Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi 2013 - kevät 2014 vauva

15.10.2012 |

Heipsan kaikille. Vanhoille oonkin varmaan jo tuttu aikaisemmista keskusteluista. Vauvahaave pistettiin emidän talossa vireille tammikuussa 2012 nyt on jo 10kuukautta tätä haavetta yritetty. Välillä on toivo menetetty mutta aina se jossainvaiheessa kuuta palaa. Vuoden vaihteessa päästään lapsettomuus tutkimuksiin samalla kun aloitetaan järjettömien menkka kipujen selvittely. Vielä siis on parikuukautta yritttämistä luultavimmin ilman tulosta, jossakin kun on väkisin oltava vikaa ajoitus kun ollut aikas kohdillaan useaan kertaan.. Laitoinpa siis keskustelun nimeksikin talvi 2013-kevät 2014 vauva, meillä kun alkaa loppua pikkuhiljaa mahdollisuudet aikaisempaan vauvaan.

Tervetuloa uusille ja vanhoille tähän keskusteluun. Toivottavasti löydetään taas ahkera porukka kirjoittelemaan tänne.

Haaveilija20 yk10 kp5/23-33

Kommentit (771)

Vierailija
461/771 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maissintähkä: valtavat onnittelut. Tosi ihanaa. poikaa odottaessa huonoa oloa ei ollut minulla juuri ollenkaan, pientä ohimenevää kuvotusta jossain rv 6-7 paikkeilla. Kertaakaan en oksentanut, joten huonon olon puutteesta turha huolestua minusta.

jospa plussia tulee lisää nopeaa tahtia kun vauhtiin on päästy =)

Ja seuraavaksi valitusta miehen touhuista, anteeksi pitkä vuodatus.

on, täällä mieli varsin maassa. ei se mies tainnutkaan vielä vihreää valoa näyttää, enintään keltaista. 3 päivää sitten pupuiltiin ja mies ottanut näköjään keskeytetyn yhdynnän omatoimisesti käyttöön, sama homma edeltävinä päivinä. Ehkä yhden kerran meni loppuun asti, mutta siitä ovista ajatellen liian kauan.

Varovasti yritin asian ottaa puheeksi, mutta mies kielti vaan ja edeltävät kaksi iltaa ei ollakaan sitten pupuilta, vaikka olen aloitetta yrittänyt tehdä... Tänään luultavasti ovis, testejä en ole tehnyt, mutta ajankohta sopisi ja limoista vähän päättelisin. Joten pieni mahdollisuus varmaan tälle illalle, ettei myöhäistä olisi, mutta tuskinpa täällä pupuillaan, loppuun asti ainakaan. Hankala asiasta puhua, jos toinen esittää kun mitään ei olisi meneillään. Joten eipä tarvitse jännäillä tärppiä tässä kierrossa.

Nyt mietin, että kerronko tilanteen suoraan miehelle vai yritänkö sen vaan saada puuhastelemaan tänä iltana. Toisaalta haluaisin hommaan selvyyden, mutta sitten tulee paineita miehelle, liekkö se mitään edistää pupuiluja tai ehkä tässä tapauksessa mies nimenomaan tietäisi pihtailla vielä tämän illan.

oviksen ajankohdasta en siis ole puhunut mitään, mutta mies tietää kyllä, että ovis on noin pari viikkoa menkoista ja kalenterissa raksi edellisten menkkojen alkamisesta, joten tietää että niitä aikoja mennään.

Miele maassa, lähinnä tuon miehen touhujen takia ja tietysti harmittaa että tärppi mahdollisuudet on aika olemattomat. itse intona lasken päiviä ja jännäilen, laskin jo milloin r-testiä voisi tehdä ja ties mitä ja mies kääntääkin kelkkansa ja kurjalla tavalla vielä. jotenkin huijattu olo, olisi mieluummin sanonut suoraan jos muuttikin mieltään. Voi vitsit kun olen taas kateellinen ihmisille, joilla on puolisi jotka yhtä lailla haluavat jälkikasvua.

462/771 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi: höh, suoraan sanottuna aika perseestä että miehes tekee tolleen :/. Ensin näyttää vihreetä ja sit vetää maton alta. Jos sitä ajatus mietityttä nii onha siinä hänellä yli 9kk aikaa sisäistää ennenku vauva putkahtaa ylipäätänsä maailmaan.

Itte: Ultrassa käyty ja alkiohan siellä nökötti :). 4,5mm eli aika pieni heppu kyseessä, viikkoja ultraajan mukaan 6+1. Pieni sykekin löyty :). Hihih. Siskolle lähetin kuvan ja sehä oli iha huuto kiljunta nauruu, tosi yllättynyt ja tosi ilonen :). Huomenna käydään miehekkeen äitille kertoo ja torstaina iskälle :).

+ se että melko varma että saatiin se yks kämppä mitä käytiin kattoo! hihhhei :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/771 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella puhelimmella ekaa kertaa täällä...

Onneksi olkoon uusille plussanneill! Ja minisportille onnea ultrauksesta ja siitä mitä löytyi. Itsellani ajatukset karkailee...kauheasti plussa testiä odotan, ja ylipäätään että pääsis testaa olisko tärpännyt. Meillä siis menossa ovis ajat, tässä viikon sisällä pitäis olla ovis, tiedä sitten koska se on... Harmittavaa vaankun ei tiedä edes sitä olisiko siitä oviksen bongaamisestamitään hyötyä koska ei välttämättä hedelmöity ja kiinnittyykö yms yms.. Kauheesti pyörii kaikki päässä kun sitä plussaa niin toivo. Meillä onneksi kumpikin on kovin odottavaisia tässä asiassa...

Niin juu ja korppi inhottovaa tuo miehesi toiminta.ehkä juu ei kannata oviksesta kertoo jos vaikuttaa kauheasti pihtaavalta. Mutta kyllä asia kannataa puheeksi ottaa.

Haaveilija20 yk13 yk13/27-38

464/771 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korppi: voi mälsä homma,minä itse ottaisin asian puheeksi,eihän sitä nyt voi puhua yhtä ja tehdä toista :o

minisport:mahtavaa että jyvä löytyi :)!

omaa: tein tänään taas uuden negan. jollakin tasolla musta tuntuu että voisin olla raskaana,se ei vaan näy vielä. joka päivä on ollut nyt tuntemuksia että menkat alkaisi ihan pian,mutta mitään ei edelleenkään ole tapahtunut. aamulämpö oli tänään 36,8,mikä ei todellakaan ole mikään normaali mulle,normaalisti olisin kipeä ja kuumeisen oloinen noissa lukemissa..eli oletan että olen joko raskaana tai sitten on tapahtunut edes ovulaatio :) lauantaiksi ostan herkän testin ja testailen sitten uudemman kerran ellei menkat todella alkaa ennen sitä.

kirja valmis,kansikuva enää puuttuu,mahtava tunne :) sain toteutettua jotain mitä olen ihan pienestä tytöstä asti haaveillut! nyt sitten pitäisi alkaa ottaa yhteyttä kustantajiin,hui :D

plussaonnea ja tarrasukkia matkaan kaikille :)!

ingela kp 31/26-39

Vierailija
465/771 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muutoksia tehneet raskautta ajatellen ruokavaliossa, alkoholinkäytössä tai muussa?

Minä olen yrittänyt terveellisemmäksi ruokavaliota opetella kun se ollut vähän hakoteillä, ei haittaisi vaikka paino vähän tippuisi tai ainakin jos saisi ravitsemuksellisesti paremman tilan. Foolihappoa, d-vitamiinia ja maitohappobakteereja syön. Vehnänalkioöljyäkin ostin pullon viikonloppuna, kun sitä nikseissä kehuttu ja en syö kalaakaan, niin siitä pitäisi hyviä rasvoja saada, jos ei muuta.

Minisport, hyvin sanottu =) Mieluummin sitä tosiaan odottaisi ylimääräisen kuukauden ehkäisyllä kuin jollain puolivälisysteemillä millä lie (tai sitten oltaisiin yhdessä sovittu sellaisesta).

Tänään kuitenkin parempi mieli, sillä eilen puhuin miehelle mahdollisimman hienotunteisesti. Mies kuunteli, muttei sanonut mitään. Sanoin, että ei tuota suoritusta lasketa yrityksen aloittamiseksi vielä =) (eikö olekin hienotunteista, mutta oikeasti yritin parhaani), illalla kuitenkin pupuiltiin normaalisti ja muutenkin ilta meni mukavammissa merkeissä. Siitä en tarkemmin sanonut, vieläkö on toivoa tälle kiertoa, tein vain selväksi että tuolla menolla ei tärppiä voi odottaa.

Eikä taidettu myöhästyä, kun tänään aika samanlainen olo kuin eilenkin, joten ei ovis välttämättä vielä mennyt. Toiveikkaana siis. Ja välillä kun olin varma, että tässä kierrossa ei mitään mahiksia tärppiin ole, niin keksimällä keksin hyviä puolia: loppuvuodesta meillä tulee olemaan kiirettä, joten ehtisi osa kiireistä ohittua ennen vauvaa. Joten nyt on sellainen olo, että kiva jos tärppää, mutta jos ei, niin eihän tässä vielä hätää, ehkä seuraavalla kierrolla sitten (alkukierrosta iski sellainen olo, että pakko saada tärppi mahdollisimman pian). Jospa tuo miehen rimakauhu oli vaan ohimenevää sorttia, ekankin kanssa tykkää touhuta ja olla, koko ajan vaan enemmän kun poika kasvaa =) vähäpuheinen on aina ollut, joten joutuu arvuuttelemaan mitä päässä liikkuu.

minisport, mahtava juttu, on se vaan niin ihanaa nähdä ultrassa että kaikki on hyvin. ja aivan mahtavaa jos saatte asunnon. olitteko vuokraamassa vai ihan ostamassa?

Haaveilija, jospa saatte oviksen hyödynnettyä ja tässä kierrossa kaikki menisi nappiin.

Ingela, Peukut pystyssä, että raskaana olet. Oireet kuulostaa hyvilta ja jos pidempi kierto on menossa, niin eihän se plussa vielä näy. Onnea kirjan valmistumisesta! ihan mahtavaa. Toivottavasti joku kustantaja innostuu. Mistä aiheesta kirja on?

Kohtahan täältä väki loppuu kun kaikki plussaa =) Sitä siis tavoitellessa.

Korppi kp 13/26-27 yk 1, joka pohtii pitäisikö ovistestejä kuitenkin tilata, ettei tarvitsisi arvailla.

Vierailija
466/771 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole ikuinen laihduttaja/tsemppaaja mutta nyt tuntuu että muutos olisi vihdoin tapahtumassa. Olen nyt vuoden alusta

lenkkeillyt säännöllisesti aiemman epäsäännöllisen sijaan ja kävin tänään hommaamassa kortin kuntosalille! Miehen mukana olisi tarkoitus

kohta lähteä testaamaan. Ruokavaliota olen korjannut terveellisempään suuntaan, ainoastaan periviholliseni sokeri tuottaa ongelmia. Ollaan

miehen kanssa molemmat semmoisia herkuttelijoita ja harmillisen usein iltaisin napostellaan jotain makeaa töllön ääressä. Eli sokerista pitäisi

vielä pyristellä eroon. Olen aina ollut ylipainoinen/normaalin ylärajoilla ja siksi olen todella kiitollinen vauvahaaveen herättämästä

motivaatiosta elämäntapamuutokseen. Ajattelinkin että olisi mukava laihtua hieman ennenkuin uusi perheenjäsen ilmoittaa tulostaan, saa nähdä

miten käy. Foolihapot ja lisä D-vitamiinin aloitin pari viikkoa sitten, myös monivitamiinia ja kalaöljykapseleita syön.

Täällä kärsitään armottomasta päänsärystä pillereiden vieroitusoireena, joka päivä päätä jomottanut. Toivottavasti pikkuhiljaa helpottaisi.

Mahdollisen ovulaation pitäisi tapahtua näinä päivinä, jollei sitten jo tapahtunut sillä muutama ilta sitten vihlaisi vatsan seudulta kummasti.

Vai liekö vain ilmavaivoja :D No, varman päälle kumminkin otettu ja peittoa heilutettu. Mies on kyllä ihmeissään kun koko ajan olen ehdottelemassa, vielä ei kuitenkaan ole jänistänyt.

Toivottavasti teillä Korppi nyt asian puheeksiottamisen jälkeen helpottaisi!

tirlittantaa kp 10/?, yk 1

Vierailija
467/771 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenhän tämä näyttää menneen :'(

Pari päivää tuli ruskeaa tuhrua ja nyt jo ehtaa verta ja hyytymiä tippuu pönttöön joka käynnillä :(

Taidetaampa pitää tauko tässä yrityksessä. Alkaa henkisesti olemaan aika raskausta puuhaa.

Tai olla tavoitteena vauva vuodella 2014.

Vierailija
468/771 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuinka inhottavaa. Virtuaalihaleja paljon, on tuo kyllä niin epäreilua. Tervetuloa takaisin kun jaksat taas.

469/771 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kurjuus maissintähkä :/ mutta ehkä tuo auttaa vähän että sovitte että ette yritä,ei stressaisi niin kovasti :(

korppi:kiitos,kirja on lasten fantasiaa :)

itse aiemmin jossain välissä olen sivunnut että täällä kans on aina taisteltu painon kanssa ja (taas :D) uudenvuoden lupaus liittyi painon pudottamiseen. olen kerran tiputtanut melkein 15kg mutta n. 10kg tuli huomaamatta takaisin kun ei ollut puntaria :D :/ :/ mutta tuosta siis jo pari vuotta ja nyt olen siitä pudottanut viitisen kiloa pois ja tavoitteena olisi vielä noin viisi kiloa saada pois. nyt olen n. 71/171 ja tuntuu että paino hakeutuu aina tähän samaan,tästä on niin vaikea pudottaa enempää mutta tähän paino nousee helposti jos on jotenkin saanut alemmaksi :D

rupesin käyttämään tuota kiloklubia ja merkkaan sinne syömiset ja liikkumiset,ja kyllä on lähtenyt jo pari senttiä pois vyötäröltä,eli olen ihme kyllä saavuttanut jo jotain :) en ole ikinä harrastanut näin monipuolisesti ja paljon liikuntaa kuin nyt,ja tuntuu ainakin vielä hyvältä :) eli siis pähkinänkuoressa: tavoite tiputtaa hieman painoa,jotta raskauden jälkeen ei olisi niin paljon töitä painon pudottamisen kanssa ja palautuminen olisi nopempaa. syön terveellisesti ja kyllä on myös hyvä olla :) tulis vaan nyt vielä raskaaksi niin se kruunaisi kaiken :P

ei kyllä enää yhtään jaksaisi odottaa! ostin clearbluen herkän testi,se kummittelee nyt tuolla kaapissa! koitan silti hillitä itseni ja odottaa edes sinne lauantaihin. olo ei ole muuttunut mitenkään. ei ole tullut lisää oireitakaan.. eniten häiritsee,että jos olisin raskaana niin eikö rintojen pitäisi olla arat? täällä ei mikään tunnu missään,ihan normaalit ovat nimittäin:(

malttamaton ingela kp 32/26-39

470/771 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minullakin nuo herkut ovat kompastuskivi AINA! ei niinkään karkit mutta suklaa. sillä voisin elää ja sitä voisin syödä kilokaupalla ja ikuisesti. ja toinen on leipä. mutta nyt kun olen kirjannut syömiset sinne kiloklubiin ja tavoitteena on syödä enemmän proteiinia ja kasviksia,hedelmiä ja marjoja vähintään se 600g niin ei ole tehnyt leipää juurikaan mieli kun olen toteuttanut nuo "pakolliset". joinakin päivinä havahdun siihen etten ole syönyt lainkaan leipää :D sitä on vaan niin helppo syödä ja se on hyvää :( karkkia(suklaata) on tavoitteena syödä vain viikonloppuisin mutta ei ihan aina ole toteutunut :D

olen jo heti yrityksen alkaessa (elo-syyskuussa) ruvennut syömään minisunin mama vitamiineja jotka sisältää mm. foolihapot ja muut tarpeelliset :)

Vierailija
471/771 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis taitaa olla käsillä. Illalla testissä aivan haalea viiva ja tänään ihan samanlainen kuin kontrolliviiva ja hieman tummempikin. Paketissa luki et ovis tapahtuu 24-36t kuluttua, et ei taida välttämättä viimeöiset talletukset riittää, varmistellaan ainaki tänään sitte:)

Maissintähkä pahoittelut :( tiedän miltä se tuntuu.

Miracle 15/28

Vierailija
472/771 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsau kaikki,

Miepäs pinoudun kanssa, oonkin jo sivusta ketjua lueskellut monta kertaa.

Vauvaa on yritetty marraskuusta asti. Mulla semmonen erikoinen tilanne, että mulla on yksi lapsi ennestään ja yksin olen tässäkin hommassa liikkeellä. Tai on mulla tietty se siittäjä joka myös jollakin tasolla haluaa olla mukana jatkossa. Eipä vaan ole vuosien kuluessa miestä löytyny ja vauvakuume on vaivannut jo esikoisen synnäriltä lähtien.

Ovistestit on käytössä, kun tuntuu että 7 vuoden hormonikierukan jäljiltä tuo kierto on mitä sattuu...

Onnea kaikkien yrityksiin ja varsinkin jo raskautuneille!

Myax yk 3 / kp 8

Vierailija
473/771 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Minäkin olen jo piiiitkään lueskellutteidän juttuja, ja nyt tulin mukaan.

Meidän tilanteeta hieman: Olen 23-vuotias naisen alku, mieheni on kymmenen vuotta vanhempi. Olemme kihloissa ja kolmatta vuotta tässä yhdessä kuljemme.

Minulla on ihan hyvä vakituinen työpaikka, sekä teen siinä sivulla vähän lisätöitä. Mieheni on tällä hetkellä työttömänä.

Mercilon-pillerit lopetettiin marraskuun lopussa. Ekat luomumenkat tuli ja kierto oli sen 30pv, toinenkierto oli 26pv.

E-pillereitä kerkesin syödä n.6v

Ja olin ihan varma että tunsin ovulaation viime ma 28.1

Tämä olikin sitten aika epäselvä sepustus, mutta kai siitä jotain selkoa ottaa ;)

Vierailija
474/771 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun tekisi mieli osallistua.. Miehen lämmittely asialle on vielä kesken=D

Vierailija
475/771 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi Korppi, että mies painoi taas jarrua asialle! Kysyit elämänmuutoksista raskautta ajatellen. Kesällä söin raskautta suunnitteleville/odottaville äideille tarkoitettuja vitamiineja, mutta ne jäi jo silloin pois kun ei vauvaa kuulunut. Ja ravitsemusterapeuttikin sanoi, että syön niin monipuolisesti etten tarvitsisi ylimääräisiä vitamiineja. Alkoholin olen jättänyt miltei kokonaan pois. Ei ole huhtikuun jälkeen tullut paljon juotua. Voi laskea ihan sormilla kaikki kerrat. Ja nythän olen aloittanut tämän laihdutus urakan niin tulee liikuttuakin enemmän ja vielä enemmän seurailtua syömisiäni.

minisport: Ihanaa, että teillä on mennyt kaikki hyvin ja siskosikin oli iloinen puolestanne :)

maissintähkä: Voimia paljon sulle!

Tervetuloa mukaan Myax, Greta- ja Piia20!

anpiainen yk7 kp33/47-46-40-39-26-36

476/771 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vautsi,tulipas ryminällä lisää kuumeilijoita,tervetuloa joukkoon:)

unohdin myös mainita että alkoholia en käytä juuri lainkaan,viimeksi uv:nä kaksi drinkkiä ja sitä enne olin pitkästi ennen joulua juonut. syksyllä tuli baareissa oltua monena viikonloppuna kun tuli tunne että nyt pitää päästä vielä kun voi :D mutta ikinä en oikein edes osaa ottaa liikaa alkoholia,joten eipä sitä tule hirveästi vauvanyrityksen takia vähennettyä :) sitä paitsi itse menen baariin tanssimisen takia,juominen tulee siinä ohella ja limsalla ja alkoholittomilla meno on yhtä hauskaa :)

täällä tuli TAAS nega. pää hajoaa kohta -.-' jotenkin osasin odottaa sitä mutta silti tietenkin toivoi että josko nyt näkyisi jotain kun oli vielä se herkkä testi,mutta kun ei niin ei. jos menkat ei ala ensi lauantaihin mennessä niin teen vasta silloin uuden,turhaa ostaa tässä välillä mitään kun pitkä kierto loppuisi muutenkin silloin (jos tämä nyt on se pitkä kierto) munasarjojen kohdilla tuntuu monesti päivän aikana pientä juilintaa,ja aina kun tunnen sen niin mietin että nytkö ne alkaa? mutta ei.

sain antibioottien takia hiivan (ihanaa) ja nähtävästi sen takia olen saanut pienen haavan josta tuli paperiin eilen haaleaa verta ja luulin että menkat alkoi,ja tietenkin koko aamupäivä meni ihan pilalle :D onneksi löysin sen haavan etten turhaan masistellut liian kauaa. on tämä ihmeellistä ja inhottavaa ja tuskastuttavaa! :(

ingela kp 34/26-39

477/771 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että näytti negaa- menkat alkoi illalla ystävän tupareissa.meni ilta aika perseelleen vaikka yritti olla ajattelematta asiaa. silti piti lähteä aikaisemmin kotiin kun ahdisti ja itketti (eikä tietenkään voinut nyyhkiä kun ihmiset olisivat ihmetelleet) ystävä jälleen yritti lohduttaa että kyllä se vielä tulee sieltä,te ootte vielä nuoria jne..

tuntui lähinnä siltä että olisin nääntymäisilläni nälkään ja joku sanoisi että nytkään et saa ruokaa,mutta kyllä sinä vielä saat kun jaksat vaan odottaa,ja sitten kun saat niin kyllä se onkin hyvää ja helpottaa oloa :) masentaa ja vi****aa. yk 7 alkoi.

Vierailija
478/771 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut menkoista Ingela! Milloin te aloititte "yrittämään" lasta?

anpiainen yk7 kp34/47-46-40-39-26-36

Vierailija
479/771 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi, toivottavasti sinulla ja mieheläsi pääsisi nyt yritys kunnolla alkamaan ja jännistys loppuisi. Kyselit onko elämän muutoksia tehty. Itse olen ainoana elämän muutoksena tehnyt sen että syön multivita tabletteja aina kun muistan(5-7krt/vk). Alkoholia en ole ikinä oikeastaan käyttänyt joten yrittäminen ei siihen ole vaikuttanut. Liikuntaa olen aina harrastanut epäsäännööllisne säännööllisesti mutta kesää kohti mentäessä aina lenkkeilyn into nousee ja niin näyttää nytkin olevan. Makea (karkit + makeat leivonnaiset) ovat ainainen kiusani ja niitä koetan vähän vähentää mutta en nyt mitenkään kauhean intensiivisesti..

tirlittantaa toivottavasti pillereiden vieroitu oireet loppuisivat nopeasti. Eihän sitä ole kenenkään mukava olla koko aikaisessa päänsäryssä. Ja tsemppiä yritykseen.

maissintähkä, VOI ei, osaan otto ja voimia teille sinne!

Miracle, toivottavasti teillä nyt tärrpäisi :)

Myax tervetuloa mukaan,

Greta, tervetuloa mukaan ja tsemppiä yritykseen.

Piia20 tervetuloa mukaan, meillä on myös mukana näitä miehen lämmitelijöitä joten tänne vain purkamaan ajatuksia, se helpottaa.

Anpiainen, voimia piinaviikoille!

Ingela, voimia teille! Menkat on aina pettymys. :/

Omaa napaa. Ei mitään tuntemuksia oikeastaan ole ollut. Limatkin aika niukat, yhtenä päivänä oli vähän reilumpaa mutta siinä se niinkuin olikin. Liekkö siis ovis vielä tulematta? Pitkän kierron mukaan jos mennään niin onhan tässä vielä oviksne tuloon aikaa... Kovasti on peittoja heiluteltu. Päässä liikku paljon vauva jutut taas pitkästä aikaa. Paljon mietityttää juuri miten kertoa kellekkin asiasta vai tiputtaa ohimenen vain pommi.. :D Turhahan niitä nyt vielä on miettiä mutta pyörii ne silti päässä. Kovasti toivoisin että nyt olisi meidän vuoro onnistua mutta pelottaa että tuskinpa se taaskaan tulee onnistuuu... Vielä on odotettava kunnes taas menkat sitten alkavat...

Tänään oltiin miehen kanssa ostoksilla (huonekalui yms) ja tulihan siinä samalla vilkuiltua myös vähän vauva kamoi, voi kun niitä päääsis jo ostelee...

Äsh nyt on kyllä mentävä pois kun taas alko pyörii niin vimmatusti kaikki vauva jutut mielessä esim, millaisen lasten huoneen haluan vauvalle, mitä sinne tarvii.......

Haaveilija20 yk13 kp18/27-38

480/771 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anpiainen,elokuun puolessa välissä lopetin pillerit ja aloitettiin yritys heti.eli ei nyt mitään mega pitkää aikaa olla vielä yritetty mutta olin jotenkin varma että juuri meillä tärppäisi aika pian.

suunnitelmia oli paljon,olisin halunnut vauvan myös että olisi ollut myös hyvä syy olla hakematta mihinkään kouluun keväällä,koska en nyt tiedä enää edes että mitä haluan ja lapsi olisi tähän väliin ollut parempi kuin hyvä.

ja myös yksi kaverini on tosiaan raskaana ja LA on kesällä ja haaveiltiin että oltaisiin saatu vauvat pienellä ikäerolla niin oltaisiin voitu olla samaan aikaan mammalomalla ja yms. vaaleanpunaisia typeriä haaveita.

eli kaikki mitä toivoin ja salaa haaveilin niin on mennyt mönkään. ja harmtuksen päällimmäisenä tietenkin se erittäin kamala oman nyytin kaipuu. saa nähdä kuinka riipii nähdä tätä raskaana olevaa kaveria kun nähdään monta kertaa viikossa harrastusten parissa ja sillä vaan maha kasvaa.

haaveilija,sinä jos kuka ainakin tiedät kuinka masentavaa tämä on,teillä jos jollain olisi jo tosiaan aika saada se plussa :(

ingela kp 2/(viim.33)26-39

Ketju on lukittu.