Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin meikkaamattomat ihmetyttävät!

Vierailija
10.10.2012 |

Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on rasvainen, joten siinä ei meikkivoiteet ja meikit pysy pitkään kauniina ilman kunnon pohjustuksia eikä aina pohjustustenkaan kanssa. Ripset ja kulmat on tummat omasta takaa, joten niitä ei välttämättä tarvitse arkena enempää korostaa.

Hiusväreille olen allerginen ja hiukset ovat luonnonkiharat/taipuisat eli kostealla ilmalla käyttäytyvät oman mielensä mukaan.

Kelpaa minulle : )

Vierailija
62/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä pahalla ajattele, mutta oikeesti välillä pistää ihmetyttään, miten aikuista naista ei muka oikeesti voi tippaakaan kiinnostaa oma ulkonäkö. Nimenomaan edes pieni määrä meikkivoidetta ja ripsaria tekee kasvoista paljon eloisammat ja siistimmän näköset. Ilman meikkivoidetta munkin naama on aina punanen ja keltanen ja näppysen näkönen. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä pahalla ajattele, mutta oikeesti välillä pistää ihmetyttään, miten aikuista naista ei muka oikeesti voi tippaakaan kiinnostaa oma ulkonäkö.

Minä en meikkaa, mutta ei se tarkoita sitä, että minua ei kiinnosta oma ulkonäkö. Pyrin aina olemaan puhtaissa ja siisteissä vaatteissa, hiukset harjattuina ja kampauksella. Pesen hampaat niin ettei hampaiden välistä roiku ruokaa tai ettei niissä ole kahvitahroja. Jos naama tuntuu kiiltelevän, pesen sen. En tunne minkäänlaista tarvetta sutia naamaani töhnää ja peitellä tai muutella ulkonäköäni.

Vierailija
64/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei korosta tikkuripsia ja saa ihoa laikukkaksi. Itse olen vaalea ja tiedan silmat meikattuani olevani suorastaan tyrmaava. Hyvat ja laadukkaatmeikit tekevat ihmeita. Ilman meikkia olen aika valju.

Vierailija
65/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä iho ja kauniit värit, vaikka itse sanonkin. Hiuksiakaan en ole koskaan värjännyt, ei ole tarvetta. Te onnettomat, jotka meikkaatte näyttääksenne kauniimmilta, ettehän te pärjäisi mulle, jos vielä meikkaisinkin. ;)

Vierailija
66/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olmin ruumis on pitkulainen ja raajat ovat heikosti kehittyneet. Sen eturaajoissa on kolme sormea ja takaraajoissa kaksi varvasta. Olmilla on kolme ulkoista kidusparia ja sen kidukset ovat punaiset. Väriltään se on valkeankeltainen, mutta se tummenee auringonvalossa. Olmin ruokavalioon kuuluvat kaikki pienet eläimet, jotka ovat ajautuneet ulkoa virran mukana esim. madot ja pienet äyriäiset. Yleensä olmi synnyttää eläviä poikasia mutta yli +15 asteen lämmössä se voi myös munia. Vesien saastuminen ja keräilijöiden toimet ovat vähentäneet lajin kantaa.

Vierailija
67/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole kauniimpi ilman meikkiä kuin taitavasti ehostettuna, omia hyviä puolia korostaen. On tietysti eri asia, jos ei halua näyttää kauniimmalta.

Ei ole tarvetta. Olen juuri yksi näistä ei "olmin" näköisistä luonnostaan; keltaiseen taittuva iho, kullanruskeat luonnonkiharat hiukset ja tummat ripset ja kulmat.

Vaikken ole mikään superkaunotar, ovat piirteeni selkeät ja omat värini hyvät - jo näissä on kanssasisarillani tekemistä. Ei ole muutenkaan kivaa olla kateuden kohteena, niin miksi sitä kerjäisin oikein tahallani yrittämällä vielä olla kauniimpi? Kun meikkaan, tiedän olevani se kaunotar. En halua sitä. On vaan helpompaa olla au naturel ja tulla toimeen ja juttuun muiden kanssa.

Sitä paitsi; miehet ei kyllä tee mitään eroa sen kanssa, onko meikattu vai ei. Sama "flaksi" käy pakkelilla ja ilman.

Jos joku tuntematon tuolla kadulla ajattelee, miksen ehosta - saa ihmetellä rauhassa.

Vierailija
68/176 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on meikattu naama, minulle taas jotain muuta ilmeisesti.

Itse ihmettelen, miksi niin moni meikkaa jonkun kevyen päivämeikin, just ripsaria ja meikkivoidetta. Hetken kuluttua ripsari on tuhruinen ja meikkivoide imeytynyt ihohuokosiin. Ei näytä yhtään olmia paremmalta.

Äärettömän harvassa on ne, joilla meikit on hyvin. Ja ne meikit on hyvin silloin kun ihmisestä ei varsinaisesti huomaa, että sillä on meikkiä, vaikka sinistä luomiväriä. Puuteri ei siis ole pölynä nenällä, meikkivoide ei kiillä rasvaisena, ripsari ei ole varissut eikä paakkuuntunut, huulipuna ei ole imeytynyt juonteisiin, luomiväri ei ole paennut luomen ryppyihin. Suurimmalla osalla ihmisistä meikit on hyvin alle puoli tuntia meikkaamisen jälkeen ja sen jälkeen ne on suttua naamalla.

Vierailija
69/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole komeampi ilman meikkiä kuin taitavasti ehostettuna, omia hyviä puoli korostaen. On tietysti eri asia, jos ei halua komeammalta.

Vierailija
70/176 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapsottavat jatkuvasti. Jos suoristan kuumasuojageeliä apuna käyttäen,hiuksista tulee tönköt ja tahmeat. Jos ilma on kostea,tukka käpristyy alta aikayksikön. Jos en suorista ja harjaan vain,sekä laitan ponnarin,tukka purkautuu väkisin ponnarista hapsottamaan. Inhoan tukkaani,enkä enää edes jaksa yrittää laittaa tukkaani. Meikkaan harvoin,koska en jaksa parannella meikkiä koko päivää. Jos olen ruma ja pelottava jonkun mielestä,pärjään ihan hyvin yksinkin.

Vierailija
71/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annas kun ap kerron, miksi en juuri meikkaa. Ja vakuutan olevani rehellinen!

Minulla on todella kaunis iho ja olen jo kolmekymppinen kuitenkin. Kulmakarvat ja ripseni ovat todella tummat, niitä ei tarvitse värjätä. Huuleni punertavat kun vähän niitä pureskelen ;)

Meikkivoidetta tai peitevoidetta en käytä ollenkaan. En tarvitse. Minulla on sävyttävää päivävoidetta meikkipäiviä varten, ja sen lisäksi laitan ripsari että ripset olisivat vähän pidemmät, valokynää varjostuksia varten ja luomiväriä luomille. Huulikiiltoa joskus. Ja se on siinä, myös juhlissa!

Joka päivä käyn suihkussa ja laitan hiukset, pukeudun siisteihin, sopiviin vaatteisiin, tyylikkäisin toki. Hoidan hampaani ja siksi on kiva hymyillä paljon. Mihin minä meikkiä enää tarvitsen?

Vierailija
72/176 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, ei se tee meikkaamisesta maailman tärkeintä asiaa jos siihen nyt käyttää 5-10 minuuttia päivässä! Johan siitä yleisilmekin piristyy kun vähän laittaa kulmiin muotoa, ripsaria ja meikkivoidetta kevyesti. Jos nämä tekee meikkipelleksi, niin voi voi.

Ei kyse varmaan olekaan ajankäytöstä, vaan siitä, ettei meikkaamaton ihminen yksinkertaisesti näe mitään huomattavaa arvoa siinä meikkaamisessa. Minä meikkaan joka päivä, mutta ymmärrän kyllä ihmistä, joka ei halua uhrata edes sitä viittä minuuttia naamansa maalailuun. Minäkin voisin opiskella joka päivä kiinaa, ei siihen menisi kuin 5-10 minuuttia ja vuoden päästä osaisin jo paljon. Osoittaisin myös sillä tavoin huomaavaisuutta ja kohteliaisuutta kaikkia Suomeen tulevia kiinalaisia kohtaan. Kiinalaisia on jo niin paljon ja Kiina on niin merkittävä maailmanmahti, että kyllä jokainen ajattelevainen ja itsestään ja muista välittävä ihminen opettelee päivittäin kiinaa. Ei siihen mene kuin viisi minuuttia!

Vierailija
73/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän täällä just ihmeteltiin, että miksi aika suuri osa naisista ei meikkaa VAIKKA ovat ilman meikkiä olmin näköisiä. Näinhän se on. Kas kun meitä suomalaisia ei ole siunattu noin kansakuntana luonnostaan kauniilla ulkonäöllä. Todella harvassa on ruotsalaistyyppisiä siroja korkeaposkisia luonnonvaaleita tai toisaalta keski- ja eteläeurooppalaistyyppisiä paksuhiuksisia, tummat hiukset, ripset ja kulmat omaavia näyttäviä naisia. Valtaosa suomalaisnaisista kun on tasaisen tönäköitä lyhytjalkaisia, lattanaamaisia, pienisilmäisiä, naamaltaan harmahtavia punaisin laikuin koristeltuina, muilta väreiltään hailakoita (vaaleat/värittömät ripset ja kulmat, maantienväriset, ohuet hiukset). On kyllä suuri vale sanoa, että valtaosa suomalaisnaisista olisi KAUNIITA ilman minkäänlaista korjailua. Se, mihin kukakin sitten omassa ulkonäössään tyytyy ja on tyytyväinen, onkin sitten eri asia. Mutta edelleen tosiasia on, että valtaosa näistä meikkaamattomista olisi paljon kauniimpia oikein meikattuina.

Oikein meikkaamista täytyy toki harjoitella ja valita tuotteet, värit ja tyyli oikein. Hyvä meikki ei erotu naamasta mitenkään muuten, kuin että muut kiinnittävät huomiota siihen, miten pirteältä ja terveeltä näytät. Paksu kerros liian tummaa meikkivoidetta ja aurinkopuuteria, hämähäkkiripset, rajaamaton levinnyt oranssi huulipuna, tummat rajaukset teinityyliin silmän ympäri, metallinhohtoinen turkoosi banaanivarjostus luomella arkimeikissä.... no tätähän se taitava ehostus ei todellakaan ole. Joillakin meikkivastaisilla naisilla ja miehillä käsitys meikistä tuntuu olevan just tuo edellämainittu.

Vierailija
74/176 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua käyttää sellaiseen aikaa, enkä halua että naamani on arjessa kemikaalien peitossa. Ulkoilen paljon ja onhan se aika ällöä meikkivoiteet naamassa. Jos lähden kauppaan tms olen edelleen siinä arjessa, lähes kotona. Samoin kuntosalilla yms. Mutta jos on juhlahetki tavalla tai toisella, silloin kiinnitän muutenkin huomiota ulkonäköön ja myös meikkaan. Meikit sisältävät kaikenlaista sontaa, musta taas on aivan hirveää jos iho joutuu joka päivä hautumaan jonkun kemikaaliläjän alla. Siit on taatusti seurauksensa.

Vierailija
75/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt saattaa olla jollekin "mitä-muut-minusta-ajattelevat" -neurootikolle ihan käsittämätön asia, mutta minä en tee asioita kauneuden takia, vaan ainoastaan itseni takia.

Jos ei ole minulle tärkeitä tapaamisia tms., niin en meikkaa.

Minä taas en ymmärrä ihmisiä, jotka jatkuvasti miettivät toisten asioita. Ja ajattelevat kaiken vain omista pienistä piireistään ja omista lähtökohdistaan.

Coco Chanel sen sanoi:"I don't care what you think. I don't think about you at all."

Vierailija
76/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän täällä just ihmeteltiin, että miksi aika suuri osa miehistä ei meikkaa VAIKKA ovat ilman meikkiä olmin näköisiä. Näinhän se on. Kas kun meitä suomalaisia ei ole siunattu noin kansakuntana luonnostaan kauniilla ulkonäöllä. Todella harvassa on ruotsalaistyyppisiä siroja korkeaposkisia luonnonvaaleita tai toisaalta keski- ja eteläeurooppalaistyyppisiä paksuhiuksisia, tummat hiukset, ripset ja kulmat omaavia näyttäviä miehiä. Valtaosa suomalaismiehistä kun on tasaisen tönäköitä lyhytjalkaisia, lattanaamaisia, pienisilmäisiä, naamaltaan harmahtavia punaisin laikuin koristeltuina, muilta väreiltään hailakoita (vaaleat/värittömät ripset ja kulmat, maantienväriset, ohuet hiukset). On kyllä suuri vale sanoa, että valtaosa suomalaismiehistä olisi KOMEITA ilman minkäänlaista korjailua. Se, mihin kukakin sitten omassa ulkonäössään tyytyy ja on tyytyväinen, onkin sitten eri asia. Mutta edelleen tosiasia on, että valtaosa näistä meikkaamattomista olisi paljon kauniimpia oikein meikattuina. Oikein meikkaamista täytyy toki harjoitella ja valita tuotteet, värit ja tyyli oikein. Hyvä meikki ei erotu naamasta mitenkään muuten, kuin että muut kiinnittävät huomiota siihen, miten pirteältä ja terveeltä näytät. Paksu kerros liian tummaa meikkivoidetta ja aurinkopuuteria, hämähäkkiripset, rajaamaton levinnyt oranssi huulipuna, tummat rajaukset teinityyliin silmän ympäri, metallinhohtoinen turkoosi banaanivarjostus luomella arkimeikissä.... no tätähän se taitava ehostus ei todellakaan ole. Joillakin meikkivastaisilla naisilla ja miehillä käsitys meikistä tuntuu olevan just tuo edellämainittu.

Vierailija
77/176 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olmin ruumis on pitkulainen ja raajat ovat heikosti kehittyneet. Sen eturaajoissa on kolme sormea ja takaraajoissa kaksi varvasta. Olmilla on kolme ulkoista kidusparia ja sen kidukset ovat punaiset. Väriltään se on valkeankeltainen, mutta se tummenee auringonvalossa. Olmin ruokavalioon kuuluvat kaikki pienet eläimet, jotka ovat ajautuneet ulkoa virran mukana esim. madot ja pienet äyriäiset. Yleensä olmi synnyttää eläviä poikasia mutta yli +15 asteen lämmössä se voi myös munia. Vesien saastuminen ja keräilijöiden toimet ovat vähentäneet lajin kantaa.

Tämän ketjun fiksuin viesti

Vierailija
78/176 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan lähinnä juhliin ja muihin tärkeämpiin menoihin. En vain koe turvalliseksi kulkea puoli päivää kemikaalinaamio kasvoilla ja testata miten tämä kuormitus vaikuttaa.

Tässä ei ole takana mitään vakaumusta tai hippiyttä. Ja mielestäni olen ihan nätti näinkin :D

tämä kommentti. Lisään vielä että käyn säännöllisesti kosmetologilla ja hän on useasti ihmetellyt kuinka ihoni on näin hyvässä kunnossa, ikää kuitenkin jo 47v.

Vierailija
79/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jonkun toisen naisen pitäisi olla kauniimman ja huolitellumman näköinen? Onko pakko haluta näyttää kauniilta? Miksi ei saa olla tyytyväinen itseensä valjuna hapsottavana olmina, vaikka ehkä olisikin kauniimpi meikattuna? Mikä ihmeen itseisarvo se on?

Tänään seisoin vesisateessa kengät savessa ja katselin kaivinkoneen puikoissa olevaa naista. Miksi meistä kummankaan olisi pitänyt näyttää kauniimmalta ja huolitellummalta?

Osaan näyttää sellaiselta kuin haluan, mutta miksi minun pitäisi haluta sitä päivittäin?

t. 48

Vierailija
80/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho epätasaisen värinen, tummat silmänaluset, vaaleat ripset, mustapäitä ja iho punaisen laikukas.

Olen kauniimpi kun meikkaan. Joudun käyttämään epätasaisen ihon takia Joe Blascoa.

Mutta. En nyt ole meikannut vuoteen, syynä on se, että olen kotona hoitamassa 1-vuotiastani, ja NAUTIN kun ei tarvitse meikata!

Kun käyn töissä, joudun joka päivä laittamaan huolellisesti itseni "kuntoon", jotta näytän mahdollisimman siistiltä. Tukkaa laitan n. 30 minuuttia ja meikkiä n. 10 minuuttia, ja joka aamu käyn sitä ennen suihkussa.

Miksi meikkaisin kotona ollessa? Säästyy rahaa, eikä vauva tuhriinnu meikkeihini, kun koskettelee ja pussailee naamaani. Ihoni saa oikein kunnon välivuodet hengittää ilman pakkelia, ja itseltäni säästyy aikaa ja vaivaa. Sitten kun palaan työelämään, joudun alkaa meikkaamaan ja tukkaa laittamaan eläkeikään saakka.

Mieheni taasen tykkää kun olen kotona ihan rennosti, ihmettelee miksi meikkaan jos olen kotona.

T laiska ja säästäväinen kotiäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi