Täysin meikkaamattomat ihmetyttävät!
Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!
Kommentit (176)
En yleensä meikkaa viikonloppuisin ellei sitten ole jotain erityistä ohjelmaa.
Usko tai älä, mutta olen ihan huolitellun ja kivan näköinen myös ilman meikkiä ja pehmeisiin mukaviin vaatteisiin pukeutuessani :)
Meikkaan lähinnä juhliin ja muihin tärkeämpiin menoihin. En vain koe turvalliseksi kulkea puoli päivää kemikaalinaamio kasvoilla ja testata miten tämä kuormitus vaikuttaa.
Tässä ei ole takana mitään vakaumusta tai hippiyttä. Ja mielestäni olen ihan nätti näinkin :D
Kaverini nyppivät kulmakarvojaan, jotta niitä näyttäisi olevan vähemmän. Sitten ne laittavat jotain väriä niihin, jotta niitä näyttäisi olevan enemmän. HÄH!
Luonnollinen on kaunista. Miksi miehet eivät meikkaa???
Minulla isot siniset silmät, tummat ripset ja kulmat sekä hyvä iho :)) kulmat nypin, mutta värjäyksestä ei ole mitään hyötyä.
Miksi miehet eivät meikkaa???
meikkaa
siis eiks kaikki vietäkkään tuntia peilin edessä ennenkuin lähtee viemää roskista tai nopeesti hakemaan maitoa lähikaupasta?! Ettäs kehtaattekin olla luonnonkaunista itseänne pankissa asioidessanne tai hupiostoksilla. Hävetkää ;)
Terv. meikitön luonnonkaunis hirviö hyvinkäältä
vain juhliin.
Arkena käytän meikkivoidetta tai värillistä kosteusvoidetta silloin kun ihon väri ei ole tasainen, eli silloin kun ei ole päivetysta. Ripsiväriä en tykkää arkisin käyttää, koska käytän päivittäin silmätippoja. Ripseni ovat pitkät ja tummat, ja jos laitan ripsiväriä, ne näyttävät ihan tekoripsiltä.
Minua ihmetyttää ihmiset, jotka viitsivät meikata joka päivä. Varsinkin huulipunan käyttö ihmetyttää, itse en haluaisi "syödä" huulipunaa desitolkulla elämäni aikana.
ripsivärejä ja meikkivoidetta. Huuliin en laita mitään, en kynsiinkään. Hiukset ovat vallattomat luonnonkiharat.
Tytär ei meikkaa lainkaan, ei tarvitse; virheetön iho ja kauniit silmät, pitkä, kihara tukka.
Jos joku haluaa meikata, ei se ole minulta pois. Vapaus valita tämänkin asian suhteen.
Mitä sillä saa? Miehiä on saanut ilman meikkiä, ystäviä olen saannut, työpaikkoja olen saannut. Ulkomaillekin olen päässyt ilman meikkiä. Toista lasta en ole saannut, mutta siihen ei meikkiä kai tarvita.
Olen sellaisessa työssä, missä ei tarvitse naamallaan töitä tehdä. Arvosta uniaikaani sen verran paljon, että haluan venyttää heräämiseni mahdollisimman myöhään ajankohtaan. Toisin sanoen, heräämisestä siihen, että astun ovesta ulos menee 5 minuuttia.
Päiväsaikaan kun olen vapaalla, en viitsi meikata viiden tunnin takia. Tästä "siestasta" suurin osa ajasta kuluu kotona, ehkä käyn kaupassa max 1 tuntia. Sen tunnin takia en viitsi itseäni pakkeloida.
Illalla vapaa-aikaa on neljä tuntia ennen nukkumaan menoa, yleensä menen suoraan töistä suihkuun.
En kyllä ole koskaan ennenkään meikannut, edes teininä en kokenut siihen pakottavaa tarvetta. En ole koskaan nähnyt mitään syytä tuhlata siihen aikaa tai rahaa.
Sen havainnon olen ikäisteni naisten saunailloissa tehnyt, että kun ne pakkelipellet pesevät maskinsa pois, alta paljastuu karu totuus. Vanhan näköisiä ryppynaamoja kautta linjan, vaikka ollaan vasta hitusen yli kolmekymppisiä.
Minulla ei meikittömyyden taustalla ole mitään uskonnollista, ekologista tai terveydellistä syytä. En vaan tykkää meikistä naamassa. Joskus joku ystävistäni on yrittänyt minua ehostaa, mutta ei ole tullut tavaksi.
Menin jopa naimisiin ilman meikkiä, hui!
Perus hygieniaani kuuluu saippua, shampoo, käsi- ja naamarasvat, dödö. Kulmakarvat nypin siistiksi ja hiukseni harjaan päivittäin. Simppeliä.
jotta viitsisin kuluttaa aikaa ja rahaa meikkeihin ja meikkaamiseen.
Pistän rahani mieluummin rakkaaseen harrastukseeni, joka saa säteilemään :)
Eipä oo nuo miehetkään kavahtaneet meikittömyyttäni.
Mites miehet? Yhtä valjulta nekin näyttää, jos ei omista tummia ripisiä. Ja kirjavaa ihoa näkyy miehilläkin. Miksi miehiä ei "vaadita" meikkaamaan?
Ennen meikkasin päivittäin, kunnes sitten tapasin mieheni ja sain lapsia. Nyt meikkaan tosi harvoin.
Yksi syy siihen on, että haluan välttää raskaus- ja imetysaikana turhia kemikaaleja, jotka saattaisivat siirtyä vauvaan.
Toinen syy on se, että miestä harmittaa, jos minulla on meikkiä, oli sitten itse laitettuja tai ammattilaisen laittamia juhliin. Mies kommentoi, että kaunis olet, mutta kauniimpi olisit ilman. Tykkään näyttää mieheni mielestä hyvältä, joten siksikään en usein meikkaa.
Nukun aamulla usein liian pitkään ja jää meikkivoiteetkin laittamatta. Jos olet valmis sponsoroimaan esim ripsiväikokeiluni niin laita rahat. Turhauttavaa ostaa ripsaria ja kertakäytön jälkeen todeta että eipä sopinut tämäkään.
et ole vielä tajunnut että testereitä on olemassa?
kuka on NIIN tyhmä,että kokeilee kaupan ripsiväritestereitä silmiinsä? Saa siinä sitten ihmetellä mistä silmätulehdukset tulevat.
Itse en meikkaa koska:
-herkät silmät,enkä ole vielä(olen 46v) löytänyt ripsiväriä joka ei kirvele ja tee punaisiksi silmiä
- kaikki, siis ihan kaikki meikkivoiteet saavat aikaa näppyjä.
- kestovärejä olen joskus kokeillut, mutta enpä viitsi vaivautua siihenkään
- meikissä olo on likainen ja suttuinen,ei ole puhdas olo
- jos lähdemme "ulos" tai juhliin niin sitten laitan ripsaria,vaikka se kahden tunnin kuluttua kirveleekin
Voi se meikattukin olla naama kirjavana, tukka hapsottaen, valjunnäköisenä.
Ruma, osaamaton epäsiisti meikki on paaaljon kamalamman näköinen kuin meikkaamaton, hyi olkoon!
Jotkut haluavat hyväksyä itsensä sellaisina kuin ovat ilman lisäaineita. Tykkääkö sun mies nuolla sun naamalta ja suusta ne mömmöt, mitä laitat siihen? Nuolisitko itse miehesi huulilta huulipunat, jos miehet meikkaisivat? Nam?
en vaan viitsi :).
Joskus nuorempana yritin, mutta en jaksa perehtyä siihen että mikä nyt omalle iholle/väreille tms kävisi, ja sitten ne purnukat pitäisi vielä ostaa ja kaiken huipuksi jaksaa viritellä naamaan joka aamu..ei kiitos. Luonnostaan tummat ripset ja kulmat ehkä vähän pelastaa tilannetta, ja ihan ok kunnossa oleva iho. Ja en siis yleisesti ottaen ole mikään maailman laiskin tai epäaktiivisin ihminen, käytän vaan mieluummin ajan, jaksamisen ja rahat muihin asioihin.
Itse olen joskus ihmetellyt niitä joiden täytyy pakkeloida itsensä päivittäin niin ettei omaa naamaa alta näy. Ei ole kaunis sekään ääripää..
Ihmettelen niitä meikkaajia, joilla näkyy selvästi meikkivoiteen tms. pinnoitteen raja, on todella ruma. Pitäisi osata häivyttää.
Nätti kevyt meikki on ihan kiva.
Ehkä joskus pitäisi alkaa käyttää ripsaria.
Talvella käytän meikkipuuteria punastelevan ihon takia.
koskaan meikkiä. En vaan ole koskaan opetellut. Nyt ikää on jo 42 v., on hyvä mies, hyvä avioliitto, hyvä työ, joten enpä taida vieläkään opetella.
Jee ja silmätulehdukset leviää.
ohis