Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyvätkö noin nelikymppiset oikeasti baareissa dokaamassa useinkin?

Vierailija
22.10.2012 |

Miten jaksavat?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksei jaksaisi???

Vierailija
2/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänellä on alkoholiongelma. Juoppous ei katso ikää. Mä olen nelikymppinen, ja käyn "dokaamassa" ehkä pari kertaa vuodessa. Enkä silloinkaan juo itseäni mihinkään örvellyskänniin koskaan. Pikkuhiprakkaan joo. Jo se valvominen aiheuttaa parin päivän dagen efterin, joten en edes jakasisi mitään dokailuelämää.

Vierailija
4/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen"vasta" kolmekymppinen ja myös ihmettelen miten jaksaa ja ennenkaikkea: miten kehtaa? Toivottavasti ovat edes lapsettomia sinkkuja ettei tarvitse perheen hävetä moista riekkumista.

Vierailija
5/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on seksielämäkin kukkeimmillaan ja viimeksi kun olin baarissa, oli mun vanhemmatkin mukana. Mieti!

Vierailija
6/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan perheellinen 3 lapsen äiti olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miten jengiä huvittaa tehdä känni-baari-darrakomboja nelikymppisenä enää. Itse kyllästyin kolmikymppisenä totaalisesti 16-vuotiaasta alkaneeseen baarikierteeseen, kävin kerran, pari joka viikko juomassa kännit baarissa.

Vierailija
8/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehtaa? Toivottavasti ovat edes lapsettomia sinkkuja ettei tarvitse perheen hävetä moista riekkumista.


Tiedän perheenäidin joka käy pari kertaa kuukaudessa viihtellä. Hän on siis yli 40. Hänen lapsensa ovat miltei kaikki aikuisia, tai vähintään teinejä.

En minä näe siinä mitään pahaa tai hävettävää jos yli 40-vuotiaat käyvät dokaamassa säännöllisesti. Miksi tuo olisi hyväksyttävää vain parikymppisiltä?

Tiedän myös monia eronneita yli nelikymppisiä, jotka käyvät baarissa säännöllisesti. Lapset on isillään/äideillään sinä aikana. Yksikin tekee kahta työtä, etenkin silloin kun lapset ovat isällään, hän tekee töitä kellon ympäri. Mielestäni on ihan suotavaakin että hän käy sen kerran kuukaudessa pitämässä hauskaa, eikä vain tapa itseään työllä.

Sitä vain ihmettelen mitä pahaa siinä on jos yli 40-vuotias käy välillä dokaamassa. Omakin äitini kävi kun olin teini, enkä hävennyt sitä ollenkaan. Joskus meikkasinkin hänet ja laitoin hänen hiuksensa, ennenkuin taksi tuli hakemaan häntä kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehtaa? Toivottavasti ovat edes lapsettomia sinkkuja ettei tarvitse perheen hävetä moista riekkumista.


Tiedän perheenäidin joka käy pari kertaa kuukaudessa viihtellä. Hän on siis yli 40. Hänen lapsensa ovat miltei kaikki aikuisia, tai vähintään teinejä.

En minä näe siinä mitään pahaa tai hävettävää jos yli 40-vuotiaat käyvät dokaamassa säännöllisesti. Miksi tuo olisi hyväksyttävää vain parikymppisiltä?

Tiedän myös monia eronneita yli nelikymppisiä, jotka käyvät baarissa säännöllisesti. Lapset on isillään/äideillään sinä aikana. Yksikin tekee kahta työtä, etenkin silloin kun lapset ovat isällään, hän tekee töitä kellon ympäri. Mielestäni on ihan suotavaakin että hän käy sen kerran kuukaudessa pitämässä hauskaa, eikä vain tapa itseään työllä.

Sitä vain ihmettelen mitä pahaa siinä on jos yli 40-vuotias käy välillä dokaamassa. Omakin äitini kävi kun olin teini, enkä hävennyt sitä ollenkaan. Joskus meikkasinkin hänet ja laitoin hänen hiuksensa, ennenkuin taksi tuli hakemaan häntä kaupunkiin.


Jos ottaa vain pari ja käy juttelemassa ystävien kanssa, kuuntelemassa musiikkia tms. niin sehän on kiva jos jaksaa, mutta lähinnä ihmettelen sitä voimakasta humaltumista.

Vierailija
10/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse. Aika säälittävää touhua silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme käy. Ei huvita enäää,istumme mielummin kotona. Käymme ulkona vain jonkin konsertin takia tai kesäterassilla, korkeintan 4x vuodessa. Muuten olutta ja viiniä kyllä kuluu.

Vierailija
12/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi niin ketuttamaan kännijankkaus ja jurriset ihmiset baareissa, taksijonot ja alkoholin kallis hinta. Joskus ulkomailla voin käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elähtäneet nelikymppiset baarissa dokaamassa, pelkkä ajatus kauhistuttaa. Kyllä pitäisi laittaa ihan ikärajat ravintoloihin etteivät pääsisi pilaamaan muiden iltaa. Ja teattereista kans ikäihmiset pois. Ja kaupoista ja kuntosaleilta ja...

Maailma kuuluu alle kolmekymppisille!

Vierailija
14/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perushintaluokan baareissa on jo melkoinen joukko myös nelikymppisiä uutta viikkoa aloittelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saathan sinä ihmetellä. Minä taas ihmettelen, miten tuon ikäisellä voi olla noin kapea ajatusmaailma. Toiset tykkää dokata, toiset ei, ei siinä sen kummempaa :)

Vierailija
16/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on "viihteellä" käymistä kun mennään juopumaan.

Minä en kokisi juopottelua viihtymisenä. Osaan käydä

ravintoloissa viihtymässä ihan muista syistä. tanssimassa, kuuntelemassa jotain artistia ym.

Olen 45v ja känniriekkuminen jäi sinne 80-luvulle.

Vierailija
17/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin sitä jaksaa, kun ei joka vkl käy eikä peräkkäisinä päivinä.



Millaisina vanhuksina sä oikein meitä pidät? Kyse ei ole edes jaksamisesta vaan siitä, että elämässä on nykyään tärkeämpiä asioita kuin parinmuodostus ja viina.

Vierailija
18/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun jaksamisessa ole ainakaan mitään eroa vielä siihen kun olin 20 v, ei fyysisesti eikä psyykkisesti. Ei nelikymppinen ole vielä mikään tutiseva kiikkustuolimummo jolla alkaa olla jaksamisongelmia, jos terveenä on säilynyt.



Mä kyllä käyn baareissa lähes joka viikonloppu, koska olen sinkku, ja haluaisin tavata miehen. Dokaan ihan kunnolla kun radalle lähden, eikä siinä minusta ole mitään sen kummempaa kuin tehdä niin kaksikymppisenä. Ei minun känneistäni ja krapuloistani kärsi kukaan muu kuin korkeintaan minä itse kun tosiaan ei ole miestä eikä lapsia.

Vierailija
19/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos SINÄ et koe juopottelua viihtymisenä, ei kai se tarkoita ettei kukaan muu voi pitää :) Minä pidän juopottelusta samanhenkisten kavereiden kanssa. Toki käyn keikoillakin, mutta silloin harvemmin juopottelen.

Vierailija
20/66 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikätovereita näkee baareissa kyllä, osa paremmassa kunnossa, osa jo aika finaalissa. Itse olen 41v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän