaa ostaa uutena.

Siitä ihmiset sitten ihan itsekseen tulivat siihen tulokseen, että haluavat antaa/ostaa lapselle jotakin.

Näihin muihin en jaksa ottaa kantaa, enkä itsekkään ensimmäisenä rahaa ole kenellekkään lähettämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla