Lue keskustelun säännöt.
Käyvätkö noin nelikymppiset oikeasti baareissa dokaamassa useinkin?
Kommentit (66)
Lapsiakin on kaks siunaantunut ja ikää 35v. Kerran kuussa käyn riekkumassa =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmeellistä, jos nelikymppinen käy sillon tällön dokuilemassa ja viihteellä. Mitä ihmeteltävää siinä nyt on? Musta on ainakin kiva välillä repästä ja käydä vähän jammailemassa.
En enää jaksa kuin kerran vuodessa. Krapulat liian kovia. T. 43v
Noin 35 vuotiaaksi jaksoin kiskoa oikeestaan joka viikonloppu. Nyt käyn baarissa ehkä kerran tai kaks vuodessa. Ei vaan kiinnosta vaikka asun yhä itsekseni.
Ei enää nappaa. Yli 10v niissä ramppasin suomessa ja ulkomailla, ei enää huvita. Ikää 41v.
Kaikki yökerhot on teineille ja mitkään karaokekuppilat ei kiinnosta. Eikä varsinkaan mitkään humppapaikat.
k-30 yökerhoja, kiitos!