Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Aconissa viivanpaikka näkyvissä????

29.11.2005 |

Eli nyt apua teiltä kaikilta tarvitaan. Testasin tänään (en aamulla) Aconilla ja ensin testi näytti mielestäni negaa ja sitten siihen kuitenkin ilmestyi ihan haalean vaalea viiva. Eli ovatko muut saaneet Aconissa viivan paikan näkyviin vai voiko kyseessä olla plussa??? Kp on tänään vasta 25/29-32, tiedän, että on liian aikaista testille, mutta kun en millään malttanut... =) ei uskoisi, että kuumeilen jo neljättä...

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa menkat,eivät viel' täysillä mutta varmaan viimmestään huommenna.Mihinkä pinoon sitä nyt pitikään mennä...NYT PEUKUT PYSTYYN JA SAADAAN SE SYYS VAUVA :) juomaan greippimehuja jne.

Mulle on ruennut tuleman kummilapsia ja olen aatellut että niinköhän sitä omaa vauvaa ei enää tulekkaan......

Vierailija
22/57 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mehupurkit auki ja kaikki konstit käyttöön, tehdään molemmille se syysvauva! Mistä päin olet muuten kotoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä Rukan kupeelta.

Vierailija
24/57 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaavalta kuulostaa :) malta mielesi ja tee testi hiukan myöhemmin... onnea++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
25/57 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niitä oon sihdannu ihan hulluna, ja lopulta viivanpaikan siihen sain joka vahvistuikin plussaksi... <3 odottele siis pari päivää ja testaile uudelleen.

Vierailija
26/57 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niillä Acon10:llä (kasettitesteillä) ja 25-liuskatesteillä. Niihin liuskoihin tulee ainakin ihan selvä viivanpaikka, näkyy valossa ja itseasiassa jo ennen testin tekemistä. Siis niinkuin olisi esim. kynnellä painanut. Ja silloin kun testi juuri kuivuu, viivanpaikka näyttää eka tummemmalta, mut myöhemmin kuitenkin näkyy vaan valossa se painauma.

Sitten niissä kasettitesteissä on tullut melko selkeesti näkyviä roskishaamujakin, ainakin jos pissa on ollut erittäin " vahvaa" eli aamulla. Luulin jopa nähneeni väriäkin niissä mut ei nekään sit mitään ollut.

Näin mulla. Oon siis odotellut menkkoja n. 3 kk ja testaillut vähän väliä, aina välillä saanut noita " roskishaamuja" (esim. vasta tunnin kuluttua testin tekemisestä) ja välillä niihin ei oo tullut mitään. Jep, testailin liikaa =))

Toivottavasti sait jotain selvää sepustuksestani, ja voihan olla että sulla oli ihan oikeakin haamu =) Mutta jos tosiaan odottaa niin kauan että testi ehtii kuivua kun vielä tiirailee sitä, niin tuntuu että aika useinkin siinä joku viivanpaikka näkyy...

Vierailija
27/57 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten höperöksi tässä kuumeilussa ihminen käykin! En olisi ikinä uskonut, että hurahdan näin täysin kun kyseessä on jo neljäs... Ja tämän kun piti tulla jos on tullakseen... Pidän siis peukut pystyssä ja varpaatkin ristissä. Ollaan jo melkein vuosi tätä yritetty, joten olisin ERITTÄIN tyytyväinen jos pllussa vahvistuisi...

Vierailija
28/57 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein testin Acon10:llä ja en edes saanut roskis haamua. Vaikka epätoivoisena kaivelin sen roskiksesta seuraavana päivänäkin esille :P kiertokin oli kuitenkin 28/28

Vierailija
29/57 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. Olen käynyt tuota testiä tiiraamassa ainakin 25 kertaa ja mielestäni se haalean vaalean haalea viiva siellä on, vaikka välillä sitten tuntuukin, että silmät vaan karsastaa... Toinen meidän vanhemmista pojista ei nähnyt siinä toista viivaa (katsoi seitsemän vuotiaan tarkkuudella, eli vilkaisi vähän sinne päin =)).

Ei kai tässä auta kuin kärvistellä viikko että näkee tuleeko menkat vai ei, sitten ehkä voisi viivakin olla jo vähän vahvempi... Kamala viikko tiedossa!

Vierailija
30/57 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun olet testannut uudelleen :)

*jänskää peukut ja varpaat pystyssä*

Vierailija
31/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten ajatuksetkin pyörii vaan tuossa tehdyssä testissä ja muka näkemässäni haamussa... Nyt näin aamun valossa ja hieman pirteämpänä tulee mieleen, ettei siinä varmaan mitään kuitenkaan ollut... Että on odottavan aika pitkä!

Vierailija
32/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihan lupaavalta kuulostaa:) Itse testasin myös jo kp 23/27 ihan haalean vaalean viivan, joka hävisi jonkin ajan kuluttua testistä. Seuraavana aamuna tuli aamupissistä sitten jo sellainen haamu, ettei hävinnyt kuivuessaan.

Se viivanpaikka, mistä joku puhui, on vain väritön ura/painauma testissä. Ei siis sellainen paksumpi, mitä oikeat haamut/plussat ovat. Joten tsemppiä... eiköhän se haamu siitä vahvene:)

Jaja ja pikkarainen rv 7+2

Vierailija
33/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule töiden teostakaan mitään kun koko ajan kelaan tuota testiä. En tänään vielä aamulla tehnyt uutta kun kp on vasta niin vähän, mutta jos vaikka huomenna jo tekisin, silloin olis kp 29/29-32. Tiedän kyllä, että fiksuinta olisi odottaa viikonloppuun tai peräti ensi viikkoon, mutta kun ei millään malttasi. Mitään oireita mulla ei kyllä oikein ole... Väsyttää ja huimannut on välillä, mutta ei muuta...

Vierailija
34/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk testasin pelkkiä negoja. Sitten eräänä aamuna tuli todella haalea viiva testiin. Kp oli silloin 29/35, ovis oli kp 19. Tein kahden päivän päästä siitä prisman testin ja se näytti taas todella haaleaa viivaa. Se prisman testi ei tietty oo niin herkkä kuin acon. No, taas siitä parin päivän päästä tein prisman testin ja sitten piirtyi heti vahva viiva ruutuun.

T: Tytteli-83 rv 12+0

Vierailija
35/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattasakohan tehä huommen aamuna testi,menkkojen pitäs tulla viikonlopun aikana.....?????

Päättäkää puolestani :):):):):):):)

En jaksais odottaa,on varmaan suurimahollisuus jos olen raskaana niin tulee kans haamu......

Vierailija
36/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nyt mietityttää, että oliko siinä tikussa ihan oikeasti mitään vai kuvittelinko vain... mutta ei auta kuin odottaa...

Testataanko Visakoivu molemmat huomenaamulla? kun ei millään malttaisi odottaa sinne viikonloppuun...

Vähän mulla rintoja kihelmöi ja nännit on arat, mutta sekin voi hyvin olla kuvittelua...

Vierailija
37/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, varmaan 7 testiä käytin.

eka ei mitään, sit jotain viivaa,

sit taas koklasin (kerran kolme kertaa päivässä).

joskus viime viikolla sit tajusin etteihän niihin viivoi tuu jos ei oo raskaana.

mut nyt sunnuntaina ku ihan huvin vuoks ostin sen testin taas niin johan tuli ihan kunnon viivat.

eli noin 6 viikolla mennään...

en voi sanoo, että ootelkaa ennenku testaatte, koska en itekään malttanu olla testaamatta mutta kyl täytyy näin jälkeenpäin todeta että ehkä sillä rahalla olis voinu jotain muutakin tehdä kuin pissata tikkuun...

Vierailija
38/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehään vaan testi vaan huommen aamuna,arvaa jännittääkö,tämä on aívan kamalaa hommaa :)

Join taas kahvia ja ihan niikuin muka ei maistuis niin hyvälle????

Paalamisiin sitte huommenna,minä pidän sulle peukkuja kamalasti... :)

Vierailija
39/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sattumoisin samassa tilanteessa jokunen kuukausi sitten =)

Aconissa oli niiiiiin haalea " viiva" että tosiaan luulin kuvitelleeni sen. No enpä kuvitellut, nyt onnellisesti raskaana viikolla 16. Odota jokunen päivä ja testaa uudelleen! Tsemppiä ;) Niin ja testin tein (muistaakseni) kp 27/29.

Vierailija
40/57 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän sinulle Visakoivu peukut ja vielä varpaatkin ristissä ja pystyssä! Toivotaan, että molemmilla on selkeääkin selkeämmät plussat, vaikka pessimistinä vähän itseäni epäilenkin...