Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin meikkaamattomat ihmetyttävät!

Vierailija
10.10.2012 |

Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkelimeikkaamisesta puhunutkaan, voi hyvää päivää! Vaan siitä, kuinka kevytkin meikki kirkastaa ilmettä. Mutta jos on noin mustavalkoinen, että se on joko olminaama tai pakkelinaama, niin on varmaan sitten parempi jättää ne meikit niille, jotka niitä osaa käyttää.

itsetunto kestää senkin että sinne ulos menee ilman tällinkiä. Miehiltä olen saanut hurjasti ja pelkästään positiivista palautetta kun olen luonnontilainen. Tukkakin on kaunis, terve ja hyväkuntoinen, naama ei ole kirjava kun elämäntavat ovat kunnossa, päinvastoin iho voi hyvin, sairaamman näköisiä ovat ne joilla sitä pakkelia on paksu kerros niin ettei naama taivu edes hymyyn ja uurteet piirtyvät kuin kraatterit kuun pinnassa.

Get a life, ap!

Vierailija
162/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin aika höperöä ajatella, että meikkaaminen sinällään tekisi naisesta siistimmän/huolitellumman näköisen ja meikkaamattomuus taas jotain päinvastaista. Vai eikö ap ole huomannut, että monet meikkaavatkin naiset näyttävät pahasti reissusa rähjääntyneiltä? Eikä liika lakka tai muu hiustökötti ainakaan omissa silmissäni kenestäkään kauniimpaa tee.

Yksi tykkää meikata, toinen ei ja kolmas tykkäisi mutta ei esim. allergioiden vuoksi voi. Ei siinä sen ihmeempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka ihmiset voi meikata itsensä niin järkyn näkösiksi.

Ensin vetästään tukka lyhyeksi ja värjätään se parilla eri sävyllä.

Sitten meikataan ittesä niin luonnottoman näköseksi että täytyy ihmetellä mikä siinä on kaunista.

Joskus näen ihmisen kuka on kauniisti laitettu eikä yli. Ja hyvin pian huomaan että hän on keskimääräistä koulutetumpi. Näin se menee.

Mun mielestä ketään ei nuorenna meikkivoide tai puuteri. Kaikki rypyt näkyy entistä selvemmin.

Vierailija
164/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja ilman ripsiväriä/meikkivoidetta ne tuolla pitkin katuja kulkee.

Miten meikkaus vaikuttaa muuten tukkaan? Että jos meikkaa, niin asettuuko se tukkaa automaattisesti kauniisti, ettei hapsota?

Täällä on muutama kirjoittaja antanut ymmärtää, että jokin meikki olisi oikea ihmeaine: hapsottava tukka asettuisi kauniisti ja lyhyisiin jalkoihin sekä pönäkkään vartaloonkin ilmeisesti tulisi jonkinlaista muutosta parempaan.

Mulla ei tukka näin ilman meikkiäkään hapsota ja vartalo on hoikka, mutta mielelläni ottaisin muutaman sentin lisää jalkoihin. Jos joku meikki siis saisi kinttuni venähtämään, niin voisinpa jopa harkita meikkaamista.

Kertokaa siis tuon ihmeaineen nimi, jookos!

t. persjalkainen Helsingistä

Vierailija
165/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja ilman ripsiväriä/meikkivoidetta ne tuolla pitkin katuja kulkee.

Miten meikkaus vaikuttaa muuten tukkaan? Että jos meikkaa, niin asettuuko se tukkaa automaattisesti kauniisti, ettei hapsota?

Täällä on muutama kirjoittaja antanut ymmärtää, että jokin meikki olisi oikea ihmeaine: hapsottava tukka asettuisi kauniisti ja lyhyisiin jalkoihin sekä pönäkkään vartaloonkin ilmeisesti tulisi jonkinlaista muutosta parempaan. Mulla ei tukka näin ilman meikkiäkään hapsota ja vartalo on hoikka, mutta mielelläni ottaisin muutaman sentin lisää jalkoihin. Jos joku meikki siis saisi kinttuni venähtämään, niin voisinpa jopa harkita meikkaamista. Kertokaa siis tuon ihmeaineen nimi, jookos! t. persjalkainen Helsingistä

:D terve helsinkiläinen,täällä toinen pohjoisesta.Ja ongelmaa lisää nivelvaivat ettei oikein kärsi pitää korkkareitakaan, joten meikitön naama ja matalat kengät, olen varmaan sitten joku perseolmi. Tukka on kyllä hyvin.

Vierailija
166/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on kyllä hyvin.

Näyttäisi huumorintajua ainakin meikittömiltä löytyvän enemmän. Sitä ei ainakaan kannata meikkiin vaihtaa!

Vierailija
167/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minsassakin saa paljon aikaan. Ei arkiehostus tarkoita satojen eurojen meikkipakaasia ja tunnin työrupeamaa. Vaikka kevyt väriä tasoittava meikkivoide/BB-voide iholle (joka suojaa ja kosteuttaa ihoa päivän aikana), kulmien siistiminen, vähän ripsiväriä ja hennon väristä huulikiiltoa. Siinä se, muutamassa minuutissa paljon siistimipi ja freesimpi vaikutelma.

En itse ainakaan meikkaa muita varten vaan nimenomaan itseäni varten. Tiedän olevani ilman ehostusta mitäänsanomattoman laimea mutta meikattuna ihan ok. Päivä on paljon mukavampi aloittaa, kun kehtaa katsoa peiliin ja toisia silmiin.

Teen vaativaa asiantuntija- ja asiakaspalvelutyötä ja jo työroolini vaatii siistiä, asiallista ja luotettavaa ulkonäköä. Sellainen sängystä suoraan noussut rasvanaamainen, isohuokosinen, tihrusilmäinen, rasvatukka-ponnarilla -tyttönen ei kyllä paljon luottamusta herätä. Jos ei osaa huolehtia itsestään, miten huolehtii muiden asioista. Ymmärrän kuitenkin hyvin, että esim. kaivinkoneurakoitsija ei paljon meikkaile, olosuhteet ja työkaverit on vähän erilaisia.

Asiallinen, siisti, huolehdittu ulkonäkö on kuitenkin edellytys monissa ammateissa ja vaikuttaa ihan työnsaantiinkin. Toki taidoton tai yliampuva meikkityyli vaikuttaa sitten toiseen suuntaan.

Eli siis jos ei meikkaa, niin automaattisesti muuttuu sängystä suoraan nousseen rasvanaamaisen, isohuokoisen, tihrusilmäisen, rasvatukka-ponnarilla -tyttösen näköiseksi? Tuoltako sinä itse siis näytät aamulla ennen meikkaamistasi? En minä vaan :) Taidan sitten olla joku luonnonoikku ;)

Vierailija
168/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitää jos tosiaan omistaa sellasen naaman jolla suoraan herätessä voi ylpeänä lähteä kaupungille. Mielestäni kyllä omien kasvojensa laittamiseen ei ole paljoa vaadittu alle 5min. aamulla ja vaikka 10e muutamassa kuukaudessa. On muiden ihmisten kunnioittamista lähteä ulos sen näköisenä että on esteettisesti ihan okei... On niin masentavaa kävellä ja katsella kasvoja jotka näyttää tosiaa miltä sattuu, eikä edes yritetä näyttää paremmalt, vaikka selvästi pienillä jutuilla näyttäisi kauniilta... turha esittää naivia asennetta " kaikki ovat kauniita ", kun ei se niin mene kuitenkaan.,.

Näyttävätkö miehetkin miltä sattuu vain siksi etteivät meikkaa?

Eivätkö miehet ihmisten ilmoilla kunnioita kanssaihmisiään vain siksi etteivät meikkaa?

Jos tuo meikkaminen on osa suunnilleen hyvää käytöstä kun puhutaan naisista, miksei se olisi sitä kun puhutaan miehistä?

Moni nainen meikkaa kaikkea muuta kuin kauniisti (siis minun silmissäni). Kunnioittavatko he mielestäsi kuitenkin kanssaihmisiään enemmän kuin esim. minä, koska ovat yrittäneet kaunistautua meikillä?

Ei voi muuta sanoa kuin, että omituisia johtopäätöksiä jotkut tekevätkin meikatun/meikkaamattoman naaman perusteella :/

Vierailija
169/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin, että omituisia johtopäätöksiä jotkut tekevätkin meikatun/meikkaamattoman naaman perusteella :/

taas vain yksi keino pönkittää itsetuntoa ja vakuutella itselleen olevansa parempi kuin ne toiset, tällä kertaa perusteena meikkaus.

Vierailija
170/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suomalaisnaiset on poikkeus koko maailmassa. Missään, edes tuolla nälänhädän tai luonnonkatastrofien keskellä saati sitten kehittyneemmissä maissa ei naisellisuuteen ja kaunistautumiseen suhtauduta tällä tavalla. Kaikkialla muualla naisten oikeus ja velvollisuus on pitää ulkonäöstään huolta ja olla naisen näköinen. Esim. Haitin maanjäristyksen jälkeen ei mennyt monta päivää, kun ensimmäiset hiustenletityspisteet pistettiin pystyyn...

Historian alkuhämäristä saakka naiset joka kulttuurissa (ja vaihtelevasti myös miehet) ovat aina panostaneet ulkonäköönsä, joskus äärimmäisyyksiin saakka. Suomi ja suomalaisnaiset ovat ilmeisesti tästä valtakäsityksestä poikkeavia. Täällä on arvostettu raakaa työntekoa ja puurtamista, luterilainen henkinen ja fyysinen niukkuus on se ihanne, johon kaikkien olisi pyrittävä. Jos ei kauneutta ole annettu, sen pitää riittää, on synti parannella Jumalan käden töitä. Tasa-arvo miesten kanssa kaikessa (myös ulkonäössä) on oltava se ihanne. Jos miehiltä ei vaadita ulkonäöllisesti mitään, ei naisiltakaan saa eikä pidä vaatia - itse asiassa sitä parempi, mitä miesmäisemmin pystyy elämään.

Tuo nyt oli taas tuollaista turhaa valitusta ja yleistämistä. todella harva Suomessakaan nyt meikkaamista pitää minään syntina tai edes paheksuttavana asiana. Nimittäin se, ettei itse halua/viitsi/jaksa/voi meikata, ei suinkaan automaattisesti tarkoita sitä, ettei haluaisi muidenkaan meikkaavan. Eiköhän jokainen voisi vaan tallata ihan omalla tavallaan, meikillä tai ilman?

Olen itse asunut pitkään Italiassa. Ja kuule täälläKIN on todella paljon naisia, jotka eivät meikkaa tai muutenkaan tuunaa ja puunaa itseään sen kummemmin. Eivät edes sellaiset olmin näköiset. Ja niitähän on - voi kauhistus! - täälläkin ;)

Vierailija
171/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on osa aamun rutiineja. Olen tehnyt näin yli 20 vuotta, en koe sitä rasittavaksi. Minulle meikkaaminen on samantapaista kuin pukeutuminen, kevyt siisti meikki ja kivat vaatteet, ilman meikkiä olisi kuin olisin unohtanut jonkun vaatteen pukea, ja alastomana en halua ulos lähteä...Lisäksi meikkaan ennenkaikkea itseni vuoksi, pidän itsestäni kevyesti meikattuna, mulla on iloiset silmät ja nuoruuden huonoihoisuus ei ole niin räikeää kun laittaa kevyen meikkivoiteen. Meikatessa en ajattele muita, vaan itseäni, omaa hyvinvointiani. Voin hyvin kun tuttu kokonaisuus on kasassa, ymmärrän kyllä myös ap:n kirjoituksen pointin, ja erikoista, että tähän meikkaamattomat puolustavat valintaansa niin jyrkästi, ei kai meikkaaminen nyt noin iso asia ole, vai onko täällä vaan kiva riehua ja puolustaa omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaaan itsensä hoitamisessa?

Ei tulisi mieleenikään sinua sen takia haukkua. Sinusta sitävastoin on ilmeisesti ihan ok. haukkua naisia, jotka haluavat tehdä toisin kuin sinä (eli olla meikkaamatta) laiskoiksi ja saamattomiksi?

Vierailija
172/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kehoita laittamaan esim ripsaria pelkästään. Yllättävän harva osaa meikata hyvin ja ikänsä mukaisesti. Meikitön naamakin on parempi kuin pelkkö ripsari (=hämähäkkiripset, meikki ilman kunnollista pohjaa, älyttömän näköiset rajaukset jne. Hyvin hoidettu iho,hyvin leiattu kampaus ja hyvät omat värit riittävät meikittäkin.

Vierailija
173/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama kirjoittaja antanut ymmärtää, että jokin meikki olisi oikea ihmeaine: hapsottava tukka asettuisi kauniisti ja lyhyisiin jalkoihin sekä pönäkkään vartaloonkin ilmeisesti tulisi jonkinlaista muutosta parempaan. Mulla ei tukka näin ilman meikkiäkään hapsota ja vartalo on hoikka, mutta mielelläni ottaisin muutaman sentin lisää jalkoihin. Jos joku meikki siis saisi kinttuni venähtämään, niin voisinpa jopa harkita meikkaamista. Kertokaa siis tuon ihmeaineen nimi, jookos! t. persjalkainen Helsingistä

:D terve helsinkiläinen,täällä toinen pohjoisesta.Ja ongelmaa lisää nivelvaivat ettei oikein kärsi pitää korkkareitakaan, joten meikitön naama ja matalat kengät, olen varmaan sitten joku perseolmi. Tukka on kyllä hyvin.

... sillä muuten sulla, parahin kohtalotoverini pohjoisesta, menee kyllä heikosti. Siis vielä heikommin kuin mulla, joka voin sentään naisellisesti korkkareilla sipsuttaa ja siten ehkä saada edes osittain anteeksi tämän meikkaamattoman petolinnun perse naamani :D

t. persjalkainen Helsingistä (joka yhä kaipailee infoa tuosta kinttujakin venyttävästä ihmemeikistä)

Vierailija
174/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille jotka meikkaatte. Jos viimesen päälle pakkeloituna saatte iskettyä miehen, niin miltä tuntuu näyttää sitte meikittömät kasvot? =) pelottaako, että mies juoksee karkuun, kun aamulla näkee sen meikittömän naaman? =)

Vierailija
175/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavan usein täysin meikkaamattomat näyttävät epäsiisteiltä, varsinkin jos oma luonnollinen väri kovin vaalea. Se on vaan fakta. Mutta vastaavasti kahden sentin pakkelit naamalla ja ylikorostavat rajaukset tekevät myös ihmisestä melko suttuisen näköisen, kannatan vähäistä omien hyvien puolien korostamista. Se on helppo opetella tekemään muutamassa minuutissa, ja sen ei tarvitse olla mitään pynttäämistä todellakaan! Kyllä meikit tukevat ihmisen kokonaisolemusta ihan niinkuin vaatteetkin.

Vierailija
176/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sillä muuten sulla, parahin kohtalotoverini pohjoisesta, menee kyllä heikosti. Siis vielä heikommin kuin mulla, joka voin sentään naisellisesti korkkareilla sipsuttaa ja siten ehkä saada edes osittain anteeksi tämän meikkaamattoman petolinnun perse naamani :D t. persjalkainen Helsingistä (joka yhä kaipailee infoa tuosta kinttujakin venyttävästä ihmemeikistä)

noissa asioissa, mutta iloa tuo nätit tissit ;D joita siippani mielellään leipoo.

Kokeilepa sitä lorealin ultravolume ripsaria,sellainen kullanvärinen putkilo, joka lupaa pidentää, ehkä se pidentää kintutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan