Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?
Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.
Kommentit (609)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:15"]
Itse en ole käynyt armeijaa ja jälkeenpäin se on siinä mielessä harmittanut, etten ole kokenut itsestäriippumatonta läpileikkausta omasta ikäluokastani. Tavallaan se voi olla myös siunaus, sillä idioottien kanssa hengaaminen voi olla varsin kuluttavaa, etenkin jos heille on suotu valtaa.
[/quote]
Se on muuten mielenkiintoista nähdä, miten saman ikäisistä löytyy sekä kypsiä aikuisia että perseileviä kakaroita. En oikeasti tiennyt että jotkut voi olla siinä iässä vielä niin lapsellisia. t.mies
Naisillekin pitäisi kehittää joku varusmiespalvelusta vastaava asia, jonka käytyään he olisivat vasta oikeita naisia.
Valtio voisi esimerkiksi määrätä kaikki 18-vuotiaat naiset pakkosiitettäväksi. Valtio määrää isän ja maksaa pienen päivärahan raskausajalta.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 04:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 10:46"]
Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.
[/quote]
Tällaisena naisen kanssa naimisissa olevana, heteromiehenä, kahden lapsen isänä, reservin upseerina VOISIN jos jostain syystä sellaiseen ihmiseen rakastuisin. Mutta pitkään on vesi virrannut Vantaassa enkä vielä ole kovasti miehistä välittänyt muuta kuin kaverimielessä toki. Ei rakkaus armeijaosaamista katso.
Sen sijaan varusmiespalvelusta tarvitaan, kun 1-10000 päivän päästä itänaapuri koettaa valloittaa Suomen. Ovat koettaneet 1000 vuoden aikana noin 100 kertaa, ja koettavat varmasti uudestaan. Vai ovatko ryhtyneet pasifisteiksi?
[/quote]
Sun pitäis upseerina tietää, että Suomen armeija on ihan turha ja kyvytön suurvaltaa vastaan. Tutkimusten mukaan Suomi kestää korkeintaan muutaman päivän, jos Venäjän nyt päättäisi hyökätä. Natoon liittyminen on ainoa asia, jolla Suomi voi säilyttää itsenäisyytensä sodan syttyessä. Lopettakaa valheessa eläminen ja alkakaa siellä armeijassa ajamaan Suomen Natoon liittymistä.
Itse seurustelisin mielummin miehen kanssa kuka ei ole kääynyt armeijaa ja jos joskus itse saan pojan niin en missään nimessä päästä häntä armeijaan!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 10:57"]En edes haluaisi jotain idioottia, jonka mielestä armeija tekee mieheksi. Toivon ja aivopesen poikanikin välttämään.
[/quote] Miksi sinun on aivopestävä poikasi menemättä armeijaan? Mikä siinä armeijassa herättää sinussa traumoja? Vai onko se nyt vaan niin trendikästä olla menemättä?
Taitaa akkalauman kanta muuttua, jahka tasa-arvo iskee tähän asevelvollisuuteen. Jos nyt koskaan iskee. Oikeastaan parempikin, ettei iskisi, kas turha sinne inttiin on rakennekynsiään mennä katkomaan.
Ja toisaalta älyllähän siitä hukkaan heitetystä vuodesta eroon pääsee. Näin olen minä tehnyt, enkä kadu.
Ja muuten kyllä p***ua riittää, vaikka onkin toisen luokan nostomies. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:15"]
Itse en ole käynyt armeijaa ja jälkeenpäin se on siinä mielessä harmittanut, etten ole kokenut itsestäriippumatonta läpileikkausta omasta ikäluokastani. Tavallaan se voi olla myös siunaus, sillä idioottien kanssa hengaaminen voi olla varsin kuluttavaa, etenkin jos heille on suotu valtaa.
[/quote]
Juuri tämä. En ole pitänyt yhteenkään "inttikaveriin" yhteyttä siksi, etten yksinkertaisesti sietänyt sitä suurinta osaa idiootteja, joiden perään vielä piti katsoa. Itse sain vielä 10 vuotta intin jälkeen kännipuheluita "vittu ku shä olit shärmä kokshu, koshkaan ollu niin hyvää pomoa..." - hieno homma, mutta sillä inttisärmyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten pärjää siviilissä. Vaikkei nyt kovin huonosti siviilissä ole mennyt, ellei lasketa sitä että suorastaan kammoksun esimiesnakkeja, kiitos sotavaltion typerien kuvioiden. Ei meinaan ole kerta eikä ensimmäinenkään kun on sanottu "ja vielä reservin upseeri, luulis nyt esimiesaseman kiinnostavan".Miksi kiinnostaisi, kun on päässyt ihan hyville liksoille ilman turhia "vastuita"...
wow, aika rajua mielipidettä, mutta mielipide kullakin. Kelasitko ollenkaan esim. miestä jota ei edes oteta inttiin vaikka olisi halunnu, fyysisistä tai henkisistä syistä?
eikai sitä aivopestä tarvii, mut ei pakottaakkaan. nuori 17-20 alkaa osaa itse päättää mikä on itselle hyvä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 12:08"]t. pasifisti, jonka mielestä se on nuorisoleikkiä ihmisille, jotka eivät ajattele
[/quote] Miksi tämä saa yläpeukkuja? Miksi se on jotenkin hienompaa, että huolii sivaron muttei armeijan käynyttä? Mikä siinä mättää? Armeijan käyneitä saa yleistää että "miehiä jotka eivät ajattele" mutta sivareita ei saa sanoa vässyköiksi tai miksi muuksikaan. Huolisin itse kumman vaan, mutta tällainen onväjän erikoista ja varsinkin av:lla tyypillistä.
lasten maailmassa tuo on tärkeää... ja white trash ämmien.
joskus 20v ikäisenä tuota kysyttiin... mutta pariin vuosikymmeneen yksikään AIKUINEN nainen ei ole kysynyt multa onko armeija käyty vai ei. ei suomessa eikä ulkomailla.
ulkomailla tuolla on vielä vähemmän merkitystä koska se ei ole siellä pakollinen.
se että armeija on suomessa pakollinen saa teiniakat käyttäytymään kuin se olisi maailman tärkein asia.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 11:23"]
muutamia armeijan käymättömiä niin kaikkia yhdistää seuraavat asiat:
- ei ammattikoulutusta, vaikka ikää lähes 30v
- työttömiä
- ei ainuttakaan palkallista työpaikkaa ikinä
- harjoittelupaikkoja sitäkin enemmän
- laskuja ulosotossa, talous p.a.
Eli armeijan käymättömyyden taustalla ei ole mitään muuta ideologiaa kuin laiskuus.
[/quote]
Täyttä roskaa. Huomattavasti enemmän tunnen esimerkkisi kaltaisia armeijan käyneitä! Itse en ole käynyt armeijaa, mutta ammatti on, koulutus on asianmukaisine jatko-osineen suoritettu, olen ollut työelämässä yli 20 vuotta, työttömyydestä ei ole kokemusta, pari lyhyttä lomautusta on, mutta kenelläpä ei. Mielestäni olen jokseenkin kunnollinen perheenisä ja aviomies. Varmasti jopa rauhantahtoisempi kuin moni armeijan käynyt. Niin että asiattomine yleistyksinenne voitte nuuhkaista sitä mistä virtsaattekin!
Oletettavasti olisin kuitenkin inttiin mennyt, ellei lapsena tullut jalkavamma olisi sitä estänyt.
Elikkäs olen 20v mies., Itse en käynyt armeijaa koska minulla oli, ja on yhä todella vaikeat psyykkiset ongelmat. Silti olen hyvä miesystävä. Minä muunmuassa yläaste aikanani uhkasin tappaa oppilaita ja amiksista lensin ulos samojen syiden takia. Myös huumeiden takia kerran ulos lensin. Rakastan naistani ja pidän häntä elämäni ainoana valona. En pidä ihmisistä yleensä. Suojelen naistani kaikelta. Rakastan häntä syvästi. Ja nyymeille terveisiä.
Elikkäs olen 20v mies., Itse en käynyt armeijaa koska minulla oli, ja on yhä todella vaikeat psyykkiset ongelmat. Silti olen hyvä miesystävä. Minä muunmuassa yläaste aikanani uhkasin tappaa oppilaita ja amiksista lensin ulos samojen syiden takia. Myös huumeiden takia kerran ulos lensin. Rakastan naistani ja pidän häntä elämäni ainoana valona. En pidä ihmisistä yleensä. Suojelen naistani kaikelta. Rakastan häntä syvästi. Ja nyymeille terveisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:16"]
Voisin ja voisin mennä naimisiinkin ja perustaa perheen. Minusta armeija on aikansa elänyt tappamislaitos, enkä pidä sitä tarpeellisena muutenkaan. Kunnioitan miehiä, jotka uskaltavat irtisanoutua siitä ja mennä sivariin.
[/quote]
armeijaa tarvitaan, koska sitten kun itänaapuri hyökkää, on hyvä osata sotia.
Perinteisesti r*ssät eivät ole uskoneet kaunista puhetta.
Sen sijaan tietty määrä ruumisarkkuja on estänyt täydellisen miehityksen.
Näin afganistanissa, georgiassa, tsetseniassa, ukrainassa,
ja Suomessa.
[/quote]
Suomi ei pärjää Venäjää vastaan, usko jo. Jos Venäjä haluaa vallata Suomen niin se tekee sen, riippumatta Suomen miniarmeijan reservin koosta. Nato on ainoa mikä on tarpeeksi kova pala Venäjälle.
Paskapuhetta. Afghaanitkin löivät neuvostoliiton, vaikka huomattava osa afghaaneista oli neuvostoliiton puolella. Ei nuo ole niin yksiselitteisiä asioita.
Suomen maavoimat ovat vahvuudeltaan noin brittien ja ranskan maavoimien tasoa. Laivasto toki on paljon pienempi.
Tuntemani kahden pienen lapsen isä meni armeijaan, koska ajatteli sen vaikuttavan työllistymiseen. Vuoden kuunteli niitten teinien pieruvitsejä, samalla kun puoliso palaa yksin loppuun lasten kanssa ja vanhemman lapsen kehitys taantuu, kun tämä ei ymmärrä, miksi isä on niin paljon poissa.
Eikä siitä ole työnantajatkaan kyselleet sen jälkeen, ootko käyny armeijan.
Oli varmaan lasten kannalta kiva, kun isä hylkäsi heidän mielissään heidät.
Jep, ja nainen kuuluu hellan ja nyrkin väliin. On tämä yksi tollojen palsta:D
Voisitko seurustella AV-mamman kanssa?
Itse en ikipäivänä voisi. Ei vauva.fi itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "nainen" joka sinne kirjoittaa on minusta täysin kouluttamaton ja epävakaa, sellainen jonka kanssa ei parisuhteeseen kannata lähteä. Vauva.fi on kotona luuhaavien ammattitaidottomien luusereiden vaihtoehto, puhumattakaan elämänkoululaisista. Jos ei kantti kesta muuta kuin anonyymina trollaamista, ei ansaitse saada mitään oikeaa elämää.
Heh, vaimo vinkkasi tästä ketjusta. Täällä armeijaa käymättömät naiset arvostelee sivareita. Koomista. Itse 60 hlöä työllistävänä yrittäjänä en kyllä itseäni ihan vässykkänä pidä - vieläpä olemme raakaan kilpsillulla alalla ja pärjäämme. Taidan tuoda omani lisäksi ruokaa melko monelle sotasankarille. Jännä että saunailloissa perus olettama on että olen armeijan johtmiskoulun käynyt kun olen jämy pomo. No en ole. Enkä haluaisi itse olla työpaikassa jonka johtamisopit tulevat armeijasta. On ollut palkkalistoilla monta vätystä josta armeija teki vain vastuun välttelijöitä