Lue keskustelun säännöt.
Voiko anemia tehdä hajamieliseksi?
30.09.2012 |
Koko ajan sellainen väsyneenhömelö olo, ei jaksaisi keskittyä mihinkään. Kuin olisi puoliksi hereillä ja puoliksi unessa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla