Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!

Vierailija
21.10.2012 |

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Kommentit (253)

Vierailija
201/253 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin taas tänne ja vastasin kilttinä tyttönä kysymykseen. Vähän väsyttää. Mitä mä kerron? ap

joita sulla tuntuu riittävän.

Vierailija
202/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina siihen asti, kunnes telkkarin ollessa päällä ruutuun lävähti yksi mun entinen hetken seuralainen. Pöh. Sitten piti muka alkaa taas lukea (ei Aku Ankkaa vaan ammattikirjallisuutta). No, ehkä tämä tästä. Joka tapauksessa kaikki kulminoituu epävarmuuteen. Mä sanoinkin miehelle, että se on nyt pieni poika eikä käyttäydy aikuismaisesti. Ehkä sekin oli virhe.

ap

Keskustelut käynnissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/253 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut aika vilkas seksielämä ennekuin tapasin miestäni, en halunnut seurustella, mutta en myöskään elää selibaatissa, joten kyllähän niitä miehiä kertyi kymmenen vuoden aikana.

Ollaan joskus miehen kanssa puhuttu siitä monenko kanssa ollaan oltu, ja tiedän että miestä tietyllä tasolla häiritsee taustani.

Ei niin paljon kuitenkaan etteikö hän rakastaiis minua.

En ole kuitenkaan ikinä ollut kenenkään hänen tuttunsa kanssa. Jos ollaan illanvietossa törmätty johonkin mun tuttuun kenen kanssa olen sängyssä viettänyt aikaa, en ole nähnyt syytä kertoa että olen sen kanssa ollut.

Pointtini on kuitenkin se, että vaikka miehesi rakastaakin sinua, niin taustanne on sellainen että voisit yrittää ymmärtää että miestä saattaa ihan oikeasti nyt häiritä kaikki mitä on ollut.

Jos mies olisi ollut aktiivisempi eroaja keväällä, ja jättänyt sinut toisen kanssa, miltä sinusta tuntuisi?

Sinä olit mustis kun mies oli salikäynnin käynyt kahvilla entisen naisystävän kanssa, ja miehelle pitäisi olla ookoo että kaverisi, entinen panosi, makoilee sängyllänne?

Sinulla on aika paljon tekemistä että löydät sen kultaisen keskitien, ei sinun tule olla mikään tahdoton ovimatto joka pysyttelee kotona miehen tahdosta ja hyvittelee kiukuttelua seksillä, mutta et voi myöskään olla täysin ajattelematta mitä miehesi mahtaa eri asioista ajatella, miten tulkitsee eri tilanteita.

Jos nyt tästä selostuksesta otti edes mitään selkoa....

Vierailija
204/253 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut aika vilkas seksielämä ennekuin tapasin miestäni, en halunnut seurustella, mutta en myöskään elää selibaatissa, joten kyllähän niitä miehiä kertyi kymmenen vuoden aikana. Ollaan joskus miehen kanssa puhuttu siitä monenko kanssa ollaan oltu, ja tiedän että miestä tietyllä tasolla häiritsee taustani. Ei niin paljon kuitenkaan etteikö hän rakastaiis minua. En ole kuitenkaan ikinä ollut kenenkään hänen tuttunsa kanssa. Jos ollaan illanvietossa törmätty johonkin mun tuttuun kenen kanssa olen sängyssä viettänyt aikaa, en ole nähnyt syytä kertoa että olen sen kanssa ollut. Pointtini on kuitenkin se, että vaikka miehesi rakastaakin sinua, niin taustanne on sellainen että voisit yrittää ymmärtää että miestä saattaa ihan oikeasti nyt häiritä kaikki mitä on ollut. Jos mies olisi ollut aktiivisempi eroaja keväällä, ja jättänyt sinut toisen kanssa, miltä sinusta tuntuisi? Sinä olit mustis kun mies oli salikäynnin käynyt kahvilla entisen naisystävän kanssa, ja miehelle pitäisi olla ookoo että kaverisi, entinen panosi, makoilee sängyllänne? Sinulla on aika paljon tekemistä että löydät sen kultaisen keskitien, ei sinun tule olla mikään tahdoton ovimatto joka pysyttelee kotona miehen tahdosta ja hyvittelee kiukuttelua seksillä, mutta et voi myöskään olla täysin ajattelematta mitä miehesi mahtaa eri asioista ajatella, miten tulkitsee eri tilanteita. Jos nyt tästä selostuksesta otti edes mitään selkoa....

En oikein ymmärrä minkä takia murun pitää aina muistaa muistuttaa, että tuonkin kanssa olen maannut/seurustellut. Tekeekö hän sitä ainoastaan av:llä vaiko myös oikeassa elämässä poikaystävän kanssa. Kyllä se syö, jos jatkuvasti muistutellaan niistä muista kumppaneista.

Vierailija
205/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin, että olemme hetken yksinämme ja mietimme asioita. Nyt kun on koko ajan liian vähän yhteistä aikaa ja ikävä eikä tämä tilanne ole se normaali. Mun kihlattuni on siis poissa kotoa huomiseen asti.

En mä oikein pysty ajattelemaan mitään, kun mua itkettää se, että me ollaan vapaaehtoisesti erossa. Jos mies ei tule huomenna takaisin, tarkoittaa se vain yhtä asiaa. Ei meidän ole tarkoitus miettiä jäämistä tai eroa vaan omia odotuksia, mutta silti tämä ei ole mukavaa.

En halunnut edes lähteä kavereitten kanssa mihinkään näillä punaisilla silmillä. Ihan vähän aikaa sitten kaikki oli niin hyvin. Ja niin on nytkin. Mä en tajua.

ap

Vierailija
206/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet tajua.

Mutta pahoillani tilanteesta.

Vierailija
207/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sinusta niin, että kuka tahansa osaisi elääkin paremmin mun kihlattuni kanssa? Mä en tiedä, mitä mä teen väärin, en todellakaan.

Mulla on ensi viikolla hääpuvun sovitus ja muutakin sovittuna. Paska.

ap

ettet tajua. Mutta pahoillani tilanteesta.

Vierailija
208/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan oli suurempi juttu kihlatullesi kui luuletkaan!

Ja hänkään ei varmaan halua myöntää että teki virheen kun kosi, kun on huomannut että tuo kevät ottikin kovemmalle kuin luulikaan, kun nyt ei voi luottaa suhun ollenkaan.

Vierailija
209/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita naisia. Ja minuun voi luottaa, tästä loppuelämän ajan! Mä vain en tiedä, miten mä saan sen nyt perille.

ap

nyt vaan oli suurempi juttu kihlatullesi kui luuletkaan! Ja hänkään ei varmaan halua myöntää että teki virheen kun kosi, kun on huomannut että tuo kevät ottikin kovemmalle kuin luulikaan, kun nyt ei voi luottaa suhun ollenkaan.

Vierailija
210/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita naisia. Ja minuun voi luottaa, tästä loppuelämän ajan! Mä vain en tiedä, miten mä saan sen nyt perille.

ap

nyt vaan oli suurempi juttu kihlatullesi kui luuletkaan! Ja hänkään ei varmaan halua myöntää että teki virheen kun kosi, kun on huomannut että tuo kevät ottikin kovemmalle kuin luulikaan, kun nyt ei voi luottaa suhun ollenkaan.

ja kiinnostus muita naisia kohtaan se lopullinen niitti suhteessanne keväällä?

Ei, vaan sun kiinnostus toista miestä kohtaan.

See the difference?

Joskus mokaa niin perusteellisesti, tahtomattaan, että asiaa ei voi korjata.

Vierailija
211/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se en ollut minä, joka hakeutui aina lähelle. Me oltiin koko ajan ystäviä ja kun mä olin "vapaa", poikaystäväni alkoi viettää öitä mun luonani, ensin ystävänä, sitten taas enemmän. Hän halusi mut takaisin. Mä olin se varovaisempi ja hän varmempi ja innokkaampi. Siksi mä en ymmärrä. En mä ole luonut teoillani epävarmuutta. Ei pitäisi olla mitään syytä. Ei hän häiden perumisesta ole puhunut vaan tästä meidän "olemisesta".

ap

muita naisia. Ja minuun voi luottaa, tästä loppuelämän ajan! Mä vain en tiedä, miten mä saan sen nyt perille. ap

ja kiinnostus muita naisia kohtaan se lopullinen niitti suhteessanne keväällä? Ei, vaan sun kiinnostus toista miestä kohtaan. See the difference? Joskus mokaa niin perusteellisesti, tahtomattaan, että asiaa ei voi korjata.

Vierailija
212/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se en ollut minä, joka hakeutui aina lähelle. Me oltiin koko ajan ystäviä ja kun mä olin "vapaa", poikaystäväni alkoi viettää öitä mun luonani, ensin ystävänä, sitten taas enemmän. Hän halusi mut takaisin. Mä olin se varovaisempi ja hän varmempi ja innokkaampi. Siksi mä en ymmärrä. En mä ole luonut teoillani epävarmuutta. Ei pitäisi olla mitään syytä. Ei hän häiden perumisesta ole puhunut vaan tästä meidän "olemisesta".

ap

muita naisia. Ja minuun voi luottaa, tästä loppuelämän ajan! Mä vain en tiedä, miten mä saan sen nyt perille. ap

ja kiinnostus muita naisia kohtaan se lopullinen niitti suhteessanne keväällä? Ei, vaan sun kiinnostus toista miestä kohtaan. See the difference? Joskus mokaa niin perusteellisesti, tahtomattaan, että asiaa ei voi korjata.

pitäisi kirjoittaa, mitä sanoja käyttää jotta saisi sinulle väännettyä mitä tarkoittaa.

Mies on huomannut että teki virheen, halusi sinut takaisin, mutta huomaa että on epävarma kuitenkaan, eikä tiedä voiko sinuun luottaa, pelkää että satutat taas.

Kaverinsa kertoo että suuteli sua sohvallanne.

Hän tulee kotiin, ja sängyllänne makaa mies.

Käyt kaveria tapaamassa, ja kahvilaan tuleekin Micke.

Micke tekstailee sinulle.

menneisyys ei jätä rauhaan, miehesi täytyy joka oppia elämään sen kanssa, tai epäillä sinua jatkossakin.

Hän haluaa pitää sinua kotona, jott tietäisi missä olet, haluaa hallita sinua.

Sinä et pysty elämään näin, haluat olla vapaa tekemään mitä tahansa milloin tahansa.

Ja toki, suhteessakin voi olla vapaa kunhan luottamusta löytyy, mutta teillä ei ole sitä.

Vierailija
213/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosimista ja yhteenpaluuta virheenä! Miksi hän sitten olisi kosinut? Tilanne on ollut vain nyt tällainen, kun miehen on oltava enemmän poissa kotoa.

Saat kuulostamaan siltä, että minä olisin aiheuttanut ja tehnyt kaiken tuon. En tehnyt. No, sen ystävän toin meille, mutta saahan ystäviä olla. Enkä mä halua olla vapaa tekemään mitä tahansa. Mieluiten mä olisin mieheni kanssa yhdessä. Ja kun mä lupaan, mun sanaani voi luottaa ja siihen pitää luottaa. En ole koskaan pettänyt lupaustani hänelle enkä aio sitä koskaan tehdäkään. Mä en vain ole nyt varma, miten mä sen vakuutan.

ap

pitäisi kirjoittaa, mitä sanoja käyttää jotta saisi sinulle väännettyä mitä tarkoittaa.

Mies on huomannut että teki virheen, halusi sinut takaisin, mutta huomaa että on epävarma kuitenkaan, eikä tiedä voiko sinuun luottaa, pelkää että satutat taas.

Kaverinsa kertoo että suuteli sua sohvallanne.

Hän tulee kotiin, ja sängyllänne makaa mies.

Käyt kaveria tapaamassa, ja kahvilaan tuleekin Micke.

Micke tekstailee sinulle.

menneisyys ei jätä rauhaan, miehesi täytyy joka oppia elämään sen kanssa, tai epäillä sinua jatkossakin.

Hän haluaa pitää sinua kotona, jott tietäisi missä olet, haluaa hallita sinua.

Sinä et pysty elämään näin, haluat olla vapaa tekemään mitä tahansa milloin tahansa.

Ja toki, suhteessakin voi olla vapaa kunhan luottamusta löytyy, mutta teillä ei ole sitä.

Vierailija
214/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
215/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin itse litomaan suhteesta.

Ihan sen takia että mies haluaa sun olevan kotona kokoajan,se kielii luottamuksenpuutteesta ja sairaalloiselta mustasukkaisuudelta.

Miksi sun keväinen olisi vakavampi kuin hänen naisseikkailunsa?

Vierailija
216/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäile mun pettäneen, mutta joo, haluaa, että mä olen enemmän kotona. Ehkä mun suhteeni oli vakavampi, koska meidän suhde joutui katkolle sen miehen takia. En voi olla varma, olisiko niin käynyt muutenkin. Siinä ymmärrän häntä. Mun tehtäväni olisi vakuuttaa kihlattuni siitä, että mä tiedän tehneeni virheen enkä aio koskaan enää tehdä mitään sellaista. Mä vain en tiedä, miten mä teen sen tässä hetkessä.

ap

lähtisin itse litomaan suhteesta. Ihan sen takia että mies haluaa sun olevan kotona kokoajan,se kielii luottamuksenpuutteesta ja sairaalloiselta mustasukkaisuudelta. Miksi sun keväinen olisi vakavampi kuin hänen naisseikkailunsa?

Vierailija
217/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hyväksyisit tosiasian että sinä mokasit. Sinä kyllästyit tasaiseen arkeen.

Sinä halusit jännitystä elämään, kun ei kipinöinyt enää suhteessanne.

Sinä löysit jännittävämpää seuraa.

Poikaystäväsi, jonka kanssa et halunnut enää olla koska elämänne yhdessä oli tylsää, pani muita ja poti ikävää.

Oli iloinen kun olitkin taas vapaa, ja halusi takaisin siihen arkeen, jota sinä olit hylännyt.

Vakuutti sinua että tämä kannattaa, ja kosi koska halusi jakaa elämäänsä kanssasi.

Huomasi kuitenkin, että keväinen oli kovempi isku kuin oli kuvitellutkaan.

Ei tiedä itsekään miten siihen suhtautua.

Olet taas täällä valittanut miten kihlattu on paljon poissa, et halua olla yksin, on sitä ja tätä.

Kihlattusi on varmaan huomannut että olet tyytymätön.

Epäilee ehkä että miten sitten avioelämä, kun ei olekaan ruusuilla tanssimista, ei voi viihdyttää sinua koko ajan.

Riittääkö hän sinulle, kun ei keväälläkään riittänyt?

Miten käy jatkossa?

Pelkää että hätiköi kun kosi.

Ei tiedä miten myöntää että ehkä oli virhe.

Rakastaa, ei halua satuttaa, mutta ei tiedä mitä tehdä kun ei tiedä voiko luottaa.

Löytyykö muualta kuitenkin joku muu johon voi arjessa luottaa?

Vierailija
218/253 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä olisi uskonut, että joskus sanon näin - että joinain iltoina mä valvon vain seksin takia. Vaikka se onkin ihanaa ja on mukava olla hetki yhdessä, niin silti. Mä tiedän, että tämä vaihe menee ohi, mutta silti ei aina huvita. Mun on tehnyt jo mieli purkaa tämä meidän sopimus, että mä olen enemmän kotona, ja mennä mun sinkkukavereitteni kanssa. Käynhän mä jonkin verran ja ne käy täällä, mutta mä en nauti olla yksin kotona. En ole sellainen ihminen. ap

Mitäs sitten tehdään kun ei kotielämä maistu? Varmaan siihen on pätevä syy että poikkis pitää sut mieluummin kotona poissa houkutuksista. Hyvä esimerkki viime keväästä.

Vierailija
219/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muru sen sun sukupuolitaudin kanssa, joko on antibiootit purreet? Onko se sulhosi kaveri bestmanina, se siis kenen kanssa parittelit sohvalla?

Vierailija
220/253 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vain oli yllätys, että tällainen jakso tulee elämään heti, kun me ollaan menty kihloihin ja muutettu virallisesti yhteen. Mä tiedän, että se menee ohi, mutta kyllähän se kyllästyttää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä