Onko Aconissa viivanpaikka näkyvissä????
Eli nyt apua teiltä kaikilta tarvitaan. Testasin tänään (en aamulla) Aconilla ja ensin testi näytti mielestäni negaa ja sitten siihen kuitenkin ilmestyi ihan haalean vaalea viiva. Eli ovatko muut saaneet Aconissa viivan paikan näkyviin vai voiko kyseessä olla plussa??? Kp on tänään vasta 25/29-32, tiedän, että on liian aikaista testille, mutta kun en millään malttanut... =) ei uskoisi, että kuumeilen jo neljättä...
Kommentit (57)
Mutta on se vaan ihana huomata, ettei ole yksin näin höperö, että liian aikaisin testailee ja sitten pähkäilee näiden asioiden kanssa!
Meille kaikille peukut pystyyn!
Mulla on kohta alapää aivan ruvella...kun pitää koko ajan käydä pyyhkimässä että mitä sieltä valuu..on vaan kova valkovuoto...aina tsekata tilanne,paistella jauhelihaa,ihan niikuin ellottas se haju :):):)
Aivan vauhko.....
........ joko pääsee nukkumaan että tulee aamu.....:):):)
Pitää varautua pettymykseen :(
Ihan niikuin tisseissä tuntus samantyyppinen kun maito nousee aina välillä.....
Jos ukkeli näkis nämä jutut se varmaan passittas johonki,nauras ittesä kuoliaaksi,mulla on kamalan varma ja rauhallinen mies :) ottaa tyynenä vastaan mitä tulee.
Melkein jo tein tänään töistä tullessa sen testin, mutta sen verran nyt edes maltoin, että aamuun odotan...
Ei ole mitään oireita sen kummemmin, eli todennäköisesti sen negan ehtis toteaan viikonloppunakin kun menkat alkaa... Mutta....
Mun mies varmaan myös passittais mut hoitoon jos tietäis miten mä tätä asiaa vauhkoan,,, ei kerta kaikkiaan voisi käsittää. Se sanoisi, että odota nyt viikonloppuun ja katsotaan sitten onko kuukautiset edes myöhässäö... Ne ei kanssa ymmärrä yhtään mitään.
Mutta ihan lupaavaltahan tuo kuullostaa Visakoivu... Huomen aamulla taidan tehdä testin, tiedänpähän sitten ainakin mitä odottaa...
Kovasti mua väsyttää ja välillä rintoja kihelmöi ja ihan niin kuin kuvottaisikin vähän jne... Kaikenlaisia oireita sitä sitten kehittääkin itselleen kun oikein kovasti sitä haluaa ja toivoo...
Oli niin kauniin sievä.....VALKOINEN TESTILIUSKA... ARGGGGGGG.....
kierto päivä on kyllä vasta 24/28,30.Mutta eilen räjähdin miehelle ja lapsille siihen malliin että kyllä ne mentsut sieltä ilmestyy,mitä lie hiivatin vale oireita..Voisin itkeä koko päivän olen kumminkin niin surullinen.
Mutta parempi minun kohdulle ja ruumille onkin pitää paussia,nyt jouluviikolla tulee vuosi täyteen tosiaan ekasta vauva kuolemasta,kaavinta,alkuraskauden km,taas keskiraskauden kuolema, kaks kertaa kaavinta,kohtu tulehus,mulle verta,ja lopuksi viikko sitte löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta...
MUTTA SUURIN TOIVEENI ON SAADA SE VAUVA:) jos nyt menkat alkaa niin sitte taas uusi tritys päälle,en lannistu :)
Innolla odotan sinun tuloksia haavekuva :)
Toivottavasti sulle käy paremmin kuin mulle..
Olen sitä mieltä, että viiva oli ehkä aavituksen vahvempi kuin aikaisemmin, mutta edelleen tarkasti sihdattava... Eli en saanut varmistusta suuntaan enkä toiseen... Täytyy siis odottaa alkaako menkat sunnuntaina vai pääsenkö testaamaan vielä kerran.
Nyt kaipaisin tänne kotiin toista aikuista katsomaan onko tuossa tosissaan näkyvissä haamuviiva vai onko se vain mun mielikuvituksen tuotetta... Mutta nyt on kp 29/ 29-32(-35) joten kohta tämä varmaan tästä sitten ratkeaa tämäkin arvoitus. Nyt jos olisi kotona joku muukin testi niin tekisin, mutta ei ole, ehkä onneksi.
Eli siis en tiedä edelleenkään.
Olen pahoillani Visakoivu puolestasi, sinulla on ollut rankkaa tuo vauvayritys. Mutta pidän puolestasi peukut pystyssä ja varpaat ristissä. Kyllä se plussa vielä sieltä tulee. Ja eihän tämäkään kierto ole vielä menetetty, ehkä oli vain liian aikaista.
Kyllä sinä haavekuva varmaan pääset tuonne odottajien puolelle,munäkin vielä hitusen sitä toivon?
Mullakin on tullut haamuja ja olen ollut raskaana,jos ei ole raskaana niin ei varmaan tule yhtään mitään.
Tulis sulla vaan kunnon viiva :)
En oikein uskalla vielä ajatellakaan, että olisin raskaana. Kai sitä koittaa itseään suojella, nimittäin viiva OLI TODELLA vaalea. Eikä ole edes sitä seitsemän vuotiasta katsomaan näkyykö siinä mitään, saati sitten aikuista. Olen tänä aamuna käynyt katsomassa sitä tikkua jo ainakin miljoona kertaa. Mielestäni siinä viiva on, mutta....
No nyt täytyy vähän rauhoittua ja malttaa mielensä ensi viikkoon. sitten sitä tietää enemmän, joko menkat alkaa tai viiva on selkeämpi.
Pöhkö kun olen niin en malttanut olla tekemättä testiä aamulla. Taas sama juttu. Testiajan sisällä ei mitään viivoja, vain läpikuultava sellainen. Ja nyt kun testauksesta on yli tunti niin vaalea punertava viiva testissä. Nyt siis 3 testiä, kaksi liuskaa ja yksi kasettimallinen on näyttänyt viivan vasta tunnin/parin päästä testauksesta! Siis miten nyt on. Tuleeko muillekkin myöhemmässä vaiheessa testiin viiva? Onko nämä testit semmoisia että näyttävät aina virheellistä plussaa kun testiaika on mennyt reilusti umpeen? En kyllä usko että olisi tärpännyt :( Jotain positiivista sentäs on! Tuhruvuoto ei ole alkanut vaikka ns. normaalisti tässä kierron vaiheessa pitäisi jo tuhrua tulla.
Jos vähän taustoja kertoisin:
Meillä on pari vuotta takana yritystä. Yksi keskeytynyt keskenmeno takana (viikolla 12). Tällä viikolla saimme kuulla että miehellä on paljon viallisia siittiöitä että raskautuminen on vaikeampaa kuin muilla. Olen yrittänyt niellä tuota uutista itku kurkussa ja toivoa vain ihmettä!!! Ja olla onnellinen siitä että yksi lapsi meillä on. Onneksi hänet saimme vuosia sitten ilman mitään " ongelmia" !
Hyvää päivänjatkoa teille joilla piina vaan jatkuu. Yritetään vaan jaksaa ja elää toivossa :)
Milläs testillä teettä, minä tein Prismasta osetulla....en tiijä olenkaan onko ne luotettavia...
Jos olen oikein käsittänyt niin aconin testit näyttää tosi varhasessa vaiheessa hedelmöittymisen!? Ja jos kaupasta ostaa jonkin toisen merkkisen testin niin ne näyttää vasta kun menkat pitäis alkaa taikka ovat jo myöhässä?
Olen kyllä kuullut ja ymmärtänyt, että antaa paljon myös haamuja, jotka sitten kuitenkin menee hyvin varhaisessa vaiheessa kesken. Eli tulee testattua liian aikaisin (kukahan kumma sellaista tekisi???=)).
Mä olen sitä tikkua käynyt tuijottelemassa ja kyllä se haamu siinä näyttäisi olevan. Mietin tuossa, että arvaisinko saada vahvistusta mieheltä kun palaa töistä vai pitääkö mua täysin kajahtaneena....
Pitikö riivattu vie lähtemällä lähteä ostamaan apteekista raskaustestiä,ei kyllä huvittas lähteä tuiskussa ajamaan 20 km.Varsinkaan ukkelille sanoa se ei päästäs varmasti :):):):):):):)
Hypin kohta seinille.....
Oiskohan menkkojen merkki kun on ilmaantunut kaksi finniä...ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG....
Mullakin on naamaan ilmestynyt komea finni tuohon nenän päälle, onneksi valkkasi noin vähän näkyvän paikan johon asettua =). Yleensä finni tai pari tulee ennen menkoja, joten samaa täälläkin mietin, että näinkö nyt vain kuvittelin sen haamuni.
Nyt olisi tietysti viisaina pistää nämä sivut kiinni ja pysyä muutama päivä poissa ja keskittyä vaikka joulun valmisteluihin... Aika varmasti meillekin näyttää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta kun ei millään malta. En isännälle sitä haamuani esitellyt, ei se varmaan siinä olis mitään nähnytkään... Itse kyllä näen, kävin taas kerran katsomassa, ei ole kuivuessaan haihtunut, ei tosin vahvistunutkaan. Mutta kyllä se aamulla siihen ilmestyi ihan sen testiajan sisällä.
On tämä kummallista oman navan tuijottelua tämä homma. Mutta ihan tajuton väsymys on kyllä iskenyt, otettiin pikkuisen kanssa päiväunetkin, se ei tainnut nukkua, mutta äiti kyllä nukkui... =).
No nyt täytyy lähteä vähän raivaamaan paikkoja jottei ihan hukuttais tähän kaaokseen.
Pidetään vielä Visakoivu peukut pystyssä molemmille!
Saa nähä kuinka pitkään pitää täällä kiikkua että jotain tapahtuu,ei vieläkään menkkoja ei edes merkiä niistä,yleensä alkaa tuhru vuoto muutamaa päivää aikasemmin.
Olen muuten sata varma että olen raskaana,on kummia kipuja alamahalla,kumma jos erehdyn,on muuten sattunut aina vasemmalle puolen kun olemme sekstattu,ja sinne juimii monesti,voin ehkä jännittää,pitää alkua varoa..:):):)
Aika näyttää,mennään viikonloppuna pikkujouluihin,unuhtuu ehkä vähäksi aikaa:)
Sitte viimestään teen testin jos menkat ei ole alkanu kun tullaan Su kotia.
Saa nähä,yhä vaan jännittää...
minä taas olen yhtä varma, etten edelleenkään suurista toiveistani huolimatta ole raskaana. Eli en millään usko, että se haamu siinä oli tai vaikka olisikin ollut, että se siitä muuttuisi oikeaksi plussaksi. Mutta ei kai auta kun odottaa. Kotona ei ole yhtään testiä jolla kokeilla ja kiusata itseään. Tänään mennään kyllä käymään kaupassa, joten pitäisköhän ostaa joku marketin testi...
Pidän sulle Visakoivu peukkuja, että se plussa sieltä paukahtaa!
En minäkään ole varma varmaan mistään,luulisin ,ehkäpä...:)
Sittehän sitä pääsee odotelemaan taas ovista ja harjottelemaan ,se on ihan kivaa:)
Hormoonit ja halut hyrrää täysillä oviksen aikana ainakin mulla,meillä oli varmaan nappi suoritus vika oviksessa,eli pitäs sen puolesta tärpätä..ja kun vika kierrossa ei onnistunut,alko muuten menkat viikko aikasemmin ja kipeinä,aika varma keskenmeno.Taas..
Saattaahan sitä minussa olla vikaa,olen vielä varmaan vajaalla,ei lääkkeet kerkiä vaikuttaa,mies sano eilen illalla että onkohan hänen siittiöt heikenny ja miksiköhän,tuumasin että ei varmaan,toivottavasti se ei ala syyttämään. itseä.
:)
Menin malttamattomana tekemään testin, jos totta puhutaan niin kaksi olen tehnyt. Toinen oli sellanen kasettimallinen ja toinen liuskatesti. Kummatkin aconin herkkiä testejä. Menkat eivä ole edes vielä myöhässä, huoh... Parina päivänä on vaan ollut kummallinen olo joten testasin ehkä liian aikasin?
Kumpaankaan testiin ei mielestäni tullut yhtään väriä sen testiajan sisällä. Joku viivanpaikka tai jotain. Mutta kun testauksesta oli kulunut tunti/kaksi niin molempiin testeihin oli ilmestynyt ohut punertava viiva!? Minusta tuntuu että ne testit huijaa? Siis niissähän lukeekin että jos testiin ilmestyy myöhemmin viiva niin voi näyttää väärää positiivista vastausta? En tiedä... Hitsi kun tekisi mieli elätellä toivoa mutta mutta. Teen seuraavan testin ehkä parin päivän sisällä. Jos menkkoja ei ala kuulumaan. Toivotan muille onnea näitten haamujen yms. kanssa. Jos edes joku meistä saisi vielä sen " oikeankin" tumman viivan!!!!