Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyvätkö noin nelikymppiset oikeasti baareissa dokaamassa useinkin?

Vierailija
22.10.2012 |

Miten jaksavat?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun jaksamisessa ole ainakaan mitään eroa vielä siihen kun olin 20 v, ei fyysisesti eikä psyykkisesti. Ei nelikymppinen ole vielä mikään tutiseva kiikkustuolimummo jolla alkaa olla jaksamisongelmia, jos terveenä on säilynyt.

Mä kyllä käyn baareissa lähes joka viikonloppu, koska olen sinkku, ja haluaisin tavata miehen. Dokaan ihan kunnolla kun radalle lähden, eikä siinä minusta ole mitään sen kummempaa kuin tehdä niin kaksikymppisenä. Ei minun känneistäni ja krapuloistani kärsi kukaan muu kuin korkeintaan minä itse kun tosiaan ei ole miestä eikä lapsia.


Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?

Vierailija
22/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä krapuloissa, saan henkisesti pahoja krapuloita, siksi en enää oikein käytä alkoholia, tulee itsetuhoisia ajatuksia seuraavina päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?

Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.

Vierailija
24/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?

Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.

Ei kotia aikuiset ihmiset "leiki". Ajatusmaailmasi sopii hyvin 25-vuotiaalle "poikamiehelle".

Vierailija
25/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?

Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.

Ei kotia aikuiset ihmiset "leiki". Ajatusmaailmasi sopii hyvin 25-vuotiaalle "poikamiehelle".

Työpaikatkin on aikuisten päivähoitopaikkoja.

Sanonut: Hilkka Ahde Tj

Kun luuli että pph pätevöityy ko. hommaan :)

Vierailija
26/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.



Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaamisesta ja baareista oli loppupeleissä niin paljon haittaa, ettei vaan huvita enää.



Millaista seuraa nelikymppinen löytää enää baareista, muita kuin semi-alkkiksia? Siis oikeasti

Vierailija
28/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flaming youth

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaamisesta ja baareista oli loppupeleissä niin paljon haittaa, ettei vaan huvita enää. Millaista seuraa nelikymppinen löytää enää baareista, muita kuin semi-alkkiksia? Siis oikeasti

jos mä käyn pari kertaa vuodessa baarissa niin kivaahan se vaan on. Mennään ensin syömään, sitten ehkä terassille ja myöhemmin tanssimaan,en mä keksi mikä tässä olisi niin kamalaa nelikymppiselle.

Vierailija
30/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää dokata ja sanoo sen olevan typerää mielestään.



Joten sanon niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.

Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.

perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D

Vierailija
32/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaamisesta ja baareista oli loppupeleissä niin paljon haittaa, ettei vaan huvita enää.

Millaista seuraa nelikymppinen löytää enää baareista, muita kuin semi-alkkiksia? Siis oikeasti

mitäs seuraa sieltä baarista pitäisi löytää??? Olen ihan avioliitossa elävä ihminen, en minä mitään seuraa kaipaa. Paitsi ryyppyseura on toki ok, ja siihen semi-alkkikset kelpaavat vallan mainiosti =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa tippaakaan jurrisia ihmisiä, kiitos aikanaan 15 ravintolassa tehdyn työvuoden. En siis käy, mutta en ymmärrä, miksi nelikymppinen ei voi käydä yhtä hyvin ravintoloissa kuin parikymppinen.

Vierailija
34/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.

Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.

perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D


Alkoholillehan on sama nautitaanko se kotona vai baarissa, mutta yli 5 annosta kerralla on noloa ja alkoholiongelma. (ei kuitenkaan välttämättä alkoholismia.)Juotko siis enemmän kuin 5 annosta kerralla? (24cl viiniä on muuten jo 2 annosta ja iso tuoppi on 1,5 annosta.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia. Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.

perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D

Alkoholillehan on sama nautitaanko se kotona vai baarissa, mutta yli 5 annosta kerralla on noloa ja alkoholiongelma. (ei kuitenkaan välttämättä alkoholismia.)Juotko siis enemmän kuin 5 annosta kerralla? (24cl viiniä on muuten jo 2 annosta ja iso tuoppi on 1,5 annosta.)

huoh

Vierailija
36/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.

Ei kotia aikuiset ihmiset "leiki". Ajatusmaailmasi sopii hyvin 25-vuotiaalle "poikamiehelle".


No en minäkään 40+ ikäisenä mitään hissukkaa kotihiirtä, perheenisää reinotossua kaivannut, vaan HAUSKAN miehen jonka kanssa reissata, käydä välillä niissä baareissakin - hui kauhistus- ja ylipäänsä viettää hauskaa loppuelämää.

Vierailija
37/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.

Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.

perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D


Alkoholillehan on sama nautitaanko se kotona vai baarissa, mutta yli 5 annosta kerralla on noloa ja alkoholiongelma. (ei kuitenkaan välttämättä alkoholismia.)Juotko siis enemmän kuin 5 annosta kerralla? (24cl viiniä on muuten jo 2 annosta ja iso tuoppi on 1,5 annosta.)

Kun mä kerran humaltumaan menen, niin tokihan minä vedän yli 5 annosta kerralla...reilusti :) Eikä se ole mulle minkäänlainen ongelma ja alkoholistia minusta ei saa tekemälläkään. Alkoholi on minulle viihdekäyttöä varten, muulloin en juo lainkaan :)

Vierailija
38/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis välttämättä alkoholismia, mutta liikaa alkoholia kerralla. 4-5 annosta saa jo erittäin"viihteellisen"olotilan aikaan ja sitä enemmän on jo vahinkojen yms. suhteen riskialtista.

Vierailija
39/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän saan aikuisena ihmisenä juoda alkoholia kerralla juuri niin paljon kuin haluan :) Ja hengissä jopa olen näin yli nelikymppisenä, joten menehän moralisoimaan jotain muuta jostain muusta asiasta =D

Vierailija
40/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän saan aikuisena ihmisenä juoda alkoholia kerralla juuri niin paljon kuin haluan :) Ja hengissä jopa olen näin yli nelikymppisenä, joten menehän moralisoimaan jotain muuta jostain muusta asiasta =D


Hyvä kun tajusit mikä oli mun pointti... NOT!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi