Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvi 2013 - kevät 2014 vauva

15.10.2012 |

Heipsan kaikille. Vanhoille oonkin varmaan jo tuttu aikaisemmista keskusteluista. Vauvahaave pistettiin emidän talossa vireille tammikuussa 2012 nyt on jo 10kuukautta tätä haavetta yritetty. Välillä on toivo menetetty mutta aina se jossainvaiheessa kuuta palaa. Vuoden vaihteessa päästään lapsettomuus tutkimuksiin samalla kun aloitetaan järjettömien menkka kipujen selvittely. Vielä siis on parikuukautta yritttämistä luultavimmin ilman tulosta, jossakin kun on väkisin oltava vikaa ajoitus kun ollut aikas kohdillaan useaan kertaan.. Laitoinpa siis keskustelun nimeksikin talvi 2013-kevät 2014 vauva, meillä kun alkaa loppua pikkuhiljaa mahdollisuudet aikaisempaan vauvaan.

Tervetuloa uusille ja vanhoille tähän keskusteluun. Toivottavasti löydetään taas ahkera porukka kirjoittelemaan tänne.

Haaveilija20 yk10 kp5/23-33

Kommentit (771)

Vierailija
481/771 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin kun mennään Ingela samoissa yrityskerroissa, mutta me ollaan alotettu yritys jo toukokuun ekoina päivinä. Ole siis onnellinen, että sulla on lyhyet kierrot.

Kiitos tsempeistä haavelija20, mut nyt en tässä kierrossa välttämättä sitä tärppiä toivokaan. Olisi siis kiva jos menkat kohta alkaisi eikä taas venyisi ylipitkäksi kierroksi. Ja niin... kumpa pääsisi jo ostelemaan vauvalle kaikkea ihanaa :)

Mukavaa alkanutta viikkoa! :)

anpiainen yk7 kp35/47-46-40-39-26-36

Vierailija
482/771 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tehty kaikki voitava ja odotellaan vaan lopputulosta :D mulla tuli ovis+ kp 15 aamulla ja illalla sekä kp 16 aamulla. En ottanut kuvia testihetkellä joten kuivia testejä vaikea vertailla mutta yhtä tummilta ne minusta näytti.. Kp 16 aamulla tuli ne munanvalkuaislimat mutta jo ed. päivänä nännit kipeytyi ja rinnat on edelleen kipeät. Mä en osaa tulkita oireita sen vertaa et tietäisin milloin ovis oli. Talleteltiin kp 17, 15, 14, 12.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :[

Tervetuloa uudet!

Miracle yk2 18/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/771 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela, ymmärrän sua ennemän kuin hyvin. Eikä haavesi todellakaan ole ollut mitäänn typeriä vaaleanpunaisia haavieta. :) Kaikki meistä haaveilee nopeasta raskautumisesta ja sen tuomita iloista. Ymäärrän myös hyvin tuon kun puhuit että vauva sopisi tähän väliin kun mietit mitä tekisit ja mikä sinusta tulisi isona. Itselläni oli yrityksen alkuvaiheessa sama olo. On myös ennemmän kuin ymmärrettävää että toivoit kaveri kanssa kohtyy ystä aikaista lasta, olisihan teistä ollut toisillenne seuraa sekä lapsista myös. Aina eilämä ei vain mene toiveiden mukaan mikä välillä ärsyttää mutta sitten se saattaa myöhemmin ajateltuna ollaakkin hyvä juttu. Mutta niitä päiviä tulee kun kaikki on päin p:t kun harmittaa, itkettäää, ahistaa yms tää asia mutta sitten on päiviä kun siitä voi avoimesti puhua ja unelmoida.

Itse olen koettanut pohtia asiiaaa myös siltä kantilta että mitä kaikkea meille onkaan kerennyt tapahtua vielä ennnen vaivaa. Mitkä olisi ehkä jäännyt pois vauvan kanssa...

Olisihan meillä korkea aika se plussa tulla mutta jotenkin tuntuu että tuskinpa se tulee. Vielä tässä on aikaa mahdollisiin menkkoihin viikko ja siitä siten mennäänkin odottelu, arvaus pelillä 11pv ja sitten vasta voi miettii testiii. Eli täällä maltetaan mieli vielä piiiitkään. R-testin tosiaan teen aikasintaan vasta 24.2. silloin menkat virallisesti myöhässä, mutta eiköhän ne ala ennen sitä..

Olemme suunnitelleet laajentaa taloamme vähän isommaksi ja plussa antaisi siihenkin vähän lisää selkoa, joutuisi oikeasti miettimään lasten huoneen paikan ja koon... Nyt se on vain aina välillä pirustuksissa mukana toisinaan taas ei (päivä jolloin ahistaa en piirrä lasten huonetta laajennus kuviin)...

Olipahan taas paljon tekstiä tässä päivityksessä. Jospa nyt pitäisi muutaman päivän tauon kirjoittelusta.

Haaveilija20 yk13 kp19/27-38

Vierailija
484/771 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Tervetuloa kaikille uusille tänne! Riittää pinossa vipinää =)

Ja jännäilijöille toivotan tietenkin pitkää pinnaa =)

Meilläkin oli esikoisen aikaan tilanne, että melko samoja aikoja aloitettiin yritys kaverin kanssa. Meille tuli plussa heti yk 1, mutta kaverille ei vieläkään, pian tulee jo 3 vuotta heille yritystä. Kaveri tietää uudesta vauvakuumeestani, muttei siitä, että ollaan nyt yritys aloitettu. Mietityttää jo valmiiksi, että kun(jos) raskaaksi pääsee, kuinka pahalta se kaverista voipi tuntua, jos meille tulossa jo toinen eikä heillä vielä sitä ensimmäistäkään, vaikka alunperin juuri puhuttiin kuinka kivaa yhtäaikaa vauvalomat ym pitää ja on vertaistukea. Jospa heiltä hoitojen myötä ilouutisia ehtisi kuitenkin tulla. Ajattelin kertoa sähköpostitse sitten kun jotain kerrottavaa on, että saa rauhassa sulatella asiaa.

täällä kp 18/26-27. Tärppiin en tässä kierrossa usko, mutta ei se täysin mahdotonta ole. Jotain oireita varmaan ehdin loppukierrosta keksiä ja varmasti harmittaa kun täti tulee vaikka järki sanoo, että jos oviksen aikaan ei juuri pupuilla plus stressiä ja nuhaa niihin aikoihin, niin turha plussaa on odotella.

Eilen kävin kuntosalilla ja lauantaita lukuunottamatta on tullut syötyäkin varsin terveellisesti =)

Korppi

485/771 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille ja plussanneille.

Paljon parempaa onnea ja uutta yritystä myös.

Pidin tässä 2kk tauon, mutta kävin pari kertaa lukemassa.

Ittellä on ollut paljon vastoinkäymisiä tässä joulukuusta lähtien.

Merkkejä seurasin mutten halunnut uskoa todeksi. Miehellä oli tekstiviesti "suhde" toisen kanssa. sain itse hänet kiinni.

En halunnut lopettaa tutkimuksia, kun kerta niihin päästiin.

Olen käynyt 3 kertaa ultrassa, jossa on tullut esille etten ovuloi ollenkaan. Syynä on pitkä kiertoni, joka tosiaan parhaimmillaan on pk 47. Sain terolutien tilalle primolutit, joilla koitetaan saada kuukautiset alkamaan nopeammin. Miehen sperma näyte vietiin viime perjantaina (toivotaan siittiöiden olevan erittäin virkeitä) ja nytten odotetaan 2-4vk ja omien kuukautisten alkamista. Sen jälkeen tehdään munatorvien tarkastus ja siitä sitten tietää saammekko jotkin lääkkeet, jotka aiheuttavat ovulaation. Miehen uskottomuudesta vielä sen verran että, nyt tässä ite yritän miettiä tulevaisuutta ja pystyykö mies ansaita luottamukseni uudelleen. Olen miettinyt myös sitä että pahimmassa tilanteessa olen valmis hankkimaan lapsen eroamisen uhalla. Elämä ei todellakaan ole ruusuilla tanssimista.

pk 21/17-47

486/771 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kurjuus mikä juttu Tichri22 :o :( mitäs mies sanoi kun jäi kiinni? toivottavasti uudet lääkkeet vaikuttavat positiivisesti ja munatorvet olisivat normaalit.

itse en kyllä tietäisi mitä tekisin miehen uskottomuuden suhteen,se olisi kyllä niin kova paikka.tietenkin riippuisi uskottomuuden laadusta..mutta taas toisaalta ei.tsemppiä ja lohtuvirtulaalihaleja kovasti sinne ja toivottavasti miehesi katuu "suhdettaan". oletteko naimisissa vai avoliitossa?

ingela 6/26-39

Vierailija
487/771 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viikko odoteltava, nyt kp 21/28.

Oireita en ole vielä (onneksi) alkanut liikaa etsiskelemään. Tietysti toivoisi että jotain oikeita raskauteen viittaavia oireita alkaisi ilmaantua mutta hyvä että mieli on pysynyt rauhallisena.

Olen pahoillani Tichri22. Toivottavasti saatte asian selvitettyä. Itse olen ajatellut aina että ero tulee jos toinen pettää. Toisaalta olen sen kannalla että aina tulisi antaa toinen mahdollisuus jos virheestä on opittu, oli sitten kyse mistä tahansa. Ihminen on vain ihminen ja virheitä voi tehdä. On kuitenkin jokaisen itse toimittava niinkuin sydän sanoo, onko joku virhe sellainen jonka yli ei voi päästä.

Vierailija
488/771 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan Tichri22, että asiat järjestyy ja sinullekin se plussa vielä suodaan. Voi kun itsekin pääsisin ultraan tarkastuttamaan ovuloinko vai en, mutta eipä taida apua saada. Ei ne mitään viime lääkärireissulla ultranneet ja sitten vasta saa mennä takas kun on se vuosi täynnä (eli huhtikuun puolivälen jälkeen voin ruveta jo aikaa varailemaan). Kierrot on taas näköjään pitenemään päin enkä jaksa raskauteenkaan uskoa.

anpiainen yk7 kp38/47-46-40-39-26-36

Vierailija
489/771 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Korppi, pidetään kaikesta huolimatta peukut pystyssä että tärppi tulee :)

Tichri22 voi ei. Harmin paikka tuo miehesi juttu. Toivottavasti selvieätte tästä tai saatte asiat jotenkin lutviutumaan. Toivottavasti myös tuo uusi lääke toimii ja kiertosi saadaan kuntoon :)

Miracle, koeta kestää piinaviikko :) Viikko menee kyllä yllättävän nopeasti.

anpiainen, sinulla on kyllä hyvin pitkät nuo kierrot, toivottavasti pääset sitten heti huhtikuussa tutkimuksiin ja siitä sitten olis apua..

ON: Tänään mahdollisesti ovis. Limat muuttuivat ainakin hurjasti. Mahdollisesti tämä ovis hyödynnetti kun ti,ke,to ollaan toihuiltu.. Katsoo miten viikonloppuna tulee touhuiltuu.... Nyt siis pitkä kierto menossa niin voi rauhassa odotella vielä piitkän tovin ennen mitään miettimisii..

Nyt jarkamaan muita hommi ->

Haaveilija20 yk13 kp22/27-38

Vierailija
490/771 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille,ajattelin että voisin pikkuhiljaa tulla teihin tutustumaan :)Meillä olisi tarkoitus aloittaa pikkukolmosen yrittäminen toukokuun lopussa. Pieni esittelyn tynkänen,olen itse 30-vuotias ja mieheni 34-vuotias,olemme kihloissa. Meillä on tosiaan -05 ja -11 syntyneet pojat,tai no minun biologiset,mutta käytännössä mieheni

on pojille kuin isä. Tässäpä tällainen pikkuesittely,viikonloppuna pitää tutustua pinoon ja teihin paremmin :)

Vierailija
491/771 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannukka: Tervetuloa!

Tichri22: Voimia uskottomuuskriisiin. Toivottavasti mieskin älyää sitoutua tiukemmin sinuun ja tulevaan perheeseensä. Tietty pelkkä tekstariflirtti ei oo vielä kovin paha, mutta en analysoi enempää todellista tilannetta tuntematta. Uskon, että pahalta tuntuu!!

Omaa napaa: Ovistestissä tänä aamuna haamuviiva ja toiveita elätän että vasta sunnuntaina olisi mehevä vastaanotto: Miehen -puhuttakoon miehestä, vaikkei se oma olekaan [ei kyllä siis toisenkaan, vaan sinkkuina mennään!] siittäjä on jotenkin niin brutaali ilmaisu- kanssa arvoimme että tuleeko käymään to vai su ja päädyimme sitten sunnuntaihin. On tämä oikean hetken löytäminen vähän ongelmallisempaa kun on noita kilometrejä välissä :D.

Multa on poistettu kilpirauhanen ja syön siis lääkkeittä vajaatoimintaan. Varhaistin vähän vuosittaista labrakontrollia, kun noilla kilpirauhashormoneillahan on vaikutusta raskauteen (ja sikiöön). Arvot olikin liikatoiminnalla, mikä voi sekin mm. estää ovuloimasta tai pienentää LH-huippuja (joo, ihan ite googletin). Toisaalta raskautumisen kannalta saavatkin olla mun mielestä siellä yläkantissa.

Tuosta raskautumisen ajankohdasta: Itsekin jotenkin kuvittelin tulevani heti raskaaksi, sillä eka lapsi sai alkunsa heti kun e-pillerit lopetin, ilman ensimmäisiäkään luomumenkkoja. Mulla itseasiassa töiden kannalta ois paras että lapsi syntyis just vuodenvaihteessa!! Esikoinen aloittaa syksyllä koulun, niin sitähän tässä sihtaillaan että voisin olla sitten kotona sen eka-tokaluokan välisen kesän (meillä ei voi töissä pitää täysimittaisia kesälomia koskaan, eikä ole semmoisia sukulaisia keneltä voisin pyytää jokapäiväistä lapsenhoitoa). Jos ei tärppää, en todellakaan tiedä miten tuo kesä vedetään kunnialla :(

Myax yk3/ kp15/28-36

492/771 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas,ei ole kaikki viimeisimmät kommentit päässeet enää mukaan tänne. argh! en tykkää yhtään uudistuneesta sivustosta! jouduin vaihtamaan salasanan kun en päässyt kirjautumaan sisään,herjasi vain ettei ole oikein joku vaikka oli,eikä se uusikaan meinannut toimia :(

oma tilanne ei ole muuttunut sitten viime kirjoitusten. tikuissa ei näy hilpasuakaan oviksesta. saa nähdä tuleeko ollenkaan. 

ingela kp 13/26-39

ps. hyvää ystävänpäivää :) !<3

493/771 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! sydämet menee läpi nykyään :) !! <3<3<3<3<3<3<3<3 

494/771 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmh onpas typerä tämä kommentointi laatikon systeemi. kun painaa kerran enteristä niin tämä näyttää että tuli väli mutta sitten tuolla kommenteissa se vain vaihtaa seuraavalle riville. 

kuinkahan kauan kirjoitan megapitkiä pötköjä ennen kuin opin tämän systeemin :<

495/771 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille. 

Ingela, kyllä vain tämä on mennyt todella huonoksi! Itse jouduin rekisteröityä uudelleen uudella tunnuksella jotta pääsen edes tänne!!!!

Noh mutta asiaan. Harmi ettei ovista meinaa ingela löytyä!

Mannukka tervetuloa!

ON: piinaillaaan. Ajatukset hyppii edes takas.. Vähän oli eilen alavatsa kipui tänään on ollu outo olo vatsas mutta se nyt voi olla mielen keksimii juttui... Kyllä vähän meinasin että keskiviikko aamun testailisin jos ei ooo menkat alkanu. Inhottavaa kun ei haluis pettyy nega testistä ja menkoista mutta ne nyt vissiin aina vaan on edessä...

Haavelija20 yk13 kp29/27-38

Vierailija
496/771 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut tämä uudistus hetkeksi linjat hiljentää. Lopulta tilasin uuden salasanan, että tänne pääsin.

tänään siis kp 29/26-28 menossa. Eilen testasin puhtaan negan, joten tätiä odottelen tälle päivää alkavaksi. ainut mikä kummastuttaa on, että viime perjantaista lähtien olen ollut varma, että täti tulee, vaan ei vieläkään ole näkynyt, mistä lie johtuu. joka tapauksessa seuraavan kerran kun tänne kirjoitan pääsen varmasti yk 2 julistamaan alkaneeksi.

Vierailija
497/771 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi, sama tilanne täällä! Menkkoja odotellaan tuskaisesti, miksi eivät tule jo kun tänä aamuna testi negatiivinen. Aloin vain miettimään että jospa kierto tosiaan on nyt hieman pidempi.. Monenko päivän kuluttua ovulaatiosta niiden pitäisi alkaa..12 vai 14? Vai vaihteleeko se? Mulla vaan on aina kierto sen 28päivää ja tänä aamuna olis pitäny uusi kierto alkaa.. Koko ajan on kyllä sellainen tunne että alkaa ihan just! Tuskastuttavaa!!

Miracle 29/28

Vierailija
498/771 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös odotellaan josko täti saapuisi, kp 26 menossa. Äsken juuri jomotteli pahaenteisesti vatsaa...toivottavasti olisi väärä hälytys, muuten se on "moro yk2" myös täällä. Olisihan se ollut turhan helppoa jos ekasta kierrosta olisi heti tärpännyt.

Vierailija
499/771 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peestä tämä uusi sivusto... Ei ole oikein huvittanut tänne edes kirjautua.

Ja kierto siis venähti 42 päivään ja yrityskerta 8 alkoi tiistaina...

anpiainen yk8 kp 4/47-46-40-39-26-36-42

Vierailija
500/771 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on muutama samassa tilanteessa, siis odottamassa kumpi tulee, täti vai plussa. Mulla ei vielä kumpaakaan näy.. Testi taas nega, olin kuvittelevinani kyllä siihen pienen viivan häivähdyksen mutta ehkä se oli kuvittelua. Ja pitäisi kai nyt jo paremmin näkyä, kun jo kp30/28. Maanantaina, jos vielä tarvetta on, ostan erimerkkisen testin. Nyt olen testannu Sofilla. Eilen oli oikeen mojovat menkkaolot tuol alhaalla, tuntuu edelleen ajoittain menkkajomottelua alamahalla. nyt kyllä jännittää ja toki toiveet hieman nousee kun menkat puuttuu.

Plussatuulia meille!! :-)

Ketju on lukittu.