Kiitos teille ihanat naiset, jotka teitte lapselleni joulun! *
Taannoin täällä alkuun hyvinkin skeptisenä tein aloituksen jossa minä,köyhä opiskelija-yh, pyysin ostaa kaupan hintoja halvemmalla joltakin käytettynä lapseni toivomia leluja hänelle joululahjaksi.
No, tämä palsta ja elämä(!) ylitti itsnsä ja kaikki mun odotukset: Niin moni ihana ihminen halusi pyyteettömästi meitä auttaa ja lapseni sai jouluksi monta ihanaa pakettia ja lisäksi tarpeeseen kiepästi tulleita vaatteita.
En voi sanoin kiitollisuuttani ilmaista. Kunhan opiskelu- ym kiireiltäni ehdin, tulen kyllä lähettämään näille jokaiselle ihanalle ihmiselle henk.kohtaisen kiitoksen, mutta halusin silti tehdä myös tämän avauksen.
ISO KIITOS JA KUMARRUS teille jokaiselle ihanalle auttajalle, jotta kaikki tietäisivät, miten paljon tekonne meille merkitsi.
Ja minä lupaan laittaa hyvän kiertämään, sitten kun itselläni on työpaikka (mun alalla pitäis löytyä töitä..) ja vakaa toimeentulo, en tule unohtamaan miten meitä autettiin nyt, vaan autan parhaan kykyni mukaan muita pieniä köyhissä oloissa eläviä.
Toivon, että viitsitte pitää tätä ketjua ylhäällä.
Hyvää Joulua kaikille!
Raukkaudella.
S & I, 7v
Kommentit (82)
Itsekin suht köyhänä ikäni eläneenä. Olen aina ajatellut että sitten jos joskus rikastun, haluan auttaa ihmisiä. Tottakai yritän aina antaa vähästänikin.
Täällä palstalla kun tuntuu olevan näitä jotka tienaa kymmenkertaisesti ja jopa enemmän kuin minun työkkärinrahani, on se hyvä että he sitten auttavat kun tilaisuus tulee.
Vaikeaahan se on aina apua pyytää, tiedän kokemuksesta, mutta joskus on lasten takia pakko nöyrtyä.
Ihana aloitus!!! Mahtava lukea tällaista kaiken av-kaman keskeltä :) :) :)
Missäs tosiaan on Iltalehti nyt? Sinne vois vinkata tästä ketjusta.
Hyvää joulua kaikille!!!!
Ihana huomata että on vielä hyviä ihmisiä :)
Minulla ei ole edes lapsia, mutta silti kyynellän nyt täällä kuin itkupilli. :') Tämä oli hienoin juttu jonka olen lukenut pitkään, pitkään aikaan!
Hyvää joulua kaikille ja muistetaan toisiamme!
Itekkin oon jokusen kerran auttanu vastaavassa tilanteessa ollutta äitiä viemällä lapsille meiän lasten (hyväkuntosia) leluja koska omilla on leluja liikaakin eikä entiset mahu mihkään ku tulee uusia.
Ja oon vieny myös pari kertaa ruokakassin opiskelija - YH:lle.
Elämäntapa sossupummeista en tykkää mut tämmöset jotka opiskelee ja oikeesti pyrkii eteenpäin saa mun sympatiat.
Ja köyhiä lapsia on oikeesti kaikkein kivoin "lahjoa" kun ne ilahtuu aidosti niin vähästä koska niitä ei oo hemmoteltu materialla pilalle toisin ku esimerkiks mun oma kummityttö joka on hukutettu materiaan niin että mikään ei enää tunnu missään. mistään ei tunnu ilahtuvan ja pitäs suunilleen satojen eurojen lahjoja viedä ja silti se on aina kyllästyneen ja nyrpeän olonen. se nykypennuissa varmaan onkin pitkälti vikana.
No tulipa paatosta. kummmiski hyvää joulua kaikille etenki aloittajalle ja hänen lapselle ja kaikille auttajille =)!
Minä lähetin ap:n tytölle lahjan ja vaatteita ja tiedättekö, että sain siitä itselleni hyvän mielen! Uskoisin siis, että lahjan antaja on yhtä iloinen kuin saajakin :-)
M
Hyvää joulua kaikille :)
Itse en tuohon osallistunut (jostain syystä se ketju taidettiin poistaa?!?) mutta annoin meidän paikalliseen Hyvä joulumieli-keräykseen muutaman kympin. Ja sain siitä itselleni hyvän mielen!
voisko joku teistä kenellä on S:n yhteystiedot laittaa sanaa, että osoitetta odotellaan.
Haluaisin saada paketin huomenna eteenpäin, että kerkeis jouluksi :)
Kiitos,kiitos ja kiitos!
jonka alkupään ihmisiä, jotkut auttoi. Mutta lopusta jäi 2 viestiä ilman huomiota.
Vierailija - 15.12.2012 14:00 (35/39)
Moi!
Mä aina olen miettinyt, minkälaisessa rahatilanteessa kehtaa pyytää apua. Testaan nyt.
Minulla on kaksi lasta, kohta 6 vuotta täyttävä tyttö ja 4,5v poika. Olen yksinhuoltaja ja lasten isä ei ole lasten kanssa tekemisissä.
Mielestäni taloudellinen tilanteemme on kohtalainen arkena, mutta loma-ajat, juhlat yms. sekoittavat ikävästi rahatilannetta. Olen opiskelija. Tulomme ylittää n. 30 eurolla toimeentulotukirajan, joten ne kuukaudet milloin on maksettava sähkö-, vakuutus-, lääke- yms. maksuja, saamme toimeentulotukea.
Lapseni eivät jää täysin ilman lahjoja tänäkään jouluna. Kummit ja täti ostavat lapsille jotain tarpeellista (minulta kysyttyjä juttuja) ja itsekin ostan jotain pientä.
Olemmeko me oikeutettuja teidän apuun?
Nimim. Lapsikertaakaksi
Vierailija - 15.12.2012 14:05 (36/39)
Hei
Minulla 9 vuotias poika, www vuotias tyttö ja 1 vuotias.Joulu huolettaa, raha niin tiukilla ja laskuja maksamatta.. Itse alan olla jo loppu tilanteeseen, niin toisenlainen elämä oli haaveissani tarjota lapsille. Elämä vaan ei mennytkään suunnitelmien mukaan. Sairastumiseni, ero ja moni surullinen asia menneisyydessä ovat kasvattaneet taakkaa hartioillani.
Kiitos jos ajattelette meitä
Tosin vaikea saada mitään yhteyttä kun eivät mainitse edes anonyymiä sähköpostia.
kun luin aloituksen. Alkuperäinen ketju meni minultakin ohi, mutta ihanaa että niin moni on ap:ta auttanut!
Lämmintä joulua kaikille :)
nostetaan, jotta kiittämättömyydestä valittava mamma varmasti näkee tämän.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:43"]
[/quote]
Kusiko joku sun aamupuuroon?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:43"]
[/quote]
Kusiko joku sun aamupuuroon?
[/quote]
Ei. Entä sun?
Mä olin se toinen, joka ei ollut saanut mitän kiitosta paketista. Kiva nähdä, että täällä olikin ollut tällainen viesti!
Kiitos täss muodossa riittää hyvin! Mutta tässäkin, niinkuin sähköpostissa tämä äiti sanoi laittavansa henkilökohtaisen kiitoksen paketin lähettäjille.
"En voi sanoin kiitollisuuttani ilmaista. Kunhan opiskelu- ym kiireiltäni ehdin, tulen kyllä lähettämään näille jokaiselle ihanalle ihmiselle henk.kohtaisen kiitoksen, mutta halusin silti tehdä myös tämän avauksen"
En siis ollut nähnyt tätä avausta jonka vuoksi ihmettelin että menikö paketti perille jne. ja olisi kiva ollut kuulla oliko lahjat mieluisia. Kyllä mun mielestä edelleen lahjoista kuuluu kiittää.
Tunnen tämän äidin, ja mietin, paljonko uskallan kirjoittaa..
Äiti on ihana ihminen, ja vilpittömästi todella oli lapsineen onnellinen ja kiitollinen teidän paketeistanne!!
Mutta tuohon lupaukseen " lähetän henk.koht kiitoksen kaikille" saattaa nyt sisältyä (ja ehkä tässä tapauksessa uskallan sanoa sen verran että valitettavasti sisältyykin ;( ihan jotain muuta kuin välinpitämättömyyttä, kuten tunnutte uskovan.
taitaa kohta jäädä paketti lähettämättä :/
ja kyynelkin vierähti.Ihanaa että on olemassa vielä jossain edes ihmisiä jotka ajattelevat ja auttavat muita.Ihanaa joulun aikaa kaikille.
vaikka täällä aina muutama kyynikko onkin.
Tämmöiset kiitos viestit varsinkin kannustaa jatkamaan hyvää.
Kun itsellä on NYT hyvä tilanne, niin eihän sitä tiedä vuoden päästä missään ollaan ja jne.
Jatketaan hyvää kukin tahoillamme. Täällä, Hyväjoulumieli, joulupuu, kirkonulkomaanapu jne.