Pitäisi siivota
Kommentit (13)
Mä tunnistan tästä itseni. Monta kertaa tänne avauduin samasta asiasta.
Nyt on elämä muuttunut, koti on siisti turhat tavarat heitetty pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnistan tästä itseni. Monta kertaa tänne avauduin samasta asiasta.
Nyt on elämä muuttunut, koti on siisti turhat tavarat heitetty pois.
Meillä on liikaa tavaraa, mutta ne on muun perheen.
Siinä olis sulle ajankulua, eikä olisi tylsää Ammattivalittaja! Olet vaan laiska ja sitten valitat täällä kun on "Taas niin tylsää, että!"
Itse olen oppinut nauttimaan siivousrutiineista. Siisti koti on ihana. Mihinkään suursiivouksiin en ala kuitenkaan. Itselläni on joka päiväiset rutiinit, joka viikkoiset rutiinit ja sitten harvemmin siivottava kohtia.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis sulle ajankulua, eikä olisi tylsää Ammattivalittaja! Olet vaan laiska ja sitten valitat täällä kun on "Taas niin tylsää, että!"
No siivoominenhan on tosi tylsää kuten kaikki kotityöt.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis sulle ajankulua, eikä olisi tylsää Ammattivalittaja! Olet vaan laiska ja sitten valitat täällä kun on "Taas niin tylsää, että!"
No siivoominenhan on tosi tylsää kuten kaikki kotityöt.ap
Sekainen ja likainen koti se vasta tylsä onkin! Vaikuttaa myös yllättävän paljon mielialaan ja vielä huonosti. Ja joskus on pakko tehdä jotain tylsääkin. Tai sitten ei ole kasvanut aikuiseksi. Sinä se tosin tekisit vain ja ainoastaan kivoja asioita. Erittäin huono asenne.
Valis se taas valittaa, kun laiskottaa ja sitten valittaa kun on tylsää. Ainoa asia, mitä jaksaa on valittaminen palstalla. Päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis sulle ajankulua, eikä olisi tylsää Ammattivalittaja! Olet vaan laiska ja sitten valitat täällä kun on "Taas niin tylsää, että!"
No siivoominenhan on tosi tylsää kuten kaikki kotityöt.ap
Sekainen ja likainen koti se vasta tylsä onkin! Vaikuttaa myös yllättävän paljon mielialaan ja vielä huonosti. Ja joskus on pakko tehdä jotain tylsääkin. Tai sitten ei ole kasvanut aikuiseksi. Sinä se tosin tekisit vain ja ainoastaan kivoja asioita. Erittäin huono asenne.
En tekisi vain kivoja asioita. Mä tekisin mielelläni oikeita töitä.ap
Vierailija kirjoitti:
Mies jo ohjeisti.
Niin, kun ethän sinä muuten varmaan mitään tekisikään. Mies antaa sinun asua talossaan ja muutenkin elättää sinut ja sinä et viitsisi edes siivota! Häpeä nyt edes hieman!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jo ohjeisti.
Niin, kun ethän sinä muuten varmaan mitään tekisikään. Mies antaa sinun asua talossaan ja muutenkin elättää sinut ja sinä et viitsisi edes siivota! Häpeä nyt edes hieman!!
Heti menisin oikeisiin töihin jos niitä olisi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis sulle ajankulua, eikä olisi tylsää Ammattivalittaja! Olet vaan laiska ja sitten valitat täällä kun on "Taas niin tylsää, että!"
No siivoominenhan on tosi tylsää kuten kaikki kotityöt.ap
Sekainen ja likainen koti se vasta tylsä onkin! Vaikuttaa myös yllättävän paljon mielialaan ja vielä huonosti. Ja joskus on pakko tehdä jotain tylsääkin. Tai sitten ei ole kasvanut aikuiseksi. Sinä se tosin tekisit vain ja ainoastaan kivoja asioita. Erittäin huono asenne.
En tekisi vain kivoja asioita. Mä tekisin mielelläni oikeita töitä.ap
Jokaisen pitää tehdä kotitöitä. Myös niiden, jotka käyvät "oikeissa" töissä. Ei ne aina huvita, mutta ei elämä ole mikään huvipuisto.
Mies jo ohjeisti.