Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

??? ?? ? Kevyt Kesä 2013 ?? ????

Vierailija
08.12.2012 |

Aiotko laihduttaa pikkuisen tai tuhottomasti? Milloin aloitat?

Millaiset ovat lähtömittasi?

Millaisen tulokseen tähtäät?

Mikä on menetelmäsi?

Toivoisin tähän yhtä kannustavaa ja iloista ketjua, kuin pidimme yllä tänä vuonna!:

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi

P.S.

Ota nimimerkki!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin joitakin senttimittoja ylös, joulu kolkuttelee ovella.

En ole aloittanut laihista vielä, orlistaatti pistää kuitenkin miettimään rasvan määrää

Pituus 164

Paino 90,9 -tavoite kesäksi alle 80kg

Vyötärö 96cm

Reisi 64cm

Chantelle

Vierailija
2/84 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn! Alotan varmaan 15.1.2013, kun vauva on

syntynyt ja jaksan taas lenkkeillä. Paino nyt raskauden

aikana 77kg, ennen raskautta 55-58 kg. Pituus 169 cm.

Tavoite muutamassa kk saada pois nuo kilot

vaunulenkeillä, karppaamisella ja imettämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun ja uuden vuoden saldo on tänä aamuna

91,6kg

vy 99cm

reisi 63cm

Oletan että paino vielä nousee huomiseen mennessä jonnekin 93kg:oon, koska eilisen juhlimisen takia on nestehukkaa.

Menetelmä on täysnutraus Nutrilett-pussikeitoilla, 500g vähäkalorisia salaatteja ja 2l vettä/ light-limua/ vissyä päivässä.

Pyrin ensin 85kg:oon ja jos kaikki menee suorastaan loistavasti, kesäksi tavoite on 80kg, eli noin -13kg

Chantelle

Vierailija
4/84 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aloitan. Aluksi jätän pois sokerin ja siitä vähitellen vähennän muita hiilareita. Liikuntaa lisään pikkuhiljaa, kävelystä juoksuun.

Tänään aamulla puntari näytti lukua 73,6kg, pituutta on 162cm.

Tavoitteet on seuraavat:

synttärit 3/13: 69,9kg

juhannus 2013: 64,9kg

joulu 2013: 59,9kg

Yhteensä vuodessa on tavoite saada 14-15kg pois.

Olen viimeksi painanut alle 60kg 17-vuotiaana lähes 15 vuotta sitten.

Vierailija
5/84 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Paino tänä aamuna kauheat 84.2 kg. Pituutta 168 cm ja tavoitteena painaa vappuna noin 60 kg.

Menetelmänä täysnutraus, joka alkaa tänään.

Vierailija
6/84 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tarkennuksen lähtömittoihini, koska paino oli oikeasti paaaaljon korkeampi nestetasapainon korjaannuttua.

93,6kg

vy 99cm

reisi 63cm

Pyrin ensin 85kg:oon ja jos kaikki menee suorastaan loistavasti, kesäksi tavoite on 80kg, eli noin -13kg

Chantelle

-täysnutraus, 1. viikko

Vierailija
7/84 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen pysynyt tosi hyvin ruodussa. Päivitän nimimerkkiäni pienemmäksi toivottavasti ensi tiistaina.

-Jarinca71-

Vierailija
8/84 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtömitat: 180cm/93kg

Olen aloittanut jo viime elokuussa, sillon painoa oli 110kg, joten tästä on hyvä jatkaa.

Haluaisin vielä ainakin sen 12-15kg pois kesään mennessä. En ota kuitenkaan turhia paineita kun nyt ollaan jo paremmassa vaiheessa. Vauvakuumettakin pukkaa päälle joten saas nähdä.

Menetelmänä on elämänmuutos oli tilanne mikä tahansa, mitä haluan pitää yllä aina. Annoskoon pienentäminen, hiilarin vähentäminen, herkuton jne. Näillä oon päässyt tähän asti. Liikuntaa vähintään 6h viikossa.

- sofffie

Vierailija
9/84 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ollut tosi tiukka, yhtään ylimääräistä murua ei ole suuhuni mennyt.

-Jarinca68-

Vierailija
10/84 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess!

Viikossa tippunut 1,6 kiloa, vaikka kävimmekin viikonloppuna kaupunkilomalla ja herkuttelin (tosin maltillisesti). No, iso osa tuosta on nestettä, mutta kyllä tällainen pudotus motivoi jatkamaan.

Vierailija
11/84 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viime viikon keskiviikosta ollut vähähiilarisella dietillä. Aikoinaan laihdutin näin reilu 15 kg joten ajattelin taas kokeilla kun on tuota elopainoa kertynyt raskauden ja herkuttelun myötä.

Eilen kävin vaa'alla ja se näytti 87.4 joten siitä viikon takaisesta olen laihtunut puolitoista kiloa. Tosin nesteitähän tässä alkuun lähtee...

Viimeeksi menin sellaista reilun kilon viikkovauhtia, tosin kävin salilla 3 kertaa viikossa mutta nyt ei ole aikaa eikä varaa joten lenkkeilyn varassa ollaan.

Kaikkia hiilareita en jätä pois vaan syön esim. hedelmiä niin paljon kuin huvittaa.. leipä, pasta, peruna ja riisi pois sekä tietysti kaikki missä on sokeria. Stevialla olen nyt makeuttanut itselleni rahkoja ja maustamatonta jugurttia..

Vierailija
12/84 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olkoon se vaikka Nimetön :)

Vierailija
13/84 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Chantelle,tosiaan aika samoissa mennään!

Tämän aamun lukemat:

vaaka ei osannut päättää 89,1 ja 89,2 välillä,joten sanotaan 89,15 ;)

Vyötärönympärys 99cm, eli viikossa 800-900g ja 1cm on jo kadonneet! Vau!

Hyvä me kaikki!

Napakettu

Vierailija
14/84 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanne 1.1.13

93,6kg

91,5kg iltapaino! tänään.

Miten muilla menee? Oletteko mukana?

Chantelle

Vierailija
15/84 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino nousi joulun ja uuden välissä vielä toista kiloa, oli 77,1 2.1:P

eilen paino oli sitten 75,6.

Vierailija
16/84 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana vuoden takaisessa av:n "Jumalattariksi kesäksi" -yhteislaihdutuksessa, jolloin onnistuin laihduttamaan helmikuusta heinäkuuhun mennessä 68 kg:sta 61,3 kg:aan.

Nyt useamman kuukauden paino ollut noin 63,5 kg, mistä pyrin pääsemään 59 kg:hen kesään mennessä.

Pituuteni on 168 cm eli painoindeksi on suunnilleen 22,5. Nuorin lapsi on nyt 10 vuotta ja olin pitkään hänen syntymänsä jälkeen 59-kiloinen. Joskus yli 5 vuotta sitten paino nousi suunnilleen 63 kiloon, missä se pysyi vuosia, kunnes noin vuosi sitten pääsin hetkeksi huippulukemiin 68 kg, jolloin alkoi selkeästi muutos elämäntapoihin.

Liikun jo nyt suht paljon, mutta syömiseen voisi tehdä talven ja kevään aikana ryhtiliikkeen eli ottaa samat systeemit käyttöön kuin vuosi sitten. Viime kuukausina on kuitenkin jonkin verran lipsumista tapahtunut, mutta homma ei ole onneksi kuitenkaan mennyt läheskään samanlaiseksi kuin oli jonkin aikaa ennen tuon korkeimman lukeman 68 kg saavuttamista.

Laitan jossain vaiheessa lähtömittoja ainakin vyötärönympäryksestä, reidenympäryksestä ja lantionympäryksestä.

-Mandi-

Vierailija
17/84 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tosin nousi lähtöpainosta joulun tienoilla 2 kg, joista toinen on nyt lähtenyt erittäin repsahtavalla tyylillä. Olen siis sortunut jo kahdesti, viikonloppuna sekä tänään. :(

En arvannut, että tämä olisi näin vaikeaa, viime vuonna sujui jo paljon paremmin.

Nyt kun viikonloppu on edessä, täytyy vaikka teipata suu kiinni!

Tsempit muille.

Kitty

Vierailija
18/84 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on muutenkin sen verran kuollut ketju, että lienee etsittävä joku laihdutusblogi johon liityn.

mutta tsemppiä ja laihisiloa kaikille tähän osallistuville. Ehkä joskus välillä poikkean tännekin.

Kaneli

Vierailija
19/84 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino 90,6 (-3kg)

vy 95,5cm (-3,5cm)

reisi (-0,5cm)

Chantelle

Vierailija
20/84 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisi sitten hakea tätä ketjua, jos on tippunut jonnekin av-n pohjamutiin.