Käyvätkö noin nelikymppiset oikeasti baareissa dokaamassa useinkin?
Kommentit (66)
Olin tiskin takana baarissa vajaa kymmenisen vuotta, ei baarit tai yökerhot sen vuoksi huvita. Tosin en niissä kävijöitä pidä säälittävinä, vaikka ikää olisi 140 vuotta.
Kun mä kerran humaltumaan menen, niin tokihan minä vedän yli 5 annosta kerralla...reilusti :) Eikä se ole mulle minkäänlainen ongelma ja alkoholistia minusta ei saa tekemälläkään. Alkoholi on minulle viihdekäyttöä varten, muulloin en juo lainkaan :)
Lauantaina tuli just vedettyä 10 isoa tuoppia kaljaa eli 15 annosta. Oikein hyvä ja hauska ilta oli.
Jos oikeasti pitäisi ottaa max 5 annosta jättäisin kokonaan väliin, eihän sellaisesta määrästä tule edes mitään toivottuja päihtymysvaikutuksia. Sama se sitten olisi joisiko vaikka vettä.
ei jaksa mieheni eikä kukaan tuttummekaan. Tosin emme myöskään dokaa. Kun tuli 40 täyteen, aloin ainakin minä sääliä tätä ainoaa ruumisparkaani ja aloon kohtelemaan sitä hyvin. Hyvää ravintoa, liikuntaa, unta, ei liikaa alkoholia eikä tupakkaa ollenkaan.
Kun mä kerran humaltumaan menen, niin tokihan minä vedän yli 5 annosta kerralla...reilusti :) Eikä se ole mulle minkäänlainen ongelma ja alkoholistia minusta ei saa tekemälläkään. Alkoholi on minulle viihdekäyttöä varten, muulloin en juo lainkaan :)
Lauantaina tuli just vedettyä 10 isoa tuoppia kaljaa eli 15 annosta. Oikein hyvä ja hauska ilta oli.
Jos oikeasti pitäisi ottaa max 5 annosta jättäisin kokonaan väliin, eihän sellaisesta määrästä tule edes mitään toivottuja päihtymysvaikutuksia. Sama se sitten olisi joisiko vaikka vettä.
Taidat olla iso mies tai kova toleranssi? Useimmille naisillehan tuo olisi sairaalareissun paikka tai ainakin kovia riskejä tuossa kunnossa liikkuminen aiheutaisi. Ettekö oikeasti huolestuisiu jos näkisitte jonkun juovan noin paljon kerralla? Kaatuilu, paleltuminen, rikoksen uhriksi joutuminen, tulipalon aiheuttaminen jne?
Kun mä kerran humaltumaan menen, niin tokihan minä vedän yli 5 annosta kerralla...reilusti :) Eikä se ole mulle minkäänlainen ongelma ja alkoholistia minusta ei saa tekemälläkään. Alkoholi on minulle viihdekäyttöä varten, muulloin en juo lainkaan :)
Lauantaina tuli just vedettyä 10 isoa tuoppia kaljaa eli 15 annosta. Oikein hyvä ja hauska ilta oli.
Jos oikeasti pitäisi ottaa max 5 annosta jättäisin kokonaan väliin, eihän sellaisesta määrästä tule edes mitään toivottuja päihtymysvaikutuksia. Sama se sitten olisi joisiko vaikka vettä.
Lauantaina tuli just vedettyä 10 isoa tuoppia kaljaa eli 15 annosta. Oikein hyvä ja hauska ilta oli.
Jos oikeasti pitäisi ottaa max 5 annosta jättäisin kokonaan väliin, eihän sellaisesta määrästä tule edes mitään toivottuja päihtymysvaikutuksia. Sama se sitten olisi joisiko vaikka vettä.
Taidat olla iso mies tai kova toleranssi? Useimmille naisillehan tuo olisi sairaalareissun paikka tai ainakin kovia riskejä tuossa kunnossa liikkuminen aiheutaisi. Ettekö oikeasti huolestuisiu jos näkisitte jonkun juovan noin paljon kerralla? Kaatuilu, paleltuminen, rikoksen uhriksi joutuminen, tulipalon aiheuttaminen jne?
Ei tuollaisten määrien juominen niin ihmeellistä ole, opiskeluaikoina tuli tuollainen tapa että semmoiset 8-12 tuoppia illan aikana uppoaa kun juhlimaan lähdetään. Kyllä sitä muutkin teki, ja niin tekee ne kaveritkin joiden kanssa nykyisin juhlin. Ihan samalla tapaa kaikki juodaan, välillä jotkut ottaa vielä väkeviä sekaan, eikä kukaan kaatuile, sammuile tai sekoile. Puheen volyymi kyllä nousee ja uskomme esim. osaavamme tanssia ja laulaa ihan helvetin hyvin, ja bilefiilis on katossa ;)
Ja siis tuo määrä juodaan pitkän illan aikana, ei parissa tai muutamassa tunnissa.
mikä ongelma siinä on, jos henkilö itse ei koe asiaa millään tavalla ongelmalliseksi.
Ei ole mitään eroa, käykö joku baarissa 25- tai 45-vuotiaana satunnaisesti. Samalla tavalla otetaan lasi käteen, viedään se huulille ja kallistetaan. en vaivaa ns. ikäkysymyksillä päätäni.
Minusta on joskus mukavaa käydä istuskelemassa pubin tiskillä jorisemassa niitä näitä ja juomassa votkaa.
Kuin vaikka 3 kertaa kuukaudessa kännin vetäminen.
Lauantaina tuli just vedettyä 10 isoa tuoppia kaljaa eli 15 annosta. Oikein hyvä ja hauska ilta oli.
Jos oikeasti pitäisi ottaa max 5 annosta jättäisin kokonaan väliin, eihän sellaisesta määrästä tule edes mitään toivottuja päihtymysvaikutuksia. Sama se sitten olisi joisiko vaikka vettä.
Taidat olla iso mies tai kova toleranssi? Useimmille naisillehan tuo olisi sairaalareissun paikka tai ainakin kovia riskejä tuossa kunnossa liikkuminen aiheutaisi. Ettekö oikeasti huolestuisiu jos näkisitte jonkun juovan noin paljon kerralla? Kaatuilu, paleltuminen, rikoksen uhriksi joutuminen, tulipalon aiheuttaminen jne?Ei tuollaisten määrien juominen niin ihmeellistä ole, opiskeluaikoina tuli tuollainen tapa että semmoiset 8-12 tuoppia illan aikana uppoaa kun juhlimaan lähdetään. Kyllä sitä muutkin teki, ja niin tekee ne kaveritkin joiden kanssa nykyisin juhlin. Ihan samalla tapaa kaikki juodaan, välillä jotkut ottaa vielä väkeviä sekaan, eikä kukaan kaatuile, sammuile tai sekoile. Puheen volyymi kyllä nousee ja uskomme esim. osaavamme tanssia ja laulaa ihan helvetin hyvin, ja bilefiilis on katossa ;)
Ja siis tuo määrä juodaan pitkän illan aikana, ei parissa tai muutamassa tunnissa.
Jos 53 kiloinen nainen aloittaa vaikka klo 20 ja lopettaa pilkkuun ja tosiaan juo nuo 10 keskioluttuopillista niin on 4 promillen humalassa joka on aivan järkyttävä humala, myrkytystila. Eikä tuo oikeasti ole mitenkään normaalia, olen aika lailla samanikäinen kuin tämäkin nainen mutten tunne edes isoja miehiä jotka joisivat noin paljon.
Lauantaina tuli just vedettyä 10 isoa tuoppia kaljaa eli 15 annosta. Oikein hyvä ja hauska ilta oli.
Jos oikeasti pitäisi ottaa max 5 annosta jättäisin kokonaan väliin, eihän sellaisesta määrästä tule edes mitään toivottuja päihtymysvaikutuksia. Sama se sitten olisi joisiko vaikka vettä.
Taidat olla iso mies tai kova toleranssi? Useimmille naisillehan tuo olisi sairaalareissun paikka tai ainakin kovia riskejä tuossa kunnossa liikkuminen aiheutaisi. Ettekö oikeasti huolestuisiu jos näkisitte jonkun juovan noin paljon kerralla? Kaatuilu, paleltuminen, rikoksen uhriksi joutuminen, tulipalon aiheuttaminen jne?Ei tuollaisten määrien juominen niin ihmeellistä ole, opiskeluaikoina tuli tuollainen tapa että semmoiset 8-12 tuoppia illan aikana uppoaa kun juhlimaan lähdetään. Kyllä sitä muutkin teki, ja niin tekee ne kaveritkin joiden kanssa nykyisin juhlin. Ihan samalla tapaa kaikki juodaan, välillä jotkut ottaa vielä väkeviä sekaan, eikä kukaan kaatuile, sammuile tai sekoile. Puheen volyymi kyllä nousee ja uskomme esim. osaavamme tanssia ja laulaa ihan helvetin hyvin, ja bilefiilis on katossa ;)
Ja siis tuo määrä juodaan pitkän illan aikana, ei parissa tai muutamassa tunnissa.
Jos 53 kiloinen nainen aloittaa vaikka klo 20 ja lopettaa pilkkuun ja tosiaan juo nuo 10 keskioluttuopillista niin on 4 promillen humalassa joka on aivan järkyttävä humala, myrkytystila. Eikä tuo oikeasti ole mitenkään normaalia, olen aika lailla samanikäinen kuin tämäkin nainen mutten tunne edes isoja miehiä jotka joisivat noin paljon.
Olen kyllä nähnyt tiskin toiselta puolen yli 20 tuoppia hyvinkin juovia isoja miehiä. Ovat kyllä humalassakin olleet.
Jos 53 kiloinen nainen aloittaa vaikka klo 20 ja lopettaa pilkkuun ja tosiaan juo nuo 10 keskioluttuopillista niin on 4 promillen humalassa joka on aivan järkyttävä humala, myrkytystila. Eikä tuo oikeasti ole mitenkään normaalia, olen aika lailla samanikäinen kuin tämäkin nainen mutten tunne edes isoja miehiä jotka joisivat noin paljon.
Ei hitto, et oikeasti voi olla tosissasi? =DDDD
4promillen humalaan pääsee korkeintaan niin että ryyppää kaksi päivää putkeen. Siis normaali ihminen.
Et taida hirveästi alkoholia käyttää? =D
Jos 53 kiloinen nainen aloittaa vaikka klo 20 ja lopettaa pilkkuun ja tosiaan juo nuo 10 keskioluttuopillista niin on 4 promillen humalassa joka on aivan järkyttävä humala, myrkytystila. Eikä tuo oikeasti ole mitenkään normaalia, olen aika lailla samanikäinen kuin tämäkin nainen mutten tunne edes isoja miehiä jotka joisivat noin paljon.
Ei hitto, et oikeasti voi olla tosissasi? =DDDD
4promillen humalaan pääsee korkeintaan niin että ryyppää kaksi päivää putkeen. Siis normaali ihminen.Et taida hirveästi alkoholia käyttää? =D
Kyllä pääset 4 promillen känniin juodessasi tarpeeksi vaikka väkeviä.
Vituttaa nämä yli-ikäiset viinankulutuksella kehuskelijat. Juntteja.
hah =D Suurin piirtein saman kokoinen ja samoja määriä uppoilee ja hauskaa on :) Ja jos mulla on 4 promillea, niin sitten kestän promilleja aika hyvin :) Todellisuus pyörii kuitenkin reilussa parissa promillessa, ei se laskukaava todellakaan toimi käytännössä noin :)
hah =D Suurin piirtein saman kokoinen ja samoja määriä uppoilee ja hauskaa on :) Ja jos mulla on 4 promillea, niin sitten kestän promilleja aika hyvin :) Todellisuus pyörii kuitenkin reilussa parissa promillessa, ei se laskukaava todellakaan toimi käytännössä noin :)
ihminen haukkuu toista juntiksi keskustelupalstoilla, kannattaisi katsoa peiliin =D
käyn kavereiden kanssa tanssimassa ja juoruamassa ja janokin tulee
Maksa polttaa aina alkoholia samalla vauhdilla ja suurinpiirtein painon mukaan. Painon ja ennenkaikkea elimistössä olevan veden määrän mukaan lasketaan se siihen liukeneva alkoholikin. On eri asia jos elimistö on tottunut tiettyihin promilleihin ja sietokyky kasvaa mutta ihan ne alkoholimäärät veressä ei mihinkään muutu.
jaksaisi enää viihteellä käydä saatikaan, että päivittelisin jos joku muu jaksaa.
ihminen haukkuu toista juntiksi keskustelupalstoilla, kannattaisi katsoa peiliin =D
Mene sinä vaan juomaan sitä olutta ja pitämään hauskaa siitä.
niitä jotka jonottavat aamulla pubiin ja kärrätään kotiin kun juovat itsensä edustuskelvottomiksi.
Moni jaksaa dokata, liikaakin ja liian usein.