Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

??? ?? ? Kevyt Kesä 2013 ?? ????

Vierailija
08.12.2012 |

Aiotko laihduttaa pikkuisen tai tuhottomasti? Milloin aloitat?

Millaiset ovat lähtömittasi?

Millaisen tulokseen tähtäät?

Mikä on menetelmäsi?

Toivoisin tähän yhtä kannustavaa ja iloista ketjua, kuin pidimme yllä tänä vuonna!:

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi

P.S.

Ota nimimerkki!

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpainoa 1.1. 70,7

Eilen vaaka näytti 67,5. Jee.

Pituus 160 cm.

Laihdutan periaatteessa karppaamalla, tämä on kai Montignacin dieetti, eli syön aamulla täysjyväleipää ja syön myös joitakin hedelmiä, kuten omenaa ja appelsiinia. Muuten syön vähähiilarisesti.

Vierailija
22/84 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysynyt, mutta paino ei ole juuri pudonnut. Pientä motivaatio-ongelmaa tässä nyt jaksaa jatkaa herkuttomana. Mutta eihän niistä herkuista mitään mielihyvääkään saa, joten parempi jatkaa ilman.

-Jarinca68-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu meni ihan herkutteluksi, niinpä viikon tulos on aika laiha (heh heh)...

Vaaka näyttää 88,7, eli 500g alaspäin.

Mittanauhaan en uskalla tähän aikaan kuukaudesta turvotuksissani edes tarttua.

Viikon päästä taas paremmin tuloksin, periksi ei anneta!

*napakettu*

Vierailija
24/84 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän harkinnan jälkeen aloitin tänään!

Pituus 172cm

paino 78,9kg

Laihdutan laskemalla kaloreita (alkuun alle 1000/pvä) ja liikkumalla enemmän. Olen varsinainen sokerihiiri, eli karkista luopuminen tuottaa eniten tuskaa.

Tsemppiä kaikille!

-SIPULI-

Vierailija
25/84 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallensin tän jo kirjanmerkkeihin.

Mulla siis kiloja on kertynyt kahden raskauden myötä. 2010 olin vielä 55kg ja nyt n 63kg. 164cm pitkä. Mahanseutu ahdistaa, löllyy ja hyllyy, sen haluan pois. Paheeni on sokeri. Voisin siitä koittaa päästä kokonaan eroon. Uudenvuoden lupaus oli että jos tekee mieli jotakin hyvää, teen sen itse, eipä onnistunut...

Vierailija
26/84 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimimerkki Emma

Vierailija
27/84 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömiset päin honkia, just vedin bic mac aterian ja että tuli paha mieli. syön syön ja syön, sitten tulee morkkis ja tekis mieli oksentaa... Nyt ruotuu piru vie, huomenna loppuu tää pelleily!

Vierailija
28/84 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino kävi jo välillä 110,6:ssa, tänään 111,5. Olen yllättynyt siitä, kuinka paljon mun pitää syödä! Kirjaan siis kiloklubiin kaikki syömiset ja oikeasti, en muista, milloin oisin syönyt näin paljon!

Mittanauhaa ei ole, joten en tiedä vyötärömittaa. Olen koittanut lisätä arkiliikkumista/jumppailla kotona.

Vierailija
29/84 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kootkaapa itsenne lukemiksi tammikuulta!

93,6kg- 88,7kg -4,9kg

vy 99cm- 93cm -6cm

reisi 63- 60cm -3cm

Chantelle

tyytyväisenä

Vierailija
30/84 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olette mukana?

Svea nyt normaalipainossa, 64,4 -> 61,9 kg. Hitaasti mutta varmasti edetään. Nälänsietokyky on lisääntynyt huimasti, ei oikeastaan tarvi juurikaan "kärsiä" nälkää enää. Aloittaessa nälkä tuntui aivan kamalalta tunteelta, nyt on usein illalla niin että saisi syödä lisää muttei viitsi eikä jaksa, vaikka olisi vähän nälkäkin.

Vierailija
31/84 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

89,8 on nyt tippunut 82,6 vuodenvaihteesta. Parit karkki repsahduksetkin on tulleet mutta sisulla vedetään :)

-Nimetön-

Vierailija
32/84 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran olen tavoitetta jäljessä. Tavoite oli 2.3. 69,9kg, mutta vaaka näytti eilen 10.3. 69,8kg. Seuraava tavoite on kesäkuu ja 64,5 kg. Tavoite on erittäin kova, koska olen ollut tuon kokoinen viimeksi 6-7 vuotta sitten.

-Amalia

Vierailija
33/84 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olette mukana? Svea eilen 61.0 ja kyllä tämä on niin eläimellistä...En tiedä miten painon pudotus voikin olla näin rankkaa ja hidasta! Suhde ruokaan on kyllä muuttunut paljon. Ei tee mieli syödä mitään, hengitys haisee kamalalle, olo on nahkea ja pöllämystynyt. Mutta 64.6 -> 61.0. Kun vielä joskus näkis vitosella alkavan lukeman, vaikka tuntuu kyllä jumalattoman kaukaiselta se.

Vierailija
34/84 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kilo rikki, vuodenvaihteessa aloitin joten 2 ja puol kuukautta meni. Toinen samanlainen vielä niin rupeaisin olemaan tyytyväinen. Paino nyt 79,3. Vähillä hiilareille mennään edelleen.

suhde ruokaan on muuttunut, tullut sellanen olo että syöminen on ihan yliarvostettua puuhaa.. ennen söin kaikkea hyvää nautinnoksi nyt syön elääkseni. Eli nautinto täytyy hakea jostain muualta tai sitten niistä hiilaripäivistä joita suon itselleni noin kerran viikossa (eikä sillonkaan mitään ylenpalttista mässäilyä)

-Nimetön

Vierailija
35/84 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa, vitosella alkava lukema nähty. 64,4 => 59,8 jee!!! Bmi nyt tasan 24, eli ei paljon tarvita että olen 23 puolella, siinä seuraava tavoite. Kolme, neljä kiloa vielä, ehkä jouluksi saisin pois tällä tahdilla. Mutta sen verran on eroa jo, että olen voinut ottaa käyttöön kahdet housut jotka ei vuodenvaiheessa sopineet.

Mun täytyy sanoa että mulle ei kyllä ole tullut sellainen olo että syöminen on yliarvostettua, päin vastoin. Olisi upeaa jos voisin syödä, mutta on vain tyydyttävä siihen että jos aikoo jatkossakin olla alle 60 kg, on pakko tarkkailla jokaista suupalaansa loppuelämänsä. Koska tämä on nyt toinen ja viimeinen kerta kun teen tätä samaa. Viimeksi luulin että voin tavoitepainon saavutettuani elää normaalisti (kun en ikinä ole ollut mikään mässäilijä), mutta en voi. Todella tarkkana pitää olla, muuten kilot tulee salakavalasti takaisin.

Vierailija
36/84 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollain aikaa/osaamista perustaa joku ryhmä tähän? Vai nostellaanko vain tätä ketjua?

-Katariina77-

Vierailija
37/84 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella.

Nyt painan 75 mikä on yhtä paljon, kuin viimeisilläni raskaana:P

painoni oli sitä ennen 55. Siitä siis aikaa 15 vuotta... Mutta välissä olen painanut kyllä 58-65. Aloitan 2.1.2013

nimim. Kaneli

Vierailija
38/84 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt hetkeen vaa'alla, kun en omista (mitä semmoset maksaa nykyään?), mutta varmaan 67 kg.

Tavoitteena kolmen vuoden takainen 55kg.

Ajattelin aloittaa 10.12. maanantaina, mutta joulupäivinä ja uuden vuoden aattona ajattelin syödä mitä lystää :)

Ei kai nuo muutama päivä koko kuuria muserra?

Salikortti on jo, melko käyttämätön tosin :) Tavoite pudottaa nuo kilot toukokuuhun mennessä!

-Kaneli

Vierailija
39/84 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ketjun nostelu toimii edelleen. Se toimi 2012 monta kuukautta ja oli kiva seurata muiden edistymistä. Kerroin jo miehellekin uudesta AV-ketjusta ja hän lupasi olla mukana projektissa!

Kun aloitamme laihiksen todella, voisimme laittaa esille myös hiukan mittoja mistä lähdetään. Vyötärö, reisi, takamus? Mittanauha kertoo myös edistymisestä.

Chantelle

Vierailija
40/84 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua toinen sama nimimerkki! Siis jälkimmäinen olkoonkin Neilikka tästedes =)

10. päivä aloittava.