Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!

Vierailija
21.10.2012 |

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Kommentit (253)

Vierailija
221/253 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vain oli yllätys, että tällainen jakso tulee elämään heti, kun me ollaan menty kihloihin ja muutettu virallisesti yhteen. Mä tiedän, että se menee ohi, mutta kyllähän se kyllästyttää. ap

Mitä muru tekeekään kun kyllästyttää?

Vierailija
222/253 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen rientäessä. Olen noin periaatteessa aina ollut valintojasi vastaan, miutta et kuitenkaan ole mikään kakara, jota voi pitää kotiarestissa. Kerjäät itsellesi ongelmia valitsemalla alistavia miehiä yksi toisensa jälkeen. Sitten kiukuttelet(aivan normaalia), kadut ja hyvittelet, vaikka poikaystäväsi tässä on täysi urpo.

Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru osaa manipuloida kyynelillä isukkia! Och pappa betalar.

Aiemminhan muru kirjoitteli, kuinka on itkenyt kuin lapsi jotain nyrjähtänyttä nilkkaa, eikä kestä kipua ja haluaa siksi rahalla sektion, jos tulee raskaaksi...

Vitsi kun muru on niin ihqu, ihan kuin tosielämän prinsessa.

Kiitos.

Vierailija
224/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru osaa manipuloida kyynelillä isukkia! Och pappa betalar. Aiemminhan muru kirjoitteli, kuinka on itkenyt kuin lapsi jotain nyrjähtänyttä nilkkaa, eikä kestä kipua ja haluaa siksi rahalla sektion, jos tulee raskaaksi... Vitsi kun muru on niin ihqu, ihan kuin tosielämän prinsessa. Kiitos.

Pitääkö oikein väkisin vääntää haukuttavaa , kun ei meinaa muuten löytyä syytä? Monikin aikuinen pelkää kipua. Minäkin itkin synnytyksessä.

Vierailija
225/253 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellainen tunne, että mä olen velkaa sen, että mä pidän miehen rauhallisena, kaiken jälkeen. Sittenhän me ollaan taas enemmän yhdessä, kun tämä jakso on ohi. Mä olen aikaisemmin ollut aika hallitseva osapuoli, kai.

Mun kihlattuni sanoo, että hän haluaa, että mä teen meille kodin, eikä se onnistu, jos mä elän niin kuin ennenkin. Hän varoitti, että Anssi Kela tekee musta laulun, jos mä en rauhoitu.

ap

toisen rientäessä. Olen noin periaatteessa aina ollut valintojasi vastaan, miutta et kuitenkaan ole mikään kakara, jota voi pitää kotiarestissa. Kerjäät itsellesi ongelmia valitsemalla alistavia miehiä yksi toisensa jälkeen. Sitten kiukuttelet(aivan normaalia), kadut ja hyvittelet, vaikka poikaystäväsi tässä on täysi urpo. Ei mulla muuta.

Vierailija
226/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin pääsee vuotamaan palstalle, että on rikkaasta perheestä ja osaa kietoa isänsä sormensa ympärille.

Monikaan muu palstailija ei olisi vastaavassa "ongelmassa" viitsinyt/kehdannut tuoda näitä seikkoja ketjuun mukaan.

Vierailija
227/253 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen rientäessä. Olen noin periaatteessa aina ollut valintojasi vastaan, miutta et kuitenkaan ole mikään kakara, jota voi pitää kotiarestissa. Kerjäät itsellesi ongelmia valitsemalla alistavia miehiä yksi toisensa jälkeen. Sitten kiukuttelet(aivan normaalia), kadut ja hyvittelet, vaikka poikaystäväsi tässä on täysi urpo. Ei mulla muuta.

Vierailija
228/253 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellainen tunne, että mä olen velkaa sen, että mä pidän miehen rauhallisena, kaiken jälkeen. Sittenhän me ollaan taas enemmän yhdessä, kun tämä jakso on ohi. Mä olen aikaisemmin ollut aika hallitseva osapuoli, kai. Mun kihlattuni sanoo, että hän haluaa, että mä teen meille kodin, eikä se onnistu, jos mä elän niin kuin ennenkin. Hän varoitti, että Anssi Kela tekee musta laulun, jos mä en rauhoitu. ap

Vierailija
229/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasin rakasta ihmistä ja kävin itse tosi syvällä. Jälkiä korjailen vieläkin.

Voi olla, että epävarmuus on tullut kihlatulleni uutena tunteena, ilman uutta syytä. Sen tunteen mä haluaisin häivyttää.

Mä en ole varsinaisesti tyytymätön, vaan mulla on ikävä, mutta ehkä se näyttää tyytymättömyydeltä. Meidän kuherruskuukausi katkesi aika äkkiä. Tämänhetkinen tilanne ei jatku enää kauan. En voi nyt tässä kertoa, miksi nyt on näin.

Mä todella toivon, että hän ei pidä meidän suhdetta virheenä. Tiedän, että hän rakastaa mua. Hänen pitäisi ymmärtää, että juuri minä olen se, johon hän voi luottaa. Mä olen läksyni oppinut enkä aio toistaa virhettäni. Enkä edes halua. Mä haluan tämän.

ap

Mitä jos hyväksyisit tosiasian että sinä mokasit. Sinä kyllästyit tasaiseen arkeen. Sinä halusit jännitystä elämään, kun ei kipinöinyt enää suhteessanne. Sinä löysit jännittävämpää seuraa. Poikaystäväsi, jonka kanssa et halunnut enää olla koska elämänne yhdessä oli tylsää, pani muita ja poti ikävää. Oli iloinen kun olitkin taas vapaa, ja halusi takaisin siihen arkeen, jota sinä olit hylännyt. Vakuutti sinua että tämä kannattaa, ja kosi koska halusi jakaa elämäänsä kanssasi. Huomasi kuitenkin, että keväinen oli kovempi isku kuin oli kuvitellutkaan. Ei tiedä itsekään miten siihen suhtautua. Olet taas täällä valittanut miten kihlattu on paljon poissa, et halua olla yksin, on sitä ja tätä. Kihlattusi on varmaan huomannut että olet tyytymätön. Epäilee ehkä että miten sitten avioelämä, kun ei olekaan ruusuilla tanssimista, ei voi viihdyttää sinua koko ajan. Riittääkö hän sinulle, kun ei keväälläkään riittänyt? Miten käy jatkossa? Pelkää että hätiköi kun kosi. Ei tiedä miten myöntää että ehkä oli virhe. Rakastaa, ei halua satuttaa, mutta ei tiedä mitä tehdä kun ei tiedä voiko luottaa. Löytyykö muualta kuitenkin joku muu johon voi arjessa luottaa?

Vierailija
230/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiat ainakaan paremmiksi muutu vatvomalla. Mä tiedän, mitä haluan, mun ei tarvitse sitä miettiä.

ap

Vierailija
231/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehäät olisi loistoidea. Mukavaa, että joku palaa vielä alkuperäiseen aiheeseen.

ap

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Helposti! Jos ei rauhoitu niin häät perutaan :) Tai sitten pidätte valehäät, ei se äiti monesti jaksa valehäitä viettää! vielä kun vaihdat sulhasta useasti.

Vierailija
232/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat kihlatun ymmärtämään että sinä ymmärrät ehkä mahdollisesti vihdoinkin miksi hän kokee ettei pysty sinuun täysin luottamaan.

Miten saat kihlatun ymmärtämään että haluat ansaita luottamuksen taas, mutta että et voi istua yksin kotona sen takia.

Miten saat kihlatun ymmärtämään että tulet pysymään kihlattusi rinnalla, tapahtui mitä tahansa, että olet ymmärtänyt että mokasit, että olit heittämässä pois jotain arvokasta, ettet ikinä enää vaarantaisi suhdettanne koska sinä olet huomannut että se on tärkeintä elämässäsi.

Ja miten etenette, jos mies ei vaan kuitenkaan pysty suhun luottamaan....

Vierailija
233/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollut sängyssä julkkisten kanssa? kenen?

Vierailija
234/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä muutin mieleni. Mä laitan nyt ripsivärit ja huulipunat ja lähden tapaamaan kavereita. En pysty nyt olemaan täällä. Huomenna on taas uusi päivä, toivottavasti parempi.

ap

Miten saat kihlatun ymmärtämään että sinä ymmärrät ehkä mahdollisesti vihdoinkin miksi hän kokee ettei pysty sinuun täysin luottamaan. Miten saat kihlatun ymmärtämään että haluat ansaita luottamuksen taas, mutta että et voi istua yksin kotona sen takia. Miten saat kihlatun ymmärtämään että tulet pysymään kihlattusi rinnalla, tapahtui mitä tahansa, että olet ymmärtänyt että mokasit, että olit heittämässä pois jotain arvokasta, ettet ikinä enää vaarantaisi suhdettanne koska sinä olet huomannut että se on tärkeintä elämässäsi. Ja miten etenette, jos mies ei vaan kuitenkaan pysty suhun luottamaan....

Vierailija
235/253 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minkään realityjulkkisten. Nimiä en kerro, tietenkään. Se on heidän yksityisasiansa, kenen kainalossa he ovat lämmitteet.

ap

Ootko ollut sängyssä julkkisten kanssa? kenen?

Vierailija
236/253 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
237/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en keksi otsikkoa"

Oli kihlatun jkanssa ongelmia, hän lähti pois selvittämään ajatuksiaan.

Minä lähdin kavereiden kanssa baariin kun en jaksanut kotona istua miettimässä miten korjata tilannetta, olin jo itkenyt tarpeeksi.

Baarissa törmäsin tuttuun mieheen, se tuli meidän pöytään istumaan, ja juteltiin niitä näitä.

Hän oli aika humalassa, ja kun kerroin että nyt on mennyt vähän huonosti hän otti sen vissiin flirttina koska suuteli minua yhtäkkiä.

Samassa huomasin että kihlattunikin oli tullut samaan baariin, ja oli nöhnyt kaiken!

Miten saan hänet uskomaan että minä en tehnyt mitään!?"

Vierailija
238/253 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mamma maksaa häät, mamma saa päättä vieraat. Jos ei maksa, niin hääpari päättää ketä kutsuu.

Vierailija
239/253 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mamma maksaa häät, mamma saa päättä vieraat. Jos ei maksa, niin hääpari päättää ketä kutsuu.

Vierailija
240/253 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin pääsee vuotamaan palstalle, että on rikkaasta perheestä ja osaa kietoa isänsä sormensa ympärille. Monikaan muu palstailija ei olisi vastaavassa "ongelmassa" viitsinyt/kehdannut tuoda näitä seikkoja ketjuun mukaan.

Eihän se ikinä leuhki vaan toteaa. Ei varmaan edes tajua että ei kaikilla ole samanlaiset olosuhteet. Ns kultalusikka perseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme