***SyysSissien vko 20 ma-ke***
Kommentit (37)
Hyvin pikaisesti tälläkin kertaa kun meinaan nukahtaa pystyyn.. Tänne ei mitään uutta auringon alla. Asuntoa järkkäillään esittelyä varten ja sen semmoista. Varmaan jo kerroinkin että saatiin se asunto, IHANAA!! Ja nyt sitten toivottavasti tämä nykyinen menee pian. Muutto tosin vasta syyskuulla, mutta asutaan sitten vaikka vuokralla tai anoppilassa jos kaupat tulee sitä ennen.
Aivot ei toimi nyt yhtään, joten en kommentoi kuin Umalle! Älä suotta hosu sen painonpudotuksen kanssa! Kyllä ne ajan kanssa sitten lähtevät jos lähtevät ja 6 kg ylipainoa ei ole viel yhtään mitään!! Iloitse siitä 21 kilon pudotuksesta äläkä murehdi niitä lähtemättömiä!! En mäkään vielä entisissä mitoissani ole, vaikka 29 kiloa on raskausajan vikasta punnituksesta lähtenytkin. Pikkuhiljaa sitten ne viimeiset kilot vielä. Siksi toiseksi yllättävää kyllä mä olen jo tosi tyytyväinen itseeni. Näin se äitiys näköjään mullakin muutti ajatusmaailmaa.. :)
Jos repsuja ja mässäilyjä tulee niin ne on sen päivän juttuja ja seuraavana päivänä taas toisin. Mä oon ihan varma että sä näet itsesi niin täysin erilaisin silmin kuin kukaa muu! Itselleen on usein turhan kriittinen vaikka olis kuinka upea! Tsemppiä!
Ja Kewalle tervetuloa takaisin Suomeen!
Luka on alkanut harrastamaan karhukävelyä ja tämän tästä sitten tuuskahtaa nenällensä siitä. Tukea vasten seisoo jos laitetaan seisomaan, mutta sylistä ponnistaa pystyyn aina. Melkoista haipakkaa tämä lähes 8kk ikäisen kehitys on! Nyt mä painun nukkumaan. Kuullaan taas!
Kyllä on ollu outoa kun ei ole päässyt keskustelemaan. Hermot on meinannu mennä, kun sivut eivät ole toimineen.
Kiitos kaikille ihanista sanoista. Tiedän että ei pitäisi stressata, mut minkäs itelleni voin. Koitan nyt kuitenkin ottaa rennommin syömisen ja painon suhteen. Alotan taas sitten laihduttamaan, kun saadaan tuo muutto hoidettua pois. Nyt ei oikein ole aikaa eikä jaksa.
Onnea Colatoffeelle asunnosta!!!!
Mä olen nyt sitten lopettanut päiväimetykset. Imetän vain illalla nukkumaan mennessä ja sitten kerran aamuyöllä ja tosi hyvin on mennyt. Ei Vesli mitään hirveitäjuo päivisin nokkamukista, mutta kuitenkin enemmän kuin pari kulausta ja pissaa on tullu joten eiköhän saa tarpeeksi nesteitä.
kaks viikkoa ja mies tulee kotiin. Oon jo aivan innoissani. Eilen varasin meille Helsinkistä Sokos hotel Vaakunasta huoneen kaheks yöks. Ollaan siellä kesäkuun vika viikonloppu. Onko kellään kokemuksia hotellista? Onko hyvä? Lisäks haluaisin jotaimm hyviä ruokaravintola vinkkejä ym? Tahdon viettää ihanan ja romanttisen viikonlopun miehen kanssa. Käydään ainakin hurvittelemassa lintsillä ja sitten sunnuntaina ennen kotiin paluuta käydään ikeassa shoppailemassa. Ajattelin ostaa sieltä Veslille jo päästä vedettävän sängyn jos ovat hyviä ja pikku pöydän ja tuolin. kaikkee muutakin kivaa varmaan tarttuu mukaan. Saa nähä joudutaanko tuleen veljen tila-autolla, jotta saadaan kaikki mukaan. :)
Mulla ois kampaaja reilun viikon päästä. Ajattelin leikata ja värjätä. Mulla on nyt blondi ja ajattelin vaihtaa brunetiksi. Saa nähä teenkö sen. Yleensä olen pitäny just ruskeeta tai punasta tukkaa. raskauden aikana vaalensin houkset oman väriseks, jottei tarvinnu koko aikaa värjätä. Nyt tuntus et tarvis muutosta ja jotenkin mä en viihdy blondina.
laitan tähn loppuun muutaman kuvan Veslistä.
Nyt on opittu istumaan hyvin yksin
http://www.aijaa.com/v.php?i=2081104.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2081116.jpg
ostin Veslille kesäks H&M:ltä huivin. :)
http://www.aijaa.com/v.php?i=2081125.jpg
Mutta nyt taidan mennä hetkeks sohvalle ja sitten nukkumaan. oon jo ihan poikki. Toivottavasti nyt jatkossa sivut toimisivat paremmin!!
olipa minulla ihana äitienpäivä! nimittäin saatin meidän ida koira takaisn kotiin! aivan upea oli se perhe missä hän tähän asti oli, sanoivat että kyllä he ymmärtävät nytte meidän tilanteen ja tyhmältä tuntuu että koira annetiin sen 4kk takia pois. elikkä kysyin vaan että saisko takaisn ja he suostuivat!!! olemme ihan sekaisin onnesta, koira ei olis kun ollut pois ollenkaan, sopeutui niin hyvin ja muisti meidät yms. kivaaaaa!
pojat vaan molemmat räkätaudissa ja varsinaista huutoa talo täynnä. ukko nukkuu yöllä huonosti ja päivisin kitisee. mutta kylläpä tämä tästä!
colikselle onnea talokaupoista ja umalle tsemppia, älä vaan ole liian ankara itsellesi, kyllä ne kilot karisee. vesli on kyllä niin ison pojan oloinen ja aivan ihana söpösilma!!! ennemmän taas ei ole kerennyt lukemaan ja sivutkin jumissa...
kewa ja ukko kohta 8kk
Tämä päivä mennyt kokonaan autossa istumisessa! Aamupäivällä lähdin äitini kanssa viemään hänen koiraansa astutettavaksi vihtiin kenneliin mistä on otettu. Seuraksi vaan lähdin ettei hänen tarvinnut yksin matkustaa pitkää matkaa. ja onhan se vaihtelua kotioloihin jopa autossa istuminen! Miehellä oli vapaapäivä eli jäi adoran kanssa kotiin. Minäpä yritän jospa saisin nyt yhden kuvan laitettua adorasta, kun tuohon on tullut tuo uusi kuvan lisäys toiminto. En siis koskaan saanut sitä aijaata toimimaan, kun aina ilmoitti että kuva on liian iso. toivottavasti nyt toimii. Tuo kuva on vappupäivänä otettu, eli aika tuore! Eilen tehtiin siis tarjous siitä rivarikämpästä, mutta ei ole kuulunut kiinteistövälittäjästä tänään vielä mitään! Huomenna kyllä soitan jos ei ala mitään kuulua. Se asunto olisi ihan unelma!! ja colikselle onnittelut asuntokaupoista!!! Toivotaan että saatte helposti nykyisen asuntonne kaupaksi!
Ja kewalle tervetuloa suomeen! Ja ihanaa että saitte koiranne takaisin, ihan mahtavaa, taas on koko perhe koossa:)
Uma oli menossa kampaajalle, se piristää kyllä mieltä kummasti! Minäkin varasin tänään kampaajan, parin viikon päästä otan toiselle puolelle päätä jatkoja ja toisen puolen vedän aivan lyhkäiseksi, vähän jänskättää noin iso muuutos, mutta varmasti tulee kiva!
Nyt piipittää pyykkikone tuolla, pitää siis mennä vielä laittamaan pyykit kuivumaan. Palataan taas:)
ladorada ja adora 260907
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=a234cecd-2121-11dd-8f61-…!
Mä oon ollut ihan tuskissani täällä kun nimimerkki oli häippässyt uudistusten myötä taivaantuuliin. Sain vihdoin ja viimein nikkini takaisin, Jipii.
Ihan kivathan nämä sivut on, vaikka niitä kovasti on morkattu tuolla Av:n puolella..
Kewa, olet palannut Suomeen, mukava kuulla. Ja kirjoituksistasi selvästi havaitsee rauhaa ja onnellisuutta. Kävin katsomassa Iidan ohjelmaa netin kautta ja jäi silloin mainitsematta kuinka kaunis olet! Hienoa että saitte rakkaan koiranne takaisin. Kaikin puolin siis ihania uutisia sinulta!
Uma, ihania ajatuksia jakoivat Haikarapolska ja Colatoffee kanssasi. Kohta on miehesikin takaisin mantereella, taisi kulua aika nopeammin tällä kertaa. Vesli on tosi ison pojan näköinen, könöttäen lattialla.
Hp, vai risaisia öitä. Meillä vähän samaa meininkiä. Yöllä herää välillä jotain touhuamaan tai itkemään. Uskoisin että asiaan ja ikään kuuluvaa.
Adorasta oli ihana kuva! Mistä tuo ihanan mekko on?!
Äitienpäivä aamuun heräsin 5.50, neidin koputellessa päähäni. Oli saanut tulla äidin viekkuun yöllä. Mies oli koko äitienpäivä viikonlopun melontaretkellä.. Joten niinhän se meni, sentään mies soitti ja onnitteli. Keskityttiin tällä erää omien äitiemme muistamiseen - anoppi sai kauppakassin Mennin jalanjäljillä somistettuna, oli oikein otettu! Ja äitini sai mariskoolin. Minja oli tehnyt minulla ihanan pöytäliinan eskarissa, joka onkin nyt kunnia paikalla olkkarissa.
Mitäpä muuta.. Kovasti oon touhunnut siivousten parissa, kaappien järjestelyä ym. Pihatalkoissa puuhasteltiin viime viikonloppu. Huutonettiin olen laitellut Mennin vaatteita myyntiin ja sitä rataa.
Aivan ihanassa iässä on nämä meidän syyskuiset, sen olen huomannut!! Uusia oivalluksia tulee päivittäin, joka päivä pysähdyn ihmettelemään tuota pikkuista maailman valloittajaa. Nauttikaahan mammat keväästä ja pienistä palleroistanne!
Dumle ja Menni 7,5kk
Ps. Jatketaanko tätä samaa pinoa vielä jonkun aikaa, että pääsisvät muutkin mukaan jutusteluun paremmin!
Samaa mieltä Dumlen kanssa, että ihan kivalta nämä uudet sivut näyttää, mutta kun toimisivat! Keskusteluja pääsee edelleen lukemaan kovin satunnaisesti. Varmaan moni on jo luovuttanut, kun ei näitä rauhallisia kirjoitushetkiä päivässä montaa ole.Kovin on viilekäsi sää muuttunut, mutta en jaksa olla kovin pahoillani, kun aurinko kuitenkin paistaa. Jennikin tuntuu nukkuvan paremmin päiväunia, kun saa kaivautua makuupussin sisään. Makuupussista tuli mieleeni, että kävin uteliaisuuttani vilkuilemassa tämän vuoden äitiyspakkausta Kelan sivuilla. Kivan näköisiä vaatteita ja tarvikkeita siinäkin, mutta tykkäsin kyllä -07 pakkauksesta paljon. Tuosta uudesta jäi eniten mieleen pirteän oranssi-keltainen body ja potkuhousut. Yritän lisätä linkin Kelan sivuille tähän perään. Katsotaan onnistuuko... [http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/10...|http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH]Eipä kai sen kummempia kuulumisia tällä kertaa. Muiden Sissien kuulumisia kaivataan kovasti!
Hienostihan se linkki toimii, mutta jostain syystä viestistä hävisi kaikki kappaleen jaot! Ei siis todellakaan ollut tarkoitus lähettää tuollaista yhteen pötköön kirjoitettua tarinaa. Palstan oma editointi pääsi nähtävästi iskemään... Koittakaa kestää, voi olla vähän hankalaa lukea!
Heipsis!Muuttolaatikoita pitäisi kait pakata mutta kaikkea muuta on tullut touhuttua. Aikamoinen paperisota tuosta muuttamisesta. Mies kävi eilen tarkistamassa asunnon ja me tytöt nähtiin sitten paljon kuvia. Ihanalta näyttää! Eilen siellä tehtiin pihoja ja kaivinkone oli meidän takapihalla levittelemässä multia, tuli vaan mieleen että millähän pidän pimut sen uuden nurmikon kimpusta pois koko armaan kesän- kääk!Hoitopaikkapäätös tuli ja tytöt pääsivät 8-paikkaiseen ryhmikseen jossa kaksi hoitajaa. Hoidokit ovat Hertan ikäinen tyttö, 05 syntynyt poika, neljä 06 syntynyttä ja sitten meidän Hildis pahnan pohjimmaisena. Paikka on vaan aika järkky, vuokrakasarmin kerrostalon toinen kerros ja kolmio. Ei pihaa vaan lähtevät siitä sitten aina johonkin puistoon. Ja paikkakuntalaiset kutsuvat sitä taloa tuttavallisesti mulkkulinnaksi.. Toivottavasti on mainettaan parempi sillä tuon paikan otimme vastaan. Paikka on tilapäinen ja vuoden päästä sen pitäisi loppua, silloin meidän kakaroilla on sitten etuoikeus siirtoon sinne mihin haluamme eli lähemmäksi kotia. Joko lähipäiväkotiin tai lähemmäksi avattavaan uuteen 105-paikkaiseen päiväkotiin- jompaan kumpaan luulisi pääsevän joten kait me nyt vuosi sitten seistään vaikka päällämme ;) Matkaa meiltä on sinne 1,9 kilometriä joten ei ihan kärryttelymatka aamuisin. Mutta tuolla maallahan pitää aina muutenkin lähteä omalla autolla joten ei tuo nyt mikään mahdoton yhtälö ole. Olisi voinut käydä huonomminkin. Ja tuolla on sentää isommalle leikkikaverikin ja kun kaikki menee sinne uutena niin ei ole mitään ryhmiä vielä muodostunut joten menee varmaan helpommin tuo kaverisuhteiden kehittyminen.Samaan taloyhtiöön muuttaa samana vuonna syntyneet tytöt joten leikkiseuraa on sielläkin olemassa eli pitää olla aika tyytyväinen muutokseen.Hilja on vieläkin aika "lahna". Kääntyy kyllä vatsalleen ja satunnaisesti myös selälleen takaisin- varsinkin sängyssä. Navan ympäri myös kääntyilee ja peruuttaa mutta ei elettäkään että nousisi itse istumaan tai konttaisi/ryömisi. Miten ihmeessä samoista geeneistä voi tulla näin erilaiset lapset?Hertta mennä viipotti tämän ikäisenä jo pitkin sohvapöydän reunaa ja tämä ei edes yritä ylöspäin. Istuu kyllä jo aika hyvin kun siihen nostaa, kaivaa lelukopasta leluja ja leikkii kyllä pitkänkin ajan itsekseen siinä. Rauhallinen tapaus siis tämä pikkukakkonen. Toisaalta nyt hyväkin kun muutto lähestyy ettei karkaa vielä mihinkään eikä ole tunkemassa nenäänsä laatikoihin.Sellaista tänne, nyt tyttö taitaa heräillä aamutirsoilta, ruon jälkeen pitäisi lähteä kauppareissuun. Syö yöllä tällä hetkellä kerran ja päivällä menee noin 3 purkkia ruokaa plus tissiä päälle. Yhtenä päivänä sain lypsymaitoa menemään pullosta desin verran ja olin aika ihmeissäni. Hyvä kuitenkin oli lukea ettei Veslikään paljon juo, meilläkin kun tämä tissipuuha pitää lopettaa kuitenkin aika pian ja edessä (toivottavasti) pitkä ja kuuma kesä jolloin nestettäkin kait tarvisi.Mukavaa ja aurinkoista päiväät: Typykkä ja pikkukakara
Pitkästä aikaa...Mukulat ovat kipeenä, Peppi aloitti maanantaina päivällä oksentamaan, kakkonen seurasi yöllä ja esikoinen aamuyöstä. Nyt alkaa elämä voittamaan kaikilla. Eilen Peppi vielä ripuloi ihan vesiripulia moneen otteeseen. Tehojuotto ja osmosal käytössä. Tänään on jo syönyt päivällä kasvissosetta ja maitoakin mennyt mukavasti, toistaiseksi kaikki pysyneet sisällä. Vanhemmat pojat ovat vielä vähän veto pois mutta paranemaan päin.Eilen oli esikoisen kouluun tutustuminen, yöllisestä vessanpöntön halailusta huolimatta tahtoi välttämättä mennä ja hyvin ihan jaksoi sen 1.5h olla. Tänään olis hällä tanssiseuran päätös ja sinne tässä ladataan voimia.Kewalle tervetuloa suomeen ja ihanaa kun saitte hauvelin takaisin :)Peppi on taas alkanut juttelemaan kovasti, oli tuossa hiljaa jonkun tovin kun oppi liikkumaan mutta nyt taas pälinää riittää. Konttaa kovaa, nousee seisomaan joka paikkaan ja seisoo jopa pienen hetken ilman tukea. Yöt nukkuu hyvin, päivälläkin ihan kivasti. Isisyndrooma on meneillään, eli kun mies lähtee töihin niin tyttö muuttuu sylihiireksi ja kun isi tulee kotiin niin on kuin toinen tyttö.Nytpä tuo heräsi, joten menen kokeileen josko saisin vähän ruokaa taas menemään.minttupipsa ja peppi 8kkohessa kuva koko kööristä
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=7a7dd09f-21ac-11dd-9aa8-…!
kun ei ole aikaa netissä enää notkua. =)Vai että mulkkulinnaan typykkä lapsesi laitat! No, kuulosti hyvältä tuo ryhmäkoko! meidän puistossa on muuten 23.5. kirppis, tulehan moikkaamaan ja hildua näyttämään ennekuin häippäätte! Aamupäivällä on kirppis!Minäkin tykkään nä-istä uusistä sivuista, jos vaan toimis!Ja kiva kuulla kewa, että olette kotona ja saitte koiran kotiin. Hienoa, että viitsit kysyä. Kauheita nuo kiinan uutiset nyt!Mutta nyt tarttee laittaa välipalaa nyyhkivälle kohta 3-vuotiaalle. Oona äbbä leikkii isonveljen kanssa dinoilla... Iso neiti meilläkin! Kova höpötys!Voikaa hyvin ja koettakaa nukkua!apinaemo ja oona 0709
Kuinkahan tämän kirjoitus taas käyttäytyy? On yhtä arpapeliä....On ollut hyvää katkoa nettiriippuvuudelle kun nämä sivut on olleet niin kenkut. Olen joutunut sitten notkumaan muilla sivuilla enemmän... :) Meillä ei mitään ihmeitä auringon alla. Kiva kun Kewa sai koirun takaisin. Ihania kuvia taas.Vesli on niin miehekäs ja söpö. Sitten tyttöset on taas niin tyttösiä kuin olla voivat. Colikselle onnea asuntokaupoille ja Ladoradalle myös. Nyt menen taas puuhiini. Joku on levittänyt värikynät työhuoneen lattialle. Mur...terv peikkoäet ja APJ 1.10
X-( X-( X-( ja vielä kerran...Kuulkaas nyt mammat, mun tekstit katoaa bittiavaruuteen, joten se kai selvä merkki siitä, että täytyy alkaa taustailemaan. Hermo meni aamulla, kun pitkän rimpsun kirjoitin tytön nukkuessa ja sitten sivusto ilmoitikin, että "tilapäisesti pois käytöstä" ja kaikki se aika ja vaiva X-( aikarapolska on nyt hyvin hyvin vihainenKewalla paras äitienpäivälahja, kun Ida koira tuli takaisin kotii. Kauhulla olen seurannut Kiinan järistys uutisia. Onneksi olette koti Suomessa!!!!Ihania kuvia kullanmuruista taas! Dumlen apina Menniäkin on pitänyt muistaa, todella onnistunut oli naamiais-asu ja idea molemmille tyttösille.Meillä taitaa kone kaatua, joten jos musta ei kuulu hetkeen syy ei välttämättä ole näissä sivustoissa. Tänään löysin elisan turvapalvelun avulla konesta 3 virusta, 81 vakoiluohjelmaa ja 3 epäilytävää ohjelmaa, eristin ja poistin ne, mutta silti kone ei oikein pelitä. Hotmail ei toimi, joten kakki te, joilla se mun s-posti on, en ole päässyt kolmeen päivään viestejä lukemaan. Elisanet webmail toimii, mutta lisätkää sen tutun liudan jälken vielä mun sukunimi, niin siinä se osoite sitten onkin. Sori muut, että tällasta joudun täällä muutamalle viestittelemään.Olivian flunssa on ohi! Pyöränistuin on hankittu ja neiti äitienpäivänä oli eka kertaa kyydissä :) Kovasti nautti tästä uudesta aluevaltauksesta, keskittyneesti seurasi liikennettä ja ympäristöä ja vilkutti välillä äidille (iskän pyörässä istuin kiinni). Äitienpäivä sujui oikein ihanissa ja mukavissa tunnelmissa ensin brunchin merkeissä ja myöhmin grillaten ja pyöräretkeillen.Onnea kaikille asuntokaupoista! Niitä onkin moni tehnyt tai tekemässä tänä keväänä ja kesänä.Typykän Hija menee sitten "mulkkulaan" ;) Hauska juttu!Ohessa kuva Oliviasta äitienpäivänä terassilla!Haikarapolska ja Olivia
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=6a74c0dc-21d5-11dd-bed1-…!
Kuinka sait jaksotettua? Inhottavaa lukea tuota pötköä...
Enpä ole sitten taas hetkeen käynyt. Olen siis kyllä käynyt, mutta koskaan ei ole sivut toimineet. Olen siitä kyllä pikkusen ärsyyntynyt. Muuten en olekkaan sivuihin tutustunut. Vanhat ottasin takaisin jo, kun ainakin ne toimivat... Eetu kiipeilee rappusilla :D Välillä on ekalla rappusella mahallaan tai sitten polvillaan... On kivaa niin kauan, kun äiti taas komentaa tai hakee pois. Töitä olen kovaan tahtiin tehnyt. Nyt onkin hyvä tehdä, kun mikään muu ei kärsi kuin hoitolisä. En ole kyllä papereita kelaan edes vienyt ja tuskin vienkään. Kyllä mulla kuitenkin sen verran hommaa on, että yhden hoitolisän saa ja edemmänkin. Kewa oli kotiutunut suomeen. Tervetuloa. Ihanaa, että saitte koirankin vielä takaisin kotiin. Ehdin jo olla huolissani, kun kuulin siitä Kiinan järistyksestä...Mutta nyt pitää mennä vielä laittamaan pyykkiä pihalle kuivumaan ja katsomaan, että harsot ovat kunnolla marjapuskien päällä...Palailen paremmin jossain vaiheessa...
Kokeillaanpa tuota jaksotusta, vieläkö toimii mun kohdalla :)Kirjoittelen myöhemmin lisää, ei jaksa enää uudestaan kirjoitella.Pärjäilkää :D
Aina kun olen päättänyt kirjoittaa jotain, sivut ei toimi, argh... Saas nähdä onnituuko nyt...Täällä kaikki hyvin, Aaponen syö ja nukkuu hyvin :). Äippä myös levännyt ja hyväntuulinen. Tänään lähdetään miehen kanssa Skotlantiin lomailemaan, pojat jää mummon ja ukin hoitoon. Vähän kyllä kaihertaa jättää nuo lapsukaiset, mutta olen tulossa kotiin jo maanantai-iltana, eiköhän täällä kotona kaikki mene hyvin.Toivottavasti nämä sivut alkaisi toimimaan kunnolla, nyt olen ihan pihalla kaikkien kuulumisista! Palataan loman jälkeen!Juhon_mamma ja Aapo 250907
touhukas aamu ollut meillä:) kaksi serkkuani kävivät lastensa kanssa kylässä, pienin lapsista on kaksi viikkoinen tyttönen! Voi että oli suloinen ihanuus!! Ei kyllä yhtään tullut vauvakuume. Adorakaan ei malttanut mennä aamupäivä unille vasta kun vieraat lähtivät, oli niin kivaa kun oli kavereita! Tänään saadaan kuulla menikö meidän tarjous siitä asunnosta läpi, iik, jännittää! Minä jo kovasti suunnitelen sisustusta, keittiönkaappeja ja kylpyhuoneen laattoja. Vaikka remontti onkin ihan hirveetä hommaa, on silti niin ihana päästä valitsemaan kaikkea ihanaa uuteen kotiin, rakastan siis sisustusta!! Niin kuin visiissin muutama muukin; ainakin dumle ja haikarapolska! Voisinkin laittaa nyt tuohon kuvan tytön huoneesta, joskus lupailin siitä laittaa, mutten saanutkaan sitä aijaata toimimaan. Nyt on helppo lisätä kuvia. Dumle kyseli mistä oli edellisessä kuvassa adoralla päällä oleva mekko ostettu, se on ihan H&M:ltä. ja maksoikin muistaakseni vain 7,90! Käyppä katsomassa jospa niitä vielä olisi! Juhon mammalle oikein ihanaa reissua!! Toivaottavasti osaat nauttia ja rentoutua ilman lapsosia! Ja heillä varmasti menee täällä kaikki oikein hyvin:)Nyt vähän kotia kuntoon ja kunhan tuo lapsonen heräilee lähdetään kaupungille! Mukavaa torstai päivää kaikille:)ladorada ja adora 260907
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=b2e51d7e-225f-11dd-bed1-…!
Minäkin pitkästä aikaa vauvalle pääsin.Kirjoittelin ennen nimimerkillä onni07, mutta eipä toiminut vanhat tunnukset enää. Päätin sitten samalla vaihtaa nimimerkkiä kun ei tuosta pojasta kumminkaan Onnia tullukkaan, vaikka tekonimenä olikin.Kateellisena lueskelen toisten asuntokaupoista!!! Ois aivan ihanaa päästä sisustamaan ihan omaa asuntoa, eikä vuokraluukkua. Minä kun olen opiskelija, niin ei kyllä ole mahdollisuutta ostaa asuntoa. Nykyään kyllä irtoaa aika helposti isojakin lainoja, mekin varmaan miehentuloilla saatais ihan mukavasti lainaa, mut ei tässä tilanteessa viitti kovin tiukoille vetää. Ollaan nyt haettu opiskelija-asuntoa, kun tosi edullisesti sais kolmionkin (asutaan nyt kaksiossa). Tulot meillä kuitenkin tippuu melkoisen reippaasti, kun mulla loppuu äippäloma. Nyt siis saan äp-rahaa muinaisten työtulojeni mukaan. sitä kun tottunut jo liian hyvälle, oon aivan hurja shoppailija, onneksi syksyllä ei oo enää aikaakaan niin kierrellä kauppoja, kun ei sitä shoppailurahaakaan niin hirveästi ole. ;) Sissit on kyllä hurjan hyvin kehittyneitä!! Meilläkin poika lähti viime viikolla ryömimään ja nyt keikkuu koko aika konttausasennossa, on kyllä pitkään jo yrittänyt konttausasentoa pää maassa, jalat kontillaan. Istua tanottaa tosi tukevasti. Meillä mennään päivän ruokien kans niin, että: aamulla puuro, lounaaksi kasviksia, välipalaksi maitoa, päivälliseksi lihaa+kasviksia ja illalla puuroa. Lisäksi maitoa kaikkien aterioiden yhteydessä. Poika herää yöllä 1-2 kertaa, eikä silloin kelpaa tutti vaan maitopullo. Pitäisi saada varmaan päivällä syömään vähän enemmän, niin ei yöllä tarvitsisi maitoa antaa...Ihania kuvia oli taas laitettu, minapa yritän meidänkin kaljupäästä laittaa kuvan, jos onnistuu. Eilen yritin ottaa "hienoa" kuvaa sellaisen albumin kanteen, minkä poika sai kummiltaan lahjaksi.
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=182cb907-2268-11dd-9aa8-…!
Onpas ollut tylsää, kun ei ole moneen päivään päässyt Sissien kanssa keskustelemaan! Jospa olisi nämä uusien sivujen alkuvaikeudet nyt vihdoin ohi.
Meilläkin on ollut levottomia öitä viime aikoina. Jostain syystä tyttö herää usein itkeskelemään. Ei avaa edes silmiä, parkuu vaan. Tutilla ja silittelyllä lopettaa lähes heti. Pahoja unia? Viime yönä otin viereen jo puolen yön paikkeilla, kun pinnasängyn luona sai ravata turhan tiheästi.
Miten Sissit perheineen viettivät äitienpäivää? Me kävimme molempien mummujen luona onnittelukäynneillä. Välttyipä Jennin isä kokkaamasta meille päivällistä, kun mummut hoitivat ruuat ja kakut. Lahjaksi mummuille tehtiin paidat, joiden rintamukseen painettiin Jennin jalan kuva kangasväreillä. Molemmilla oli kuulemma ollut tänään paidat päällä töissä. :)
Jenni täytti tänään 8 kk! Neuvola on vasta ensi viikolla, joten tuoreita mittoja ei ole tiedossa. Painavalta tuo mötkäle kyllä tuntuu! Onneksi pääsee konttaamalla vinhasti eteenpäin, että ei tarvitse ihan koko ajan kanniskella. Tukea vasten nousee välillä seisomaan, mutta kovin huteran oloiset on vielä jalat.
Pistäkääpä kuulumisia tulemaan!