Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!

Vierailija
21.10.2012 |

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietitkös eilisen mies- vai naispuolisen ystäväsi kainalossa?

Vierailija
122/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vietitkös eilisen mies- vai naispuolisen ystäväsi kainalossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kihlattusi tullut mustasukkaiseksi, jos olisi nähnyt sinut eilisen illan aikana?

Vierailija
124/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on viettänyt meidän kanssa paljon aikaa, matkustellutkin ym. Surulliseksi hän olisi ehkä voinut tulla, koska me ei oltu yhdessä.

ap

Olisiko kihlattusi tullut mustasukkaiseksi, jos olisi nähnyt sinut eilisen illan aikana?

Vierailija
125/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on viettänyt meidän kanssa paljon aikaa, matkustellutkin ym. Surulliseksi hän olisi ehkä voinut tulla, koska me ei oltu yhdessä.

ap

Miksi olisi tullut surulliseksi, eikö ole hänen oma valintansa että on muualla? Jos minun puolisoni viettäisi illan yhteisen ystävämme kainalossa (varsinkin pettämiskriisin jälkeen) en katsoisi ollenkaan hyvällä.

Olitteko eilen julkisissa vai yksityisissä tiloissa?

Vierailija
126/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 10 vuotta sitten luvannut pitää musta aina huolta, jos musta siltä tuntuu. Ja onkin pitänyt. Mä olisin tullut surulliseksi, jos olisin nähnyt, että kihlattuni tarvitsee huolenpitoa joltain toiselta minun vuokseni. Siksi ajattelin, että varmaan hänkin. Oltiin sekä julkisissa että yksityisissä tiloissa.

ap

joka on viettänyt meidän kanssa paljon aikaa, matkustellutkin ym. Surulliseksi hän olisi ehkä voinut tulla, koska me ei oltu yhdessä. ap

Miksi olisi tullut surulliseksi, eikö ole hänen oma valintansa että on muualla? Jos minun puolisoni viettäisi illan yhteisen ystävämme kainalossa (varsinkin pettämiskriisin jälkeen) en katsoisi ollenkaan hyvällä. Olitteko eilen julkisissa vai yksityisissä tiloissa?

Vierailija
127/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet pettänyt, jättänyt, palannut yhteen, koetellut taas kihlattusi luottamusta, ja kun hän lähtee selvittelemään päätään niin juokset heti hakemaan lohtua joltakulta muulta?

Aiotko kertoa kihlatullesi mitä olet tehnyt?

Milloin hän tulee takaisin?

Vierailija
128/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koetellut "taas" luottamusta. Mä vietin illan ystävien kanssa, joista yksi on läheisin. Hän toivoo meille pelkästään hyvää. Yksinkö mun olisi pitänyt olla? Ihan hyvin voin kertoa illastani kihlatulleni.

ap

Eli olet pettänyt, jättänyt, palannut yhteen, koetellut taas kihlattusi luottamusta, ja kun hän lähtee selvittelemään päätään niin juokset heti hakemaan lohtua joltakulta muulta? Aiotko kertoa kihlatullesi mitä olet tehnyt? Milloin hän tulee takaisin?

Vierailija
129/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jotain kirjoittaa tähän ajankulukseni, mutta huomasin, että eipä mulla ole mitään ihmeellistä sanottavaa. Se on hyvä asia, eikö?

ap

Vierailija
130/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko jotain ihmeellista?

Vierailija
131/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on aikalailla raiteillaan ja arkista, ei isoja ihmeitä suuntaan eikä toiseen. Toinen syy on seuraelämäni, jonka olen elvyttänyt lähemmäksi entistä. Kolmas syy on se, että en saa enää juurikaan vastauksia, joten en ole viitsinyt itsekseni kirjoitella.

ap

Tapahtuiko jotain ihmeellista?

Vierailija
132/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muru, ihan oikea päätös olla hieman totuttua hiljempaa täällä. Ei kaikki sun asias muille kuulukaan, ei edes sun rehellisyyden nimissä kaikkeen tarvitse vastata. :)

Se, joka jo aiemmin kehoitti malttia avautumisten suhteen

Vierailija
133/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yleensä myös kiltisti ja rehellisesti kysymyksiin, mikä on saattanut minut sekä ongelmiin että pelastanut niistä. Mutta tässä iässä, kun pitää "antaa vaikutelmia" pitäisi kyllä oppia olemaan vähemmän hölö, vaikka olen mä varani pitänyt, mitä ja kenelle. Täällä mä olen kyllä arvostanut sekä ystävällisyyttä (on sitäkin nähty) ja iän (joidenkin) tuomaa viisautta.

ap

Vierailija
134/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ehkä en. Toivottavasti kaikilla on kiva perjantai-ilta.

ap

Vierailija
135/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmenosta, vauvoista, työelämästä, nykyhetkestä, odotuksista, luottamuksesta, menneisyydestä, menneisyyden ihmisistä, rakkaudesta, kodista ja kaikesta mahdollisesta, toistemme kainalossa ja puhelimessa, kun olemme erossa. Sellaista kuuluu.

ap

Vierailija
136/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Helposti! Jos ei rauhoitu niin häät perutaan :)

Tai sitten pidätte valehäät, ei se äiti monesti jaksa valehäitä viettää! vielä kun vaihdat sulhasta useasti.

Vierailija
137/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
138/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulithan sinä takaisin =)

Me järkättiin häitämme keskenämme mieheni kanssa, pe vihkiminen maistraatissa, la juhlat kavereille.

Karsittiin kaikki tädit ja sedät ja enot pois, ja suurin osa sekruista.

Kutsuttiin vain niitä joiden kanssa oltiin oikeasti tekemisissä.

Sanot vain äidillesi että sori, ei ole nyt kyse siitä että äitisi iloksi menet naimisiin, vaan siitä että haluatte omanlaiset juhlat.

Toki en ole yllättynyt jos tästä tulee murulle kamala kriisi taas =D

Vierailija
139/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla av-hakuun "kuka on muru" saa tietää kuka on tenhyt aloituksen =)

Vierailija
140/253 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan äidillesi, että haluatte pienemmät häät ja laadukkaammat häät miellummin kuin paljon vieraita. Ette ehdi juttelemaan kaikkien vieraiden kanssa. Toivottavasti äitisi kuuntelee järkipuhetta. Jos mikään muu ei auta, sano että menette kakdestaan maistraatissa naimisiin ilman ketään vierasta. Eiköhän siitä tokene.

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi