Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on bikinirajojen "siistimisellä", tai jos poistaa kokonaan ne karvat samalla?!

Vierailija
08.12.2012 |

Minusta sama kun niihin karvoihin kuitenkin kajotaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siistitää bikinirajat siistitään reidet ei isojahäpyhuulia

Vierailija
2/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun saunoessa sheivasin biksurajoja niin silloin 6 v tyttäreni kysyi "miksi et ajele niitä kokonaan pois?".. Ihmettelin sitten sitä itsekin ja aloinkin sheivaamaan kaiken joka jäikin tavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sivusta (eli ne karvat, joita ei pikkuhousut peitä).



Jos poistat kaikki, olet posliini, jos poistat bikinirajan, omaat siistin karvakolmion.

Vierailija
4/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistitkö kampausta vähän latvoista vai ajeletko pään kaljuksi?

Vierailija
5/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei viitsi kikkailla noilla rajauksilla. Myös epiloin tuosta kummulta samalla kun sääret käsittelen.

Vierailija
6/6 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet päivän tyhmimmästä kysymyksestä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän