Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!
Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?
Kommentit (253)
Kukapa tyttö ei olisi kietonut isäänsä pikkusormen ympärille? Miten jonkun mieltä on voinut jäädä kaivelemaan, että mä pelkään kipua? Ei kai siitä kukaan nauti? Mulla oli tällainen harmiton ja mitätön aihe, häistä liikaa innostunut äiti. Ei sen pitänyt ketään loukata.
ap
että parut täällä miten et voisi lisääntyäkään kun se kipu olisi liikaa....
Tositilanteessa, kun kaikki on ajankohtaista, asioihin suhtautuu eri tavalla. Niin uskon.
ap
Kukapa tyttö ei olisi kietonut isäänsä pikkusormen ympärille? Miten jonkun mieltä on voinut jäädä kaivelemaan, että mä pelkään kipua? Ei kai siitä kukaan nauti? Mulla oli tällainen harmiton ja mitätön aihe, häistä liikaa innostunut äiti. Ei sen pitänyt ketään loukata. ap
että parut täällä miten et voisi lisääntyäkään kun se kipu olisi liikaa....
tulee joku (jotkut?) väitämään jotain mitä muru ei ole edes kertonut? Niinkuin sukupuolitauti ja antibioottikuuri ja poikaystävän pettäminen ukkomiehen kanssa.
Se ei ole kyllä yhtään mukavaa. Ehkä tarkoitus on saada mut näyttämään huonommalta kuin olenkaan.
ap
tulee joku (jotkut?) väitämään jotain mitä muru ei ole edes kertonut? Niinkuin sukupuolitauti ja antibioottikuuri ja poikaystävän pettäminen ukkomiehen kanssa.
Näinhän se on, sua inhoavat yrittävät lietsoa muissakin samoja tuntemuksia. Kai ne siitä jotain nautintoa saa.
Se ei ole kyllä yhtään mukavaa. Ehkä tarkoitus on saada mut näyttämään huonommalta kuin olenkaan.
ap
Tuota mä en ymmärrä, siis inhoamista. Ja jos inhoaa, niin miksi sitten keksiä epätotuuksia? Silloinhan niitä inhon perusteita pitäisi riittää muutenkin. Sekin on hassua, että jos mä kumoan jonkin väitteen itsestäni, tullaan mulle kertomaan, että en mä sellainen ole. Niin kuin joku muu tietäisi sen paremmin. Tänäänkin luin esimerkiksi, että minuun ei voi luottaa ja että olen pettänyt poikaystävääni. Ja mä muuten siitä viestistä suivaantuneena puhuin kihlattuni kanssa.
ap
Näinhän se on, sua inhoavat yrittävät lietsoa muissakin samoja tuntemuksia. Kai ne siitä jotain nautintoa saa.
Se ei ole kyllä yhtään mukavaa. Ehkä tarkoitus on saada mut näyttämään huonommalta kuin olenkaan. ap
Olethan täällä tuhat kertaa rehvastellut, miten "suhteet menivät päällekäin" Micken ja poikaystävän kanssa. Sen lisäksi petit myös Micken vaimon ja heidän lapsensa. Jos joku on petturi, se olet sinä. Pakonomainen tarpeesi ruotia omaa seksielämääsi täällä tuntemattomien kanssa, ajautumisesi raiskatuksi (!) jne ei todellakaan anna sinusta LUOTETTAVAA kuvaa, vaan itsetuhoisen, epävakaan ja terapiaa tarvitsevan kuvan. Sinä vaikutat naiselta, jonka on pakko testata viehätysvoimaansa jatkuvasti. Olen täysin varma, että naimisiin ette ehdi, ennen kuin sinulla alkaa joku vanha suola/uusi kulta janottaa. Ja jos ehtisittekin, pettäisit poikakaveriasi vuoden sisällä.
Mutta kuten täällä on ennustettu, tässä telenovelassa seuraava jakso on: Muru raskaana, mutta kuka on isä?
Ensinnäkään en ole rehvastellut mistään. Olen muuten yhden kerran maininnut erovaiheesta. Joku muu sitä on toistellut. Suhteiden ristiin meno oli erovaihetta, ja mun kihlattuni tietää sen kyllä ja on samaa mieltä. Mä en ole pettänyt kenenkään vaimoa enkä lapsia. Kyllä se pettäjä oli mies, joka jätti kertomatta mulle avioliitostaan. En olisi ikinä suhteeseen ryhtynyt, jos olisin tiennyt, ja siihenhän mä sen lopetin. Se on ikivanha juttu, elämä on mennyt eteenpäin. Miten ihmeessä voit syyttää mun ajautuneen tilanteisiin? Sanotko sä kaikille naisille niin?
Mulla ei ole tarvetta testata viehätysvoimaani. Olen sitä tarpeeksi testannut nuorempana. Mun ei tarvitse viehättää enää ketään uutta henkilöä, omaani vain. Harmiksesi me olemme edelleen menossa naimisiin, ilman epäilyksiä. Sitten kun mä olen raskaana, mä tiedän, kuka on isä. Se on mun aviomieheni.
Samaistutkohan sä nyt petetyn vaimon asemaan ja siirrät vihasi minuun?
ap
Olethan täällä tuhat kertaa rehvastellut, miten "suhteet menivät päällekäin" Micken ja poikaystävän kanssa. Sen lisäksi petit myös Micken vaimon ja heidän lapsensa. Jos joku on petturi, se olet sinä. Pakonomainen tarpeesi ruotia omaa seksielämääsi täällä tuntemattomien kanssa, ajautumisesi raiskatuksi (!) jne ei todellakaan anna sinusta LUOTETTAVAA kuvaa, vaan itsetuhoisen, epävakaan ja terapiaa tarvitsevan kuvan. Sinä vaikutat naiselta, jonka on pakko testata viehätysvoimaansa jatkuvasti. Olen täysin varma, että naimisiin ette ehdi, ennen kuin sinulla alkaa joku vanha suola/uusi kulta janottaa. Ja jos ehtisittekin, pettäisit poikakaveriasi vuoden sisällä. Mutta kuten täällä on ennustettu, tässä telenovelassa seuraava jakso on: Muru raskaana, mutta kuka on isä?
saattaisi tunnistaa sen vähemmän mukavan puolen murusta jos näyttäisit sille mitä kaikkea olet pohtinut täällä, miten tylsää poikkikseis oli ja mitä kaikkea Micke oli verrattuna poikkikseesi.
ettet olisi ryhtynyt suhteeseen, jos olisit tiennyt Micken olevan naimisissa. Sinulla oli mahdollisuus selvittää asia, etkä selvittänyt. Suljit silmäsi tosiasioilta. Sinä annoit miehelle vielä senkin jälkeen kun hänen avioliittonsa oli jo selviö ja mies itsekin sen vahvistanut. Oisko ihan ollut se kamerapano silloin, että jäisi oikein messevät muistot.
Mitä taas huumausaineiden käyttämiseen tulee, niin minusta siinä on tasan kaksi kategorista ulottuvuutta. Joko niitä käyttää, tai ei käytä. Olet myöntänyt käyttäneesi, joten se kategoria on sillä selvä ja ilmeisesti sulhasesi käyttelee niitä vielä vähän sinua useammin. Ehkäpä voit ehdottaa äidillesi, että lisää kokaiinia hääkakkuun, tulee paremmat bileet.
Ja mun veikkaukseni tän telenovelan jatko-osaksi on, että häät todellakin järjestetään, mutta Micke tulee paikalle kännissä rähisemään ja tappelemaan sulhon kanssa, koska hän ei missään vaiheessa ole unohtanut Murua. Ehkä hän karjuu keskellä tanssilattiaa jättäneensä vaimonsa ja haluavansa Murun takaisin. Tai ehkäpä Muru on vielä viimeisen kerran polttareidensa yhteydessä maistellut makeaa elämää, joka sitten tulee ilmi tavalla tai toisella, koska Murun mokat tuntuvat räjähtävän aina käsiin. Mutta fiktiotahan tämä on koko stoori, joten siltä pohjalta näitä heittelen.
enpä olisi uskonut, että joskus sanon näin - että joinain iltoina mä valvon vain seksin takia. Vaikka se onkin ihanaa ja on mukava olla hetki yhdessä, niin silti. Mä tiedän, että tämä vaihe menee ohi, mutta silti ei aina huvita. Mun on tehnyt jo mieli purkaa tämä meidän sopimus, että mä olen enemmän kotona, ja mennä mun sinkkukavereitteni kanssa. Käynhän mä jonkin verran ja ne käy täällä, mutta mä en nauti olla yksin kotona. En ole sellainen ihminen. ap
Tee kotitöitä, ota töitä kotiin, lue, kutsu kavereita kylään, mutta älä miehiä! Ei miehiä. Siinä sulle käy huonosti ja teidän suhteelle.
Kukapa tyttö ei olisi kietonut isäänsä pikkusormen ympärille? Miten jonkun mieltä on voinut jäädä kaivelemaan, että mä pelkään kipua? Ei kai siitä kukaan nauti? Mulla oli tällainen harmiton ja mitätön aihe, häistä liikaa innostunut äiti. Ei sen pitänyt ketään loukata.
ap