Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ihmetyttää tämä low effort -keskustelu

Vierailija
01.04.2026 |

Ei minulle ainakaan yksikään nettideittailulla varsinkaan tapaamani mies ikinä ole "high effort", alussa varsinkaan. Minusta se on ihan luonnollista, kun ei vielä tunneta, ja ei olla kenties edes tavattukaan, eli todellista kiinnostustakaan ei vielä ole. Niin sitten olisi muka naisena jotenkin väärin tyytyä vaikka kävely- ja kahvittelutreffeihin? Itse pidän sitä kohteliaana eleenä ja kiinnostuksen osoituksena, jos mies vaikka deittiäpin kautta treffeillä sitten tarjoaa kahvin. Ja muuten: ainoa tapaamani "high effort" mies paljastui pidemmän tutustumisen jälkeen narsistiksi, josta oli vaikea päästä eroon. 

Mielipiteitä? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä lähteä tapaamaan ihmistä josta ei ole mitenkään kiinnostunut? Olisi viimeiset treffit jos mies sanoo että vien sinut nyt vaan kävelylle kun ei tuota kiinnostusta ole oikein vielä syntynyt :D joo bye.

Vierailija
2/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin nykyajan 'high/low value' ihmiset, alfat/betat ym. paska. Nuorten kotkotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi treffit Bilteman kahvilassa ei käy naisille? Olen kuitenkin nähnyt usein yksinäisiä naisia ostavan sieltä 1 euron Hot Dogeja.

Vierailija
4/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ensimmäisellä tapaamisella testataan kemia. Sen näkee vasta livenä. Siksi minusta "low effort" treffit käyvät. Jos itse tai mies huomaa tavatessa, että todellista kiinnostusta ei ole, low effort treffit voi päättää kohteliaasti ja matalalla kynnyksellä. Minusta olisi kiusallista mennä vaikka pitkälle illalliselle miehen kanssa, josta huomaan heti että ei minua yhtään kiinostakkaan, ja "antaa" hänen maksaa. Tai myös istua tuollaisilla treffeillä miehen kanssa josta huomaan että minä en livenä kiinnostakaan häntä.

Ap 

5/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain kerran törmännyt high effort  -mieheen.  Mentiin treffeille hienoon ja kalliiseen ravintolaan. Elettiin 1980-luvun alkuvuosia ja yleensä miehet ehdotti just jotain kävelyä tai ehkä leffassa käyntiä. Jälkiruuan aikaan tämä high effort sai sitten sanotuksi,  että haluaisi mun isän firmaan töihin 🤣 Onneksi mulla oli mukana tarpeeksi rahaa,  että sain maksettua omat sapuskani itse.  Toisia treffejä tän tyypin kanssa ei tullut.

Vierailija
6/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit on ihan okei, mutta treffien idea ylipäätään on tehdä jotain kivaa ja erityistä. Räntäsateessa tallustelu ei sitä ole.

Vierailija
7/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kahvi-, kalja- tai kävelytreffit juuri ole niitä yleisimpiä ensitreffitapoja Suomessa ja muu turhaa hössöttämistä?

Vierailija
8/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit on tylsiä. 

Vierailija
9/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mä olen vain kerran törmännyt high effort  -mieheen.  Mentiin treffeille hienoon ja kalliiseen ravintolaan. Elettiin 1980-luvun alkuvuosia ja yleensä miehet ehdotti just jotain kävelyä tai ehkä leffassa käyntiä. Jälkiruuan aikaan tämä high effort sai sitten sanotuksi,  että haluaisi mun isän firmaan töihin 🤣 Onneksi mulla oli mukana tarpeeksi rahaa,  että sain maksettua omat sapuskani itse.  Toisia treffejä tän tyypin kanssa ei tullut.

Mutta ottiko isäsi sen töihin?

Vierailija
10/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on low effort treffit? Minusta Biltemanin tai Ikean kahvilassa käynti edustaisi huonoa makua jos ei oikeasti ole noissa kaupoissa ostoksilla ja tulee nälkä tai kahville tarve. Tuollaisille mua ei saisi mutta kävelylle toki ja siinä kävelyn lomassa pienelle kahville. Voin maksaa oman kahvini myös, mutta olisin iloinen jos mies edes kahvin tarjoaisi, sehän maksaa alle 5€.

Vierailija
11/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on low effort treffit? Minusta Biltemanin tai Ikean kahvilassa käynti edustaisi huonoa makua jos ei oikeasti ole noissa kaupoissa ostoksilla ja tulee nälkä tai kahville tarve. Tuollaisille mua ei saisi mutta kävelylle toki ja siinä kävelyn lomassa pienelle kahville. Voin maksaa oman kahvini myös, mutta olisin iloinen jos mies edes kahvin tarjoaisi, sehän maksaa alle 5€.

Minä tykkään käy yksinkin Biltemassa nyt keväällä katsomassa mitä sieltä voisi ostaa halvalla. Treffit voisi järjestää siinä samalla reissulla.

Vierailija
12/12 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut todella nössöt miehet haluaa kävelytreffit. Kuulemma kahvilaan meno jännittää liikaa ja kävely on rennompaa. Itse olen sitä mieltä että jos mies on niin nössö ettei uskalla edes kahvilaan mennä, se on jo liian ujo mies minulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme