Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin meikkaamattomat ihmetyttävät!

Vierailija
10.10.2012 |

Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syitä on monia

- ajansäästö

- ekologisuus

- näen työpäivän aikana vain samoja työkavereita, jotka lienevät jo olmiuteen tottuneet

- en edes osaisi käyttää useimpia meikkituotteita

- en pidä siitä tunteesta, kun iholla on jotain ylimääräistä

- minulla on mustat silmäripset ja hyvin tummat kulmat

- mitä tärkeintä, en joudu omaa naamaani päivät pitkät tuijottelemaan

Vierailija
42/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se on sitten jossain vaiheessa jäänyt, ajatuskin "naaman värittämisestä" tuntui oudolta. Ajattelin, että voishan sitä alkaa taas käyttää vähän meikkiä, kunnes sitten luin uutisointia siitä, että meikeissä on näitä hormonihäiritsijä-kemikaaleja ja että yksikään meikkivalmistaja ei ole saanut esim. joutsenmerkkiä. Tuumasin sitten, että jääköön meikkaaminen multa tulevaisuudessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valjut värit ja epätasainen iho. Eivät näytä yhtään huolitelluilta! Nyt pitää aloittaa kansalaisliike että saadaan miehet meikkaamaan.

Vierailija
44/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeastaan joskus ihmettelen sitä, miten ihmisiä voi niin kamalan paljon liikuttaa toisten asiat. Ulkomammat ihmettelee, miksi suomalaiset ei käytä korkokenkiä. Aaveemamma ihmettelee, miksi jollakin on pillussa karvojat. Toinen mamma ihmettelee, miksi kaikki ei meikkaa.

Minä ihmettelen joskus, että miten te ihan oikeasti jaksatte ihmetellä niin paljon.

Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!

Vierailija
45/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan ihana kierre aikaiseksi. Tosin ihoni ei ole kirjava. Ripset ja kulmat kestvärjään, lisäksi käytän silmälaseja, joten en ole väritön. Eikä ihon värinikään ole mikään olmin värinen.

Hiukset laitan joka aamu kunnolla, sehän ei meikkaamattomuuteen liity mitenkään.

Vierailija
46/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pääasiallisin lienee, että eipä isommin kiinnosta.

Muita syitä:

- syntyperäni on puoliksi suomalainen, puoliksi jotakin muuta, ja isältäni olen perinyt vaalean ihon, jonka kontrastina erittäin tummat silmät ja kulmat sekä hiukset. Väriä löytyy, en ole olmi.

- laadukkaat meikit ovat kalliita, en halua investoida

- en edes osaa meikata!

- minut on kerran meikattu ammattilaisen toimesta erästä kuvausta varten, näytin transuhuoralta! Siis ainakaan voimakas meikki ei edes sovi minulle.

- herkät silmät, käytän monta kertaa päivässä silmätippoja, mikään meikki ei pysyisi siistinä

- olo on suttuinen ja hankala, jos on meikkivoidetta, olen muutamia kertoja kokeillut

- ihoni on herkkä, meikin alla iho vaan ei saa hengittää tarpeeksi

- kun olen ajatuksissani, nojaan käteen tai hipelöin naamaa, olispa varmaan kivan näköinen, jos meikki olisi laikkuina pitkin naamaa

- olen kaunis luonnontilassa (anteeksi vaan)

Vierailija
47/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa näen oikeastaan pelkästään miehiä, joista vielä monet ulkotöissä. En koe mitenkään oudoksi, etten yleensä meikkaa, kun eivät muutkaan. Eivät ne miehet aina niin hurmaavan näköisiä ole, ihan hyvin valjuna kirjavana olmina sovin joukkoon.

Vierailija
48/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat huolittelen ja laitan tukkani kauniisti joka pv.

Laitan ainoastaan ripsivärin ja poskipunan, huulikiilto huulille, mutta vain, jos menen jonnekin asioimaan.

Kotona naturel, vain tukka huoliteltuna.

Vierailija
49/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kyllä itseni laittamisesta, kun lähden syömään, baariin tms. Sitä paitsi uskon, että aito hymy piristää paljon enemmän kuin ripsiväri tai meikkivoide.

Vierailija
50/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vastauksista on aika aggressiivisia tai töykeitä, vaikkei aihe ole kuitenkaan tämän vakavampi :)

Vierailija
51/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee miten arka aihe tämä on monelle. Osa vastauksista on aika aggressiivisia tai töykeitä, vaikkei aihe ole kuitenkaan tämän vakavampi :)

perustella, miksi se on arka aihe? Itse en meikkaa, enkä koe sitä myöskään "arkana aiheena".

Sanoisin, että ärtyneet vastaukset johtuvat lähinnä siitä, että aloittaja puhuu meikkaamisesta kuin jostain naisten yleisestä velvollisuudesta.

Vierailija
52/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset kaikille muille kuin omalle aviomiehelleen :D

Vierailija
53/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei ole kauniimpi ilman meikkiä kuin taitavasti ehostettuna, omia hyviä puolia korostaen. On tietysti eri asia, jos ei halua näyttää kauniimmalta.

Vierailija
54/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä ihmetellä. Kukaan ei ole minua koskaan opettanut meikkaamaan, kukaan ei ole sitä vaatinut, sisäsyntyistä vaatimusta tähän ei ole ilmestynyt. Tiedän, että joidenkin mielestä olen ruma, varmaan aika monienkin, mutta viis siitä. Kuvittelisin olevani vielä rumempi, jos virittelisin värejä nassuun ja sitten kuitenkin kulkisin vanhoissa vaatteissa ja miten tämä ylipainokin meikattaisiin pois. Ruma mikä ruma, vaikka meikkirasvassa paistaisi. Kaikki ei ole kauniita ja kaikkien ei tarvitse olla kauniita. Voithan ajatella niinkin, että kun osa ihmisistä tajuaa pysytellä rumina, niin oma kauneutesi näkyy selvemmin.

Vierailija
55/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aamulla usein liian pitkään ja jää meikkivoiteetkin laittamatta.

Jos olet valmis sponsoroimaan esim ripsiväikokeiluni niin laita rahat. Turhauttavaa ostaa ripsaria ja kertakäytön jälkeen todeta että eipä sopinut tämäkään.

et ole vielä tajunnut että testereitä on olemassa?

Mistä saa ripsiväri testereitä ilamiseksi?

Vierailija
56/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en juurikaan meikkaa.

Vierailija
57/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki maksaa. Käytän rahani mieluummin vaikka johonkin harrastukseen.

Joitakin meikkejä testataan eläinkokeilla.

En osaa meikata, eikä ole mitään syytä opetella.

Vierailija
58/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei ole kauniimpi ilman meikkiä kuin taitavasti ehostettuna, omia hyviä puolia korostaen.

suurin osa vastaantulevista naisista, joilla on meikkiä naamassa, on karsean, teennäisen, jauhonaamaisen ja läpipääsemättömän likaisen näköisiä.

Etkö voisi saman tien ihmetellä sitä, miksi kaikki naiset eivät laitata silikoneja tisseihinsä? Onhan se toki paljon virkeämmän näköistä, jos kaikilla olisi isot kiinteät melonit eikä mitään roikkuvia kaikenkokoisia ryntäitä, hyi!

Vierailija
59/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meikeille allerginen, joten meikkivoiteet ja puuterit saavat naaman kukkimaan entistä pahemmin...

Sun on kyllä paras tottua meikittömään naamaani, en aio jäädä kotiin piilottelemaan.

Vierailija
60/176 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aamulla usein liian pitkään ja jää meikkivoiteetkin laittamatta.

Jos olet valmis sponsoroimaan esim ripsiväikokeiluni niin laita rahat. Turhauttavaa ostaa ripsaria ja kertakäytön jälkeen todeta että eipä sopinut tämäkään.

et ole vielä tajunnut että testereitä on olemassa?

Et kai sä niitä kaupan testereitä silmiis laita?! Voi apua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi