Haluaisin lukea laadukkaasti kirjoitettua romanttista hömppää.
Kommentit (60)
Tämä on klassikko lajissaan:
L. M. Montgomery: Sininen linna
Uudemmista esim. Sophie Kinsella
Tulossa on. Olen kirjoittanut jo monta sivua seksielämänkertaa... Tänään aaah niin niin ihanaaaa... arvaa mitä ja ketä ajattelin koko ajan... olisitpa ollut mukana... vaikka olisit tullut kyllä aivan liian kärsimättömäksi...
Vierailija kirjoitti:
Jane Austinin kirjat.
Austen.
Vierailija kirjoitti:
Tulossa on. Olen kirjoittanut jo monta sivua seksielämänkertaa... Tänään aaah niin niin ihanaaaa... arvaa mitä ja ketä ajattelin koko ajan... olisitpa ollut mukana... vaikka olisit tullut kyllä aivan liian kärsimättömäksi...
Elämäkerta. Ilman n:ää.
En kyllä osaa suositella. Ei ole mielilukemistoa tuollainen. Faktapohjainen miellyttää enemmän, kuten elämäkerrat. Niitä vain ei välttämättä löydy hyvin kirjoitettuina.
Olin pariiisissa kun kaunein näkemäni nainen istui vastapäätä minua . Katseemme kohtasivat ja hymyilimme toisillemme. Jäin seuraavalla asemalla pois ja menin hotelliini.
Se Angelina sarja on sitä.Ukot tulee ja menee yksi juoksee karkuun kun on rampa.Siitä oli elokuvia joskus.Ja sitten oli niitä linna sarja tyyppisiä pokkareita rakkaustarina per kirja.Kirjastosta.Myös Utrion kirjoissa on seksirakkautta.Taidekirjoissa voi löytyä rakkautta ja runoissa Tabermann oli olevinaan rakkauden asian tuntija.
Colleen Hoover on suosittu eli voisi olettaa laadukkaaksi. Itsellä vasta lukulistalla.
Vierailija kirjoitti:
Mhairi McFarlanen tuotanto
En ole koskaan lukenut, eikös hän kirjoita vain hömppää, ei niin laadukasta...?
Vai onko jotenkin taitava kirjoittaja. Monta romaania on vääntänyt.
Intiassa tehdään rakkaus leffoja.Missä on onnellinen loppu.Ei mitään paha mieli kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Sarah Lark
Tämä on jo laadukkaampaa, historiallista. Suosittellen.
Kiinnostaako modernimpi vai historiallinen hömppä? Suomi vai ulkomaat?
Vierailija kirjoitti:
Colleen Hoover on suosittu eli voisi olettaa laadukkaaksi. Itsellä vasta lukulistalla.
Suosio ja laatu eivät kulje käsi kädessä. Tämähän kirjoittaa enemmän nuorille.
Selllanen best seller kirjailija. Myös jännityskirjoja.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole "laadukasta", kuten ei Rebecca Yarros eikä muutkaan TikTok-suosikit.
Oikeastaan voisi sanoa, että jos haluaa jotain oikeasti laadukasta viihdettä, kannattaa välttää suurinta osaa viime vuosina julkaistuista kirjoista.
Tuollaista paskaa ei ole laadukkaasti kirjoitettuna olemassakaan.
Romanttista hömppää? Hallitusohjelma.
Jane Austinin kirjat.