Täysin meikkaamattomat ihmetyttävät!
Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!
Kommentit (176)
että meikkaaminen on näin iso ja vaativa asia. Ehkä se kevytkin ehostus kannattaa jättää vaan asiansa osaaville.
että meikkaaminen on näin iso ja vaativa asia. Ehkä se kevytkin ehostus kannattaa jättää vaan asiansa osaaville.
ja meikkaamattomuus sen taitaville...
Koko ketju on kärkistystä puolin ja toisin.
Itse meikkaan, koska ihoni on huono, mutta en kuvittele näyttäväni yhtään kauniimmalta. Enemmänkin sellainen turvallisuustekijä.
Kiva että jollakulla on noin pienet murheet.
ihmetelty. Miten tämän aloituksen ihmettelyn "arvo" poikkeaa esim ihmettelystä "mitä ostit hulluilta päiviltä", sitä paskaa täällä jaksetaan jauhaa taas monta päivää....
kerran sanoi uuden miesystävänsä tokaisseen yhteisen yön jälkeisenä aamuna: "Voisitsä meikata itses?". Hänen mielestään se oli ihanasti sanottu ja hän kertoi sitä innolla kaikille jotka vaan ehtivät kuuntelemaan.
hanki elämä ja lakkaa kyttäämästä toisen naamoja!
Nukun aamulla usein liian pitkään ja jää meikkivoiteetkin laittamatta.
Jos olet valmis sponsoroimaan esim ripsiväikokeiluni niin laita rahat. Turhauttavaa ostaa ripsaria ja kertakäytön jälkeen todeta että eipä sopinut tämäkään.
Jos nyt vaikka Jessica Simpsonin kaltainen kaunotar otetaan esimerkiksi, niin ei hänkään kovin häävi oli ilman meikkiä. Ja täällä suomalaistantat kuvittelee olevansa niin hehkeitä meikittä, LOL! <a href="http://www.iltalehti.fi/viihde/2009122210828609_vi.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/viihde/2009122210828609_vi.shtml">http://www.iltalehti.fi/viihde/2009122210828609_vi.shtml</a>
Nainen on ruma kun se meikkaa. Se ei näytä luonnolliselta. Sitä paitsi jos isket miehen meikattuna niin hän jättää sinut kun näkee ilman meikkiä. Jos miehelle ulkonäkö on niin tärkeä niin et voi koskaan olla ilman meikkiä.
Minäkin joskus ihmettelen, mutten pahalla, vaan mietin,että onko hänellä joku uskonnollinen vakaumus, vai onko vaan niin luomuihminen, ettei halua lähteä tähän meikkaajien, kemikaalihirviöitten touhuun mukaan.
Ehkä jotakuta ei vaan kiinnosta ulkonäköön panostaminen, ei vaan välitä ulkokuorestaan.
Itse meikkaan yleensä edes hieman, kun ihmisten ilmoille lähden, mutta on myös aamuja, jolloin en vaan jaksa. Joinakin aamuina tulee kiire, lapset on hankalempia tms, joten jätän kaiken ylimääräisen pois, puen vaan lapset ja itseni ja lähdemme kerhoon.
Eivät todellakaan tarvitse meikkiä. Omat värit ja puhdas naama riittävät oikein hyvin.
Kaikille ei edes meikki sovi. Minusta on ikävä korostaa esim. riippuvia silmäluomia tai tönkkösuoria ripsiä.
Meikkivoidetta käytän ihoa tasoittamaan. Mutta koska en ole kovin kärsivällinen meikkaaja, taidan olla jo iltapäivällä valjun ja laikukkaan näköinen.
Huulipunaa en käytä kun se tuntuu inhottavalta ja silmäni eivät kestä meikkiä.
Hiukset taas hapsottavat siksi, kun ne ovat hapsottavaa lajia: ohuet ja kihartuvat. Ei niistä saa tyylikästä kampausta.
Mutta hei, ainakaan mulla ei ole alaluomille levinnyttä meikkiä eikä korkokenkiä tuulitakin kanssa.
huomiota herättävän meikkaamattomiin, mutta kauniisiin ihmisiin. Ja aina ajattelen, että vitsit jos tuo vielä meikkais niin olis varmaan tyrmäävä.
Siltikin olen sitä mieltä että ihmistä ei voi moittia meikkaamattomuudesta. Ihminen kun on luonnollinen niin luonnollisempi/ rehellisempi ei voisi olla. Monelta säästyy iho. Ja katsoppas huippumalli haussa -tyttöjä. Siinä näet, ihminen arvioidaan aina meikittä kauniiksi. Jos ei kestä näyttää naamaansa meikittä, niin ei ole itsetunto kohdillaan tai on "ei niin kaunis".
päättää haluaako sitä meikkiä suti naamaansa vai ei :) itse en kaytä meikkiä kuin ehkä keskiarvolta kolmena päivänä viikossa. Ja joskus tulee kyllä mietittyä että onkohan niillä ihmisillä jotenkin huonoitsetunto jotka ei voi mennä mihinkään ilman sitä meikkiä?
tai toisinpäin. Ihminen voi olla meikkaamattomanakin ihan nätti ja huolitellun näköinen jos siistit vaatteet, hiukset harjattu jne. Ajattele vaikka vl-naisia
t.meikkaava
sinä taidat olla se arvon rouva, joka katsoo minua päivittäin nenänvarttaan pitkin. En jatkossakaan jaksa meikata sinua varten, vaikka töissä käydessäni meikkasinkin päivittäin. Nyt kun poistun kodin alueelta kaksi kertaa päivässä: viemään ja hakemaan eskarilaista, niin en sitä muuten kokonaan kotona viettämääni päivää varten jaksa kaunistautua. Meikit tuhriintuisivatkin, kun otan päiväunia aamupäivisin - eli voisin joutua tekemään tokalle reissulle uuden. Vauva valvottaa paljon ja niinä päivinä, kun olen käynyt muuallakin kuin eskarilla olen kironnut illalla väsyneenä jopa sitä meikinpoistohommaakin. Miksi siis tekisin sen vain sinua varten? Koita kestää
Nukun aamulla usein liian pitkään ja jää meikkivoiteetkin laittamatta.
Jos olet valmis sponsoroimaan esim ripsiväikokeiluni niin laita rahat. Turhauttavaa ostaa ripsaria ja kertakäytön jälkeen todeta että eipä sopinut tämäkään.
et ole vielä tajunnut että testereitä on olemassa?
mutta uskaltaako ihmiset oikeasti laittaa niillä kaupan testereillä ripsiväriä omiin ripsiinsä?
täydessä pakkelissa kylpylän altaisiin tulevat!
Muutaman minuutin pikameikkaus ei todella kaunista ihan jokaista! Mitä epätasaisempi iho, sitä huonompi lopputulos. Yli nelikymppisen kasvoissa on usein jo sen kaltaisia muutoksia (ryppyjä, veltostumista), joita ei pelkän puuterin tai hutaisten laitetun meikkivoiteen alla saa piiloon.
Päinvastoin, ilman kunnon pohjustusta ja huolellista vaivaa, puuterit ja voiteen korostavat ryppyjä, poskipuna korostaa veltostuneita poskia tai nenänpieliuria yms. ripsiväri/huulipuna yksin käytettynä luo ikävän kontrastin muuten meikkaamaattoman ihon kanssa jne.