??? ?? ? Kevyt Kesä 2013 ?? ????
Aiotko laihduttaa pikkuisen tai tuhottomasti? Milloin aloitat?
Millaiset ovat lähtömittasi?
Millaisen tulokseen tähtäät?
Mikä on menetelmäsi?
Toivoisin tähän yhtä kannustavaa ja iloista ketjua, kuin pidimme yllä tänä vuonna!:
? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi
P.S.
Ota nimimerkki!
Kommentit (84)
totinen arki alkaa häämöttää, vuosi vaihtuu.
Paino vain nousee nousemistaan, tänään 91,9kg. Miten teillä muilla sujuu ;)?
Chantelle
Paino vain nousee nousemistaan, tänään 91,9kg. Miten teillä muilla sujuu ;)?Chantelle
aamulla painoin saman kuin aloittaessani eli tasan 72 kg En tiedä olinko tosissani ollenkaan laihtunut, kun en nyt ole mättöäkään kamalasti vetänyt nyt jouluna.
Päivänsäde
Pudotettavaa olisi n. 20kg, lähtömitat 170cm/88kg. Vuoden 2013 ensimmäisestä... eikun toisesta päivästä on hyvä aloittaa.
Menetelminä liikunnan lisääminen ja kevyempi (ja vähäsokerisempi...) ruokavalio.
Kyllä tää tästä!
*napakettu*
Nimeni olkoon vaikkapa Vekkulikoira Ahovuori.
Viitisen kiloa haluaisin pudottaa kesäksi. Fitfarmin dieettiä ajattelin noudattaa. Tällä hetkellä mitat 170/60 eli en ole varsinaisesti ylipainoinen, mutta sirorakenteinen ja hoikka luonnostani ja nyt on vyötäröllä vähän turhan iso rengas :(
Tuhottomasti. Aloitan heti. 90kg ja 172cm. Pudotan 30 kiloa.
Menetelmä: anorexia.
Tänään on siis uuden elämän ensimmäinen päivä.
Tarkat lähtomitat tasan 90kg, vatsanympärys tasan metri (KA-MA-LAA!).
Tästä voi olla suunta vaan alaspäin :)
93,6kg-- 93,0kg
vy 99cm-- 98cm
reisi 63cm-- 62cm
Yritän päästä alkuun, mutta olen sortunut jo kahtena iltana suoranaiseen ahmimiseen. Tuijotan vaakaa liian monta kertaa päivässä, se on pantava piiloon kokonaan.
Jotain positiivista, en ole syönyt yhtään karkkia! Mies kannustaa kivasti.
Chantelle
Pientä takapakkia, mutta mieli korkealla. Olen saanut liikuntaa mukaan kuvioon, lumitöitä ja uimista.
93,6kg---- 90,5 -3,1kg
vy 99cm--- 93,5 -5,5cm
Olen tyytyväisin vyötärömitan nopeaan kaventumiseen! Miten muilla menee? Jatkattehan helmikuun ajan myös?
Chantelle 164cm
Tammikuu ei ole oikein sujunut. En ole onnistunut luomaan ruokarytmiä kuin satunnaisina päivinä. Muina syön aika vähän päivisin mutta kuitenkin säännöllisesti mutta sitten illalla syön aivan liikaa.
Kiloja on nyt 103.7, mutta suunta on nyt vihdoinkin alas. Tämän viikon syön jo vlcd-dieetin suuntaan eli käytän tuotteita, syön kasviksia mutta sallin itselleni vielä esim. salaatissa kanaa, kunhan pysyy alle 1000 kcal:n. Helmikuun eka päivä (siis perjantai!) alkaa tiukempi vlcd-kuuri eli ei enää kanaa eikä hiilihydraatteja vaan ihan pelkillä easy-diet-pusseilla mennään ja kasviksilla.
Helmikuussa toivottavasti lähtee kiloja ja paljon!
Kitty
Olin mukana vuoden takaisessa av:n "Jumalattariksi kesäksi" -yhteislaihdutuksessa, jolloin onnistuin laihduttamaan helmikuusta heinäkuuhun mennessä 68 kg:sta 61,3 kg:aan.
Nyt useamman kuukauden paino ollut noin 63,5 kg, mistä pyrin pääsemään 59 kg:hen kesään mennessä.
Pituuteni on 168 cm eli painoindeksi on suunnilleen 22,5. Nuorin lapsi on nyt 10 vuotta ja olin pitkään hänen syntymänsä jälkeen 59-kiloinen. Joskus yli 5 vuotta sitten paino nousi suunnilleen 63 kiloon, missä se pysyi vuosia, kunnes noin vuosi sitten pääsin hetkeksi huippulukemiin 68 kg, jolloin alkoi selkeästi muutos elämäntapoihin.
Liikun jo nyt suht paljon, mutta syömiseen voisi tehdä talven ja kevään aikana ryhtiliikkeen eli ottaa samat systeemit käyttöön kuin vuosi sitten. Viime kuukausina on kuitenkin jonkin verran lipsumista tapahtunut, mutta homma ei ole onneksi kuitenkaan mennyt läheskään samanlaiseksi kuin oli jonkin aikaa ennen tuon korkeimman lukeman 68 kg saavuttamista.
Laitan jossain vaiheessa lähtömittoja ainakin vyötärönympäryksestä, reidenympäryksestä ja lantionympäryksestä.
-Mandi-
---------------------------
Paino edelleen 63,5 kg. Syömisessä pitäisi olla tiukempi ja terveellisempi; ei ole nyt vielä lähtenyt samanlaista draivia kuin vuosi sitten, kun pudotin 68 kg:stä 61,3 kg:hen. Liikuntaa nytkin melko paljon, mutta mukaan pitäisi saada vielä enemmän noita uimisia, kuntosalia, luistelua ja vesijuoksua. Viime viikot ollut hyvin kävelypainotteista.
-Mandi-
Ei mitään tolkkua syömisten kanssa. Onneksi ei kuitenkaan ole merkittävää lihomista tapahtunut. Nyt taas palattu ruotuun.
-Jarinca68-
Olen aloittanut samaan tapaan osanutraamalla ja ruokasalaateilla. Eniten on mennyt pieleen ravintolasyömisten takia. Syön usein ulkona ja siellä on vaiketa olla ottamatta jotakin herkullista.
Suunta on kuitenkin oikea monilla, löysin juuri Katariina -77 ja muutaman muunkin päivityksiä. Hyvä hyvä, jatketaan!
Helmikuussakin voisimme yrittää kohdata täällä kerran viikossa, MA tai TI?
Chantelle
Olin mukana vuoden takaisessa av:n "Jumalattariksi kesäksi" -yhteislaihdutuksessa, jolloin onnistuin laihduttamaan helmikuusta heinäkuuhun mennessä 68 kg:sta 61,3 kg:aan.
Nyt useamman kuukauden paino ollut noin 63,5 kg, mistä pyrin pääsemään 59 kg:hen kesään mennessä.
Pituuteni on 168 cm eli painoindeksi on suunnilleen 22,5. Nuorin lapsi on nyt 10 vuotta ja olin pitkään hänen syntymänsä jälkeen 59-kiloinen. Joskus yli 5 vuotta sitten paino nousi suunnilleen 63 kiloon, missä se pysyi vuosia, kunnes noin vuosi sitten pääsin hetkeksi huippulukemiin 68 kg, jolloin alkoi selkeästi muutos elämäntapoihin.
Liikun jo nyt suht paljon, mutta syömiseen voisi tehdä talven ja kevään aikana ryhtiliikkeen eli ottaa samat systeemit käyttöön kuin vuosi sitten. Viime kuukausina on kuitenkin jonkin verran lipsumista tapahtunut, mutta homma ei ole onneksi kuitenkaan mennyt läheskään samanlaiseksi kuin oli jonkin aikaa ennen tuon korkeimman lukeman 68 kg saavuttamista.
Laitan jossain vaiheessa lähtömittoja ainakin vyötärönympäryksestä, reidenympäryksestä ja lantionympäryksestä.
-Mandi-
---------------------------
Paino edelleen 63,5 kg. Syömisessä pitäisi olla tiukempi ja terveellisempi; ei ole nyt vielä lähtenyt samanlaista draivia kuin vuosi sitten, kun pudotin 68 kg:stä 61,3 kg:hen. Liikuntaa nytkin melko paljon, mutta mukaan pitäisi saada vielä enemmän noita uimisia, kuntosalia, luistelua ja vesijuoksua. Viime viikot ollut hyvin kävelypainotteista.
-Mandi-
Aina väitetään, että laihtuminen pysähtyy siihen painoon, jossa on ollut itse jonkin aikaa pysyvämmin. Varmaan siis siksi on vaikeaa vetää painoa alaspäin - varsinkin kun ei ole sitä ylipainoa. Veikkaan, että kun saat vaan homman liikkeelle, niin saatat päästä sitten vähän nopeamminkin tuohon tavoitteeseesi, kun liikut niin paljon.
Jos saan itseäni niskasta kiinni, niin mulla pysähtyy varmaan sitten tuohon 85 kg:n tienoille. Ennen tätä huippuvauhdikasta lihoamistani olin vuoden verran 85-kiloinen.
Edellinen siis Kittyn kirjoittama
Jei! Helmikuussa ei paino pudonnut yhtään. Nyt kuitenkin pari kiloa lähtenyt vähän kuin itsestään. :) Nyt taas parempi into, kun puntarin lukema näyttää parempaan suuntaan! Vielä 6 kiloa pois ennen kesää.
-Jarinca66-
Tämän aamun paino oli 72,9kg eli -700g lähtenyt viidessä päivässä. Vielä tasan 3kg matkaa ekaan tavoitteeseen ja aikaa on melko tasan 2kk.
Mitään muuta en ole ruokavaliossa tai liikuntatottumuksissa muuttanut kuin jättänyt sokerin kokonaan pois. Tänään menen luistelemaan tai kävelylle.
-Amalia
Mulla on kesäkuun alussa laskettu aika, joten en pääse mukaan tähän, tarvetta ja halua olisi. Kenties voin sitten vaikka yrittää olla lihomatta tavalista 25kiloa. Heh, minä liityn mukaan sitten kesäkuussa, jospa syksypuolelle saisin vähän laihdutettua. :)
Tsempit teille!
71,9kg, lähtöpainosta -1,7 kg. Olen tyytyväinen. Ensimmäiseen välitavoitteeseen on matkaa 2kg ja aikaa viisi viikkoa. Välillä on vaikeeta, mutta se kai kuuluu asiaan =) Hyvillä mielin jatkan, hitaasti, mutta varmasti.
-Amalia
paino 89,9 (-3,7kg)
vy 93cm (-6cm)
Chantelle
laihikseen orientoitumisen jo nyt. Ostin orlistaattia, ehkäpä joulun ajan saisi menemään siten vähän kevyemmillä herkuilla, vähemmillä juustotarjottimilla. Aloitan kapseleiden käytön huomenna.
Chantelle yli 90kg