Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi 2013 - kevät 2014 vauva

15.10.2012 |

Heipsan kaikille. Vanhoille oonkin varmaan jo tuttu aikaisemmista keskusteluista. Vauvahaave pistettiin emidän talossa vireille tammikuussa 2012 nyt on jo 10kuukautta tätä haavetta yritetty. Välillä on toivo menetetty mutta aina se jossainvaiheessa kuuta palaa. Vuoden vaihteessa päästään lapsettomuus tutkimuksiin samalla kun aloitetaan järjettömien menkka kipujen selvittely. Vielä siis on parikuukautta yritttämistä luultavimmin ilman tulosta, jossakin kun on väkisin oltava vikaa ajoitus kun ollut aikas kohdillaan useaan kertaan.. Laitoinpa siis keskustelun nimeksikin talvi 2013-kevät 2014 vauva, meillä kun alkaa loppua pikkuhiljaa mahdollisuudet aikaisempaan vauvaan.

Tervetuloa uusille ja vanhoille tähän keskusteluun. Toivottavasti löydetään taas ahkera porukka kirjoittelemaan tänne.

Haaveilija20 yk10 kp5/23-33

Kommentit (771)

421/771 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maissintähkä,mikä sun kp on? mulla kans lämmöt mietityttää.. keskiviikkona mulla oli tosi matalat lämmöt,35,5. seuraavana aamuna 36,0 ja illalla olikohan kuitenkin pääle 36,0 olis pitänyt merkata. tänä aamuna lämmöt ennen sängystä nousemista oli 36,5. tämä antaa siis toivoa siihen että mulla olisi ollut todella se ovis.. saa nähdä kuinka pitkä kierto mulla tulee jos ovulaatio on kp 17 paikkeilla..26 pitusella kierrolla menkkojen tulisi alkaa ensi lauantaina,mutta sittenhän se tarkoittaisi ettei mulla ole ollut ovista ellei se ollut silloin viikko sitten.. äh kun on vaikeaa! elikkäs piinaviikot käsillä jälleen. tämä tulee jo uniin kun näin pari yötä sitten unta että menkat oli alkaneet ja viime yönä että menin baariin mutta mietin että voinko jouda alkoholia jos olisinkin raskaana.

ja tsemppiä haaveilijalle,yk 13 kuulostaa hirmuiselta :/ lohduksi voin kertoa että siskoni ystävä oli jo aikoja sitten kuullut että ei voi saada lasta kun sen munanjohtimissa tai jossa muissa vehkeissä oli pahasti vikaa ja pädäm,hän olikin tullut luomusti raskaaksi vaikkeivat siis olleet edes yrittäneet,ja ikää on jo vähän yli 30v. eli kyllä sitä onnea on matkassa joillakin :) tosin ei varmaan lohduta kuitenkaan :D :( :(

itse olen oudon korkeamielinen,saa nähdä lässähtääkö pian :D

jänniä aikoja elävä ingela kp 19/26-39

Vierailija
422/771 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Tervetuloa Riiiinuska!

Niinkuin jo eilen arvelin, tänään kp 1/28. Harmittaa ja surettaa mutta eipä se auta kuin jatkaa eteenpäin uuteen kiertoon, toivottavasti tässä tulisi toivottu lopputulos:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/771 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään kp 24/30. Eli ensi viikolla testaillaan,jollei tätiä näy eikä kuulu.

Vierailija
424/771 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen -89: Paljon onnea plussasta! :)Toivottavasti saat kilpirauhasarvot pian kuntoon. Millon omien laskujen mukaan LA?

Tervetuloa mukaan Riiiiinuska :)

Harmi haaveilija20 kun jouduitte taas kerran pettymään. Sinuna yrittäisin kikkailla sitä aikaa jonnekin.

minisport: Ootkos laskenut millon ois LA?

Harmi menkoista Miracle :/

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

anpiainen yk7 kp18/47-46-40-39-26-36

425/771 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minisport: Vakituisessa työsuhteessa olen, joten täällä ei hätäpäivää sen suhteen :)

Anpiainen: Syyskuun lopulle laskin LA:n, oisko ollut joku 25.päivä.

Maanantaina ajattelin soitella neuvola-aikaa ja pyytää mahdollisimman pian, jotta saatais se kilpirauhas-asia kuntoon.

426/771 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anpiainen: kierrot on ollu nii epäsäännöllisii, mut edelliset menkat alko joulukuun 9pvä, ovulaatio oli luultavammin 28.12. Jonkun laskurin mukaan olis 15.9. Mut syyskuulle pitäs sattuu jos kaikki menee hyvin. Aika hauska sattuma ku miulla ja omalla iskällä on siinä kuussa synttärit :).

Aurinkoinen: no se on hyvä jos on vakkaripaikka :). miulla on määris, mut en ota siitä tässä vaiheessa nii paljoo stressii (:

Vierailija
427/771 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen toivotavasti kilpirauhas arvot saatte kohilleen ja et kaikki menee hyvin. Onnea vielä plussanneille ja stemppiä meille muille!

Vierailija
428/771 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minisport, oletko tutkinut miten kuntosalitreeniä pitää muuttaa raskausaikana? Aloin eilen salilla pohtimaan asiaa näin hyvissä ajoin =)

maissintähkä, joko testit kovasti polttelee? Mikä päivä aiot testata? entäs ingela?

Haaveilijalle kovasti jaksamista!

Riiinuska, tervetuloa mukaan! onnittelut siitä, että miehesi lämpeni yritykselle! Missäs vaiheessa sinulla on kierto, joko olet jännäilemässä oireita?

on, täällä kp 4/26-27. Eli ei auta kuin odotella nyt, viikon päästä sitten ovikseen valmistautumaan ja siitä viikko pari että pääsee oireita keksimään =) Katselin jo kalenterista innoissani, että jollei täti ehdi ensin, niin ystävänpäivänä voisi testiä tehdä.

Tilasin 6 kpl one step liuskoja ja cb:n viikkonäytöllisen testin ja piilotin ne kaapin perälle odottelemaan.

429/771 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kp 22/26-39,minkäälaisia oireita ei ole,en ole edes jaksanut katsoa enää aamuisin lämpöä. valkovuotoa tulee edelleen,sitkeän ja letkeän välimuotoja. jos kierto on nyt 26 pv niin lauantaina pitäisi alkaa menkat mutta jos mulla oli se ovis viimeviikolla niin silloon menkkoihin pitäisi olla vielä yli viikko.. mutta jos menkat ei ala viikonloppuna niin kyllä sitä varmaan pitää testailla sit alkuviikosta viimeistään.

en edes viitsi sanoa että sit vasta joskus viikon päästä teen testiä koska sit ku ne on päivän myöhässä niin kyllä se testi huutaa sieltä kaapista että "TEE MINUT JO" :D mutta aika ihmeellisen rauhallisesti oon osannut ottaa,en oo paljoo miettinyt että koska menkat alkaa tai onko oireita tms.. ihmeellistä :D mutta ehkä sit loppuviikosta oon hermoraunio :D

Vierailija
430/771 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on kaapissa ja jopa kaapin hyllyllä testi huutaa heti ku on päivän mensut myöhässä, mutta malttaa pits. Mulla pitäs alkaa tän kuun loppuu mennes viimek oli 31.12 alko siis. Viel olis piinattavaa. Toivotaan plussia +

431/771 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi: Jossain lukee että sykkeet sais olla vaan max 150, mut osassa että ei sykkeestä väliä kunhan tuntuu hyvältä. Ite aattelen just niin, että teen sillä sykkeellä ja temmolla kunhan tuntuu hyvältä. Aika samoilla ohjelmilla aion mennä, mut tuntemuksien mukaan. Tällä hetkellä käyn siis 3-4 neljä kertaa viikossa. Vatsojen tekoo oon vähä tyhmästikin jo vähentäny, vaikka tässä vaiheessa vois tehä iha normaalisti mut jotenki tuntuu oudolta ku tietää että siellä kasvaa pikkuihminen :C :). Jalkareenit on se mihin raskaus varmasti eniten vaikuttaa ku siinä nousee muutenki sykkeet nii korkeelle, nii saa nähä mitä parin kk:den päästä :D.

TJ 3viikkoo 3pvää ultraan. cant wait!

Nii ja varattiin muuten eilen matka Istanbuliin, turkkiin :). Lähetään toukokuun 20pvä. Sillo katottiin et raskausviikkoja pitäs olla 24. Matkustaminen niillä viikoilla iha turvallista pitäs olla, mut otettiin kuitenkin varmuuden vuoks ylimääränen vakuutus, jos kunto sattuukin olemaan heikko. Aateltiin ku ei sit hetkeen päästä minnekkään kahestaan ,nii pietään rakkaus loma

432/771 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sivusto ei näköjään anna julkasta miun kokonaisia tekstejä :P. aattelee että pidä romaanis :D. 16.2 eli pari päivää ultran jälkeen käydään sanoo miun porukoille, sit "juhlistetaan" lähimpien ystävien kaa ystävänpäivää samana päivänä ja mieheke pitää poikien illan nii saadaan kertominenki sit alta pois :).

Anopille kerrotaan vasta maaliskuussa ku sillä on synttärit sillon. Saa nähä malttaako mieheke olla niin pitkään hiljaa, sen äitille eka lapsenlapsi :).

Vierailija
433/771 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsansaa,siitä onkin jo tovi kun viimeksi rustailin.

Eilen tein r-testiä (päivällä) ja negaa näytti.

Olo on kuin menkat alkaisi.

Suuri ihmetyksen aihe on,kun äitini laittoi eilen tekstiviestin,että "oletko sä raskaana?"

Ei olla kenellekkään edes puhuttu,että yritetään.

Eikä äitikään suostunut kertomaan miksi niin luuli.

Aamulla tuli uusi viesti häneltä, oli nähnyt unta että olen raskaana LA 30.4 :D Ihan sinne en kyllä ehdi :D

Testailen uudemman kerran jos menkkoja ei kuulu kp30 jälkeenkään :)

Tällä hetkellä kuitenken sellainen fiilis,että ei niin haittaa vaikka ne menkat alkaisi.. hassua..

Kp 28/30

434/771 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan sulla vielä mahis :) ja mietin kans että olikohan sun äiti nähnyt unta sun raskaudesta kun niin kysyi :D tai sitten joku sen tuttu on on nähnyt sun ostavan r-testejä ja kertonut sille :D

mutta varmaan jollakin tavalla rentoa kun miettii noin että ei väliä vaikka alkaisikin menkat,niin ei stressaa niin kovasti :)

minisport,teitkö sydämen kohtaan missä teksti poikkesi,sillä mulla ainakin aiemmin tää on tehnyt niin että kun laitoin sen merkin mikä tulee sydänmerkissä ennen kolmosta niin se ei anna laittaa sitä vaan katkasee tekstin siihen.kannattaisikin varmuuden vuoksi kopioda teksti ennenkuin hyväksyy sen,kun mulla ainakin on käynyt niin että kun oon oikein pitkää tekstiä kirjoittanut ja laittanut sen merkin niin puolet on jäänyt pois ja sit ottanut yli kovaa päähän kun piti kirjoittaa kaikki uusiksi :D

täällä ei mitään oireita,paitsi valkovuotoa on ollut tasaisesti koko kierron ajan,yleensä vähän hiljenee ennen menkkoja.. onko teillä tietoa tai kokemusta tuosta että miten valkovuoto tulee ennen menkkoja,eikö siinä pitäisi olla kuivakausi ennen menkkoja ja sit just ennen kuin ne alkaa niin alkaa valkovuoto uudestaan? yritin katsoa keskusteluista mutta en löytänyt oikein mitään selvää linjaa :D

uh miten sattuikaan näin,just kun tässä kirjotin tuosta tekstin kopiomisesta niin tää ei laittanut mun viestiä tuonne seinälle vaikka laitoin sen,eikä sitä löytynyt mistään,onneksi kopioin :D

jännittävissä tunnelmissa

ingela kp 23/26-39

Vierailija
435/771 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minisport: Hauska juttu jos sattuis syntymään juuri sinun tai isäsi syntymäpäivänä :)

Korppi: Itsekin aloitin juuri kuntosalilla käynnin, mutta en ajatellutkaan asiaa. Huomenna saan kuntosaliohjelman, mutta en kehtaa tässä vaiheessa sanoa vielä mitään. Varmaan kannattaa tehdä vain niin mikä tuntuu itsestä hyvältä. Onnea muuten ensimmäiseen yrityskertaan!

Ingela ja syli: Mennään aika samoissa päivissä kaikki! Oon itse miettinyt tota aamulämmön mittausta, mutta en ole vielä kertaakaan mittailut, josko sit ensi kierrossa.

maissintähkä: Josko äitisi olisi nähnyt jonkin enneunen? ;)

Ingela: Itse en ainakaan osaa päätellä valkovuodosta mitään, koska mulla on aina sitä :D

Mulle on nyt iskenyt stressi hääpuvusta. Kohta mennään niitä katsomaan ja oon saanut pian laihdutettua 10 kiloa (3 kuukaudessa) ja vielä olis tavoitteena saada toinen 10kg pois ellei vauva ilmoita tulostaan aikaisemmin. Mutta jos nyt ostan hääpuvun ja oonkin sit loppusuoralla paksuna kun pitäisi mahtua siihen pukuun... Ainiin, huomenna sinne lääkäriin vihdoinkin.

Plussia kaikille! :)

anpiainen yk7 kp22/47-46-40-39-26-36

436/771 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas yritän saada omaa pukuani myyntiin,en millään raaskisi luopua mutta tarvitaan rahaa ja se kerää vain pölyä tuolla kaapissa :( yksi ihaninpia häävalmisteluita oli hääpuvun sovittaminen ja olin odottanut sitä yhtä kovasti kuin koko häitä :D mulla oli kolme kaasoa mukana sanomassa mielipiteensä ja löydettiinkin heti ekalla etsintä kerralla :) voisin mennä naimisiin uudestaan jo pelkästään sen pukujen sovittamisen takia :D

ja oletpas anpiainen saanut paljon kiloja pois noin lyhyessä ajassa,hatunnosto! mulla oli kans paineita pitää paino edes samoissa lukemissa kun silloin kun mentiin sovittamaan pukua,mutta sain vielä n.3 kg pois häidenalusviikoilla (vaikka oliki nyöritys niin ei ollut niin sentilleen tarkkaa) :) minkälaista pukua olet ajatellut? empirelinjainen ainakin antaisi myöten jos vauva on tulossa häiden aikaan :) tuntuu että omista häistä olisi jo pitkä aika vaikkei ole..

hermoja kiristää tällä hetkellä kurkkukipu! jouduin toissa syksynä sairaalaan kolmeksi päiväksi pahan nielutulehduksen takia ja nyt kun ollaan muutettu tähän uuteen kotiin jossa asui kaksi koiraa ennen meitä(olen allerginen)niin sairastin heti nielutulehduksen joka kesti yli kolme viikkoa ja nyt se uusii vissiin taas,en kestä! pääsisköhän sitä jossain vaiheessa nielurisaleikkaukseen? tuon sairaalareissun takia pelkään lähes hysteerisesti kaikkea kurkkukipua,kun olin silloin niin kipeä että luulin jossain vaiheessa kuolevani :D :/

437/771 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela: joo laitoin sydämen, tai siis yritin :D. Pitää näköjään jatkossa kopsata teksti aika jos tekee pitempää tekstii. ei nimittäin ollut eka kerta ku pätkäs teksti :P.

maissintähkä: toivotaan että ois enne uni, vaikka e ihan huhtikuuks kerkeekään baby putkahtaa :D :).

anpiainen: ois kyllä hauska sattuma jos putkahtas just sillo :). toisen laskurin mukaan LA ois 20.9 ja iskällä on pari päivää siitä synttärit :D.

Miulla on tän viikon lauantaina ekaa kertaa hääpuvun sovitus aika :). jeeeej. Sit käytiin viime vkl häämessuilla josta löysin unelmien sormuksen! ...harmi että maksaa yli 2000 € :D. mut se oli niiin ihana. Ens vuoden elokuussa pitäs olla häät :). ärsyttää ku kirkon saa vasta kesäkuussa varattuu, ei malttas ootella. Millon teillä onkaan häät, onko päivämäärä lyöty lukkoon?

Tänään iski töissä iha kaameen olon, tuntu jo melkein että pitää lähtee laattaamaan. Onneks ruokkiksen jälkeen meni sitten ohi.

Vierailija
438/771 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Onnea plussanneille ja tsemppiä piina viikoissa oleville.

Mitä tuohon valkovuodon kiertoon tulee niin musta tuntuu että ittelle se ainakin vaihtelee. Toisinaan hyvin pitkälti koko kk on valkovuotoo sillain että ehkä yhtenä / kahtena päivän niukempaa. Sitten taas toisinaan on ihan viikon kuiva kausi. Osaa siitä sitten sano mikä on normalii ja mikä ei :D

Lueskelin kaikkien tekstiti mutta lahopäänä unohdin jo mitä piti vastailla.

sitten vähän omaa napaa

nyt on menkat loppu ja varsinainen yritys taas pääsee alkuun. On tässä sitä lääkäriin ajan varausta tullu mietittyy mutta sitten aina aikoja katsoessa / miettiessä että soittaa tulee sellanen tunne että ääh mitä järkee vielä, mul on koe aikaakin vielä jäljel ja ei ihan kauheesti rahaa. Toisekseen takaraivossa on koko ajan se etten halua mihinkään pitkällisiin tutkimuksiin saatikas leikkauksiin... Täytyy nyt vähän kattella mitä tekee. Kyl nyt vissiin tää kierto ainakin katsellaan ennenkuin mihinkään soitellaan, menkatkin kun oli pitkästä aikaa aika kivuttomat (pysty olee töissä normaalisti). :D Kissa on saannut nauttia hemmoteltavana olosta kun se on niin sopivan pieni olee sylissä siliteltävänä päivät pitkät :D

Jotenkin tekis mieli tehdä jokin "toiminta" suunnitelma tälle kierrolle että selvieäisi ovis tai että olis se ovis hyödynnetty. Pitäisikö sitä sortua niihin ovis testeihin? En oikein luota niihin ja sitten niissä on aika kiinni ja toisekseen se kyllä luo sen että nyt on pakko harrastaa seksiä kun täs tikus on tää viiva... Ja en tykkää yhtään etukäteen suunnitellusta seksistä. :D Tässä kirjoittaessa muuten hyvin ajatukset selkiää, teksti voi kyllä olla ihan kaaoottista lukea, Anteeksi siitä.

Nyt päästän teidän piiinasta enkä kirjoita enempää sekavia.

Haaveilija20 kp7/27-38 yk13

Vierailija
439/771 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä käyty. Otti pituuden ja painon ja kyseli paljon. Lopuksi teki gynekologisen tutkimuksen. Onneksi oli hyvin asiallinen ja asiantunteva lääkäri, mies kun oli. Ja selitti hyvin mitä tekee ja miten (kun en aikaisemmin ole missään alapäätutkimuksissa ollut). Kaikki näytti hyvältä ja papakokeet otti (viikon - kolmen viikon kuluessa saan vastauksen jos jotain löytyy). Kehotti vain jatkamaan vauvan teon harrastamista :)Ja soitteli vielä perään mikä kiertopäivä on nyt menossa :D Jotenkin helpottava olo nyt.

Ingela: En tiedä yhtään millaisen puvun haluan, mutta sellaisen mielellään johon mahtuisi myös mahdollinen ja toivottu vauvamasu.

minisport: Nyt lokakuussa ois meidän vuoromme sanoa Tahdon! :)

anpiainen yk7 kp23/47-46-40-39-26-36

440/771 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anpiainen: oi, onneks olkoon jo etukäteen :). hääpuvun hankkiminen on varmasti aika haasteellista ku ei tiiä että jos onki viimesillään raskaana siinä vaiheessa :D.

haaveilija: ei sitä tartte anteeks pyydellä ku kirjottaa mitä mieleen tupsahtaa: sehä just on luonnollisinta ku kirjottaa vaa mitä mieleen tulee :).

krooh pyyh, hirvee väsy..

Ketju on lukittu.