Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko Ainut,jolla ei ole televisiota?

Vierailija
26.01.2024 |

Tai on siis sellainen vanha,jota en juuri avaa. Ei ole mikään HD telkku. En ole avannut kuukausiin

Katson ohjelmia kännykästä tai tabletilta. Pääosin kännykästä.

Mietin vain miten harvinaista tämä on kun kaikilla tuntuu olevan joku isompaakin isompi älytelkkari.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäharvinaista. Suunnilleen joka toinen mainostaa kuinka ei katso OLLENKAAN televisiota (mutta joltain näytöiltä kuitenkin netflixiä ja kaikkea muutakin mahdollista).

Vierailija
2/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko nimesi Ainut? Erikoinen nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epäharvinaista. Suunnilleen joka toinen mainostaa kuinka ei katso OLLENKAAN televisiota (mutta joltain näytöiltä kuitenkin netflixiä ja kaikkea muutakin mahdollista).

Juu. Kaikilla tutuilla kuitenkin on se iso telkkari, vaikka sitten katsoisivat siitä niitä netflixejä yms.

Vierailija
4/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko nimesi Ainut? Erikoinen nimi.

https://www.suomisanakirja.fi/ainut

Vierailija
5/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kaikilla tutuilla kuitenkin on se iso telkkari, vaikka sitten katsoisivat siitä niitä netflixejä yms.

Onhan sullakin telkkari? Vai koostako tässä nyt oli kyse? En ihan ymmärrä aloituksen pointtia.

Vierailija
6/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä itse ollenkaan ihmisiä, jotka tihrustaa jotain ohjelmia puhelimella! Jonkun lyhyen minuutin videon siitä jaksaa katsoa, mutta siihen jää. Tabletti sylissä riittävä ruudun koko. Mutta siinäkin ergonomia jonkun sarjan katsomiseen on huono. Tabletti pöydällä on jo parempi, mutta sitten täytyy itse asettua lähelle, että ruudun koko hyvä. Jossain sängyssä yöpöydällä toimii. Muuten kyllä katson suoratoistot ihan televisiosta!

Vierailija
7/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ainoa. 

Vierailija
8/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sulla sit telkkari ihan sama käytätkö vai et.

Vierailija
9/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenestroin telkun jo 15v sitten. Yllättävin vaikutus oli, että laihduin ja aloin keräämään naisia seuraani. No ei siitä sen enempää.

Vierailija
10/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sullakin telkkari? Vai koostako tässä nyt oli kyse? En ihan ymmärrä aloituksen pointtia.

Siis on telkkari mutta niin vanha ettei siinä näy oikein mitään. Ei siis ole HD ready tms. Viimeksi kun katselin sitä niin oli kamalaa pikselimössöä ja ikivanha digiboxi siinä kiinni. Ei saa siihen Bluetooth kuulokkeita tai mitään yhdistettyä.

Minulle vain huomautellaan,että miksi et osta telkkaria ja ei tee hyvää katsoa pieneltä ruudulta.

Ajattelin siis,että olenko tosiaan ainut eli ainoa,joka tuijottaa leffoja puhelimesta ja telkkariakin areenasta puhelimen kautta tai katsomoa.

Siitä oli kysymys.

-ap

Vierailija
11/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut telkkaria viiteen vuoteen enkä katso mitään sarjoja tai elokuvia, ei ole netflixejä tms. Youtubesta katson paljon videoita, se on minun "telkkarini".

Vierailija
12/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä itse ollenkaan ihmisiä, jotka tihrustaa jotain ohjelmia puhelimella! Jonkun lyhyen minuutin videon siitä jaksaa katsoa, mutta siihen jää. Tabletti sylissä riittävä ruudun koko. Mutta siinäkin ergonomia jonkun sarjan katsomiseen on huono. Tabletti pöydällä on jo parempi, mutta sitten täytyy itse asettua lähelle, että ruudun koko hyvä. Jossain sängyssä yöpöydällä toimii. Muuten kyllä katson suoratoistot ihan televisiosta!

Juuri tällaisia juttuja tarkoitin. Saan aina kuulla.

-ap

Eli ehkä olen ainoa.

Vierailija
13/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut telkkaria viiteen vuoteen enkä katso mitään sarjoja tai elokuvia, ei ole netflixejä tms. Youtubesta katson paljon videoita, se on minun "telkkarini".

Millä alustalla katsot YouTubea? TietoKoneella vai kännykällä tms.?

Vierailija
14/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä alustalla katsot YouTubea? TietoKoneella vai kännykällä tms.?

Useimmiten tietokoneella, mutta joskus harvoin myös kännykällä.

Vierailija
15/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kaksi henkilöä joilla ei ole televisiota. Eivät he myöskään katso mitään älylaitteilta. Toisella on sentään läppäri jolla hoitaa vain pankkiasioita ja lukee sähköpostit. Toisella ei, vaan hän hoitaa asiansa konttoreissa paikan päällä.

Molemmat ovat yli 70-vuotiaita ja syy televiottomuuteen on se, että he ovat pudonneet teknisen kehityksen kelkasta ajat sitten. 

Olen luvannut auttaa television hankkimisessa ja asennuksessa mutta ei, jääräpäisesti kieltäytyvät. Näin siinä käy joillekin vanhetessa. Itse olen vähän alle 60 ja ole päättänyt roikkua kynsin hampain kehityksessä kiinni.

Vierailija
16/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisia juttuja tarkoitin. Saan aina kuulla.

-ap

Eli ehkä olen ainoa.

Kyllähän siinä menettää kaiken visuaalisuuden ja jos ilman kuulokkeita, niin musiikin siitä tv-sarjasta. Hyvä kun edes näyttelijöiden roolihahmoja kaikista kohtauksista saa selvää, jos puhelimen pienellä ruudulla tihrustaa. Elokuvissa tilanne yleensä vielä pahempi.

Jos totuttelee itsensä huonoon, niin kyllähän sitä alkaa sietämään, kun ei ole enää oikein kokemusta, mikä se normaali laatu on.

Vierailija
17/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanlainen. Luovuin telkkarista 12v sitten. Ei ole myöskään mitään suoratoistopalveluita. Läppäriltä katson muutaman youtubevideon päivässä ja Areenasta katson luonto-ohjelmat. 

Vierailija
18/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson kanssa youtubea eniten. Katson sitä telkkarista. On Netflix ja muuta mutta ei niistä useinkaan löydä haluamaansa. 

Vierailija
19/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä