Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?
Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.
Kommentit (609)
En voisi seurustella sellaisen naisen kanssa joka ei ole käynyt armeijaa.
Lähtökohtaisesti oon pitänyt suht itsestäänselvänä, että en tulis olemaan suhteessa armeijan käyneen miehen kanssa, kun oltais niin eri maailmoista silloin.
Nyt näin nelikymppisenä sillä ei kuitenkaan ole silleen merkitystä enää, millaisia valintoja joku mies on tehnyt asiasta joku vuosikymmen sitten, kun ei ne hänen nykyistä minäänsä edusta.
Kyllä miehen pitää olla armeijan käynyt ja sotilasarvoltaan vähintään majuri. Muuten turha toivo :D
Ööö..... Seurustelen totaalikieltäytyjän kanssa. Mieluummin näin päin. :D
Olen armeijan käynyt ja kersantin natsat olen saanut. 28 vuotta sitten kävin armeijan 19 vuotiaana.
Mieheni ei päässyt armeijaan töissä tapahtuneen vakavan vammautumisen takia. Jollekin hän voi olla luuseri mutta minulle hän on täydellisin ihminen maailmassa. Aloittajaa ja hänen mahdollista tulevaa kumppania käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei päässyt armeijaan töissä tapahtuneen vakavan vammautumisen takia. Jollekin hän voi olla luuseri mutta minulle hän on täydellisin ihminen maailmassa. Aloittajaa ja hänen mahdollista tulevaa kumppania käy sääliksi.
Minua ei käy sääliksi aloittaja eikä hänen (hypoteettinen) kumppaninsa. Jokaisella on omat arvonsa, eikä nuo ap:n arvot satuta ketään. Tuskin ap:sta edes kiinnostuu kukaan sellainen mies, jolle armeijan käyminen ei ole tärkeää ja joku "miehuuden mitta". Ja niitä ap:n arvomaailmaan sopivia miehiä on kyllä, eli luulisi löytyvän.
Saahan jokainen asettaa kumppanilleen sellaiset kriteerit kuin haluaa, eli vaatimuksia saa asettaa niin naisille kuin miehillekin.