Käyvätkö noin nelikymppiset oikeasti baareissa dokaamassa useinkin?
Kommentit (66)
Sekä krapuloissa, saan henkisesti pahoja krapuloita, siksi en enää oikein käytä alkoholia, tulee itsetuhoisia ajatuksia seuraavina päivinä.
Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?
Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.
Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.
Ei kotia aikuiset ihmiset "leiki". Ajatusmaailmasi sopii hyvin 25-vuotiaalle "poikamiehelle".
Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.
Ei kotia aikuiset ihmiset "leiki". Ajatusmaailmasi sopii hyvin 25-vuotiaalle "poikamiehelle".
Työpaikatkin on aikuisten päivähoitopaikkoja.
Sanonut: Hilkka Ahde Tj
Kun luuli että pph pätevöityy ko. hommaan :)
eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.
Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.
Dokaamisesta ja baareista oli loppupeleissä niin paljon haittaa, ettei vaan huvita enää.
Millaista seuraa nelikymppinen löytää enää baareista, muita kuin semi-alkkiksia? Siis oikeasti
Dokaamisesta ja baareista oli loppupeleissä niin paljon haittaa, ettei vaan huvita enää. Millaista seuraa nelikymppinen löytää enää baareista, muita kuin semi-alkkiksia? Siis oikeasti
jos mä käyn pari kertaa vuodessa baarissa niin kivaahan se vaan on. Mennään ensin syömään, sitten ehkä terassille ja myöhemmin tanssimaan,en mä keksi mikä tässä olisi niin kamalaa nelikymppiselle.
Jos ei tykkää dokata ja sanoo sen olevan typerää mielestään.
Joten sanon niin.
eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.
Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.
perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D
Dokaamisesta ja baareista oli loppupeleissä niin paljon haittaa, ettei vaan huvita enää.
Millaista seuraa nelikymppinen löytää enää baareista, muita kuin semi-alkkiksia? Siis oikeasti
mitäs seuraa sieltä baarista pitäisi löytää??? Olen ihan avioliitossa elävä ihminen, en minä mitään seuraa kaipaa. Paitsi ryyppyseura on toki ok, ja siihen semi-alkkikset kelpaavat vallan mainiosti =D
Itse en jaksa tippaakaan jurrisia ihmisiä, kiitos aikanaan 15 ravintolassa tehdyn työvuoden. En siis käy, mutta en ymmärrä, miksi nelikymppinen ei voi käydä yhtä hyvin ravintoloissa kuin parikymppinen.
eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.
Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.
perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D
Alkoholillehan on sama nautitaanko se kotona vai baarissa, mutta yli 5 annosta kerralla on noloa ja alkoholiongelma. (ei kuitenkaan välttämättä alkoholismia.)Juotko siis enemmän kuin 5 annosta kerralla? (24cl viiniä on muuten jo 2 annosta ja iso tuoppi on 1,5 annosta.)
eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia. Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.
perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D
Alkoholillehan on sama nautitaanko se kotona vai baarissa, mutta yli 5 annosta kerralla on noloa ja alkoholiongelma. (ei kuitenkaan välttämättä alkoholismia.)Juotko siis enemmän kuin 5 annosta kerralla? (24cl viiniä on muuten jo 2 annosta ja iso tuoppi on 1,5 annosta.)
huoh
Vaan hauskanpitokaveria. En minä tässä iässä enää ala lapsia tekemään ja kotia leikkimään joten ei ole tarvetta perheenisätyypille. Semmoinen itseni tapainen "puolivallaton poikamies" olisi hyvä, jonka kanssa voisi jatkaa baarielämääkin yhdessä.
Ei kotia aikuiset ihmiset "leiki". Ajatusmaailmasi sopii hyvin 25-vuotiaalle "poikamiehelle".
No en minäkään 40+ ikäisenä mitään hissukkaa kotihiirtä, perheenisää reinotossua kaivannut, vaan HAUSKAN miehen jonka kanssa reissata, käydä välillä niissä baareissakin - hui kauhistus- ja ylipäänsä viettää hauskaa loppuelämää.
eikä kiinnosta tippakaan. Epäilen, että ne jotka käyvät baareissa usein dokaamassa vielä nelikymppisinä, ovat ainakin lievästi alkoholiongelmaisia.
Sen sijaan moni voi käydä baareissa tapaamassa ystäviä, etsimässä seuraa tms, mutta tuskin se dokaaminen on siinä pääasia, ei siis samalla tavalla kuin nuorempana. Ja aika moni saattaa kerran pari vuodessa käydä ihan ryyppäämässäkin, muistelemassa jollain tavalla sitä, kun oli vielä "nuori ja vapaa", mutta se on niin raskasta, ettei sitä tosiaan kovin usein jaksa tehdä.
perusteella minä olen alkoholiongelmainen jos käyn pari kertaa kukaudessa baarissa mm. humaltumassa? Ja kotona viikonlopuisin miehen kanssa viiniä lipittelevä nelikymppinen nainen ei ole...just =D
Alkoholillehan on sama nautitaanko se kotona vai baarissa, mutta yli 5 annosta kerralla on noloa ja alkoholiongelma. (ei kuitenkaan välttämättä alkoholismia.)Juotko siis enemmän kuin 5 annosta kerralla? (24cl viiniä on muuten jo 2 annosta ja iso tuoppi on 1,5 annosta.)
Kun mä kerran humaltumaan menen, niin tokihan minä vedän yli 5 annosta kerralla...reilusti :) Eikä se ole mulle minkäänlainen ongelma ja alkoholistia minusta ei saa tekemälläkään. Alkoholi on minulle viihdekäyttöä varten, muulloin en juo lainkaan :)
Ei siis välttämättä alkoholismia, mutta liikaa alkoholia kerralla. 4-5 annosta saa jo erittäin"viihteellisen"olotilan aikaan ja sitä enemmän on jo vahinkojen yms. suhteen riskialtista.
minähän saan aikuisena ihmisenä juoda alkoholia kerralla juuri niin paljon kuin haluan :) Ja hengissä jopa olen näin yli nelikymppisenä, joten menehän moralisoimaan jotain muuta jostain muusta asiasta =D
minähän saan aikuisena ihmisenä juoda alkoholia kerralla juuri niin paljon kuin haluan :) Ja hengissä jopa olen näin yli nelikymppisenä, joten menehän moralisoimaan jotain muuta jostain muusta asiasta =D
Hyvä kun tajusit mikä oli mun pointti... NOT!!!!
Joko etsit miestä TAI juopottelet, et voi tehdä molempia yhtä aikaa. Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja toisaalta, miten löydät baarista ja humalassa kotona viihtyvän ja raittiin miehen?