Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!

Vierailija
21.10.2012 |

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Kommentit (253)

Vierailija
141/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule kriisiä. Eivätkä kaikki asiat, joista tulee tohkattua, ole kriisejä. Se on vain dramatiikkaa :) Oikeat kriisit ovat asia erikseen.

Mutta joo, tokihan mä sanon ja sanoin jo tiukan ein. Tulevan anopin kanssa ovat nämä äidit jo palaveeranneet. Mä muistutin, että olen ihan tavallinen tyttö enkä mikään Hollannin prinsessa. Suunnitelmat tuntuvat liikkuvan ihan liian korkeissa sfääreissä. Mä haluan kauniit, tyylikkäät, tunnelmalliset, mukavat ja rennotkin häät. Vanhemmat haluavat periaatteessa samaa mutta potenssiin kymmenen.

ap

Vierailija
142/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että saan lopulta tahtoni periksi, mutta häät ovat niin ihana asia, että niiden tiimoilla ei ole mukava kinata. En uskalla uhata maistraatilla, koska en itse olisi siihen valmis. Tosin se voisi tepsiä äitiini :)

ap

Sanot suoraan äidillesi, että haluatte pienemmät häät ja laadukkaammat häät miellummin kuin paljon vieraita. Ette ehdi juttelemaan kaikkien vieraiden kanssa. Toivottavasti äitisi kuuntelee järkipuhetta. Jos mikään muu ei auta, sano että menette kakdestaan maistraatissa naimisiin ilman ketään vierasta. Eiköhän siitä tokene. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
144/253 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mun kihlattuni ei jaksanut lähteä enää yöllä kotiin nukkumaan mun viereeni ja se ei ollut mukavaa. Mä heräsin vielä iltayöstä pahaan uneenkin. Mä en tykkää nukkua yksin. Mieluiten olen toisen kainalossa. Mutta illalla mun pupuni tulee kotiin.

Mun pitäisikin laittaa ruokaa, koska tänään me syödään kotona. Mitä ehdotatte? Mitä teillä syödään tänään?

ap

Vierailija
145/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että en. Eihän se muita kosketa kuin minua ja meidän vieraita. Ja tietysti miestä :) Miksi kysyt?

ap

Vierailija
146/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että en. Eihän se muita kosketa kuin minua ja meidän vieraita. Ja tietysti miestä :) Miksi kysyt?

ap

Vierailija
147/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänpä mielessä... Jospa hääkuva ei tulekaan lehteen :)

ap

Vierailija
148/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin häihin ihmisiä, joille me oikeasti olemme tärkeitä (toki pariskuntia ja perheitä). Olisin tyytyväinen jo 150 ihmisen vierasjoukkoon. Reilusti yli 200:n kanssa ei ehtisi varmaan sanaa vaihtaa.

ap

Vierailija
149/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan täällä ettei kuva tule lehteen. Varo vain ettet paljasta sitä täällä kun äitisi KuiTenKin laittaa sen puolestasi. Mä lupaan etten kerro kellekään jos tunnistan sut!

T: 13

Vierailija
150/253 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun pitäisi hyvitellä sitä kihlatulleni. Mietinkin, mikä olisi nopein ja paras keino saada tilanne (ja mies) taas tavallisen rennoksi.

ap

Vierailija
151/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos on pelko siitä, mä menen faijan luo, vuodatan pari kyyneltä ja homma on hoidettu. Tosin en tiedä, miten kauan se toimii. Tuskin isä heltyy nelikymppisen tyttären kyynelistä. Mutta kiitos lupauksestasi :) Aloin tosiaan miettiä, että kuva ei ole hyvä juttu.

ap

Sano vaan täällä ettei kuva tule lehteen. Varo vain ettet paljasta sitä täällä kun äitisi KuiTenKin laittaa sen puolestasi. Mä lupaan etten kerro kellekään jos tunnistan sut! T: 13

Vierailija
152/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään bestmanselkkauksia tai övereitä? kestätkö elämää vain yhden miehen sängyssä?

Vierailija
153/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että oot 28 tai jotain niillä tienoin.

Vierailija
154/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että nyt vielä toimii isinkäsittelykeinot, mutta tuskin loppuelämää. Tosin tuskin mun vanhempani vaikuttavat mun elämääni enää häiden jälkeen mitenkään erityisesti. Se on vähän niin kuin viimeinen yhteinen juttu. Paitsi lapsenlapset sitten.

ap

Luulin että oot 28 tai jotain niillä tienoin.

Vierailija
155/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muru sen sun sukupuolitaudin kanssa, joko on antibiootit purreet? Onko se sulhosi kaveri bestmanina, se siis kenen kanssa parittelit sohvalla?

Vierailija
156/253 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun pitäisi hyvitellä sitä kihlatulleni. Mietinkin, mikä olisi nopein ja paras keino saada tilanne (ja mies) taas tavallisen rennoksi. ap

leppyy kun ne saa kunnon hoitoo sängyssä. Kaikki miehet.

Vierailija
157/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat työt on tältä päivältä tehty, mutta pääsen vasta kohta lähtemään, koska lupasin kuitata yhden jutun, joten tässä odotellaan.

Tulin purkamaan ärsytystäni, jotta jaksan kotona olla tyynenä vastuutonta äijäilyä harrastaneen miehen kanssa.

Lukaisin tuossa etusivulta pari hölmöä aloitusta itsestäni, en tosin kaikkia viestejä, kun alkoi ottaa päähän (valheita, valheita). Mutta muuten hyvä päivä. Toivottavasti muillakin.

ap

Vierailija
158/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat työt on tältä päivältä tehty, mutta pääsen vasta kohta lähtemään, koska lupasin kuitata yhden jutun, joten tässä odotellaan.

Tulin purkamaan ärsytystäni, jotta jaksan kotona olla tyynenä vastuutonta äijäilyä harrastaneen miehen kanssa.

Lukaisin tuossa etusivulta pari hölmöä aloitusta itsestäni, en tosin kaikkia viestejä, kun alkoi ottaa päähän (valheita, valheita). Mutta muuten hyvä päivä. Toivottavasti muillakin.

ap

Mitä äijäilyä? :/

Ja harmi noi ketjut, oot palstajulkkis ja koska joillain muilla ei ole tarpeeksi elämää, he alkavat kerätä faktoja sinusta.

Aiemmin se oli Candy-bloggaaja, nyt se olet valitettavasti sinä. (se meni sairaaksi, ihmiset yrittivät blogin perusteella löytää tunnistettavia faktoja ja levittivät liittymättömien ihmisten kuvia ketjuihin)

Onneks nää menee ja tulee,saat vielä olla rauhassakin..:)

Vierailija
159/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla rauhassa sitten kun ei tunne pakottavaa tarvetta levitellä juttujaan tänne.

Vierailija
160/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kerää faktoja, kannattaa pysyä faktoissa eikä säveltää itse. Muuten se ei haittaa, koska emmehän me kukaan tunne toisiamme.

No, hölmöä äijäilyä. Mä olen päänsärkyjen takia pilleritauolla eikä mies käyttäydy nyt oikein vastuullisesti. Eikä sellaisia asioita niin hoideta; me ei olla enää teinejä.

ap

Omat työt on tältä päivältä tehty, mutta pääsen vasta kohta lähtemään, koska lupasin kuitata yhden jutun, joten tässä odotellaan. Tulin purkamaan ärsytystäni, jotta jaksan kotona olla tyynenä vastuutonta äijäilyä harrastaneen miehen kanssa. Lukaisin tuossa etusivulta pari hölmöä aloitusta itsestäni, en tosin kaikkia viestejä, kun alkoi ottaa päähän (valheita, valheita). Mutta muuten hyvä päivä. Toivottavasti muillakin. ap

Mitä äijäilyä? :/ Ja harmi noi ketjut, oot palstajulkkis ja koska joillain muilla ei ole tarpeeksi elämää, he alkavat kerätä faktoja sinusta. Aiemmin se oli Candy-bloggaaja, nyt se olet valitettavasti sinä. (se meni sairaaksi, ihmiset yrittivät blogin perusteella löytää tunnistettavia faktoja ja levittivät liittymättömien ihmisten kuvia ketjuihin) Onneks nää menee ja tulee,saat vielä olla rauhassakin..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi