Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyvätkö noin nelikymppiset oikeasti baareissa dokaamassa useinkin?

Vierailija
22.10.2012 |

Miten jaksavat?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yökerhot on teineille ja mitkään karaokekuppilat ei kiinnosta. Eikä varsinkaan mitkään humppapaikat.

k-30 yökerhoja, kiitos!

Vierailija
62/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiakin on kaks siunaantunut ja ikää 35v. Kerran kuussa käyn riekkumassa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, jos nelikymppinen käy sillon tällön dokuilemassa ja viihteellä. Mitä ihmeteltävää siinä nyt on? Musta on ainakin kiva välillä repästä ja käydä vähän jammailemassa.

Vierailija
64/66 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa kuin kerran vuodessa. Krapulat liian kovia. T. 43v

Vierailija
65/66 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35 vuotiaaksi jaksoin kiskoa oikeestaan joka viikonloppu. Nyt käyn baarissa ehkä kerran tai kaks vuodessa. Ei vaan kiinnosta vaikka asun yhä itsekseni. 

Vierailija
66/66 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää nappaa. Yli 10v niissä ramppasin suomessa ja ulkomailla, ei enää huvita. Ikää 41v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi