Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!

Vierailija
21.10.2012 |

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Kommentit (253)

Vierailija
161/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies mököttää?

Vai mies ylipuhuu antamaan paljaalla, sinä suostut ja pelkäät koko ajan että käy vahinko?

Hieno perusta avioliitolla kummin päin tahansa.

Anna pyllyä, mies voi vetää paljaalla ja sun ei tartte pelätä raskaaksi tulemista.

Win-win.

Vierailija
162/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt sentään avioliittoa määritä.Se on vähän isompi asia kuin joku hetkellinen juttu.

Tuo sun ehdotus: kiitos EI.

ap

ja mies mököttää? Vai mies ylipuhuu antamaan paljaalla, sinä suostut ja pelkäät koko ajan että käy vahinko? Hieno perusta avioliitolla kummin päin tahansa. Anna pyllyä, mies voi vetää paljaalla ja sun ei tartte pelätä raskaaksi tulemista. Win-win.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"unohtaa" kortsun, tai että pitäisi keskeyttää ennen laukeemista?

Aikamoista pelleilyä tosiaan.

No, fiksulla murulla fiksu mies, match made in heaven.

Vierailija
164/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla rauhassa sitten kun ei tunne pakottavaa tarvetta levitellä juttujaan tänne.

Sekö on ajojahdille hyväksyttävä syy että kirjoittaa asioitaan tänne? Selvä, tosi aikuista käytöstä.

Vierailija
165/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies on aina niin fiksu ja järkevä. Paitsi tässä nyt. Hän tosin on vähän pidemmällä tässä meidän suhteessa; mä haluan ensin olla jonkin aikaa naimisissa ja ns. rauhoittua arkeen.

ap

Vierailija
166/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt sentään avioliittoa määritä.Se on vähän isompi asia kuin joku hetkellinen juttu. Tuo sun ehdotus: kiitos EI. ap

ja mies mököttää? Vai mies ylipuhuu antamaan paljaalla, sinä suostut ja pelkäät koko ajan että käy vahinko? Hieno perusta avioliitolla kummin päin tahansa. Anna pyllyä, mies voi vetää paljaalla ja sun ei tartte pelätä raskaaksi tulemista. Win-win.

Vierailija
167/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä silloin yksi päivä lepyttelit kihlattusi kun olit kiukutellut?

Vierailija
168/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin tietysti anteeksi tuittuiluani. Ja mies kuin mies heltyy ja lakkaa mököttämästä, kun saa istahtaa raskaan päivän jälkeen sohvalle ja nainen käy hänen eteensä matolle hoivaamaan. Ei siihen montaa minuuttia tarvita :)

ap

Miten sä silloin yksi päivä lepyttelit kihlattusi kun olit kiukutellut?

Vierailija
169/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siis tarkoitat hoivaamisella?

Vierailija
170/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jalkahierontaa, veikkaan suikkelia.

Vierailija
171/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muru hiero kenenkään varpaita. Suihinotto on enemmän murun alaa. On varmaan taitava kun on paljon treenannut.

Vierailija
172/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

tai jalkahierontaa, veikkaan suikkelia.

Vierailija
173/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämatkalle me mennään jonnekin, missä on turkoosia ja valkoista. Morsiusneidot on mun hyviä ystäviäni, mutta en ole sälyttänyt heille mitään erityisiä tehtäviä. Kunhan ovat hengessä mukana ja yhtä kauniita kuin aina muulloinkin. Sormukseen mä annan suuntaviivat ja mies valitsee sen sitten itse. Sormus ja häämatka ovat hänen tehtäviään.

Tuli vaan mieleen, että osaat kyllä vääntää av:n provoruuvia taitavasti. Just noita av-mamma vihaa siinä vahakankaalla peitetyn pirtinpöytänsä ääressä kessutellessaan. Kun se oma higlight on Jartsan kanssa 08 tehty kanarianmatka, josta ei kyllä muista kuin kiimaisen Ahmedin ja pizzapaikassa yrjöämisen

Vierailija
174/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa musta tuntumaan päivä päivältä enemmän provolta kun oikeelta, järkevältä henkilöltä. Miksi levitellä seksihistoriaa tuolla tavoin koko palstalle?

Vierailija
175/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa musta tuntumaan päivä päivältä enemmän provolta kun oikeelta, järkevältä henkilöltä. Miksi levitellä seksihistoriaa tuolla tavoin koko palstalle?

että Muru oli loukkaantunut kun terapeutti oli puhunut hälle seksiaddiktiosta ja että Murun suhteet perustuvat seksiin? Silloin aika alussa, Micken jälkeen?

Vierailija
176/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Muru oli loukkaantunut kun terapeutti oli puhunut hälle seksiaddiktiosta ja että Murun suhteet perustuvat seksiin? Silloin aika alussa, Micken jälkeen?

Vierailija
177/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä oon ihan luullut et nää muru-jutut on jonkun skitsofreenikon avauksia. :D

Mutta nyt kun oikeesti luin ketjun, niin vaikuttaa tosi paljon samalta kuin se candy-bloggaaja, et olisikohan sama kirjoittaja? Joku saa paljon tyydytystä provoilemisesta. :D

Vierailija
178/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tasapainoinenkin ja "normaali".

En kerro, mistä tiedän.

Vierailija
179/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jousikvartettI, ei -kvartetto.

Pumppu, jossa soittaa kaksi viulua, alttoviulu ja sello, on nimeltään kvartetti.

Kvartetto on sävellys, joka on sävelletty kvartetille.

Got it?

Vierailija
180/253 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietinkin, mikä tuossa sanassa nyt on vikana. Olinpa höhlä.

Mun vuodattaminen monia ihmetyttää. Älkää välittäkö, ihmetyttää se muakin joskus. Nyt, kun ikää on enemmän, ei ole aikaa ja mahdollisuuksia olla koko ajan ystävien seurassa, joten mulle jää vuodatuskiintiö vajaaksi. Miehen kanssa jutut on vähän toiset. Te olette uhrejani :)

ap

Se on jousikvartettI, ei -kvartetto. Pumppu, jossa soittaa kaksi viulua, alttoviulu ja sello, on nimeltään kvartetti. Kvartetto on sävellys, joka on sävelletty kvartetille. Got it?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme