Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!

Vierailija
21.10.2012 |

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Kommentit (253)

Vierailija
181/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö teitä pidetään erillään?

Vierailija
182/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei me olla kahdestaankaan mihinkään satuttu, mutta ei se ongelma olisi. Unohdettu epähuomiossa tehtynä pikku virheenä. Niin mä sen tulkitsen.

ap

Vieläkö teitä pidetään erillään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

persepanoista, raiskauksista, huumeidenkäytöstä, hiv-testeistä ja ehkäisyn kanssa tunaroinnista? Eikö sulla ole mitään itsearvostusta, etkö rakasta itseäsi yhtään? Vedät itsesi lokaan täällä ihan täysin, rääpit spermaiset yksityiskohdat kaikkien luettavaksi. Ja KAMOON, kyllä sut jo tunnistetaan. Mitä yllättävimmät ihmiset lukee Vauvan AV-palstaa, ei vain mammat.

T: eräs nuori nainen Kampin suunnalta

Vierailija
184/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat yhteen viestiin? Ei ole ainakaan minun tarkoitukseni. Kaiken saa näyttämään rumalta, kun sen esittää noin. Toisekseen, en ole kertonut läheskään kaikkea tuota. Joku lisävärittää. Eikä mua kukaan ole tunnistanut. Enköhän olisi siitä kuullut. Ja ulospäin, oikeassa elämässä, kenellekään ei tulisi mieleen tuo sinun sarjasi, kun tapaa minut. Ihmisessä on monta puolta, eikä kaikkea tarvitse näyttää kaikille, eikä kerralla.

ap

persepanoista, raiskauksista, huumeidenkäytöstä, hiv-testeistä ja ehkäisyn kanssa tunaroinnista? Eikö sulla ole mitään itsearvostusta, etkö rakasta itseäsi yhtään? Vedät itsesi lokaan täällä ihan täysin, rääpit spermaiset yksityiskohdat kaikkien luettavaksi. Ja KAMOON, kyllä sut jo tunnistetaan. Mitä yllättävimmät ihmiset lukee Vauvan AV-palstaa, ei vain mammat. T: eräs nuori nainen Kampin suunnalta

Vierailija
185/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies on aina niin fiksu ja järkevä. Paitsi tässä nyt. Hän tosin on vähän pidemmällä tässä meidän suhteessa; mä haluan ensin olla jonkin aikaa naimisissa ja ns. rauhoittua arkeen. ap

Siitä vois olla toistakin mieltä, vaikka varmasti kiltti ja kiva onkin.

Vierailija
186/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan moni äijä lukee näitä murun juttuja käsi housuissa.....................

Vierailija
187/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oli kai niin lapsellinen, että luulin, että elämä kihloihin menosta häihin olisi yhtä ja samaa arjetonta onnea. Ja onhan se, mutta en tiennyt, että näin pian tulee jakso, että mun mies on paljon poissa kotoa (hyvästä syystä). Mä taas olen luvannut, että mä olen enemmän kotona enkä enää huitele ympäriinsä.

Enkä mä sitäkään osannut odottaa, että me ei olla samaa mieltä asioista. Kinaa tulee ihan hölmöistä asioista, ei usein eikä paljon, mutta kuitenkin. Ei me riidellä, mutta ei kaikki mene, niin kuin mä haluan. Kaikki on oikeasti hyvin, mutta ei täydellistä. Mä en ole sanonut sitä ääneen, en edes miehelleni. Ja silti mä olen onnellinen. Vähän vaikea selittää.

ap

Vierailija
188/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mä sanoin, ero ennen joulua. Hyvin sä muru tätä telenovelaa vedät. Erokriisi ja parin kk:n päästä paljastuva raskaus seuraavana. Sit tulee isäveikkailut, kun muru on riidan jälkeen käynyt bestmanin luona ja yksi asia johti toiseen... Niin joo, missä se sun poikkis luuraa kaikki illat? Onko sillä bisneksiä yökerhoissa, glo-tyyliin?

Vierailija
189/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei johda mihinkään eikä me riidellä. Me mennään naimisiin niin kuin on suunniteltu. Enkä mä raskaaksi tule ennen häitä enkä heti niiden jälkeenkään. Mun kihlatullani on työ- ja harrastusjuttuja ja niiden yhdistelmiä - ei todellakaan mitään yökerhobisneksiä.

ap

Mitäs mä sanoin, ero ennen joulua. Hyvin sä muru tätä telenovelaa vedät. Erokriisi ja parin kk:n päästä paljastuva raskaus seuraavana. Sit tulee isäveikkailut, kun muru on riidan jälkeen käynyt bestmanin luona ja yksi asia johti toiseen... Niin joo, missä se sun poikkis luuraa kaikki illat? Onko sillä bisneksiä yökerhoissa, glo-tyyliin?

Vierailija
190/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä olisi uskonut, että joskus sanon näin - että joinain iltoina mä valvon vain seksin takia. Vaikka se onkin ihanaa ja on mukava olla hetki yhdessä, niin silti. Mä tiedän, että tämä vaihe menee ohi, mutta silti ei aina huvita. Mun on tehnyt jo mieli purkaa tämä meidän sopimus, että mä olen enemmän kotona, ja mennä mun sinkkukavereitteni kanssa. Käynhän mä jonkin verran ja ne käy täällä, mutta mä en nauti olla yksin kotona. En ole sellainen ihminen.

ap

Vierailija
191/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvot ja odotat että mies tulee tyhjentämään itsensä sinuun. Ilmeisesti tänäänkin?

Vierailija
192/253 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin taas tänne ja vastasin kilttinä tyttönä kysymykseen. Vähän väsyttää. Mitä mä kerron? ap

kun tulit kertomaan!

mitä teit sen viikolopun lohduttajan kanssa?

Vierailija
193/253 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on ollut useamman tunnin kotona. Nyt se lähti hakemaan ruokaa. Meillä on yhteinen tavoite ja halu, mutta osin erilaiset odotukset nykyhetkestä. Kai kaikilla jotain on, josta ei olla ihan samaa mieltä. En tiedä, antaako toinen periksi vai löydetäänkö keskitie vai mihin sitten päädytäänkään.

Joskus mä ajattelin, että jos seksi on hyvää, se mies on mun, joko sen yhden yön tai pidemmän suhteen ajan. Ei se kuitenkaan riitä. Mieli on kehoa vahvempi.

ap

Vierailija
194/253 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vai mihin sitten päädytäänkään"

Vierailija
195/253 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

purin vähän sydäntäkin. Eikä kyse ollut vain yhdestä ystävästä vaan monesta. Ihan tavallista iltaa vietettiin niin kuin miljoona kertaa aiemmin ja ystävä saattoi mut kotiin nukkumaan.

ap

Vierailija
196/253 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kirjotat aina värikkäästi ja paljon. Niinkuin jotain jäisi kertomatta.

Vierailija
197/253 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei suosikkini! Tulin palstalle tänään taas pitkästä aikaa ja taas tekstisi näkyi nostoissa. Aika ankaraa kommenttia olet saanut siihen nähden, että eikö noissa menneissä ole kuitenkin kyse menneistä?

Jos poikaystäväsi ei pysty luottamaan sinuun, niin so sad. Silloin ei varmaankaan kannata jatkaa, koska luottamus ja kunnioitus ovat hyvän parisuhteen peruspilarit. Jos näihin tulee säröä, niin aikaahan se vaatii että asiat saa korjattua. Joskus se onnistuu, joskus ei. Suhteessa on kaksi osapuolta, joista se on kiinni.

Minusta sinun seikkailusi ovat olleet ihan normaalia nuoren naisen elämää. Ne ovat juuri niitä kokemuksia, jotka koetaan jottei enää vanhana tarvitsisi. Niistä ns. saa jossain vaiheessa tarpeekseen.

Toki olet loukannut poikaystävääsi, mutta jos olette sen jälkeen palanneet yhteen, on lienee lähtökohta kuitenkin ollut antaa anteeksi ja jakaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
198/253 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei pysty luottamaan" on lähinnä palstan ylitulkintaa. Jonkinlainen epävarmuus on lähempänä totuutta. Meillä kunnioitetaan kyllä puolin ja toisin toisiamme ja anteeksi on pyydetty ja annettu. Monen on vaikea ymmärtää, että ystävä voi olla mies, mutta mulla nyt vain on, useampikin (tätä kritisoitiin). Miesten kanssa kun voi tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä.

Nopea etenemistahti pakotti pysähtymään miettimään, mutta parempi tehdä se, kuin posottaa ajattelematta eteenpäin. Ja hyvä, että niin tehtiin, koska lopputulos oli ihan ihana.

ap

Hei suosikkini! Tulin palstalle tänään taas pitkästä aikaa ja taas tekstisi näkyi nostoissa. Aika ankaraa kommenttia olet saanut siihen nähden, että eikö noissa menneissä ole kuitenkin kyse menneistä? Jos poikaystäväsi ei pysty luottamaan sinuun, niin so sad. Silloin ei varmaankaan kannata jatkaa, koska luottamus ja kunnioitus ovat hyvän parisuhteen peruspilarit. Jos näihin tulee säröä, niin aikaahan se vaatii että asiat saa korjattua. Joskus se onnistuu, joskus ei. Suhteessa on kaksi osapuolta, joista se on kiinni. Minusta sinun seikkailusi ovat olleet ihan normaalia nuoren naisen elämää. Ne ovat juuri niitä kokemuksia, jotka koetaan jottei enää vanhana tarvitsisi. Niistä ns. saa jossain vaiheessa tarpeekseen. Toki olet loukannut poikaystävääsi, mutta jos olette sen jälkeen palanneet yhteen, on lienee lähtökohta kuitenkin ollut antaa anteeksi ja jakaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
199/253 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole jo sitä tajunnut?

"Ei pysty luottamaan" on lähinnä palstan ylitulkintaa. Jonkinlainen epävarmuus on lähempänä totuutta. Meillä kunnioitetaan kyllä puolin ja toisin toisiamme ja anteeksi on pyydetty ja annettu. Monen on vaikea ymmärtää, että ystävä voi olla mies, mutta mulla nyt vain on, useampikin (tätä kritisoitiin). Miesten kanssa kun voi tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä. Nopea etenemistahti pakotti pysähtymään miettimään, mutta parempi tehdä se, kuin posottaa ajattelematta eteenpäin. Ja hyvä, että niin tehtiin, koska lopputulos oli ihan ihana. ap

Hei suosikkini! Tulin palstalle tänään taas pitkästä aikaa ja taas tekstisi näkyi nostoissa. Aika ankaraa kommenttia olet saanut siihen nähden, että eikö noissa menneissä ole kuitenkin kyse menneistä? Jos poikaystäväsi ei pysty luottamaan sinuun, niin so sad. Silloin ei varmaankaan kannata jatkaa, koska luottamus ja kunnioitus ovat hyvän parisuhteen peruspilarit. Jos näihin tulee säröä, niin aikaahan se vaatii että asiat saa korjattua. Joskus se onnistuu, joskus ei. Suhteessa on kaksi osapuolta, joista se on kiinni. Minusta sinun seikkailusi ovat olleet ihan normaalia nuoren naisen elämää. Ne ovat juuri niitä kokemuksia, jotka koetaan jottei enää vanhana tarvitsisi. Niistä ns. saa jossain vaiheessa tarpeekseen. Toki olet loukannut poikaystävääsi, mutta jos olette sen jälkeen palanneet yhteen, on lienee lähtökohta kuitenkin ollut antaa anteeksi ja jakaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
200/253 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisejä, mustasukkaisuuden poikasta puolin ja toisin sekä ristiriitaisia odotuksia, että kannattaako juuri nyt mennä naimisiin?

Olen ymmärtänyt, että elätte vasta sitä suhteen alkuhuumaa (joka kestää noin kaksi vuotta ja jonka jälkeen suhde alkaa arkipäiväistyä) ja jo tässä vaiheessa joudut palstalla pohtimaan monissa eri ketjuissa asioitanne (mm. saako mielensä muuttaa) ja joudut viikoittain keskustelemaan vakavasti miehesi kanssa ja olet jo kerran ajautunut pettämään. Hyvä suhde ei oikeasti ole näin vaikea!

Olisiko niin, että teillä kummallakin on nyt suuri tarve todistaa jotain tällä nopealla avioitumisella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi