Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa vauvapulmassa

Vierailija
11.10.2012 |

Hei, mietin että olisiko itseruskettavasta/suihkurusketuksesta/solariumusta mitään haittaa vauvalle? Katsoin vauvaa ulkoilmassa ja se näytti sairaan valkoiselta.



Onko ihan normaalia tuo valkoisuus?



Vauvani on siis syntynyt huhtikuussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solariumiin ei saa viedä alle 18-vuotiaita, mutta jos sinulla tai jollain tutulla on kotisolarium, niin sinne vaan. Muista kuitenkin, että vauvan iho palaa herkästi, joten varovasti pitää aloittaa.



Itseruskettavat ovat myös ok, varo kuitenkin, ettei ainetta mene silmiin, suuhun tai nenään.

Vierailija
2/4 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin sitä kuinka kukaan kehtaa tuolla kärrätä jotain ihan kalpeaa vauvaa. Tietenkin joku rantaloma joulun alla ajais saman asian. Siellä vaan kunnon grillaaamiset pintaan rannalla tai altaalla, eikä liian suuria kertoimia ettei ihan valjuksi jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian aurinkopuuterilla. Ei sillä nyt niin väliä ole, miltä vauva kotioloissa näyttää.

Vierailija
4/4 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan turhia kemikaaleja vain vauvan iholle - hei haloo! Värjää vielä vauvan hiuksetkin niin hyvä tulee... Mistä näitä löytyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi